@ Miranda, ik ben bang van niet. Maar we zullen zien Hoe langer ik naar de test kijk hoe minder ik zie.
Goedemorgen! Mup: toch nog even spannend hoor! Linda: Hoe is de nacht gegaan? Goed hoor dat je volgehouden hebt! Dag: vervelend dat je lijf neit meewerkt Heel frustrerend.. Liena: gezellig een weekendje bij je ouders. Jammer dat de nachten daar ook niet goed gingen All: hier vandaag een dagje alleen met Matthijs. Nathan is bij de gastouder. Jammer dat het zo koud is nog wil zo graag even lekker naar buiten. Hopenlijk vanmiddag een zonnetje dan gaan we wel even een rondje.
Elise... hoe was t bij de dokter met Luca? Ben je zelf nu wel n beetje uitgerust of nog niet? Hoe voel je je verder in je zwangerschap?
Lin... Divano was idd bij mij op de borst weer gaan slapen jah. Maar t was n kort slaapje. Gisteravond heb ik hem ook weer bij mij op de borst gelegd want meneer heeft last van huiluurtjes en dan is niks niet goed bij hem... nou daar ben ik om 9 uur zelf in slaap gevallen en om 11 uur (s'avonds) werd ik wakker van hem zn gekreun en gedraai. Dus de fles gegeven en ja hoor... huilen maar weer en niet in eigen bed willen slapen. Ben in n 5 minuten tijd wel 10x uit bed geweest dat ik zoiets had "ja nou is het goed hoor.. t is tegen mijn wil in maar kom dan maar bij mij in bed" en daar lag mama weer met Divano op dr borst. Toen was ie ook gelijk stil. Bij de nachtvoeding idem dito maar heb toen die zijliggingskussen in ons bed gelegd en hem daarin gelegd.. kon ik zelf ook nog n beetje slapen. Nu ligt ie in de wandelwagen te slapen. Hij moet zo weer eten en dan lopen we weer naar school. Ben zeer benieuwd hoe hij t vanavond gaat doen. Hoe ging t vannacht met Liv????
Juffie... 2x in de nacht?? Dat heb ik geloof ik niet gehad met Divano. De laatste voeding was om 12 uur en dan de eerste weer rond 3 of 4 uur! Of tel jij de 12 uur ook als nachtvoeding mee? Zo niet... hoe komt Matthijs dan s'nachts? Ik kan niet wachten totdat Divano de nacht door gaat slapen. Heb al wel Chris attent gemaakt dat als hij morgenvroeg uit de nachtdiensten komt dat ie dan morgennacht Divano zelf eten mag geven zodat ik 1 nachtje door kan slapen. Ben er geloof ik wel aan toe nu!!!
haai juffie: hier is het ook zo koud, brrr. kan me voorstellen dat je er wel lekker even uit wilt! qb: fijn dat het een leuk gesprek was en dat ze je mogelijkheden zagen! wie weet...is dit je nieuwe, veel leukere baan mup: licht streepje, spannend!!! miranda: kan me voorstellen dat je op een gegeven moment echt even zoiets had van: ja, klaar nu hoor! liena: meid, wat ben je sterk! echt, ik heb respect voor jou en je nauwelijks slaapnachten hier: ook een licht streepje...gelukkig en gelukkig niet hoezo lekker dubbel? ben wel blij dat het hcg eindelijk bijna uit mijn lijf is, maar ja...nu nog ophouden met vloeien en dan zien wat de natuur ons nog wil brengen!
Sjips... ben net gebeld, keuze is niet op mij gevallen. De reden? Dat ik volgens hun niet in het team zou passen.. naja, ik kan in elk geval wel een erg positief gesprek in mijn zak steken, want over mijn CV en brief en werkzaamheden enzo was niks negatiefs te zeggen.. Erg jammer, maar we zoeken 'vrolijk' verder..
