[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Precies Judibi, mijn idee! Misschien kan ik straks dan nog wel kiezen ook, hihi!

Dankje Melanina! Ja, het gaat hard, heel hard!

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    leuke foto's allemaal zeg!

Goedemorgen trouwens:D

3. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Goedemorgen
    Zo ben zo blij dat mijn meisje weer beter is en weer heerlijk speelt

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Mogguh Juffie!

@melanina, nee, zieke kids is idd nix aan he.. gelukkig voelt ze zich weer beter!

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Melanina & QB, wat een leuke foto's zeg!

Ik zal ook even spammen ;)

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Thx Mup! De jouwe ook, mooi meiske al zeg!

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    QB... wat n heerlijke foto dat "kiekeboe" spelen. Wat zijn ze alweer groot he!

Mup... wat n knappe meid is dat geworden zeg! En lief zo die haartjes!

Meiden... ik krijg kraamvisite van de juffen van Ebony. Er komen er 3 vanmiddag. Ze nemen Ebony mee dus ik hoef er niet voor aan school te staan... lekker he!

Kom vanavond nog tokken!

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Mup mooi meisje hoor en wat een lief lachje

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Dankje Miran! Ja, ze kunnen soms wel heel lief samen spelen gelukkig! Vaker niet dan wel, maar dat zal wel leeftijd zijn. ;) Veel plezier vanavond met je kraamvisite!

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik kom even zwaaien *zwaai* heb een beetje gelezen en leuke foto's gezien. Ben zelf de hele dag druk geweest met wat inkopen en heb heerlijk toegegeven aan m'n poetsdrang :D lekker zo'n dagje alleen thuis!!

Kom snel weer tokken!

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    hey meissies!

Ik zag hele mooie foto's van kindjes voorbij komen. Stuk voor stuk prachtige kinders!! Heerlijk!

Hier een blije mama. Stan heeft vandaag met alles meegedaan op school. Hij zit nu dan ook nog lekker onderd de verf maar dat geeft niks. Ben trots op mijn stoere ventje!

Haan is voor een beurs 2 dagen in duitsland dus ik ben alleen vanavond. Zometeen komt mijn moeder stan op bed leggen want ik ga zo naar een vriend van ons om het geboortekaartje te maken. Heb er zin in!
    Vandaag eerste dag verlof gehad. Ben nog wel een paar uurtjes naar de zaak geweest maar dat wist ik vantevoren en kon lekker komen en gaan wanneer het mij uitkwam. Heerlijk:D
    Nu ga ik proberen af te kicken en ga ik vrijdag pas weer kijken hoe het gaat. Ik moet afkicken van mijn werk dus ik probeer er langzaamaan afstand van te nemen ;)

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    @ Judibi Mijn nieuwe baan bevalt super goed! Zit er lekker op mijn plekkie!

Hoe is ie met jou?

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen meiden,

Alles goed met jullie?

Hier gaat het wel goed, zeurende pijn in mijn buik en vanmorgen roze slijm. Dus of ongi of... innesteling?

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

even alleen zwaaien. haan is vandaag voor het eerst weer werken en mijn mams is er nog even een dagje om wat te helpen. heel fijn maar neit gezellig als ik dan steeds achter de laptop zit.

Mup: hoop innesteling. Zou beetje vroeg zijn voor ongi toch??\\

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Juffie, ongi zou idd wat vroeg zijn. Helemaal aangezien mijn ei denk ik later is geweest. Mijn nod is volgens mij vrijdag ofzo. Dus een innesteling zou kunnen. Maar ik hoop op niks, weet nog hoe erg je lichaam je voor de gek kan houden.
    Veel succes vandaag 1e dagje zonder husband ;)

16. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Oh toch wel spannend Mup...;)

Succes vandaag Juffie en fijn dat je nog niet helemaal alleen bent meteen!

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Riddle, stiekem wel! Maar heb in het verleden ook wel eens een cyclus van 26 dagen gehad. Dus ik kan er geen pijl op trekken ;) Hoe gaat het met jou?

18. judibi

judibi Bekend lid

zwaai:)

Yo: het gaat redelijk met mij...zodra mijn lichaam helemaal hersteld is, zal het verwerken denk ik sneller gaan...hoop ik;)

mup: wat een snoesje, die meid van je:D spannend spannend, maar inderdaad je lichaam kan je voor de gek houden! we veren weer:)

dag: en? gelukt met het geboortekaartje?

hier: smaakt eindelijk de koffie weer lekker;) nu nog het lichaam helemaal herstellen en dan ben ik er weer klaar voor!

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Jubidi, fijn dat de koffie weer smaakt! Ik ben meteen na mijn laatste MK zwanger geraakt van Vanisha. Misschien geeft je dat wat moed ;)

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mup... we gaan veren voor n brusje voor Vanisha!!!
    Zou wel erg leuk zijn als t nu in 1x lukt he?!!

Juffie... druk nu je man weer is gaan werken? Fijn dat je mams er nog 1 dagje is... geniet er nog maar even lekker van!

Dag... is je geboortekaartje gelukt? Is ie mooi geworden?
    Zou je nadat de kleine geboren is aan ons willen showen?
    Ben best wel nieuwsgierig geworden eigenlijk!

Judibi... lekker he dat de koffie weer smaakt maar eigenlijk hoor ik veel liever (en wel heel snel nu hoor) dat je stront en stront ziek bent. Denk nou niet van "goh, die is gemeen, die gunt mij ook wat!"... nee ik bedoel t positief he meis!!!

Riedel... hoe is de sfeer nu in huis nadat je van die opbergbankjes hebt gemaakt?? Is t nu wel n stuk aangenamer?

All... ben vanmorgen bij die opvoedsteunpunt geweest en zij snapte mij verhaal helemaal. Ik krijg donderdagmiddag om 15.00 uur n telefoontje van n mevrouw en die geeft mij al meteen praktische tips en "huiswerk" mee. Huiswerk in die zin dat ik Ebony moet gaan observeren over HOE zij begint 't WAAROM dat ze t doet en HOE DE ANDERE EROP GAAN REAGEREN. Vanuit deze antwoorden kunnen we pas stap voor stap te werk gaan. Ben heel benieuwd wat hier uit gaat komen.

Deel Deze Pagina