[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... Divano geeft nu meer voeding terug sinds 2 dagen. Vanmorgen kwam t met vloedgolven eruit en stinken!!!... gewoon zuur!
    Maar dit is niet bij iedere voeding zo... gelukkig maar.
    Zou voor jouw toch maar even navragen wat dat kan zijn want klinkt idd niet goed!

Ga bij mijn ventje kijken want hij ligt te huilen in de box en ik moet zo gaan rijden... wordt n zware rit denk ik!

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    miran: wow wat goed van Divano!

Zo nog even ego hoor. Matthijs woog nu al 3810 gram.. Hij was 3380 bij geboorte dus super gegroeid. Het slikken moeten we in de gaten houden. Als hij er last van krijgt moeten we naar de ha..

zal nu even broodje eten met Nathan..

3. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    Juffie: Luca deed dat slikken ook heel erg. Hij kreeg er wel last van en bleek verborgen reflux te zijn. Balen dat Nathan zo aan het spoken was vannacht; wel lief dat je van je mannetje mocht blijven liggen!
    Miran: wow, wat knap van Divano dat hij zo goed doorgeslapen heeft. Misschien was het vorige week dan toch een sprongetje? Geniet maar lekker van je mannetje en sop ze!
    Deli: ben je helemaal gek geworden???! Je gaat toch niet met je dikke buik op het dak staan:$. Foei, foei, foei!
    Pooh: ook een vermoeiend nachtje achter de rug, balen! Sterkte met vergaderen!
    Riddle: Rayven is ook lekker aan het peuterpuberen zo te horen. Hier nog een. Sterkte, meestal is het na een paar dagen weer ffies over!

Hier gisteren de hele middag met Luca in het ziekenhuis gezeten. Om een lang verhaal kort te maken: zijn lymfeklieren zijn ontstoken, vandaar dat hij zo ziek is en de zwelling in zijn nek. Nu antibiotica gekregen en vrijdag moeten we terug om te controleren of het aanslaat. Hij heeft ook een streptococceninfectie erbij, het arme kind. Hij ligt nu lekker te slapen en ik ga nog even van mijn rust genieten!

4. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Pff ik hoop het Elise want het is echt niet leuk zo bah...net in het centrum kwamen we opa en oma tegen en even met hun rond gelopen en was ze erg lief gelukkig, thuis gekomen meteen naar bed gegaan dus zal zo wel wakker worden, ben benieuwd hoe haar humeur dan is haha

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Zooooooo ik ben trots op mezelf. Ben vanochtend naar prenatal geweest en de voorjaarcollectie kleertjes hangt er. En ik heb niets gekocht :D. Wel een tummytub en een aankleedkussen gehaald. Vorige keer heb ik een tub kunnen lenen en stan vond het heerlijk. Tegenwoordig kosten ze nog maar 15 euro dus nu maar een gekocht. Verder nog wat washandjes en dergelijke dus alleen maar nuttig spul en verder niets aan mijn vingers blijven plakken haha. Ook nog even op de babykamer aan het soppen gegaan. Morgen de badkamer goed beurt en donderdag en vrijdag gaan we van boven tot onder grote schoonmaak houden. Heerlijk :D Dan is het daarna een kwestie van bijhouden.

6. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Goed gedaan Elise:D

Nou Rayven is nu een uurtje uit bed en gelukkig nog steeds heel vrolijk...jeetje wat een verademing kan dat zijn zeg haha al ben ik steeds bang dat ze ineens weer de kolder in haar kop krijgt omdat ze haar sloffen dan aanmoet of zo ...maar ja het hoort erbij en gaat allemaal weer over moet ik maar denken ;)

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Elise, wat sneu voor je mannetje :( hopelijk knapt hij snel op van de ab kuur!!

@ Miran, hoe is het nu met jouw mannetje?

