Kippies! Zit bij een nieuwe klant, dus geen beschikking over compu tijdelijk! Dus daarom even niet gereageerd.. Maarrrrrrrrrrrrr! Al 2 nachten doorgeslapen en gisteren is ze weer lief gaan slapen 's avonds! Volgens mij gaat het de goede kant uit! Ik verwacht natuurlijk geen wonderen binnen 4 dagen, maar ik ben vol vertrouwen! Haan en ik houden ons er strikt aan en het lijkt de beste manier! Het was heftig, maar we hebben onze slaap ook hard nodig! Kom later weer tokken! xx
Goedemorgen... Juffie... goedemorgen meis. Alles gaat goed met jouw en de kleine? Hoe vind Nathan het nu? Lin... fijn dat ze nu door blijkt te hebben. Rest... hoe is het met jullie?
Goedemorgen meiden! @ QB, dat is wel moeilijk zeg! Maar als het thuis zitten nog niet beu bent. Zou ik even verder zoeken. Je vind vast snel een andere baan.
miran: hier alles prima! goedee nacht gehad Nathan vindt Matthijs erg lief maar is nogal wild. vingers in zijn neus stoppen enz Aaien gaat ook op zijn peuters
Juffie; Haha, die Nathan! Liv probeert ook altijd zachtjes te doen bij baby's, maar dat lukt vaak ook niet! Hihi! Fijn dat je een goede nacht hebt gehad! Miran; Hiiii! Hoe gaat het met de kleine Divano?? Mup; En en en?! Weet je al iets meer, zag iets over een licht streepje! SPANNEND! Deli; Zag mooie foto's voorbij komen van je buikje op Hyves! Dag; Voelen jullie je al iets beter? Hope so! QB; Jammer van die functie zeg! Hopelijk snel iets anders! Liena; Ahhh, ook nog eens zieke kindjes! Sterkte daarmee! Ik vond het ook heel moeilijk en heb daarom ook altijd de 'zachte aanpak' gehanteerd, maar blijkbaar gaat dat echt niet werken, dus toch maar zo! Het CB vond het uiteindelijk heel erg meevallen dat ze maar een half uur huilt (voor mij voelt het als een hele week hoor). Maar gisteren ging ze gewoon weer lief liggen en heb haar vannacht niet meer gehoord! Vanochtend wel om 6 uur wakker, maar dat is dan even niet anders! Wij zijn erg blij dat we doorgezet hebben! Sterkte lieverd! xxx Rest; Jeetje, wat ben ik fit zeg! Haha! Keer wat anders dan helemaal kapot zijn! Aangezien Liv wel helemaal gewend is aan een flesje 's nachts en deze niet meer krijgt nu, had ze vanmorgen wel even een flesje nodig om wakker te worden.. Ze vond het niet zo leuk dat ik ging douchen, maar flesje erbij en ze was rustig! Denk toch dat dat haar troost is ipv een speen/ knuffel! Schattig! Gelukkig was ze weer helemaal vrolijk toen ik wegging om te werken! Scheelt weer! Vanavond ben ik weer alleen, dus fingers crossed dat ze dan ook lekker gaat slapen! Fijne dag ladies! x
Goedemorgen dames!! Ga niks terug lezen, val hier gewoon weer in mag toch wel Ben redelijk druk geweest de laatste dagen met dingen die moesten van mezelf. Nu is Wesley weer thuis dus gaan we een stappie terug doen en volgende week weer verder! @ Lin, dat klinkt positief. Hopelijk gaat ze dit doorzetten en slapen jullie vanaf nu heerlijk door!! @ Juffie, wat een mooie foto van jou met je gezinnetje op je hyves echt om trots op te zijn! @ QB, je zit nog maar kort thuis dus ik zou verder kijken naar iets wwaar je je wel goed bij voelt. @ All, hoe is het hier? Ik moet nog een beetje wakker worden, ga zo even koffie zetten met een beschuitje erbij. Wesley kijkt een filmpje op tv Vanavond en dit weekend nog de laatste hand leggen aan de babykamer en dan is dat klaar, gelukkig! Ik had lijsten laten maken om te behangen en toen ik na veel pijn en moeite klaar was dinsdag viel 'savonds zo het behang eraf gister avond met een vriendin en m'n hubbie samen opnieuw gedaan en nu zit het goed vast en het ziet er super uit, ben er helemaal blij mee. Verder gaat hier alles goed, heb behoorlijk wat energie de laatste dagen, helemaal als ik alleen thuis ben. Had nog een buikfoto gemaakt en op hyves gezet maar nu zetten sommige er neer dat ie behoorlijk dik is en dat het wel op een tweeling buik lijkt vond het zelf nog wel meevallen. Tja, tis een dikke buik maar goed, zit ook in week 37 dus wat wil je
@ Linda, wat fijn dat je helemaal fit bent. En dat Liv zonder het flesje snachts heeft geslapen. Ik ben nog niet ongi. Maar denk ook niet echt dat het een positieve test was. Als ik morgen niet ongi ben ga ik zatedag weer testen... @ Delilah, ik heb je foto gezien. Vind hem echt mooi!
deli: nou ja zeg. Je hebt gewoon een prachtige buik! Hier ook heel veel commentaar gehad op mijn dikke buik hoor, lekker laten kletsen.
