Ik denk trouwens dat Stan er helemaal doorheen is met wennen voor de psz. Hij wil de hele ochtend al naar school om te zingen en spelen. Ik heb hem nu heel even op bed gelegd maar slaapt niet van de vreugde dat hij zo naar school mag. Ach hij rust toch even. Zometeen zijn carnavalspak aan en om 13.15 uur mag hij er naar toe. Vandaag maken ze er een feestje van. Volgende week is het vakantie. Hoe leg ik een peuter uit dat de school een week dicht is? haha! Hoe snel kan het veranderen????? Eerst niet willen gaan en nu niet meer te houden.
Gisteren op mijn werk ook zo'n gesprek. Er lag iemand bij ons op de afdeling die de dag ervoor bevallen was. Dan gaat het gesprek gelijk over zwanger, bevallen en kinders haha oh oh, dan kom ik thuis met de kriebels voor een tweede haha
Dagdromer, super dat hij het zo naar zn zin heeft. En wat leuk carnaval vieren met die kleintjes Wat voor carnavalspak heeft hij?
@ Pooh, dank je wel! Ik hoop ook echt dat ik morgen of van het weekend een streep heb. Ik beschouw die van gister gewoon als negatief. Nog geen tekenen van ongi hier. @ Dag, wat fijn dat Stan het daar zo naar zijn zin heeft
Pooh, heb een matrozenpakje voor hem Juffie, mooi bevallingsverhaal trouwens! Als ik dat zo lees zou ik het heel fijn vinden om zelf te mogen bevallen. Maar ben ergens ook wel beetje bang voor de risico's. Morgen naar de gyn. en dan hoop ik mijn opties te horen. Mup, ik vind het spannend hoor!
Dagdromer, benieuwd idd wat de gyn zegt morgen. succes! Ik ga Ryan bij me ouders brengen en dan werken. Fijne middag! xxx
Ik ga er weer een uit bed plukken. Hoop dat hij zijn matrozenpak aan wil en dan even snel wat drinken en naar de psz. Hij heeft nu niet geslapen dus hoop dat hij het vol houdt. Tok straks
@ Dag, is wel ideaal hé dat Stan nu naar de PSZ gaat. Ben benieuwd hoe zijn matrozen pakje hem staat. Vanisha gaat als spaanse dame.
hallo allemaal!! Ben al de hele dag lekker aan de bak. Heb zaterdag High Tea en dacht laat ik de cupcakes eens vast bakken. Dat scheelt zaterdag weer een hoop werk... Merk ook dat ik weer bijna ongi wordt want heb bijna alleen maar chocolade varianten gemaakt.... haha hoe is het met jullie?
Nou, mijn dilemma is weg hoor.. belde ik vanmorgen nog even met het uitzendbureau, dat ik een oud collega van me wilde sturen met haar CV, vertelden ze dat die meneer gebeld had dat hij gister een ander had aangenomen die wel meer dan 24u kon werken. Nou ja, ik had toch 'nee' gezegd, maar ik moest morgen bellen over wat mijn beslissing zou worden, dus echt netjes is het niet van ze. Maar goed, ik heb nu geen dilemma meer!
QB, wel balen maar ook fijn dat je nu geen keuze meer hoeft te maken. En heb vetrouwen je vind echt wel iets naar je zin. Je ben goed bezig! Yo, mmmm ik kom morgen ook denk ik Lekker chocolade cupcackes. Mup, ja inderdaad ideaal. Ik zal straks nog even proberen een foto te maken en te plaatsen want hij heeft hem nu nog aan. Hij ligt alleen nu even lui op de bank dus geen mooi kodakmomentje. Vanisha gaat dus in haar spaanse jurk. Gaaf!
Hallootjes! Bijna weekend! Nacht 3 van doorslapen is een feit! WOW! En ook nog eens lief gaan slapen gisteren! Wat een feest! Blijven doorzetten nu, maar dat komt goed! Dag; Fijn dat Stan het nu zo naar zijn zin heeft! Moest gewoon even wennen! Tis ook allemaal wat voor die kleintjes! Deli; Was het gezellig op visite? Mup; Weet je al wat meer? Ik duim voor je hoor! Pooh; Zitten jullie aan een tweede kindje te denken? Leuk hoor! Ben benieuwd! QB; Ahhh, wat slordig inderdaad! Maar wel fijn dat je nu zelf niet hoeft te cancelen toch? Verder nog iets in de pijplijn? Jo; Ohhh, mag ik mee, mag ik mee?! Ik wil ook cupcakes! Juffie; Hoe is de nacht gegaan? Leuke foto's van jullie op Hyves! XXX
@ Linda, wat fijn zeg! Meestal als het een paar dagen goed gegaan is. Blijft het wel goed gaan. Zo moet ik weer een de strijd aangaan met het inslapen. Vanisha wil telkens in slaap gewiegd worden. Maar denk dat we daar na het weekend maar eens mee gaan beginnen Ik heb vanmorgen getest, negatief natuurlijk Ach kan ik tenminste wel lekker carnavallen van het weekend
Mogguh! Jammer Mup, maar idd, nu kun je met een gerust hart los! Lin, nee, niks in de pijplijn, haha! Of toch wel, ja, nog 1 sollicitatie bij de Ikea. Ik doe nu eerst ff niks meer, heb het dit weekend smoortjedruk. Straks kids naar school, boodschappen in huis halen voor mijn verjaardag, dan hier opruimen, kids weer ophalen, verder opruimen, dan krijgen we visite, morgen vier ik mijn verjaardag dus overdag alles vast klaarmaken en klaarzetten, zondag brak en 's middags weer naar onze expositie, eens kijken of er al interesse is getoond in ons werk, maandag ben ik dan jarig (30!), dinsdag speeddaten met werkgevers ism met UWV en dan is het al weer woensdag.. Druk? Nee joh! Lijkt maar zo! Fijn dat Liv nu al een paar nachten lekker doorslaapt! Volhouden zo!
goedemorgen lin: yes weer een nacht goed geslapen. mup: balen veel plezier met carnavallen qb: pff wat een drukte zeg
Lin, ja de gedachte aan een tweede komt hier regelmatig tersprake haha Fijn dat het slapen zo goed gaat! Mup en dagdromer, foto's van jullie carnavals kids? Ben benieuwd hihi Mup, balen van je neg test maar nu lekker eerst feesten met carnaval. QB, dilemma weer opgelost maar wel beetje balen. Nu lekker van je weekend genieten. En idd je bent goed bezig, komt echt wel wat op jouw pad! Yojo, klinkt lekker! Vandaag laatste dagje (avond) werken en dan weekje vakantie. Dinsdagavond vergadering op het werk en donderdag CB. Ben wel benieuwd hoe Ryan gegroeid is etc. Wil het daar ook nog even hebben over KDV en PSZ. Haan is goed bezig op zolder met alles uitzoeken en vooral veel weggooien. We zitten er over te denken om van onze slaapkamer weer 2 kamers te maken en dat wij zelf naar zolder gaan..... Vonden we eerst helemaal niks wij op zolder en kids beneden maar we denken dat het de beste optie is, zeker met het oog op een tweede in de toekomst. En we willen nu de zolder aanpakken, dus dat meteen maar goed.
Juffie, wij waren er altijd op tegen (weten niet zo goed waarom) maar nu we over een tweede nadenken lijkt het ons de beste optie. En zien we de nadelen ook niet echt.