[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Morgen!...

Wij zijn al op vanaf 8 uur vanmorgen. Chris is nl om 9 uur al naar zijn werk gereden. Die draait dus vandaag 12 uurs dienst! Vanavond om 22.00 uur komt ie naar huis. Ik dacht n lekker dagje rust te hebben maar helaas Divano is al vanaf half 9 aan t huilen en niks is goed. Heb pamper verschoont... zetpil gezet (hij voelt er warm aan en zijn neusje zit helemaal verstopt + hij is ook nog verkouden)... neusje gesprayt... even lekker laten huilen (in de hoop dat ie zijn eigen in slaap zou huilen)... bij mij gepakt en toen viel ie wel in slaap dus terug in de box gelegd en nu is het nog geen 10 minuutjes later en ligt ie alweer te miemeren (denk dat dat in zijn slaap is). Hier schijnt ook volop de zon dus als ie straks weer niet wil slapen dan ga ik maar n blokje om!
    Ben nu de bedden aan t verschonen en gelijk uitwassen en bedden weer op aan t maken. Als de kids dinsdagavond laat thuis komen dan krijgen we woensdag Didier weer hier tot zondag en n vriendinnetje van Ebony komt woensdag voor 2 daagjes hier logeren! Die gaat vrijdag pas naar huis terug dus ben nu de kamers aan t fatsoeneren!
    Heb al veel weg gegooid!
    Is wel eens lekker om kamer uit te mesten!!!!

Mup... jammer zeg van die nega testen... klinkt hoopvol alleen weet jij net als ik dondersgoed dat je lichaam je idd kei voor de gek kan houden! Ik blijf veren want ons motto hier is:
    GEEN BLOED GEEFT MOED!!!!

Juffie... lekker even n blokje om gewandeld??? wat lekker dat je je handen vrijaf hebt gekregen van je haantje!
    Geniet er maar even van meis!

Deli... morgen dus de laatste dingetjes in elkaar zetten en ophangen?
    Hoe is het vandaag met je dikke voeten? Gaat t al wat beter?

Pooh... vervelend he... die haantjes die in bed blijven liggen terwijl je er lekker met zn drietjes n leuke dag van kunt maken met dit prachtige weer!
    Ik was gisteren ook even n beetje boos op Chris omdat wij maar met zn drietjes (eigenlijk 2tjes want Divano is nog zo klein) zijn en hij 12 uurs diensten gaat draaien. MAAR aan de andere kant snap ik hem wel want die extra centen kunnen we HÉÉL hard gebruiken! Onze auto moet weer gemaakt worden, iets met n nieuwe kop omdat er bij ons al 300.000 op de teller staat. Nu heeft Chris er eentje gezien waar nog maar 60.000 op de teller staat maar goed... dat ding kost dan ook even 1000 euro!, dus daar staat hij nu voor te werken!
    En hij wil dit jaar verder met verbouwen en wij willen toch ook weer n midweekje naar ponypark Slagharen!
    Dus moeten we sparen! En bij Chris op t werk kun je niet vaak overwerken dus die enkele keer dat er n bank vrij staat pakt Chris zijn kans natuurlijk! Nou geeft ook niet zoveel want dan kom ik ook n beetje tot rust zodat ik er strakkies weer tegen kan!

All... ga nu ff genieten van n spelletje spelen op de laptop!

2. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik heb euhhhh 6 geweven draagdoeken want zoey is al te zwaar voor een rekbare
    en ik gebruik hem nog steeds zie hyves zelfs als hangmat en kinderstoel hahaha

3. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hey kippies,
    even ene kort berichtje van mijn kant want het gaat hier niet zo lekker. Luca is weer/nog steeds ziek en heeft een zwelling in zijn nek. Ik vind het heel eng. De huisarts denkt aan de bof en moet speeksel en urinemonsters opsturen naar de GGD en dan weten we met een weekje de uitslag. Dus even spannend hier en maak me veel zorgen.
    @draagdoek: ik heb die van draagdoek.nl gekocht. Geprobeerd op de negen maandenbeurs en hij zat heerlijk! Hoop er veel plezier van te hebben. Ook hebben we gisteren een duowagen gekocht; de mutsy duoseat. Luca is nog een echte wagenzitter dus zo kan ik straks heerlijk op pad met 2 kindjes!