@ Dag, hahaha... Goed gedaan hoor meis; alleen nuttige dingen gekocht :D Goed hoor! En lekker aan de sop deze week dus!

Hier ook, vandaag de keukenkastjes schoongemaakt en netjes ingeruimd! Moet nog 1 kastje maar die zit in de hoek en daar staat echt van alles, komt morgen wel. Heb net nog even beneden gezogen en de keuken gedweild en voor de rest vind ik het wel goed.

Wes is de hele week al flink aan het poepen en zeurt over pijn in de buik :S gister op het kdv had hij nergens last van, 1 x gepoept en thuis poepte hij gister avond weer meteen 2 x. Nu vandaag weer constant, zo'n zure vieze plakkerige poep... Met als gevolg; rode billen. Zo irritant, maak het altijd meteen schoon maar schijnbaar werkt dat niet altijd. Nu maar flink smeren. Hij was zo moe dat hij voor 7 uur al naar bed wilde, viel zowat in slaap op m'n arm en toen ik vroeg of hij wilde slapen zei hij ja en liep regelrecht naar de trap... Dus vandaag zonder tanden poetsen, wassen in bed gelegd, hij was helemaal op!

En nu duikt mama op de bank! Fijne avond meiden!

8. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    deli, heeft Wesley zijn gebit al compleet? Misschien nog kiezen die er aan komen of anders toch een griepje? Bank ze!

Juffie, mooie cijfertjes!! Groeit dus super op mama's melk. Het slikken inderdaad in de gaten houden want kan verborgen reflux zijn.

Elise, he wat sneu. Hoop dat hij nu snel opknapt. Hoe komen ze aan een ontsteking van de lymfeklieren? Kan dat door een virus komen of zo?

@all, kreeg aan het eind van de middag een vreemd telefoontje van mijn huisarts. Ik heb 2 x urine weggebracht omdat ik een raar zeurend gevoel in mijn onderbuik heb en dacht aan een blaasontsteking. De eerste keer was in januari. Uitslag.....urine was schoon. Op kweek gehad en niets gevonden. 2e test was idem. Nu belde hij of het was doorgegeven dat de eerste urine test positief getest was op suiker. Ik gemeld dat mijn bloedwaarden ook al te hoog geweest zijn maar dat alles is afgewimpeld na mijn laatste test omdat die keurig binnen de normen was. Hij was er niet gerust op en ik moet morgen de gyn. toch nog maar even raadplegen. Toevallig afgelopen vrijdag nog geprikt voor glucose dus hoop dat ze de uitslag al hebben. Ik vind het zo vreemd dat hij nu belt over de test van januari?? En ze hebben me daar toen niets over gezegd. Hij bleef er maar op hameren dat ik het goed met de gyn. moet bespreken en anders via hem nog maar een suikerwatertest moest aanvragen. Nou ja, ik bel morgen maar ff naar de gyn en dan hoor ik wel wat ik moet doen.
    Lang verhaal weer.......
    Ik lig nu lekker in bed met laptopje op schoot. Haan is voetbal aan het kijken dus ik lig er vroeg in. Net nog even samen de zolder opgeruimd en ik heb het kastje van de badkamer maar eens uitgesopt en opgeruimd. Nesteldrang dus echt gearriveerd jeej!! Was ook nodig **schaam**

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen!!

@ Dag, ik durf niet te zeggen of Wes z'n gebit al compleet heeft. Het lijkt wel op die tanden/kiezenpoep ja :( Maar wat vaag van je huisarts, komt hij nu mee?! Heb je de gyn al gebeld? Lijkt me toch vreemd als je bloeduitslagen verder normaal zijn?! Apart, ben benieuwd meis! Fijn dat de nesteldrang is aangekomen :D

10. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hallo meiden!

Ook al lekker aan de voorjaarsschoonmaak? Ik wel! Ben gisteren de hele dag in de weer geweest! :) Liv was lekker naar het kdv en ik kon lekker poetsen, HEERLIJK! Wat kun je toch genieten van een schoon huis!

