[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. judibi

judibi Bekend lid

ik stap hier weer in:)
    merk dat ik het even heeeeeel moeilijk vind om de woorden zwanger en positieve testen etc te lezen, vandaar...

deli: fijn dat je binnen de grenzen zit:D

rid: ik hoop dat je echo goed was/is!

heb verder niet bijgelezen:)

hier gaat alles verder wel goed hoor, zit te wachten op iets van een cyclus want het lijkt er nog niet op dat mijn lichaam het alweer "goed" doet, zeg maar:(.

2. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    KOmt nog wel Judibi, je lichaam heeft wel wat te verwerken gehad en moet nu alles weer op een rijtje krijgen..

Bij de vk was alles super, bloeddruk, gewicht is mooi, bloedprikken lukte zowaar in 1x en het belangrijkste de echo was te gek, hele mooie en duidelijke beelden gezien van een prachtig en zeeer beweeglijk kindje...wel iets langer zwanger dan ik dacht...zit nu op 4 oktober....:D maandag meteen maar aanmelden voor creche, kraamzorg en natuurlijk alle leuke baby dozen;)

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Judibi, begrijpelijk dat het moeilijk is om die dingen te lezen. Toch hoop ik dat je hier niet daardoor wegblijft. Daar ben je te gezellig voor :D Maar kan ook heel goed begrijpen als je meer afstand wil nemen. Ik ga in ieder geval heeeeeeel hard voor je veren dat ook jij binnenkort goed nieuws komt brengen.

Rid, fijn dat alles goed was!

Ik ben de hele avond al licht in mijn hoofd. Ik duik er vroeg in vandaag. Ben weer eens goed onder handen genomen bij fysio dus hoop lekker te kunnen slapen aankomende nacht. En er is WEER voetbal op tv. Gezellig :(

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    jubidi: begrijp je ook helemaal hoor. Hoop ook dat je mee blijft kletsen maar als het te confronterend is snap ik dat ook. Dikke knuf!

Rid: Wat fijn dat de echo goed was!

Dag: slaap lekker alvast.

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond allemaal...

Judibi... neem je tijd meis!!! Ik vond t ook heel confronterend net na mijn curretage. Het is niet zo dat je t de meiden niet gunt maar t is héél moeilijk voor jezelf!
    Neem de tijd en kom kletsen wanneer je je goed voelt en er eventjes wat beter tegen kan dan n ander moment!
    Heel veel sterkte meis!
    Je moet hier echt niet te licht over denken want t doet echt wat met je. I know!!!
    Dikke knuffel!!!!!

Rid... leuk zeg dat je nu langer zwanger bent en dat alles goed is! En uhhh... dierendagbeebje???? Hoe voel je je?

Mup... nog steeds geen bloed? IK BLIJF VEREN MEIS... geen bloed geeft moed hahaha

All... ik heb alles gelezen maar helaas weinig onthouden. Sorry!!!
    Hoe is het met jullie?

Hier... Divano had dinsdag zijn prikjes gekregen maar is er goed beroerd van! Gisteren en vandaag is niks goed... de hele dag jengelen.... wat ik ook doe met alles huilt ie... korte korte slaapjes overdag!... weinig eetlust. Vannacht om 5 uur werd ie wakker voor de fles en dronk ie maar 25 cc! Met als gevolg dat ie om half 7 weer kwam en toen dronk ie 120 cc. Hij heeft nu echt korte hazeslaapjes. Hopelijk is het snel over!

Ons logeetje gaat morgen eind van de morgen naar huis en Ebony gaat mee want ze mag met haar vriendinnetje en haar mama mee naar de film "mijn opa de bankrover" en daarna eten bij de Mac! Omdat haar dochtertje 2 nachtjes hier heeft geslapen... hahaha had ze toch wel gemogen hoor hoeft niks tegenover te staan vind ik. Vond t eigenlijk wel leuk ondanks de gigantische drukte. Maar zo heeft Ebony n soort van zusje in huis gehad. Vanavond hebben wij chocoladetaart gemaakt en brownies gemaakt. Echt leuk!
    Nu ff tijd voor mijn eigen!

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen meiden,

Ben zo blij want de ongi is gekomen... Het moet nog even goed doorzetten maar dat komt vandaag denk ik wel goed. Pfff was echt zooo bang dat er iets anders aan de hand was.

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

Miran: sterkte met Divano. Hopenlijk voelt hij zich snel weer beter!

Mup: gelukkig maar dat je ongi geworden bent. Hoop dat deze ronde DE ronde mag worden!

