[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hey meiden

Rosa...superschattige foto!!

getest vanmorgen...negatief dus nu weten we het zeker en is het wachten op de ongi. hoop wel dat ie snel komt nu, dan kunnen we met frisse moed weer naar de 2e ronde tenminste

Zo ik ga wat doen heir op het werk...tok laters

2. rosa08

rosa08 Niet meer actief

thanx riddle

meis wat jammer negatief. Ik hoop voor je dat het allemaal snel op de rit is wel vervelend als je cyclus zo in de war is. ik blijf voor je veren.

3. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippies

@ Rosa, wat een mooie buikfoto zeg!!! Rosalina vind het zo te zien wel erg leuk of niet?
    Het begint allemaal weer op te schieten , nog een poosje en dan kunnen jullie de kleine in je armen nemen.
    En de cakejes zien er idd lekker uit hihi.

@ Deli, en was het op het kdv beter gegaan met Wesley's schoenen?? Wat heerlijk dat jullie vandaag de bank al op kunnen halen. Het begint dus echt op te schieten naar de verhuizing.
    Bedankt voor je lieve berichtje. Ik zou hier ook veel vaker mee willen tokken, maar dat lukt helaas niet zo. Komt mss nog wel weer :). Het is ook idd allemaal erg vermoeiend. De nachten zijn kort en dat is nu al een aantal maanden zo. Ik hoop zo dat het straks allemaal goed gaat. We houden de moed erin!!!!
    Wat fijn dat jij de rust weer een beetje begint terug te vinden. Het is ook niet zo gek dat de rek er uit was. Je hebt de laatste tijd ook zoveel te verduren gehad. Ik heb echt respect voor je. Ik hoop dat je vanaf nu weer kunt gaan genieten!!
    En een nieuwe kippendag?????? Ik ben voor:D

@ Riddle, wat jammer dta de test neg. was. Lastig dat je nu even niet van je lijf op aan kan:(.
    En van bmm voelen heb ik niet zoveel verstand heb me daar nooit mee bezig gehouden;). Werk ze vandaag!!

@ Dagdromer, van de ontlasting weten we nog niets. Volgende week donderdag krijgen we daar de uitslag van!! Nu heeft hij weer oorontsteking, heeft vannacht weer liggen spoken........
    Het koemelkvrije dieet valt idd best tegen. Had zondag ook frikandel gegeten, las later dat ook daar melk(bestanddelen) inzitten. Gisteren overleg gehad met het CB en morgen hebben we een afspraak bij de HA. CB adviseerde ons om ook met haar naar de kinderarts te gaan. Zullen het zien morgen..
    Hoe is het bij jou? Nog steeds zo ontzettend misselijk? 25 nov. de 20 weken echo, dat duurt al helemaal niet zo lang meer!!!
    Stan mocht gisteren dus lekker opblijven;), wat maakt het uit, als het maar gezellig was hihi.

@ Yojo, wel handig als je kan voelen aan je lijf wanneer je je ei hebt:D. En vandaag ook nog werken?

@ Elise, ik hoop dat het hier ook zo zal helpen dan als wat het bij Luca heeft gedaan!!!
    En inmiddels 5,5 weken? Spannend nog allemaal dus. En de zwangerschappen kun je niet met elkaar vergelijken hoor, dus daar niet teveel van aantrekken!! Dikke knuffel.
    Hier ging het in het begin ook iets sneller met een buikje krijgen, volgens de gyn komt dat omdat je lichaam het nog herkent van de vorige zwangerschap. Ik liep deze keer ook met 10 weken in zw-kleding:).

@ Juffie, gisteren allemaal gelukt met de voorbereidingen van vanaaf? Wordt dus nog even weer een lange dag voor je of hoef je vanavond niet?
    En inmiddels dus ook met de nieuwe kamer van Nathan bezig? Krijgt hij straks ook een groot bed?
    Wat fijn dat alles goed was bij de vk!!! Houden zo!!

@ Miranda, gaaf hoor dat vandaag de vloer erin komt. Ben erg benieuwd naar het eindresultaat!! Heb je vannacht een beetje kunnen slapen? Voel je je weer wat beter?

@ QB, wat balen van de hoofdpijn zeg. Nu hopen dat de medicijnen helpen, want migraine is ook niks!!
    En voor je werklust?? Mss Emiel Ratelband eens vragen:D.

