Linda: pff balen zeg. het ging zo goed. Vrees dat ik je geen tips kan geven want als Nathan 's nachts wakker wordt ga ik altijd meteen heen. Juist omdat hij dan binnen 10 tel weer lekker slaapt. Liever even eruit en dan meteen weer verder slapen dan een uur naar een huilend kind te luisteren Nu wordt Nathan lang niet elke nacht wakker hoor maar toch wel regelmatig. Meestal omdat hij aan het dromen is of met zijn hoofd helemaal onder het dekbed ligt. Vorige week was hij uit bed gevallen en ja dan moet je toch echt even heen Hier heb je dus helemaal niets aan, sorry
morgen QB: GEFELICITEERD ik ben al een aardig tijdje 30er en het bevalt wel goed hoor lin: getverderre sterkte meid. ik hoop dat jullie de juiste methode gaan vinden hier: vrijdagavond kinderkledingparty gehad. ging heel goed...tot ze ineens de babykleren (die nieuw in de collectie waren) tevoorschijn trok...toen ben ik maar even weggegaan. dat kwam te hard binnen verder wel goed hoor! hier is een heerlijk zonnetje en lentegevoel en en en doe mij maar meer lente
Dag, leuke foto! Yojo, beter om volgend jaar lekker weg te gaan. Ik kan ook niet goed tegen dronken mannen haha Mup, gezellig gehad, hoest met je kater ? Ja, we willen Chelsey wel laten dekken, spannend. Lin, balen meid maar geef de moed niet op soms gaat het gewoon een nachtje wat minder. Ryan kwam vannacht ook ineens weer om half 1 pfff daarna wel weer tot 7 uur geslapen. Hoop dat het vannacht weer beter gaat! knuffel!! Rid, brommobiel? QB, gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van. Elise, hoe is het met Luca? @all, hoe is het, heerlijk zonnig dagje vandaag! Gisterenavond toch nog even met haan erover gehad. Ben erg direct geweest, hij zei dat ie het begreep. Ben benieuwd.... Straks op zolder nog wat uitzoeken en Ryan zn oude spullen en kleding bij ons op de slaapkamer zetten. Hopelijk is de zolder snel leeg, kunnen we beginnen met opknappen. Muren moeten dichtgesmeerd worden, vliering wil haan bouwen. Vanmiddag naar een vriendin/collega, kopje thee drinken. Gaan lekker op de fiest, het is prachtig weer.
ja Pooh, zo'n autootje maar dan die max. 50 km per uur gaan...je hebt hele leuke wagentjes tegenwoordig, die waar ik heen ga heeft een zonnedakje en alles
QB, gefeliciflapstaart!! En hoe voelt het om 30 te zijn? Ik volg je over 2 maandjes. Kom ik je gezelschap houden bij de club van 30gers. Linnie,ohh wat vervelend. Ik hoop voor je dat het een uitzondering was. Ik kan je niet helpen. Ik heb de luxe dat ik er echt bijna nooit uit moet snachts. Behalve als hij ziek is of eng aan het dromen is. Rid, mijn vader rijd in een brommobiel. Op zich wel makkelijk. Deli, leuk met beebje spelen op hyves!! Pooh, veel plezier vanmiddag en fiets ze! Het is inderdaad prachtig weer. Ik durf alleen niet meer zo goed te fietsen omdat ik met mijn buik met op en af stappen in de knoei zit. Zometeen even lunchen bij mijn ouders. Erwtensoep en roggebrood met spek Dat is traditie bij ons thuis met de carnaval. Normaal al 's ochtends voor we aan de optocht mee doen maar ja, dat zit er dit jaar niet in. Daarna even naar de woonboulevard. Ben nog op zoek naar een opblaasbaar logeerbed en beddengoed voor Stan zijn bed.
