en ondertussen zijn we een uur verder Matthijs is nu aan het drinken dus laat het reageren even zitten wil iedereen wel een fijne zaterdag wensen!
Oh moet nog wel even op Deli reageren natuurlijk. Spannend zeg! Hoop dat het snel echt door gaat zetten!
Deli, aaaahhh jij maakt het spannend!! Juffie, druk begin van de dag weer dus! Mup, toch wel fijn dat het goed heeft doorgezet. Stan heeft vanacht goed geslapen. Voor hij naar bed ging nog zetpil gegeven omdat hij nog steeds 39.7 had. Vanochtend om 07.30 uur was hij verdrietig en haalde ik hem uit bed met 39.1. Heb hem toch maar weer een zetpilletje gegeven. Hij heeft wel pap en een beker drinken op maar nu hangt hij onderuit op de bank voor de tv. Er zit niet echt veel leven in. Maar verder geen diarree of overgeven. Hoop alleen dat die koorts snel weg gaat. Vind ik altijd een beetje eng sinds ik koortsstuipen heb gezien bij mijn neefje.
Dag: koorts is altijd vervelend aan de andere kant hebben kindjes gewoon snel hoge koorts.. Hoop dat Stan snel beter is.. Maak me zelf ook altijd ongerust hoor als Nathan ziek is!
Mogguh Meiden Allemaal een fijne zaterdag en Deli spannend toch al he? Vandaag feest mijn schoonpapa is 70 du haan zo naar de kapper, ik nog even met Rayven naar de winkel en kaart beplakken met euro munten pff en dan gaan na rayven's slaapje
goeiemorgen deli: spannend!! ben benieuwd wanneer je gaat bevallen... dag: vervelend dat je kleine man zo een koorts heeft. mag geloof ik iets van 3 dagen achter elkaar duren toch, en dan moet je aan de bel trekken? maar ja, ze hebben inderdaad ook sneller hogere koorts. gelukkig drinkt hij wel, maar als het je niet lekker zit, wel even de ha bellen hoor! beterschap rid: gefeliciteerd met je schoonpapa weten ze het al? dat je zwanger bent, bedoel ik met mij gaat het echt even moeilijk hoor op het moment al die babies om me heen en die zwangere buiken...had ik niet verwacht dat ik dit zo moeilijk zou blijven vinden, getver... lichamelijk gelukkig wel weer wat beter. nog niet echt het idee dat mijn lijf op orde is en dus een cyclus opzet, maar dat zal wel komen. iedereen een fijne zaterdag!! hier is het droog, windstil en niet al te koud, dus helemaal goed
Ja Judibi dat wisten ze meteen al haha maar ik ben zo snel gegroeid dat de rest van de familie het ook wel zal raden vandaag
Was gezellig gister, Ryan heeft het super naar zn zin gehad. Om half 6 was ie knock out haha Vannacht drama, veel wakker, draaien, huilen. Om 4 uur even temp gemeten, 38,9 pfff Na zetpil toch nog even geslapen, hoop niet dat het doorzet.... Deli, spannend meid!
@ Jubidi, kan me voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt. Het is ook niet makkelijk al die mk's. Gaan ze verder nog iets onderzoeken bij je ?
