[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Oh en Deli, hier vanmorgen ook flink zure poep. Zag gisteravond dat er 2 kiezen doorkomen, puntjes zijn te zien en de hoektanden duwen ook al.

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ben der nog hoor! :D
    Tis alleen ff druk aan het thuisfront! Speeddaten, inschrijving uitzendbureau's, foto's maken voor mijn Project 365 (staat op mijn weblog), wassen, tas inpakken, want we gaan naar Londen! Morgenavond varen we, zondag komen we weer thuis! :D:D Kadootje van manlief voor mijn 30e verjaardag! *lief!*

Het speeddaten van dinsdag was zo-zo.. was heel veel belwerk, en daar hou ik totaal niet van.. er waren wel 2 bedrijven in mij geïnteresserd, 1 zou bellen dat ik een dag kon meelopen en de ander zou mij deze week mailen.. ben benieuwd!

Ook heb ik 3 sollicitaties weer lopen deze week, 1 in het ziekenhuis als management secretaresse 24-28u, 1 als fotograaf 32u voor kinderfotografie in supermarkten (opleiding was niet vereist!) en 1 in een kledingzaak hier in Delfzijl, daar loop ik al 10 jaar, mijn schoonmoeder heeft er altijd gewerkt. Dat is alleen voor max 15u, maar dan heb ik wel eerst werk natuurlijk! En ik heb mensen om me heen, vind ik heerlijk! Heb wel eerder in een winkel gestaan, en het contact met de mensen vond ik altijd super! Dus duimen draaien weer!

Xx

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, lekker hoor wakker worden met je laptop en je mannetje op de borst ;) geniet er maar van. Hopelijk lig je nu nog even heerlijk te slapen! Ik was bij Wesely 1 dag voor de uitgerekende datum bevallen. Maar goed, dat zegt niks helaas, haha...

@ Pooh, ook al van die zure poep BLEH! Ik weet niet of het bij Wes door kiezen ofzo komt. Kan het niet zien. Lekker dat jullie opschieten op zolder! Ontbijt is een drama bij ons, eten uberhaupt! Nou ja, drama. Wesley is een papkind! 's morgens wil hij altijd een fles pyjama pap. Ik probeer wel of hij brood wil maar dat moet hij niet. Nou ja, beter pyjama pap binnen dan niks dus krijgt hij dat.

@ Mup, ben benieuwd wat je test en wat de ha evt. zegt!

@ QB, hopelijk vind je snel iets!

GAAP! Gister veel te laat gaan slapen. Vannacht om 1 uur pas eigenlijk. En Wes was niet zo vrolijk vanmorgen dus ben benieuwd hoe het gaat vandaag ;)

Ik ga zo even naar boven een was ophangen en de bedden doen. Dan kleed ik ons aan en komt m'n vader straks even op visite en kan ik alleen naar de vk. Ben benieuwd!

4. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Deli, succes bij de VK

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Deli, ja hoop het ook! :D Succes bij de VK straks!

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Dank, dank!

Wesley zit nog steeds in z'n pyjama/huispak. Denk dat ik het maar zo laat ook! We gaan toch niet naar buiten en hij is niet bepaald gezellig... Luisteren; ho maar!

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola!

Wat een drukte op mijn werk zeg.. Bah!

Deli; Heerlijk he, zo'n vervelend kind in de ochtend! Liv kan er af en toe ook een potje van! Succes bij de VK!

Juffie; Ahhh, baby op de borst! Heerlijk he?! Geniet maar lekker!

Pooh; Hier ook een moeilijke eter 's ochtends.. De ene keer een boterham, de andere keer wat fruit of ontbijtkoek! Ach, waar ze zin in heeft, krijgt ze! Als ze maar eet! Hier ook tandjes, zure poep en rode wangen! Succes!

QB; Lekker druk met de solli's! Goed bezig hoor! Hopelijk snel een goed resultaat! Succes!

Mup; Spannend dus! Ik veer nog steeds voor je! Hopelijk geen miskraam o.i.d. Succes!

xxx

8. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey Meiden

Even een snel hallo van deze kant, werk vandaag thuis omdat ik vanmiddag de eerste echo heb:D..spannend!!

@Pooh...herken je problemen, ik geef Rayven dan soms ontbijtkoek met boter vind ze heerlijk of een yoghurt drink ontbijt,,als ze maar wat eet 's ochtends, met de beker ben ik nu ook mee bezig maar zij gooit gewoon de beker om of over haar heen idd maar geef hem als ze om drinken vraagt en blijf er dan bij en zeg dat ze rustig moet drinken en netjes neerzetten als ze klaar is en dan zet ik hem weer weg want anders gaat dat bij haar ook nog niet hoor...hoop troep vaak maar ja ontkom ik niet aan met dat lompe gedrag van haar hahaha

9. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    thanx voor de tips!