Goedemorgen, hier een redelijk gefrustreerd kipje waarom ben ik altijd zo druk met poetsenn en maken anderen er binnen no time weer een &^%$ bende van?!?! Grrrrrrrrr...... Weer vanmorgen flink druk geweest en m'n dag begon al zo fijn met een glas dat kapot viel, Wesley die niet luisterde en steeds erbij kwam toen ik het opruimde waardoor ik dus weer in al m'n emotie ging zitten schreeuwen tegen 'm en vervolgens had ik zelf een stukje glas in m'n voet omdat ik naar 'm toe kroop om 'm weg te houden... Nou, met die giga dikke pens kwam ik dus amper bij m'n voeten en haanlief zei toen hij uit bed kwam en geen pincet wist te liggen dat hij er wel even een pleister op zou doen alsof ik de hele dag met een stukje glas ga lopen terwijl m'n voeten zwaar opzwellen, straks is ie verdwenen in m'n voet. Hij ging de hond uit laten en ik toch in dikke tranen zelf op gevoel dat ding eruit zitten wurmen, bah wat een begin van je dag! Dat zei haan ook toen hij terug kwam met de hond maar ik was nogal geirriteerd en zei dat een beetje meer hulp van hem al een heel stuk had geholpen..... Lekker sjachie en emo zoals jullie horen Nou vervolgens thuis de bende opruimen van gister, bleh... Zaterdag had ik alles nog netjes gemaakt en gister was het weer een ontplofde toestand in huis maar ik dacht dat zien we morgen wel weer... Kan ik beter niet doen want schijnbaar kan ik de dag moeilijk beginnen met zo'n rommeltje hahahaha, niet goed voor m'n humeur! Heb die hond op de gang gelegd, krijg nog medelijden ook met 'm maar hij stinkt weer omdat hij onder de douche moet en hij verhaard als ik weet niet wat, kan er gewoon niet tegen. Hou helemaal niet van honden maar ze moeten me niet zo vies gaan doen dan word ik helemaal gek! Ligt ie weer constant te likken en dan stinkt hij nog harder, straks maar eens zien of ik 'm weer gewassen krijg, dan gaat het misschien weer even goed! *** Einde emo-ego-zeur bericht, sorry dames *** @ Lin, ik heb geen tips voor je meis. Ik denk dat het vanzelf beter gaat. Nu gaat het een paar nachten goed en dan weer niet, misschien nog even aankijken en dat ze straks alle nachten volledig door slaapt? Heb je het idee dat ze op bepaalde dagen wakker wordt 'snachts? Doen jullie bijv. die dagen iets anders dan de dagen wanneer ze wel doorslaapt? Zijn jullie drukker ofzo? Misschien heeft ze daar moeite mee? Toen Wesley net 1 was heeft hij het ook een periode gedaan, ging vanzelf over. Maar goed, bij jullie duurt het al zo lang. Misschien proberen om 'snachts als je d'r hoort, direct naar haar toe te gaan, weer in te stoppen en weg te gaan? Zodat ze meteen weet dat ze niet alleen is? Knuf meis! @ Riedel, hahahaha.... Zie je al helemaal gaan in zo'n blits karretje! @ QB, gefeliciteerd met je 30ste! Fijne dag nog vandaag! @ Dag, lekker ff shoppen dus geniet er van meis en ook van de lunch natuurlijk! @ Juffie, hoe is het bij jou? Ik hoop dat ik niemand ben vergeten? Nou, mijn schoonzus zou vanmimddag even langskomen en nu had ik net m'n tante op de chat dat ze ook vanmiddag wil langskomen met m'n oma. Dat zou ze al maanden doen maar omdat haar schoondochter heel slecht ligt komt het er steeds niet van. Ook weer zoiets, deze tante is de zus van m'n moeder en mijn moeder en haar schoondochter hadden allebei borstkanker uitgestraald naar de botten. Een half jaar terug mijn moeder overleden en nu gaat het de laatste maanden zo slecht met haar schoondochter dat ze zich afvragen of ze deze zomer nog haalt Rotziekte!! Nu zei ze net op de chat dat ze het niet meer ziet zitten en er helemaal doorheen zit. Kan ik me goed voorstellen, ze heeft al een jaar lang giga pijn gehad waar ze morfine voor kreeg maar dat werkte amper, nu heeft ze zware pijnbestralingen achter de rug waardoor ze weer is opgenomen omdat ze daar zoveel pijn van had dat ze niet meer verder wilde leven, toen die bestralingen eindelijk hun werk deden en de pijn minder werd moest ze direct aan een chemo houdt toch ook geen paard vol, bah! Nou meiden, sorry voor m'n geklaag hoor.... Maar wel fijn dat ik het even kwijt ben
zie je nou wel, toch iemand vergeten... @ Pooh, meis goed dat je er wat van hebt gezegd!!! Hopelijk denkt hij er voortaan aan. Veel plezier vandaag meis!
Dag: geniet van je erwtensoep en je middagje shoppen. mmm lekker trouwens erwtensoep, krijg er trek van
jubidi: kan me voorstellen dat dat even moeilijk was hoor! Pooh: goed dat je er wat van gezegd hebt. Geniet van het mooie weer op de fiets. Heerlijk!
Oh ja, Judi ook vergeten sorry meis... Ik kan me ook voorstellen dat je op zo'n moment even weg wil lopen omdat het je teveel wordt. Goed dat je dat ook gewoon gedaan hebt! @ Juffie, bedankt meis!!