Zo, wij hebben even de boel gezogen beneden en boven en net een pannenkoekje op samen! M'n haantje is met de rolgordijntjes bezig. @ Judibi, ik kan me er een voorstelling van maken hoe moeilijk het moet zijn weet ook niet wat ik anders nog moet zeggen. Het is gewoon zwaar! Maar vind het top dat je lekker mee kletst!!! @ Juffie, jij ook een fijne zaterdag! @ Riedel, veel plezier! @ Pooh, ook al een kindje met koorts meiden, het is echt tijd voor zon!!!!!!!!!!!!! Wij hebben vanavond de verjaardag van m'n schoonmoeder. Ik hoop dat Wes vanmiddagg nog even wil slapen zodat hij lekker lang kan genieten vanavond. Al z'n neefjes en nichtjes komen en het is altijd in een zaaltje met spellen voor kids dus het zou leuk zijn als hij het even vol houdt! Ach ja, anders maar een eindje rijden vamiddag zodat hij even kan tukken in de auto Hij heeft vanmorgen de schatkamer gezien bij telekids, vanuit de efteling is dat altijd en nu heeft hij het steeds over de efteling. "Wij gaan naar de efteling, mama" dus... Misschien een idee voor deze zomer haha... Verder is het hier rustig in m'n buik. Wat het nou geweest is?! Hoop voorweeen
rid: laat ze maar lekker raden, is altijd leuk hier was het met 7 weken ook echt niet te verstoppen pooh: hij heeft natuurlijk ook weer veel indrukken te verwerken gehad na zo'n leuke dag mup: ik ga er niet vanuit dat ze iets zullen onderzoeken en dan eigenlijk al helemaal niet dat ze iets zouden vinden...ik heb er wel een aantal vragen over voor de gyn. het is ook niet zo dat de kindjes helemaal niet groeien, ze houden er alleen telkens mee op voor het hartje moet beginnen dus denk niet dat ze daar ook maar iets over kunnen onderzoeken eigenlijk... ach wij gaan er vol "goede" moed maar weer mee aan de slag
hey deli misschien wacht jullie meid nog even het begin van het feest af en komt ze dan als een echte diva vanavond
deli: waarschijnlijk voorweeen dan inderdaad.. Wie weet doet het ook al wat. Ik had ook al 2 cm voor de bevalling begon.. (heb alleen niet eens voorweeen gehad, dus helemaal cadeau) Veel plezier op de verjaardag! Jubidi: hier op het forum zijn wel meer vrouwen met veel mk volgens mij. Heb ook wel eens iets gelezen over bepaalde medicijnen?? Zou je zo graag willen helpen maar kan het helaas niet' Rid: fijne verjaardag! pooh: beterschap! zo even bankhangen. Allebei mijn kleine mannen liggen in bed. nathan had nog niet zo veel zin. Was nog aan het geinen Buren zijn ook aan het klussen in de tuin dus lawaai en radio enz, helpt ook niet mee Straks nog maar even naar buiten. Vanmorgen al eendjes wezen voeren, vanmiddag maar naar de speeltuin. Jammer dat het zonnetje nog niet echt schijnt maar het is toch wel lekker buiten.
Deli, leuk ook al feest. Wij hebben ook feest vanavond. Gelukkig bij mijn ouders thuis een feestje van mijn broer. Kan Stan gewoon lekker naar bed daar en ben ik in de buurt als hij me nodig heeft. Net was zijn temp al 37.9 dus nu geen zetpil meer gegeven. Eens kijken hoe het nu blijft. Verder klaagt hij over auw in de buik en heeft hij al een paar poepluiers gehad. Zal dus wel gewoon een buikvirusje zijn. Judibi, als je lichaam nog niet wil is het ook moeilijk om het al echt een plekje te kunnen geven. Het is heel normaal dat je het soms nog moeilijk vind en daarom vind ik het ook zo stoer van je dat je hier lekker mee kletst. Verder inderdaad proberen te genieten van het mooie weer. De zon doet vaak ook veel goed voor je humeur! Tenminste bij mij wel
Hoi meiden, Judibi: kan me heel goed voorstellen dat het hele moeilijk is en dat mag ook hoor! Het is niet niks om steeds heen en weer geslingerd te worden tussen blijdschap en verdriet. Dikke knuffel! Deli: oeh, spannend! Ben heel benieuwd wanneer jullie kleine meis zin heeft om eruit te komen! Veel plezier vanavond! Dag: gelukkig knapt Stan weer wat op. En jullie ook al gezellig een feestje vanavond! Wij hadden gisteravond een feestje van een vriend die 30 werd. Kon er alleen niet zo van genieten want je kon nergens zitten en aangezien ik er een ochtend werken en middag ziekenhuis met Luca op had zitten vond mijn bekken het wat minder geslaagd... Riddle: veel plezier vanmiddag! En supergefeliciteerd nog met je goede echo! Juffie: fijne zaterdag; lekker naar buiten met de kindjes! Mupkuh: balen van je ongi, maar in ieder geval weet je nu waar je aan toe bent en werkt alles weer in je lijf! Hier bleek gisteren in het ziekenhuis gelukkig dat de antibiotica aanslaat (weet niet meer of ik het hier ook verteld had, maar ben maandag met Luca doorgestuurd naar het ziekenhuis omdat hij een zwelling in zijn nek en koorts had en dat bleken ontstoken lymfeklieren ten gevolge van een streptococceninfectie te zijn. Was flink heftig want uit zijn bloed bleek dat hij tegen hersenvliesontsteking aan zat. Had ik niet verwacht aangezien hij nog vrij levendig was, maar mijn instinct zei wel dat er iets niet klopte. Maar met een heftige kuur mocht hij mee naar huis en we moesten gistermiddag terug om te controleren of de antibiotica aansloeg en dat is gelukkig zo). Dus ik was helemaal blij en opgelucht en Luca lijkt weer zo goed als de oude. Vandaag heb ik veel last van harde buiken, maar dat komt denk ik door alle spanningen van de afgelopen week, dus ik doe het lekker rustig aan vandaag!