@ Mink, hoe gaat het bij jou meis? Begin je weer wat op te knappen? Lekker aan het genieten van jullie mannetje? Hoe vind Zoƫ het??

@ Wendy, is Jesse weer een beetje opgeknapt? Hoe doet jullie kleine meid het??

Hier weer een gebroken nacht gehad, Thomas al weer op tijd wakker. Gistermiddag heeft hij wel 2 uur liggen slapen:$ echt ongekend maar wel lekker;)... Hij is nu lekker aan het spelen en Kayra is inmiddels in slaap gevallen. Hoop dat ze even een uurtje slaapt.
    Nou ik stop eerst maar even weer, zal eens even wat poetsen:D.

Tok laterzz
    Dikke knuffel Liena

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Rid, jammer meid!!

Rosa, wat schattig die foto!

Liena, nog een spannende week voor de uitslag dus! De kinderarts kan veel voor je betekenen. Daar kwamen wij toen met stan ook en die kan je helpen met vragen en voeding. Ook word ze daar een keer helemaal nagekeken en onderzoeken waar nodig! Zeker niet onverstandig om je door te laten sturen. Had eigenlijk het idee dat jullie daar al liepen? Doen hoor!!

Wij gaan snel naar beneden. Stan is net wakker en ik dus ook. Dat krijg je van laat naar bed.............

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Rosa... jammie, die cakejes zien er lekker uit alhoewel ik er nu even niet aan moet denken hahaha
    Wat n schattige foto zeg van Rosalina en je buik!!!
    Ik smolt gewoon weg. Echt... zo'n foto's wil ik ook laten maken van mijn buik maar dan over n paar weekjes. Maar dan wel blote buik en zwart/witte foto's met mijn kinders erbij. Ben heel benieuwd hoe dat gaat worden dan!

Dag... maakt idd niks uit dat Stan lekker laat op bed lag. Hij hoeft nog niet naar school dus is dat toch niet erg. Zo af en toe kan dat geen kwaad hoor.
    25 nov. dus de 20 weken echo?... ben hƩƩl benieuwd. Dat duurt niet zo heel lang meer meis!
    Spannend zeg!

Riedel... jammer van je negatest maar idd weet je nu wel waar jullie aan toe zijn. Nu idd n lange cyclus maar misschien de volgende maand n stuk korter. Goed klussen dus!!!

Liena... ja heb vannacht hƩƩl goed geslapen voor de verandering. Wij kwamen om 23.15 uur gisteravond erachter dat onze poes nog buiten was en t regende dat t goot. Dus Chris is nog naar beneden gelopen om t beestje naar binnen te halen. heeft onze poes goed gedaan om zo laat nog buiten te zijn want heb haar vannacht om half 5 niet horen mauwen dat ze naar buiten wou. Ik schoot om 7.25 uur pas wakker. Moest wel om half 3 vannacht even naar de wc maar goed voor de rest gelijk weer in slaap gevallen. Wel vanmorgen en nu nog veel last van n rommelende buik en mijn onderrug begint te rommelen. Vind t eng want mijn rug voelde bij de weeƫn van ons Gyani net zo!!!!
    Dus even heel rustig aan doen en even aankijken vandaag. Anders maar voor de zekerheid even bellen.
    Jammer dat jij nog steeds gebroken nachten hebt. Als Thomas strakkies buisjes heeft dan is de kans zƩƩr groot dat ie wel doorslaapt! Heb zelf maar eens last van ontstoken oren???? Ik weet hoe zeer dat dat kan doen en dan slaap je echt voor geen meter. Het is zielig voor t ventje. Dikke knuffel voor hem!

All... heb net telefonisch consult gehad van de ARBO. Ik ga over 3/4 weken al met zwangerschapsverlof en zit nu dus gewoon in de ziektewet. Ik kan nu gewoon thuis blijven tot na zwangerschapsverlof!!!! Wat n vooruitzichten zeg hahha
    Chris is boven nu laminaat aan t leggen en t begint ECHT wat te worden. Ben zo blij!
    Maandag ga ik naar mijn ouders toe en dan ook gelijk langs mijn zusje de babykamertje ophalen. Mijn kids blijven volgende week vanaf maandag tot ? bij opa en oma slapen... dus heb ik de tijd om alles lekker in te richten. Nou ja meubeltjes in elkaar zetten dus want ons Giuliano mocht alles mee n plaatsje geven.
    Maar kan wel gordijntjes ophangen. Ben zelf ook hƩƩl benieuwd naar eindresultaat alhoewel t hƩƩl anders is uitgevallen als mijn 1e gedachten!