Rid spannend echo!! hoelaat mag je?

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zo wij zijn weer wakker:D echt lekker nog even bij geslapen.

pooh: ontbijt is hier ook wisselend. de ene keer 2 brrodjes vanmorgen 2 happen beschuit.. drinken uit een beker zijn wij (of eigenlijk onze gastouder:)) heel vroeg mee begonnen. ruim voor hij 1 was maar dat was ook omdat hij heel slecht uit een fles dronk en je moet dan toch wat. Nathan drinkt nu dus wel super uit een gewone beker.

qb: goed bezig zeg! klinkt allemaal leuk. hopenlijk wordt het wat!

deli: succes bij de vk.

lin: werkze.

mup: bah vervelend deze onzekerheid.

rid: succes vanmiddag!

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Thx Linnie en Juffie! Hoop het ook! Maarja, ik hoop al vanaf november.. Ik blijf positief hoor, daar niet van! :D

12. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    net gelijk begonnen met de beker haha
    Hij vond het heel leuk. ik hield de beker vast maar toch trui helemaal nat hihi We blijven oefenen.

we gaan ons maar aankleden, om 12 uur moeten we bij CB zijn.

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    pooh: wij zijn begonnen met zo'n oefenbeker van difrax. Kun je hem ook beter mee helpen..

14. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Pooh; Wij zijn ook aan het oefenen om uit een beker te drinken! Liv vindt het helemaal geweldig, maar wel veel natte shirts tot gevolg! haha! Ik heb ook gehoord over de Difrax beker, die hebben zo'n inkeping, zodat ze minder knoeien! Grijp telkens mis bij de Kruidvat enz..

Juffie; Ohhh, lekker bijgeslapen, heerlijk! :)

QB; Komt wel goed schatje! ;)

xx

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Lin, thx! ;)

16. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Pooh..ik moet om kwart over 3 bij de vk zijn...eerst intake en zo dus zou al met al een uurtje duren...was helemaal niet nerveus maar vind het nu toch wel spannend worden;)

Hier ook die oefenbeker gekocht maar daar drinkt Rayven juist slechter uit, zij drinkt het beste uit een plastic kinderkopje met een oortje eraan....

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedel, succes en veel plezier bij de vk!!

@ Drinken; Wesley is nog echt een fles mannetje. Hij kan heel goed uit een beker drinken en dat doet hij ook gewoon maar als hij /speelt en dorst heeft wil hij graag een fles voor het gemak. Nu zit hij alleen sinds kort te plukken aan het blaasje op z'n bovenlip dat je krijgt vna flesdrinken dus proberen we toch van die fles af te komen. Beetje moeilijk omdat hij nogal veel drinkt...

Nou bij de vk was alles goed :D ben helemaal blij. Was toch een beetje bezorgd vanwege het vocht maar mijn bloeddruk was verder goed. beetje hoger dan de vorige keren maar niet absurd. En over m'n gewicht zat ik ook in omdat je onder de 100 kg moet zijn wil je thuis op de eerste verdieping bevallen en ik zag mezelf er wel net overheen gaan met die dikke pootjes maar zit er nog "ruim" onder dus groen licht gekregen om boven te bevallen :D helemaal blij!

Wes ligt op de bank, hij was nog tegen z'n slaap aan het vechten maar is helemaal op. Hopelijk slaapt hij zo even, ik moet de belastingpapieren weg brengen maar dat schiet niet op als hij zo moe is. Dan slaapt hij direct in de auto en moet er snel weer uit.

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Pooh, Vanisha is ook altijd een hele moeilijke eter geweest. Ze at op de leeftijd van jouw kuikentje een boterham zonder korst. Vaak gaf ik haar ook ontbijtgranen van die Loops of Honeypops. En verder een flinke beker melk. Inmiddels eet ze sochtends 2 boterhammen, meestal wel zonder kortst omdat ze die meteen gaat hamsteren. Ik weet dat het slecht is maar ze eet haar brood meestal wel bij de tv en onder het spelen. Want zodra ze echt bezig moet zijn met eten is haar zin snel over.
    Vanisha drinkt trouwens uit een gewone beker en als we onderweg zijn als een rietjes beker.

20. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Deli, fijn dat alles goed was!

Rid, veel succes bij de vk!

@ drinken uit een beker. Difrax beker was ook hier geen succes. Hier gaat het sinds kort goed uit plastic bekers met een oor er aan. Maar duurde hier ook wel even voor het kwartje viel en er geen natte shirts meer zijn.

Deel Deze Pagina