Liv heeft maandagnacht weer doorgeslapen en vannacht 1 keer wakker geweest en met een paar slokjes drinken weer verder gaan slapen! Ik ben tevreden!
    Tegenwoordig komt ze ook elke avond voor het slapen lekker bij me kroelen, zo schattig! Ik geniet er helemaal van! Ook wel lekker, want dan is ze helemaal rustig voordat ze in bad gaat, fijn zeg!

Hoe is het met jullie kippetjes? Hoop dat alles goed gaat!

Ga zo even uitgebreid reageren hoor!

xx

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Lin, fijn dat ze nu toch weer beter heeft geslapen! Denk toch dat je er weinig aan kunt doen en maar moet hopen op goede nachten en daarvan moet genieten ;) Lekker dat ze zo knuffelig is :D heerlijk is dat he!

@ All, zo! Ik heb m'n mannen weg gebracht. 1 naar het station en 1 naar het kdv. Ik heb gister avond nog beneden gezogen en overal een doek overheen gehaald dus begin vandaag lekker rustig ;)

Straks wil ik de buffetkast nog even op orde maken en ik moet naar de zolder voor de administratie. Verder is het een beetje rustig aan doen vandaag denk ik! Heerlijk! Zal zo eens kijken of er nog iets leuks op de tv is zo 'smorgens vroeg. Normaal als de tv aan is rond deze tijd staan er tekenfilms op hahaha...

12. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    dag wel bellen hoor want bij mij begon alles door me urine ze dachten eerst aan suiker daarna uitdroging en wat blijkt ik was gewoon al aan het bevallen
    Ik wil je neit bang maken maar omdat je zegt ook last van je rug te hebben en dat had ik ook
    Beter 1 keer voor niks controleren dan 1 keer te laat

Gisteren bizar dagje gehad collega is 7 weken zwanger en kreeg ineens krampen tranen stonden in dr ogen dus ik met haar mee naar het ziekenhuis
    Gelukkig is alles goed met de baby maar we waren bezorgt om dat ze 4 jaar geleden met 28 weken bevallen is en er gelukkig een gezonde dochter aan overgehouden heeft
    Maar tis wel vreemd om de eerste het hartje te zien van het kindje van je collega ook wel heel speciaal.

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen,

Daar ben ik weer... Heb even niet bijgelezen want dat is wel heel veel ;)

We hebben een gezellige carnaval gehad. Heb op hyves wat foto's gezet voor de liefhebbers :)

Verder ben ik nog steeds niet ongi :( Begin me wel een beetje zorgen te maken. Ben nog nooit overtijd geweest zonder dat ik zwanger was. Dus hoop niet dat het ergens mis is gegaan en het zichzelf niet afstoot...

14. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    morguhh!

Deli, lekker rustig aan doen vandaag. Doen wij vandaag ook!
    Heb de gyn. inmiddels gebeld. Bloed van afgelopen vrijdag was gewoon goed. Dus volgende week prikken we wel weer opnieuw maar vooralsnog maakt hij zich geen zorgen dus ik dan ook niet.

Mel, ik heb wel rugpijn maar dat heb ik al vanaf week 9. Het zijn mijn bekken namelijk. Je maakt me ook nog niet ongerust want bloed blijft goed. En dat is blijkbaar betrouwbaarder dan de urinetest.

Mup, het is natuurlijk wel je eerste cyclus. Kan zijn dat je lichaam nog even op gang moet komen??? Als je het echt niet vertrouwd kan je je huisarts bellen misschien?

Linnie, fijn dat het weer goed gaat met de nachten. Hoop dat het zo blijft!

Ik ga even naar het gemeentehuis en daarna mijn klossen ophalen. Zo te zien word het vandaag geen mooi weer dus verder ga ik lekker niks doen denk ik.