All: pff wat een nacht hier zeg. Matthijs wilde om de 3 uur drinken, maar was na het drinken heel onrustig. Veel kreunen, huilen enz.. Nathan werd ook nog een wakker om half 6:( Die ging uiteindelijk wel weer slapen bij ons in bed en ligt daar nu nog..
    Hmm vannacht voor het eerst bedacht dat een 2e kindje toch wel wat zwaarder is;) Kan ook gewoon niet zo goed tegen gebroken nachten denk ik:) Nou ja over een paar maanden gaat het vast wel beter!

Krijg zo mijn zusje op bezoek. Gezellig:D

fijne dag allemaal.

xxx

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Juffie, hopelijk kan je straks even een dutje doen en kan je er dan weer helemaal tegen aan. Ik hoop wel dat ik er straks een beetje tegen kan. Als Vanisha nu midden in de nacht wakker word ben ik echt gebroken. En dan straks die nachtvoedingen weer bij een 2e.... Maar het is voor een goed doel :D

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    het is inderdaad voor een goed doel hoor. En zal ook niet teveel klagen want weet dat er genoeg meiden heel veel over zouden hebben voor 2 mooie kindjes:) Verder valt het hier over het algemeen best mee maar vannacht was echt even bal.
    Had ook het idee dat Matthijs ergens last van had maar ja kan nog niets zeggen he?

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Juffie, dat is altijd het lastige dat ze niet kunnen praten ;) En je dus niet weet wat er aan de hand is. Maar het komt vast goed.

Ik ga me maar eens aankleden. Zometeen zwemmen, niet heel erg handig nu maar Vanisha wil zooo graag :D

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen!!

Er komt zo een moeder van het kinderdagverblijf met haar zoontje hier heen koffie drinken zodat de mannetjes kunnen spelen. Doen hun wel vaker met kindjes onder elkaar maar voor ons is dit nieuw ;)

@ Judibi, knuffel voor jou meis! Ik hoop dat je wel blijft meelezen/typen meis!!

@ Miran, lekker druk geweest dus met je logeetje :D wel leuk dat er voor Ebony ook nog wat leuks tegenover stond!

@ Mup, fijn van je ongie!! Nu echt aan de klus :D

@ Rid, fijn dat alles goed was bij de vk!! Lekker van genieten nu! Gaat het overigens al beter tussen jou en haan?

@ Juffie, je mag best klagen hoor! 2 kindjes en gebroken nachten is gewoon zwaar!! Sowieso gebroken nachten :( dat vindt niemand leuk! Het hoort er allemaaal wel bij maar je mag best eens klagen hoor!

@ all; hoi! Gister een verduistergordijntje gekocht voor Wesley en we hadden z'n raam inmiddels door de maanden heen wel 20 x opgemeten staan we daar in de winkel, pinpas vergeten, Wesley lastig dus snel, snel de grootste gepakt... Komen we thuis, was dit toch niet de grootste en dus ook niet die, die we nodig hebben hahaha... Kan ik vanmiddag even terug! Nou ja, alle tijd zullen we maar zeggen!

12. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Rid, fijn dat alles goed was bij de VK.

Mup,fijn dat de ongi toch doorkomt, anders blijft het zo onzeker.

Alles was goed gister bij CB. Hij was gister precies 1,5 jaar
    lengte, 79 cm en z'n gewicht 8900
    Niet echt super gegroeid maar hij valt niet af.
    Ik hoefde me er geen zorgen over te maken als hij gewoon voldoende eet etc. Hij is erg bewegelijk dus dat scheelt ook.

Straks met een vriendin van mij en haar 2 kids naar een speelpaleis hier in de buurt. Ben benieuwd.

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hallo!! Hier een rare start van de dag. Stan met 39.8 uit bed gehaald. Was vroeg wakker. Zetpil er in en nu niets aan te merken. Alleen de koorts. Jammer want anders waren we lekker gaan winkelen. Nu zitten we maar binnen te kleien. Dus ik ga hem weer even helpen.

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemiddag...

Mup... fijn dat je nu idd duidelijkheid hebt qua de menstruatie/zwangerschap betreft. Op naar de volgende ronde... kunnen mijn veren weer even n paar weekjes uitrusten voordat ze weer voor je mogen veren hahaha
    Zwemze met Vanisha!!!

Dag... he bah... koorts! Erg vervelend bij die kleine mannen. Hopelijk snel weer over. Ach en winkelen... jij hebt ook nog wel even de tijd hahahaha dan maar n ander dagje winkelen toch?!
    Beterschap met de kleine man!