Zoals ik net al tegen Liena vertelde is mijn buik heel erg aan t rommelen... ik denk zelf buikgriepje ofzo maar mijn onderrug heeft ook n rommelende gevoel. Dit is t zelfde gevoel als bij ons Gyani z'n bevalling dus even goed aankijken vandaag. Ook voel ik me heel misselijk maar er komt niks uit! De baby is wel volop aan t schoppen dus die doet t nog goed. Chris zei: babykamertje is bijna klaar dan mag ie wel komen!
    Heb ook steeds meer last van "harde buiken" (kan ook gewoon n draaiend kind zijn hoor wat ik voel hahhaha).
    Maar t is nog veelste vroeg om te komen! Lekker nog even laten zitten... nog minimaal 7 weekjes!!!!

Ik ga Chris even voorzien van kopje koffie boven en even kijken of ik wat kan helpen!

6. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    hoi allemaal

miran rustig aan doen he meid en als je het niet vertrouwd dan wel bellen he. knuff voor jou meis en mooie foto's hoor op je hyves.

rosa wat een mooie foto zeg en ook een heerlijk cake je om te zien het water loopt me in de mond hier.

dag gaat het al wat beter of ben je nog zo ziek. 20 nov dat schiet al op voor de 20 weken echo willen jullie weten wat het wordt???

QB migrane das balen meid hoop dat de medicijnen helpen.

yojo wat fijn dat je lichaam zo snel weer een goede cyclus heeft. een nieuwe baan is altijd leuk en een curcus die zo lang duurt dan zullen ze je inderdaad niet snel op straat zetten.

voor de rest hoop ik dat ik niemand ben vergeten.

all hier vrijdag terug gekomen van vakantie we hebben het heerlijk gehad alle dagen droog weer. alleen is me schouder nu weer overbelast dus gisteren weer naar de fysio geweest.
    zit hier even in een dubio weet niet goed wat ik moet doen. wil gaan solliciteren voor de opleiding verzorgende alleen kunnen ze mij niet garanderen dat ik niet op donderdag en vrijdag naar school moet. ik heb dan geen opvang voor dylano teminste mijn moeder is nog wel thuis maar die weet niet of ze van het uwv weer moet gaan werken of niet.
    wat zouden jullie doen zouden jullie wel solliciteren en de gok wagen of zouden jullie nog wachten tot september?????
    hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen.
    ga nu even een was erin doen en de andere ophangen.
    yok straks wel weer.
    lienna dylanno heeft paar weken geleden ook buisjes gehad.
    de ingreep zelf was zo gebeurd al heb ik ook wel een traantje weggepinkt hoor. maar het gaat nu een stuk beter met hem en hij heeft geen last meer van zijn oren. hoop dat thomas snel opknapt en dat jullie wat beter kunnen slapen. knuff voor jou meis.

deli wat een verhaal van je bijna blunder goed dat je het ondekt hebt optijd. lekker dat het opschiet met je huis je hebt mooie foto's op je hyves.

riddle balen dat je nog niet ongi bent en dat je test negatief is hoop snel voor je dat meer duidelijkheid krijgt met je cyclus.

7. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    tis rustig hier ga nu echt wat doen want heb nog een berg strijk liggen tok vanavond of morgen wel weer even.

8. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    miran, fijn dat alles goed was met de kleine man!!

Heb alles gelezen maar niet opgeslagen, sorry!!

Als je kleintje naar het zkh moet is nooit leuk.

Rid, balen van de test maar idd nieuwe ronde, nieuwe kansen!!

Hier gaat het goed, Ryan slaapt s nachts super, hij slaapt zelf uit smorgens hihi

Zijn flink aan het opruimen hier in huis, en dan beginnen met de zolder opknappen!! storen we ons enorm aan en moet nu echt gaan veranderen dus flink aan de slag.