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hoi meiden,
    Ik ben weer thuis van optocht kijken. Haan is nog even een biertje drinken maar Stan en ik hadden het wel weer gezien. Alhoewel hij al die raar geklede mensen wel leuk vond. Zelf had hij vandaag zijn politiepak aan. Zal zo ff fotootje plaatsen.

@mup, wat jammer van je negatest. Hoop voor je dat je cyclus niet compleet van slag af is.

@juffie, lekker genieten van het zonnetje. Heerlijk!

@Deli, ja voor jou word het al spannend. Heb je alles al klaar? Bij ons komt volgende week de schilder pas en dan kan ik pas aan het poetsen komen op de babykamer en alles inrichten. Heb wel alvast alle kleertjes gewassen en beneden is het ook al aardig op orde. Morgen wil ik ook vast de box opzetten. Kan maar vast gedaan zijn. Ergens vind ik het heel spannend dat ik over 2 weken pas alles klaar kan hebben maar op zich is het nog tijd genoeg natuurlijk. Maar die namen!!!! We komen er maar niet uit. Ik weet het gewoon echt niet meer. Maar ja, ook dat komt goed.

Miran, altijd lekker extra geld. Ik ben het gewend dat haan veel weg is om te werken. In ieder geval 6 dagen in de week en 3 avonden. Maar dan is de zondag wel voor leuke dingen gereserveerd want dan zijn we allemaal thuis :D

Fijne zondag nog allemaal!

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0

Tadaaaaa!! Alaaf in politiepak :D

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... wat n gave foto zeg van Stan!!!! Helemaal geweldig!!

Chris draait 5-ploegen dus hij is maar 1x in de 5 weken dat ie écht n volle weekend vrij is!!! Meestal plannen we die dan lekker rustig in zo dat we kunnen genieten van elkaar. Maar de kids zijn er niet nu en Chris vind er dan barweinig aan... hij vind t veelste stil hier in huis!
    Kan ik nu niet zeggen... Divano ligt prinsheerlijk te slapen in de box en ik heb mijn muziek lekker hard aan staan... lekker spelletje spelen en genieten van de muziek.
    Ga nu heerlijk biefstukje bakken met uien en dan heerlijk met brood eten. Zoooo lekker! Ik hoef nu dan ook geen rekening met Chris te houden... omdat hij 12 uur draait krijgt hij op t werk warm eten... ze hebben shoarma en hete kip besteld met friet dus geloof maar dat hij nu smakelijk aan t eten is!
    Dat is dan weer n voordeel anders had hij vanavond als ie thuis kwam nog warm eten nodig gehad! hahahaha

Meiden... ga ff mijn vlees bakken!

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    De cupcakes waren erg lekker!!

Blij als Joep vanavond thuis is en voor hem carnaval voorbij is....volgend jaar ge ik echt weg hoor.... Kan er niet zo goed tegen als hij 's nachts thuis komt gevallen met een hoop herrie waardoor ik weer uren wakker lig.... Vrijdag op zaterdag was ie blijkbaar van een fiets gevallen... Ik kwam zaterdag beneden en overal zaten bloedvegen...dus ik nog pissiger omdat hij gewoon met z'n zatte kop was gaan slapen in t logeerbed zonder ff te vertellen wat er was gebeurd. Blijkbaar wilde hij bij iemand achterop springen alleen viel hij toen plat op z'n gezicht...hij ziet er niet uit natuurlijk....maar goed...het is bijna voorbij!

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dag: leuke foto!

Elise: he bah wat naar zeg:( Snap dat je je zorgen maakt. Beterschap!