Liena... met Divano gaat t op zich erg goed! Sinds ik die omneo gebruik merk ik idd heel goed dat hij én GEEN buikkrampjes meer heeft én HIJ POEPT NU IEDERE DAG.. soms zelfs wel 2x op 1 dag! Ik mag niet klagen wat dat betreft!!! Ben ook zeer blij met die OMNEO! Haan en thuis blijven zieke kinderen... Als ik er écht doorheen zou zitten en ik zou 1 of 2 zieke kinderen thuis hebben zou Chris wel thuis blijven maar zou hij geen uren of weinig uren hebben staan dan zou hij zijn moeder vragen om mij te helpen of bij te staan. Dan zou hij dat vanuit zijn werk regelen. Ik heb 1x gehad dat ik stront en strontziek was. Bij mij kwam t van boven en onder tegelijk eruit. Voelde me hondsberoerd en kon niks. Ik belde hem huilend op op zijn werk en zei dat ik niks kon. Hij heeft zijn moeder gebeld en die kwam om voor de kinderen eten klaar te maken en de kinderen in bad en bed stoppen totdat Chris dan thuis kwam van zijn werk. De dag erna kwam mijn schoonmoeder kijken hoe t met mij was maar ik lag helemaal versuft en slapend in de stoel (niet eens op de bank) ik was helemaal leeg en t bleef er maar uit komen. Chris kon geen vrij krijgen op dat moment en mijn schoonmoeder heeft toen eten klaargezet voor s'avonds zodat Chris alleen maar t eten hoefde op te warmen voor de kids en hemzelf. Dat heeft zo n dag of 4/5 geduurd. Dus antwoord op je vraag is: NEE Chris zelf blijft niet thuis MAAR hij zorgt wel dat er hulp is!!! ALS ie snipperuren zou hebben staan dan zou hij zéker wel thuis blijven óf als hij t zelf zodanig ernstig vind en hij zou geen uren hebben staan dan zou hij wel proberen te regelen met de baas dat ie toch vrij kan hebben!
QB... balen zeg dat de "keuze" niet op jouw gevallen is. Zag er anders erg hoopvol uit moet ik eerlijk zeggen! Nou hopelijk snel meer en beter suc6 voor je!!! Judibi... ik had idd gisteren t gevoel dat t huilen snel moest stoppen. ZIt er al bijna doorheen door Ebony... haar hele houding maakt t hier in t gezin er niet vrolijker op. Ik zou haar bijna aanvliegen en haar hoofdje vastpakken en tegen n muur opslaan zo zit ik aan t eind van mijn latijn met haar! Ik heb t echt maar dan ook echt gehad!!! Dan komen er ook nog huiluurtjes van Divano bij.. is op zich niet erg als je met zn tweeën bent maar Chris staat in nachtdienst en was dus om 9 uur al naar werk gegaan en ik stond er dus alleen voor. Nou dan heb ik t na zoveel x mijn bed uitgaan ook wel weer gehad en dan wil ik nog maar 1 ding en dat is SLAPEN!!! Dus dan maar toegeven (wat ik eigenlijk diep in mijn hart dus niet wilde doen) en snel in slaap vallen! Kind wordt dan rustig en valt dan al snel in slaap endus mama ook! Zou Chris thuis zijn dan zou ik t langer vol kunnen houden want dan gaan we er samen om en om voor hem uit! Dus kun je er iets beter tegen! Licht streepje.. is idd dubbel. Je wilt zo graag dat t vloeien weg is en dat je er weer voor kunt gaan! Ik hoop dan ook van ganzerharte dat je supervruchtbaar bent door deze miskraam en dus HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL SNEL mag zwanger raken! Ik heb t nog nooit iemand zo hard gegunt als jouw!!!! All... Divano krijgt sinds gisteravond nog maar 1 schepje omneo in zijn voeding en die andere 5 krijgt ie de standaard voeding. Het poepen gaat op t ogenblik zo goed dat ik nu de tijden tussen de voedingen hiermee hoop te veranderen. Dus ben er sinds gisteravond mee begonnen. Hij had gisteren om 11 uur de laatste voeding en vannacht om 4 uur kwam ie voor de eerste keer.... YES er zat al gelijk 5 uur tussen. Vanmorgen om 8 uur kwam ie voor de volgende voeding. EN nu is het 12 uur en slaapt ie nog dus hopelijk zit er nu meer uren tussen de voedingen in de hoop dat ie nu snel de nachten door gaat slapen. Divano zit nu op 210 ml voeding per keer! Is dat veel voor n kindje van 2 maanden??? Volgens mij niet als ik naar zijn gewicht kijk. Ik merk aan Divano zelf dat ie er behoefte aan heeft dus dan is het goed he!
Zo meiden... dit waren de reacties die ik jullie verschuldigd was! Nu ga ik wat eten en over n kwartiertje de kids uit school halen! Dan ben ik vanmiddag hier weer van de party.. t is nl woensdag dus de kids zijn lekker thuis. Ow jah... de kinders krijgen hier a.s. vrijdag carnavalsvakantie. Nu wist ik niet wat ze aan wilde doen voor carnaval dus vroeg ik t ze. Wat denken jullie?... Gyani wil gewoon zijn voetbaltuniek aan. Giuliano trekt zijn pyjama aan! Ebony heeft n jurkje van K3. Nou is dat makkelijk of wat???? Dan worden ze vrijdag ook nog opgehaald door opa en daar blijven ze slapen tot maandag of dinsdag! En mijn ex-schoonzusje wou hun ook nog 1 nachtje hebben dus de eerste helft van de vakantie zijn ze al weg. Dat is lekker!!!!!!! Papa, mama en Divano kunnen dan heerlijk uitslapen en genieten!!! Chris moet zondag/maandag en dinsdag late dienst draaien dus dan heb ik Divano helemaal voor mijn eigen alleen!!! Jeej wat kan ik dan genieten van hem zeg! EN nu is ie zoooooo mooi aan t worden. Hij begint terug te "praten". Hij "vertelt" héle verhalen met je! En lachen... zélfs met geluidje!!!! Hij is nu écht mooi aan t worden!!! Mama geniet met volle teugen van hem. Vanmorgen was ie zo tegen mijn vriendin bezig en ook zij zat te lachen en terug te praten tegen hem. Geweldig om te zien wat voor n plezier dat Divano dan heeft!
