@ Pooh, wat zielig altijd hé die blauwe plekjes. Maar gelukkig kunnen ze er goed tegen. Ga eens even zp afspeuren wat andere meiden hebben gedaan in mijn situatie...
Mup; Toch wel raar dat je vorige week een licht streepje had.. Misschien toch even de dokter bellen? Ben wel benieuwd zeg! Mijn schoonzus werd ook de eerste ronde voor de tweede niet ongesteld en had negatieve testen, maar na een week toch een positieve! Dus wie weet! Succes Pooh; Ook lekker aan het opruimen! Best fijn op zijn tijd he?! Heb gisteren echt genoten van mijn schone huis! Hoewel het binnen een week weer een zooitje is, maargoed! xx
pooh, druk bezig op zolder! Wel af en toe pauzeren inderdaad! Glucosetest van afgelopen vrijdag was gewoon goed dus ik maak me nog geen zorgen. Gyn. wil het volgende week bij de controle nog eens goed bespreken en mijn bloed goed in de gaten houden. Mup, ik wil je ook geen hoop geven maar ik testte deze keer ook pas na een week overtijd te zijn positief. Heb je nog wat kunnen vinden in andere topics?? Deli, hoe bevalt je rustige dagje? Of stiekem toch nog van alles aan het doen? Linnie, klossen zijn nu gehaald. Vanavond maar weer eens een hoogslaper van ons bed maken Hoop dat ik er dan wat makkelijker in en uit kan als ik naar het toilet moet. Ik hang nu met een kopje thee op de bank. Stan is toch gaan slapen dus ik ga ook ff genieten.
Ik heb onverwachts een middagje vrij. Kan ik de puinhoop thuis bijwerken....werd wel eens tijd.... hele stapel strijk alleen begint mijn strijkijzer rare geluiden te maken....dus denk niet dat ik deze laatste drie dingen nog ga doen. Nu bed verschonen stofzuigen en dweilen boven en dan is boven de puinhoop klaar!!
Halloooooooooooooooooo allemaal! @ Dag, dus je ligt vannacht hoog?! Ik heb de klossen wel naast het bed maar moet ze er dus nog onder doen ben ook nog goed flexibel dus kom er makkelijk in en uit gelukkig. @ Yootje, ook lekker aan de poets geweest op je vrije middag @ Pooh, hoe staat het met jullie zolder meis? @ Linnie, slaap lekker vannacht @ Mup, nog iets gevonden? Zal toch afwachten worden dan @ All, hoooooiiiiii en dooeeeeeiiii!! Ik heb een rustig dagje gehad alleen beneden gezogen en boven ook. De badkamer een beetje gedaan, onze kussens gewassen, 2 uur bezig geweest met het zoeken van de papieren voor de belasting en eten gekookt! Heerlijk vanmmiddag in bed gelegen voor het eerst in m'n verlof lekker hoor! Morgen weer een dag en dan moet ik naar de vk, ben benieuwd! Slaap lekker allemaal!
Ja dat was wel ff lekker. Net nog even lekker gesport en nu verder met mijn nieuwe verslaving....Facebook en dan FarmVille....
Deli, ja hier een bericht vanuit mijn hoogslaper Het was even pielen maar ze staan er onder. Is toch wel makkelijker in en uit bed komen. Morgen laat ik me weer een keer door de fysio oplappen. Hoop dan ook een nachtje lekker te kunnen slapen....... Yo, vind facebook nog zo vreemd. Ik kan er niet goed wegwijs uit. Maar ik vind er wel steeds meer mensen. Ik ga even een spelletje doen. Haan kijkt weer voetbal maar is tenminste wel thuis. Anders was hij nu aan het werk geweest. Heb heerlijk in bad gelegen en nu met lappie op bed. Zometeen weer een poging tot nachtrust doen. Hier geen kindjes die mij wakker houden maar een vervelend lijf.
Goedemorgen!! @ Dag, heb je een beetje kunnen slapen? Nou hier is het de laatste dagen vroeg dag, 7 uur! Wes was normaal tussen 8 en half 9 pas wakker. Komt vast omdat het vroeger licht is, tijd voor een verduisterschermpje Nu zit ik ff aan een bakkie koffie, even rustig wakker worden!
Mogguh meiden! Hier een redelijke nacht gehad! Haantje is eruit gegaan, dus op zich best lekker geslapen! Hoe is het met jullie? Vind het trouwens wel weer tijd voor nieuwe kuikentjes! xx
@ Lin, viel je meisje toen weer redelijk snel in slaap? Wel lekker als je er tenminste niet uit hoeft he! Ik vind het ook tijd voor kuikentjesssssssssssssssss! Tok maar 2 m'n buik
goedemorgen! dag: bed is klaar voorde bevalling dus! deli: heerlijk hoor lekker genieten van je rust. ben echt benieuwd naar julli meisje. was je bij wesley 'op tijd' bevallen? yojo: hier een hele tijd verslaafd geweest aan farmville maar doe er nu helemaal niets meer mee. lin: lekker dat je kon blijven liggen vannacht. All: lig nog lekker in bed met laptop. Nathan en haan zjin de deur uit en Matthijs ligt lekker op mijn borst. Hoop dat we zo allebei nog even kunnen slapen want ben behoorlijk moe. Vannacht neit zo best geslapen helaas. Matthijs had volgens mij last van kramp wat kreunde enorm en af en toe huilen. Het is toch rotweer dus we houden maar een pyjama dag denk ik
@ Deli, nee ik heb nog niks gevonden helaas. Denk dat ik nog 1x test. En anders maandag naar de dokter ga. Zit een beetje met die miskramen in mijn maag. En dan zullen we wel zien wat zij zegt..
Mup, nog spannend dus.... veer! Deli, ook hier erg vroeg vanmorgen. 7 uur pfff normaal slaapt ie nog wel wat later. Misschien idd omdat het vroeger licht is. Flink werk verzet gister op zolder. Veel uitgezocht, ook nog ff met een hamer een muurtje op zolder eruit gesloopt hihi Haan is ook nog even bezig geweest toen ie thuis kwam. Hebben leuke plannen voor de zolder. Hebben er zin in. Lin, tijd voor nieuwe kuikentjes.... haha
vraagje, wat doen jullie met ontbijd? Ryan at altijd pap maar soms wou hij dat niet en at hij een boterham. Dit wisselde ik dan elke dag af. Sinds 3 dagen wil hij dit niet. weer niet goed wat ik dan moet geven. Hij wil niks maar roept wel eten eten eten haha Vanmorgen een ontbijdpap banaan in z'n fles gedaan en die heeft hij bijna op... Maar wil hem niet 's ochtends een fles geven. Oh en hoe doen jullie dat met drinken. Ik las ergens dat het beter is voor de spraakontwikkeling etc om uit een beker te drinken. Als ik Ryan een beker geef gooit hij hem in een keer achterover waardoor hij helemaal onder zit en zich verslikt. Hoe hebben jullie dit gedaan en vanaf wanneer dronken de kuikens zelf uit een beker?