Goedemorgen... Dag... lekker erwtensoep alleen lust ik geen roggebrood met spek. Doen jullie altijd mee aan de optocht dan? Met n grote wagen? Lijkt me wel gezellig maar altijd zooooooo koud!!! Veel plezier vandaag! Lin... jammer dat t niet gelukt is met Liv maar ik zou t net als Juffie doen... liever even snel ernaartoe en speentje of knuffeltje of kusje geven en dan gauw mijn bedje weer terug induiken! Slaapt iedereen weer sneller in en ze zijn allemaal tevreden. Hoop dat t maar tijdelijk is meis! Pooh... veel plezier vanmiddag op de fiets en bij je vriendin/collega op de thee! Hoe reageerde je haan op je directe boosheid? Kon ie je begrijpen? Rid... leuk zo'n autootjes. Hoe ga je dat dan strakkies doen met 2 kleine kindjes? Ach... dat is zorg voor later he meid! Als je er eentje hebt gevonden en hebt gekocht wil ik wel foto van zien als t kan... altijd leuk!!! QB... welkom bij de 30ers! Hartelijk gefeliciteerd. Ik ga al weer naar de 40 toe kruipen! Wordt over 2 weekjes alweer 36! Jeetje wat vliegt die tijd zeg!!! En dat merk je alleen op de verjaardag van je oudste kind dat je zo oud begint te worden. Ik vind er niks aan dat ik al naar de 40 toe kruip! Maar goed... iedereen komt dat getal n keer tegen als t goed is. hahhaha Judibi... dat is niet prettig geweest nee. Op zich wel leuk denk ik die kinderkleren maar nu is het allemaal nog te vers meid! Kan me voorstellen dat je weggegaan bent! Zou ik ook gedaan hebben. Hoe gaat t verders met je??? Juffie... Matthijs alweer 2 weekjes oud.. wat gaat t hard he?!!! Hoe doet ie het? Slaapt ie veel overdag of valt dat wel mee? Divano sliep overdag eigenlijk vanaf t begin wel weinig. Heb hem net de fles gegeven om kwart voor 11 en om kwart over 11 in bed gelegd maar hij ligt nu nog wakker boven in zijn bedje! hahahaha en ik vertik t om hem er nu al uit te halen en beneden in de box te leggen. Vanmiddag ga ik even n rondje lopen met hem! All... morgen krijgt Divano zijn eerste prikjes! Blêgh... al om kwart over 9 dus dat is lekker bijtijds. Gisteren heb ik alle bedden verschoond op de 2 bedden van Didier en Gyani na! De kamers van Giuliano en Ebony is keurig netjes opgeruimd en beddengoed is weer uitgewassen dus ze hebben n schone kamer. Maar toen kwam ik op de kamer van Gyani en Didier... het is er geen bende maar er staat gewoon teveel op en daardoor tekent t rommelig aan. Dus woensdag is Chris ook thuis en dan gaan wij samen met de 2 jongens hun kamer even flink aanpakken... alles wat weg kan gelijk wegdonderen! Dat heb ik bij die andere 2 ook gedaan! Ik ben nu in n opruimmanie en daar moeten ze van profiteren want normaal ben ik diegene die alles bewaard!!!! k ga even boven kijken bij Divano want hij is het er niet mee eens geloof ik zo!
Deli... leuk om zo de dag te beginnen jah! Wat n ellende dat van je tante's schoondochter! Dit zijn geen leuke berichten. Idd t is en blijft n rotziekte! Tegenwoordig hoor je alleen maar die ziekte in ik weet niet hoeveel verschillende categorieën. Was er maar iets tegen te doen wat helpt en ook helpt te verdwijnen! Hoe voel je je nu meis??? Veel plezier vanmiddag voor zover als dat nu nog gaat! Nu ga ik echt even kijken bij Divano want nu is ie over zijn toeren aan t gaan!
@ Miran, ook al in de poetsfase komt vast door het zonnetje hahaha, hoe is het nu met Divano? Met mij gaat het wel goed nu hoor! Moet eigenlijk nog op zolder wat administratie bij elkaar zoeken voor de belastingteruggave aanvraag maar heb geen idee hoelaat de visite komt en wil eigenlijk ook nog alle kasten opgeruimd hebben, bleh. Kom tijd te kort. Maar goed, ga eerst eens m'n lijst doorlopen met dingetjes die ik moet hebben voor thuis bevallen, kijken of ik alles zo'n beetje heb.