Miranda: Matthijs dronk gisteravond om 21.00, toen 23.30, 3.45 en 7.00. Dus ja dat is misschien 1 x 's nachts als je de voeding van 23.30 niet meeteld. Maar voor mij is het dan al nacht hoor Ach het hoort er bij hoor. matthijs is nog zo klein, heeft gewoon zijn nachtvoedingen nodig. Jubidi: snap dat het frustrerend is nog steeds een licht streepje. Je wilt gewoon dat je lichaam weer 'gewoon' doet.
Dankjullie voor lieve reacties!! Doet me goed!! Maarr.. het volgende dilemma komt al weer om de hoek kijken.. het gesprek van vorige week, daar alleen op een industrieterrein alleen op kantoor, daar kan ik aan het werk.. weet alleen niet of ik het wel, omdat ik een echt mensenmens ben, ik moet mensen om me heen hebben anders verpieter ik helemaal.. morgen moet ik de knoop hebben doorgehakt.. *zucht*..
QB... als ik in jouw schoenen zou staan en ik wist op de voorhand al dat ik dit niet zou willen omdat ik mensen om me heen moet hebben dan zou ik die baan niet nemen! Wat heb je eraan als je dadelijk met tegenzin daar naar toe gaat? En dan moet je wéér opnieuw beginnen met solliciteren. Ik zou als ik jouw was NU nog even doorzoeken naar iets wat je WEL aanstaat! STerkte en suc6!
Hoi kippies, Lin: je hebt grote kans dat de neusamandel de oorzaak is van het slechte slapen van Liv. Luca had dat ook en ik was elke nacht 2 uur met hem in de weer en vanaf de derde nacht na de ingreep sliep hij door (wel door hem even te laten huilen want hij was gewend bij ons te liggen, maar pikte dit toen ineens wel). Hoe is het vannacht gegaan? Liena: hier blijft haan ook nooit thuis als ik ziek ben of op. Vindt zijn werk ook veel te belangrijk en is bang dat hij erop afgerekend wordt. Vaak discussies over gehad en verdrietig over geweest, maar het helpt allemaal niet helaas. Maar meis, wat heb jij het zwaar! Dikke knuffel! QB: wat een dilemma! Kan je weinig advies geven; je zou het een tijdje kunnen proberen op dat industrieterrein (je hebt niet voor niks proeftijd) en jezelf stellen dat je na een maand evalueert hoe je het vindt ofzo. Succes met de knoop doorhakken! Miran: ik moet vanmiddag pas met Luca naar de huisarts, maar zal laten weten hoe het was. Groot gelijk dat je Divano lekker bij je hebt genomen en zo allebei nog wat hebt kunnen slapen. Juffie: ik zal ook wel weer moeten wennen aan die nachtvoedingen hoor! Kan je overdag nog een beetje rusten? Judibi: ene licht streepje is idd dubbel. Hoop voor je dat het snel weer zo mag zijn! Mupkuh: spannend; het kan nog alle kanten op, ik veer voor je! Riddle: jij zit ook al een tijdje in de lappenmand zeg! Ben je al bij de ha geweest? Luca heeft hier vannacht helemaal doorgeslapen en ik heb hem om 8:15 wakker gemaakt. Was koortsvrij, dus wel naar ouder-peuterdans gegaan en hij was wel iets rustiger en stiller dan normaal, maar kon wel genieten. Voor de rest een rustig dagje thuis en straks naar de huisarts.