Goedenavond... Zoooo.... heb ff handen vrij gekregen van mijn schoonzusje! Divano reageert dus heel heftig op zijn prikjes van afgelopen dinsdag. Het ging zo lekker met hem en nu.... Hij slaapt nog maar n klein halfuurtje en soms n uurtje tussen de voedingen door... hij overstrekt zijn eigen continu... niks als huilen huilen en nog eens huilen... voedingen laten staan en terug geven... zweten als ie eenmaal slaapt... veel maar dan ook echt veel plassen. Chris heeft vanavond de hap gebeld maar ik zei ook al: wat kunnen hun meer doen dan dat wij al doen?. Als dit morgenavond nog zo is dan ga ik maandagmorgen naar de ha toe. Dus hij huilde vanavond weer eens voor de zoveelste keer dus ikke Divano in de wandelwagen gedaan en naar mijn schoonzusje gelopen of dat ze mee blokje om wou lopen. Ze zei tegen Divano: zeg maar dag tegen mama.. jij gaat lekker met tante Mayke mee naar oma misschien gaat oma ook wel mee wandelen. Hoe laat moet ie eten? Ik zeg rond 9 uur! Oooh dan is ie tegen die tijd wel thuis. Daaahaaag mama! Ik liep (enigzins met tegenzin) t huis uit en hoorde hoe hij bleef huilen. Ergens wel lekker hoor... even niet n huilend babytje want dat maakt je erg machteloos en daar wordt ik erg gefrustreerd van. Ik hoor dit al vanaf woensdag en heb dus ook vrij weinig mijn handen vrij gehad. Dit is wel even lekker moet ik zeggen. Dus ga nu bad aan zetten voor Chris en mij en dan gaan we lekker even badderen... konden we anders ook niet met Divano huilend in de box! Dus ik kom morgen wel even uitgebreid reageren meiden! Deli... mijn telefoon staat dag en nacht aan dus ik hoop snel n smsje van je te mogen ontvangen! Fijne verjaardag meis! Zieke kindjes... beterschap met de kinders!!! Elise... erg he. Gyani kwam in 2007 met pneumokokken in t ziekenhuis te liggen... gelukkig is ie weer helemaal de oude geworden. Fijn dat Luca alweer aan de betere hand is!!! Beterschap met je mannetje! All... fijne avond en tot morgen... SORRY!!!!!
hallo.....ff ego Stond vanochtend op met flinke rug en buikpijn. Die buikpijn heb ik nu nog maar ik vertrouwde het niet helemaal. Dus naar het ziekenhuis gebeld en ik mocht meteen langskomen. Ze hebben ctg gemaakt en gekeken of ik niet stiekem ontsluiting had. Verder ook onderzocht op blaasontsteking. Gelukkig was er niets aan de hand maar gewoon een hele drukke beeb die mij aan het pesten was en waarschijnlijk mijn darmen die geirriteerd zijn. Ben dus weer gerust maar had er wel even de schrik in! Beebje moet nog even blijven zitten.