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Dag, ja dat is ook is ook zo. Ik wacht zoiezo tot vrijdag even af. Maar de vorige keer was mijn lichaam ook meteen op pijl. En omdat ik de eerste keer denk ik een heel licht streepje zag... Ach we zullen zien.
    Geen mooi weer vandaag nee :( Wel jammer hé!

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,

reageer even niet uitgebreid want Matthijs hang aan mijn borst en typen met 1 hand duurt zo lang;)

mup: eerste ronde is altijd even afwachten natuurlijk..

dag: hmm raar zeg van die ha.

deli: geniet van je rust!

lin: lekker van de goede nachten genieten!

hier trouwens een super nacht. 21.30 laatste voeding en toen 3 uur pas weer en 7 uur. zo mogen de nachten wel blijven:D

zo gaan Nathan en ik lekker koekjes bakken:)

17. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Mup, toen ik de eerste keer met anticonceptie stopte klopte mijn cyclus de eerste maanden helemaal niet en de 2e keer wel dus ben bang dat dat ook niets zegt. Heb je verder ook nog geen kwaaltjes zoals krampjes of zo? Nodmaals als je het niet vertrouwd dan gewoon even je ha bellen. Daar zijn ze voor. Maar ik zou inderdaad ook nog even afwachten. Zodra je klachten krijgt wel aan de bel trekken!

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Het is ook de eerste rondje en misschien kan ik er idd geen pijl op trekken. Ik ben nu een week overtijd. Heb wel last van mijn borsten en soms flinke kramp in mijn buik. Maar geen spoor van ongi helaas. Ach ik wacht gewoon rustig even af.

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hidiho!! :)

Mup; Je houdt het spannend zeg! Ik duim nog steeds voor je hoor!

Juffie; Joepie, een heerlijke nacht! Lekker zeg! Geniet ervan! :)

Deli; Goed bezig met de schoonmaak zeg! Lekker gevoel he?! Hopelijk is Wes snel weer de oude!

Dag; Staan je klossen er nog niet onder?! ;) Hihi! Nu komt het wel dichtbij he?! Wel vreemd van die bloeduitslagen hoor!

Melanina; Wel schrikken met die collega zeg! Wel leuk om mee te mogen met de echo! :)

xx

20. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Elise, beterschap met Luca! Hoop dat de AB snel aanslaat.

Juffie, goed gegroeid die kleine man van jou!

Rid, fijn dat het humeur weer beter is van Rayven. Is het een stuk gezelliger thuis!

Dag, knap hoor, niks gekocht. poetsen poetsen nesteldrang? haha Wel raar van je HA, zou het toch nog eens melden dat je zo laat de uitslag krijgt. En wat zei de gyn?

Deli, ook jij aan de poets lees ik.
    Kan bij Wes idd ook zn tanden zijn dan krijg je de poeprij er gratis bij....

Lin, fijn dat het slapen beter gaat. En lekker kroelen bij mama heerlijk! Hier ook grote schoonmaak/opruiming. Ryan is naar KDV ik ga zo naar zolder en flink aan de slag.

Mel, dat was schrikken kan ik me voorstellen. Gelukkig alles goed! Hoest verder met jou?

Mup, nog steeds geen ongi? Eerste cyclus kan idd wat afwijken maar toch vreemd. Veer nog steeds dat je straks hartstikke pos test en anders maar even langs de HA.
    Heb je hyves gezien, super leuke foto's!

Morgen met Ryan naar CB, heb er zin in. Benieuwd hoe hij gegroeid is. Gisteren is hij gevallen 2 keer zo op zn knietjes buiten. Vanmorgen zagen zn knietjes helemaal blauw ach arme knul.
    Vergadering was niet echt bijzonder, misschien wat uitbreiden met bedden en dan ook personeeel. maar verder niks schokkends.
    Ik maak nog ff een bakkie en dan de zolder op.

Deel Deze Pagina