Miran: geniet van je rustige avondje!

Yojo: oh zou ik ook echt niet tegen kunnen hoor. Maar zit er weer bijna op gelukkig..

All: vanmiddag voor het eerst met Matthijs even op visite geweest. Ging goed gelukkig. Nu is hij wat onrustig maar ligt lekker bij haan op zijn buik..

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja tis echt heel erg hoor.... Ik kan daar gewoon niet zo goed tegen als mensen met drank hun grens niet kennen. Heb het er al zovaak met hem over gehad en het gaat goed alleen dan met deze dagen gaat het weer fout.... Gelukkig is het bijna voorbij!

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, ja idd tijd zat zou je zeggen he :D komt vast goed meis. Hopelijk trek je het lichamelijk ook om tegen die tijd pas te poetsen etc. Namen........... Lastig, dat is iets waar niemand je bij kan helpen; daar moet je samen uitkomen :(

@ Yootje, dat is vervelend :( waarom zijn jullie niet samen carnaval wezen vieren dan?

@ Juffie, fijn dat het goed is gegaan op visite!

@ all, doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii fijne avond ;) tot morgen!

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oh ja, Dag ik zag de foto al op hyves echt heel schattig :D:D:D

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Juffie we zijn niet samen gegaan omdat ik een hekel heb aan Carnaval. Ik ben alleen vandaag naar de Optocht geweest bij mijn ouders omdat mijn neefje van 7 meeliep. Meer zie ik niet van de carnaval...

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Elise, hoe is het nu met Luca?

--

Mijn laatste avond als '20er'.. vanaf morgen hoor ik bij de 30ers-club.. ;) ik drink er vanavond maar een paar glaasjes Canei op, hihi! We hebben gisteravond mijn verjaardag vast gevierd, was erg gezellig!

Xx

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ja.. vanaf vandaag hoor ik bij de club van 30ers.. ;)
    Straks Jamie naar school, vlug wat boodschapjes halen, dan krijg ik koffievisite, en vanavond komen de ouders nog even langs voor een gebakje. Heb nog heel wat knabbels over van zaterdagavond.. Vervelend.. ;)

Xx

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    QB: gefelicteerd!

16. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen meiden,

Ik kom alleen even hallo zeggen. Heb een klein katertje :( En flinke rug en buikpijn dus de ongi zal vandaag of morgen wel doorzetten denk ik.

Fijne dag allemaal geniet van het weer.

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mup: hihi gezellig gehad gisteren dus?;)

18. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    QB gefeliciteerd en welkom :D

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola! :)

QB; Happy birthday! :D

All; 2 rotnachten gehad... Baal als een stekker! Het ging zo goed! We hebben haar wel laten huilen, maar na een uur gillen moesten we er echt naar toe (ze ging weer overgeven)! Kan dat gewoon niet maken tegenover de buren en ze hield maar vol! Pffff... :( Weet nu even niet meer waar ik goed aan doe! Op zich sliep ze vrij snel weer verder toen we bij haar geweest waren, maar daar zit ik natuurlijk niet elke nacht op te wachten... Tja, weet nu even niet zo goed wat ik moet doen.. Tips? Iemand?

Ga zo ff bijlezen hoor!

xx

20. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh Allemaal

@Linnie..helaas geen tips, Rayven is tegenwoordig ook weleens wakker 's nachts maar als ik er vrijwel direct naar toe ga is het instoppen, soms even wat drinken, en weer slapen....

@Queen/...gefeliciteerd en welkom bij de 30ers club:D

Hier alles ok, ik ga vanavond voor een brommobiel kijken voor mezelf haha ik heb natuurlijk geen rijbewijs maar met 'zo'n ding kan ik wel warm en droog rijden, mag maar 1 iemand mee dus straks 2 kindjes ermee wegbrengen kan neit maar ja toch wel fijn zo'n ding:D

Deel Deze Pagina