Pooh... fijn dat alles goed was op t CB. Wat is Ryan dan maar n kleine fijne mannetje zeg! Ik denk niet dat Divano dit weegt en de lengte heeft als hij 1,5 jaar is hahaha dan is ie volgens mij al veel groter en zwaarder... tenminste als ie zo door gaat!
    Maar goed.. veel plezier vanmiddag bij speelpaleis!

Juffie... ik kan ook niet goed tegen gebroken nachten maar moet zeggen dat Divano maar 1x komt in de nacht en de andere gelukkig al veel ouder zijn dan Nathan (scheelt echt veel hoor). Fijne middag met je zusje!!!

Deli... word dus weer terug naar de winkel voor t verduistergordijntje hahaha ach dat jij er langs zat qua maat of de pinpas vergeten was is je vergeven omdat je zwanger bent hahahaha zwangere mogen dat he!!!

All... mijn huis is weer terug van ons! Logeetje is vanmorgen om half 12 weggegaan met Ebony. Ze zijn nu naar de bioscoop in Antwerpen en daarna gingen ze naar de Mac. Dus heb even alleen maar jongens in huis! Had vanmorgen de ramen boven lekker open gezet en dekbedden buiten gehangen zodat t even kon luchten op de slaapkamers. Om half 1 heb ik Divano in zijn bedje boven gelegd (lekker fris... brrrrr ik vond t koud) maar hij vind er nu niks meer aan want huilt alles bij elkaar dus die haal ik zo maar weer naar beneden. Kan ik beneden stofzuigen en dweilen voordat Chris thuis komt. De jongens zijn buiten aan t voetballen!
    Wou ook nog mijn ramen zemen maar dat doe ik morgen wel hoor... nu even rust houden!
    Lekker genieten van de stilte hahahaa

15. judibi

judibi Bekend lid

goeiemiddag!

rid: super van je goeie echo:D en zelfs al iets langer zwanger!

deli: snelsnel is vaak foutfout;) nog maar weer een keer dus, vind ik altijd zo naar;)

dag: beterschap voor Stan enne: knutselklei ze;) of ben ik daar al flink te laat mee??

mup: fijn ongi! nu hopen dat je cyclus een beetje goed en stabiel op gang komt. had jij hiervoor lange cycli? voor Vanisha, bedoel ik.

miran: arme Divano:( is het al wat beter vandaag?

pooh: lekker spelen:D

juffie: kan het me voorstellen hoor, dat het je nu toch even opbreekt en tuurlijk wordt het al zo snel vast beter, dat je je af gaat vragen waar je ooit drukte om hebt gemaakt:) matthijs niet helemaal happy na het drinken?

16. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ja is zeker fijn die ongi. Ga deze maand wel ovutesten gebruiken. Ook omdat mijn cyclus nu een stukkie langer lijkt te zijn dan de vorige keren. Misschien is het nog ontpillen maar dan weet ik alles iets zekerder ;)

Ik ga even verder hier. Zal straks nog wel even proberen bij te lezen.

17. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    stan slaapt nog steeds, hij zal het wel nodig hebben. Hij had na de zetpil nog steeds 38.8. Zometeen nog maar eens tempen en dan anders maar weer een zetpilletje er in. Maar op het doosje staat 3 per dag en wil er ook nog een bewaren voor de nacht natuurlijk.

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Dag, hopelijk is Stan snel weer de oude. Beterschap met hem!

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

Dag: hoe gaat het nu met Stan.

Pooh: fijn weer goedgekeurd dus.

oh Nathan zegt poepie daan:D Ga zo verder;)

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!!

Gister dacht ik even dat ik ging bevallen maar niet dus :(

Had de hele dag al zo'n baaldag, harde buiken, niet veel gedaan. 's avonds pijn in m'n onderrug en onderbuik en dacht wat krampjes maar misschien was het wat voorwerk?! Na het douchen ging het een stuk beter en had ik alleen een gevoelige plek links onderin alsof de baby heel hard op m'n linkerheup drukte, ohhhh heel pijnlijk. Maar goed, we zitten er nog lekker bij :D

@ Judibi, hoe is het met jou meis?

@ Mup, ongie goed doorgezet nu?

@ Dag, hoe gaat het met Stan? Is de koorts al gezakt en hoe was je nacht?

@ Juffie, jij lekker aan de poep nu?! :D Hoe was jullie nacht?

Deel Deze Pagina