BUIK : lekker showen en trots op wezen lekker mensen laten kletsen . Ik vind zwangere buiken juist erg moooi kan niet groot genoeg zijn hahahaha
Deli, laat ze maar kletsen. Je hebt een prachtige buik. Degenen die dat het hardst roepen zijn gewoon jalours... Ik hoor die opmerking zo vaak en zeg ook eerlijk dat ik dat een beetje beu ben. Juffie, wat een mooie foto van jou en je mannen op hyves!! Mup, we houden hoop. Ik veer voor je! Linnie, ohhh wat goed! Fijn dat je energie hebt en goed dat je hebt doorgezet. Ik ga nog even stofzuigen, strijken en de vaatwasser uit en inruimen. De glasgordijnen zitten al in de wasmachine dus de nesteldrang begint te komen
@ Juffie, dankjewel meis vond het ook wel lekker meiden achtig haaha... @ Melanina, je hebt helemaal gelijk. Van mij mag die buik ook niet groot genoeg hoor en ben er ook heel trots op! Snap alleen sommige reacties niet. Ik bedoel; je hoeft er niks neer te zetten maar als je dat wil doen laat het dan positief klinken zal wel weer door m'n hormonen komen. Bij Wesley vond ik het op het laatst ook storend dat mensen opmerkingen hadden terwijl ik zo trots was hahaha...
@ Dag, ahahhahaha lekker aan de poets dus Hoe is het met Stan bij de psz? Ik denk ook dat ze jaloers zijn
Deli: mensen moeten op de een of andere manier altijd iets over een zwangere buik zeggen ja.. Dag: heerlijk die nesteldrang. oh het wordt nu bij jullie weer spannend Deli en Dag. nog even er er worden weer 2 kuikentjes geboren
@ Juffie, ja precies. Maar ik denk altijd, als je niks positiefs te zeggen hebt; zeg dan niks Je hoeft niks te zeggen toch gaat alles goed met je mannetjes? Het gaat idd weer spannend worden hier, hahaha... Maar ik wil nog even een paar weekjes wachten hoor, wil nog wat dingetjes gedaan hebben! Wesley zegt net tegen mij: "mamaaaaaaaaa" "Weet je wat" "Ik ga even wat drinken maken voor jou" Whahahaha, gekke jongen! Gister ging ik 'm ophalen bij het kdv en hij moest alle juffen kussen en de juf zei "I love you" en meneer liep te sjanzen en te kussen met iedereen en zei "I love you 2" charmeurtje haha
hihi wat een charmeur die Wesley Nathan is vandaag bij de gastouder dus ben alleen met Matthijs. Vandaar nu ook even alle tijd voor zp
Dat gezeur/commentaar over buiken pffff Die zijn gewoon jaloers! Laat ze kletsen, altijd trots zijn op je zwangere buik!! Lin, fijn dat het beter gaat. En van 1 nacht doorslapen knap je al op. Hadden wij wel. Ryan sliep als baby tussen de flessen door maar daarna overdag niet meer. En dan is ie eind van de middag idd helemaal gesloopt. Soms doet ie dan even een dutje als we toevallig in de auto zitten ofzo maar anders niet. Hij moet wel altijd vroeg eten anders is hij te moe om te eten. In bad om weer eventjes op te laden werkt bij hem ook. Na het bad is hij dus niet extra moe..... Na het bad nog even spelen beneden (als wij nog niet gegeten hebben snoept ie van ons bord nog wat mee) en dan een flesje bij mama op de bank. Daarna vaak naar boven om te slapen. Gaat echt goed de laatste tijd. Gisteren op KDV was het ook goed gegaan gelukkig. Toen ik hem daar heen bracht begon ie al te huilen en toen ik weg ging, helemaal paniek pffff Mup, licht streepje.... spannend? Of heeft het doorgezet? QB, pfff volhouden meid. Je moet iets hebben waar jezelf helemaal achter staat anders ga je niet met plezier naar je werk. Liena, dikke knuffel!! @all, goede morgen!! xxx