qb, balen dat je het niet geworden bent. Ik zou ook nog even doorzoeken ipv die eenzame baan op dat industrieterrein. Mup, oehh spannend. Elise, bij jou schiet het ook al hard op zeg! Succes bij de ha vanmiddag! Lin, en? hoe was je nacht? Liena, ook hier een haan die niet thuis blijft. Maar dat kan ook niet met een eigen bedrijf. Als hij thuis blijft kost dat gewoon geld en dat is niet handig. Maar begrijp dat je hem opsommige momenten meer nodig hebt dan op andere momenten en vandaag was gewoon zo'n moment. Hoop voor jullie dat deze nacht een goed nacht gaat worden. Juffie, Die tijden zijn normaal toch? Weet het al zo goed niet meer. Hoe gaat het nu met je bv? Verslikt Matthijs zich nog steeds zo? En hoe doet Nathan het als jij aan het voeden bent? Ben heel nieuwsgierig hoe dat hier straks gaat. Hoop allereerst natuurlijk dat de bv weer wil lukken. Judibi, ik hoop ook voor je dat je snel niet meer vloeit. Miran, ik heb bij de action een matrozenpakje gekocht voor 4.99. Bestaande uit een broekje, truitje en een matrozenpetje. Dat krijgt hij morgen naar school aan en als ik fut heb gaan we maandag of dinsdag nog even naar het peuterbal hier in het dorp. Succes met outfits zoeken! Maandag het geboortekaartje doorgesproken. Nu nog op de proefdruk wachten en dan nog steeds een naam verzinnen. Morgen ga ik ook boven een beetje aan de slag. Heb super leuke sesamstraatschilderijtjes gekocht bij de kruidvat voor Stan zijn kamer. En dan is die kamer helemaal klaar. Onze eigen kamer en de babykamer alleen even kozijntje schilderen en poetsen en dan zijn die ook klaar. Dan de badkamer, overloop en hal nog.......gelukkig komen mijn pap en mam nog een dagje helpen. Mijn vader kan gelukkig nog wel de klusjes als bladeren opvegen en zo dus die zet ik buiten aan de slag
liena: heb niet eens gereageerd op je vraaag Mijn haan blijft wel eens thuis maar dat komt omdat het op mijn werk niet echt makkelijk is om invallers te regelen.. dag: is inderdaad wel gewoon volgens mij hoor zo om de 3/ 3,5 uur voeden. Vind het ook geen probleem. Slaap gelukkig daarna makkelijk weer verder. Als ik ga voeden gaat het tot nu toe wel goed met Nathan. Hij vraagt wel wat aandacht soms maar ga dan even een boekje voorlezen ofzo..
Dames, bedankt voor het meedenken, echt super! Ik zit echt zo in een dilemma nu he.. ik kan een maand proeftijd krijgen, maar als ik dan alsnog wegga, heb ik dan nog recht op mijn WW? Jee.. moeilijk allemaal hoor. Aan de ene kant heb ik dan wel werk en kan ik daarvanuit doorsolliciteren, aan de andere kant kan ik niet goed tegen alleen zitten op het werk zonder mensen om me heen.. Een aantal oud-collega's hebben samen met het UWV hier een team opgestart om alle collega's te begeleiden, helpen met brief en CV, en voor allerlei vragen kunnen ze daar terecht. Vanaf morgen zit ik ook in dat team. Het is dan wel vrijwillig, maar goed, ik help mezelf er mee door andere ervaringen op te doen, en alle collega's help ik er mee op zoek naar een andere baan (inclusief mezelf natuurlijk, ikke eerst! ) . Daar heb ik veel zin in, morgenvroeg van 9.30 tot 12.00 zit op het UWV-kantoor hier in Delfzijl. Oh, en nog wat hoor. Kreeg ik vandaag een bevestiging van mijn inschrijving bij het UWV, klopt het van geen kant! Ten 1e ben ik ingeschreven in een heel andere plaats, een half uur hier vandaan, terwijl hier een UWV zit, sta ik op papier als administratief medewerker aansprakelijkheidsverzekering terwijl ik in de ziektenkostenverzekering zat, en zou ik voor 40u per week beschikbaar zijn terwijl ik al jaren 24u per week werk! Hij's fijn weer.. heb al wel in de smiezen dat dat geregel met de WW lang zo makkelijk nog niet gaat... Xx
juffie om de 3 3,5uur is netjes hoor zoey dronk echt elke 2 uur maarja denk eerder dat dat kwam omdat ze veel in te halen had ook nu eet ze mega veel voor een baby maarja mag ze is bijna 70 cm en bijna 7 kilo en ze is bijna 10 maanden dus nog een kleintje Gelukkig eet ze weer gewoon met de pot mee ipv alleen bv ook slaapt ze snachts weer alleen nu poept ze snachts haha dus toch ff wakker om een schone luier te geven. Alleen wil ze absoluut niet door papa gevoerd worden grrr ze wil alleen bij mij eten. QB bij twijfel niet doen hoor want meestal als je ergens werkt dan ga je meestal neit verder zoeken en als je nu al weet dat het je niet echt gaat bevallen lekker verder zoeken