Gisteren onze financiele situatie bekeken. berekend pfff is ff schrikken vlgs onze berekening zouden we redelijk wat over moeten houden maar we komen in de praktijk altijd tekort, moet echt gaan veranderen.
    We willen februari/maart 2012 met z'n drietjes naar australie dus ook ff berekend wat we per maand daarvoor apart moeten zetten... moet lukken (op papier) haha
    We moeten echt strenger zijn met geld uitgeven, 2 goede inkomens dus zou moeten lukken.... pfff geld blijft altijd een lastig probleem.

ws herkenbaar voor jullie, denk dat dat bij de meeste wel een punt blijft!!

xxx

9. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Penr, opvang is een lastig probleem als je niet weet waar je aan toe bent....
    Welke opleiding ga je doen? BOL of BBL? Of heef dat tegenwoordig anders?
    Maar een opleiding betekend weer een betere baan, salaris en goed voor je eigen ontwikkeling. Happy mama is ook belangrijk!!

10. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hey meiden

Hier weer thuis na een drukke werkdag..maar wel produktief:)

verder eigenlijk niks te melden....

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Pfff ben net wezen body pumpen....jeetje dat is heftig zeg...heb nu helemaal spagetti armen en benen...

FF douche en dan lekker bankhangen!

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Sow kon bijna niet traplopen met die elastieke benen....begin nu ook al stijfjes te worden....

Nou iedereen een hele fijne avond en tot morgen!

xx

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Meiden...

Naar mate de dag verstreek des te beter ging t met me! Ik denk dat t niet veel wil zeggen. Morgenvroeg maar weer aankijken. Maandag kan ik de meubeltjes meenemen en dan op mijn gemakkie inrichten! Volgende week rond deze tijd is het kamertje helemaal klaar! Dan kan ik rustig genieten. Dan heb ik ook RUST in mijn lichaam dat t af is!
    Vanavond nog even met mijn mam's gesproken en maandag gaan we shoppen!!! Nog de laatste dingetjes voor de babykamer in huis halen!
    Ik zal blij zijn als t kamertje helemaal klaar staat!
    Ik merk idd dat ik nu al iets meer rust in mijn lichaam heb zitten dan 2 weken geleden. Het is bijna klaar!
    Meiden zie foto's op mijn hyves!!!
    Diegene die mijn hyves niet hebben...
    miranda uit oud-vossemeer
    Leuk als ik jullie allemaal mag toevoegen voor mijn hyves!!!

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

reageer even niet meiden,

Gisteren tot 20.30 op school geweest en halverwege de avond belde haan dat Nathan ziek was. Spuugde alles uit. zelfs water bleef er niet in. Vanaf gisteravond half 10 was alles eruit en heeft hij, bij ons op de kamer, wel redelijk geslapen. Ik alleen minder. Tig keer eruit om te plassen en meteen maar elke keer de was in de wasmachine/ droger gedaan. Nathan had namelijk behoorlijk wat viesgemaakt;)

vandaag nog 1 dagje werken en dan lekker vakantie:D

Reageer vanavond op jullie hoor!

xxx

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Goedemorgen!

Juffie, beterschap met de kleine man! En bijna vakantie! Lekker hoor.

Yo, spierpijn al aanwezig??

Miran, word mooi hoor!

16. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh Meiden

@Juffie...beterschap met de kleine vent!

En Yootje al spierpijn?:)

Jipppieeeeee ik ben eindelijk ongi. geworden vanochtend en ook meteen heftig ook zeg!...Nu alleen gokken hoe lang deze cyclus gaat worden, hou gewoon de lange aan en gaan klussen en dan zien we wel straks:D

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ow echt wel spierpijn....maar niet zo erg als ik had verwacht....had meer last van die elastieke benen en armen gister als nu van de spierpijn....alleen traplopen is nie zo prettig...

En hoe is het verder hier?

juffie beterschap met Nathan!

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Gelukkig maar Yootje! Hier alles oke, maar vanochtend alweer pislink geworden door collega dus ik gooi het vandaag op een laag pitje hier!!

19. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Oh jee Dag das geen leuk begin dan van de werkdag:(

20. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ach rid, ben het hier wel gewend. Ben al weer afgekoeld maar als hij er met de pet naar gooit dan doe ik vandaag ook eens rustig aan!

Deel Deze Pagina