Verhip... Deli... 37 weekjes vandaag!!!!! Gefeliciteerd, kan n mooie thuisbevalling worden voor jullie! Met Divano gaat t redelijk. Ben vanmorgen nog bij de ha geweest omdat hij al 6 weekjes op en af verkouden is. Zijn neusje zit dicht waardoor hij dus met drinken moeite heeft om door zijn neusje te ademen. Hij heeft zo af en toe dat zeehondenhoestje nog maar dat is sporadisch. De ha zei dat ik met zoutoplossing gewoon zo vaak mogelijk mocht sprayen bij hem... dat kon geen kwaad. Hij hoorde geen geruis op zijn longetjes dus dat was allemaal goed in orde. Zijn traanoogje en de viezigheid die dit met zich meebrengt moet met n halfjaar over zijn dus voor nu is het geen probleem! Dus al met al... hij kan hier niks tegen doen helaas! Het probleem hierdoor is dat Divano dus minimaal 80 cc tot maximaal 120 cc per fles laat staan. Hij krijgt per fles 210 (180 water en de rest aangevuld met poeder) aangeboden! Ik vind dat nogal wat. Het gevolg hiervan was dat ie vannacht om de 3 uur weer voor flesje kwam. Maar t was dus niks verontrustends. Deli... ja ik ben ook in de poetsfase maar bij mij komt dat door de kids een weekendje weg zijn en ik dus ALLE tijd ervoor heb en ik kan opruimen en weggooien wat ik wil! Het is mijn verlate nesteldrang hahahahahaha Mup... hoe is het bij jouw meis? Nog steeds geen ongi????
he bah Deli dat is geen leuk begin van de dag nee...maar kijk maar naar buiten dan wordt je vast vrolijk van dat mooie weer Sneu he Miran die verkouden kleintjes...maar zou wel goed in de gaten houden dat ie genoeg binnen blijft krijgen Ja Miran als ik em koop zal ik een foto plaatsen...nou ja zoalng rayven ook op de creche zit hoef ik 1 van de drie dagen alletwee de kids weg te brengen en dan kan ik met de bus en dan met een collega meerijden of even op de bus heen en weer en dan thuis de brommobiel pakken de andere 2 dagen heb ik 1 kindje weg te brengen dus kan dat met mijn toet toetje haha..als Rayven eenmaal naar de basisschool gaat zie ik wel weer...zelfs al breng ik de een naar de creche en de ander naar school en dan naar huis en met de brommobiel naar me werk ben ik altijg nog ruim een half uur eerder op het werk als met de bus....dus zo en zo een voordeel...maar het blijft een gedoe allemaal..ach ja komt wel goed
Sorry hoor kippies, ben een beetje druk! Kom anders morgen wel even bijkletsen, dan ben ik lekker vrij! xx
Zo, hier is de visite weg. Eerst kwam mijn schoonzusje erin met 2 kinderen en doos knabbelstengels dus ik zag alweer van alles op de grond gaan zo zie je maar weer, zoveel poetsen heeft niet eens altijd zin, wijze les voor mij en toen hun net weg wilde gaan kwam mijn tante met m'n oma er in. Die zijn net weg dus ik ga zo nog even met de stofzuiger erdoor en dan de klossen ophalen. Hopelijk is er dan nog wat tijd om even te relaxen voor ik m'n mannen op moet halen @ Riedel, hahaa ik zie je al helemaal gaan in zo'n ding! Maar wat je zegt, je zit lekker droog en wel handig als je dan een kind moet wegbrengen! Zou echt niet weten wat ik zonder mijn auto moest! @ Juffie, jaaaaaaaaaaaaa 37 weken vandaag maar gerommel niet echt?! Heb het gevoel vandaag alsof ik de hele wereld aan kwam dus denk dat onze beeb nog wel even blijft zitten @ Miran, weet precies hoe je je voelt, even je handen vrij om puin te ruimen kan zooooooooooooo heerlijk zijn. Wat vervelend van je mannetje wat dat betreft is hij in de verkeerde tijd geboren want er heerst de laatste maanden zoveel en dan zit het weer nog niet mee. Hopelijk begint nu de lente snel!! Nou, ik dacht straks even de binnenkant van het raampje te zemen op de babykamer... Dacht; doe de buitenkant toch ook gewoon even. Moet je uit het raam klimmen en kan dan precies op het dak van de uitbouw staan. Ik dacht dan doe ik de raampjes van Wes en de beeb even maar vond het toch maar niks toen ik daar stond en dacht; wat verzinnen zwangere vrouwen toch rare dingen!! Mijn haan mag mooi het andere raampje doen!
Deli: ben je nou met je dikke buik buiten op het dak gaan staan ramen lappen Maar goed dat je haan het neit zag volgens mij Die van mij zou laaiend zijn denk ik Ach en geen gerommel zegt niets natuurlijk. Wel fijn dat je je nog zo goed voelt. Houden zo Rid: ben benieuwd naar je wagentje. Miran: vervelend zeg dat Divano verkouden blijft. Matthijs begint ook al verkouden te worden.. Ook niet gek met een snotterende grote broer..