[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Pfff dat is schrikken zeg!

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden,

Dag: schrikken inderdaad zeg. Kleintje moet inderdaad nog een week of 2 blijven zitten.

Deli: alles weer rustig?

Elise: Jullie waren er gelukkig op tijd bij dus. Schrikken zeg.

Miran: lekker hoor even geen gehuil.

Fijne avond allemaal. Wij hebben drukke dag met o.a. 2 x kraamvisite gehad dus doen even helemaal niets meer vanavond;)

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, dat is schrikken inderdaad!! Gelukkig viel het allemaal mee, is je beebje nu weer rustig?

@ Juffie, jij ook lekker rustig avondje nu :D

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Deli, beebje is nog steeds niet rustig. Maar ja, er is verder niets aan de hand dus we zien wel.

Juffie, drukke dag gehad dus! Lekker bankhangen nu. Wij gaan zo naar bed. Beiden erg moe en morgen weer vroeg dag.

Morgen begint de schilder en als die klaar is dan kan alles gepoetst worden. Moet wel op tijd rusten maar dat komt wel goed. Nog 2 weekjes en dan mag beebje komen van mij maar ik zal wel gewoon tot 41 weken rondlopen.

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hoi hoi...

Yo... hallo!... hier is alles rustig in zoverre.
    EN hoe is het met jullie? Druk druk druk???

Dag... jeej dan verschiet je wel even zeg! Op zich is t n goed teken als je n druk kindje hebt want dat is n teken dat ze nog lekker warm zitten en t nog goed naar de zin hebben.
    Is mij tenminste verteld.
    Lekker rustig aan doen dan maar!

Deli... bij jouw nog alles rustig???? Ben zeer benieuwd wanneer ik n smsje mag ontvangen hahaha kan niet wachten!

Juffie... dus n drukke maar leuke dag gehad. Matthijs weer lekker verwent!
    Dat was idd echt even lekker hoor om geen gehuil te horen!

All... vandaag had Divano n iets betere dag. Hij drinkt nu zijn 165cc bijna helemaal leeg op 10cc na. Dus mama is trots. Hij heeft vandaag langer niet zo veel gehuild als de afgelopen dagen maar nog genoeg om gek van te worden.
    Morgen laten we hem toch maar even nakijken door de ha want ik vertrouw het niet helemaal! Hij is zo anders dan voor die prikjes! Maar hij drinkt en heeft goede volle plasluiers dus uitdrogen doet ie zeker niet. En ik mag op zich nog van geluk spreken dat ie s'nachts ZONDER huilen slaapt!!
    Dus ik krijg wel mijn nachtrust.

Mijn zusje heeft vanaf vanmorgen al niks als veel pijn in onderrug en steeds harde buiken! Vandaag zei ze zelfs tegen mijn moeder dat ze alleen naar t ziekenhuis ging omdat haar man net op dat moment n flesje bier wilde nemen. Hij liet gelijk zijn bier staan hahaha. Maar zij is net zover als jij Dag!
    EN dat met n 2ling! Ben benieuwd wanneer ik mijn nichtjes welkom mag heten en mijn petekindje in mijn armen mag sluiten!
    Als ze vannacht geboren worden dan rijd ik morgen naar haar toe!
    Dus ook hier in de familie zeer spannend!!!

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Zo, ben terug hoor! Het was super in Londen!!! Er staan een paar foto's op mijn Hyves. Denk dat ik verliefd ben op de stad.. ik wil zeker nog een keer terug, en dan voor een paar dagen. Echt hoor, je weet niet waar je kijken moet, zo mooi!!

--

Nu eerst op bed.. morgen is er weer een dag!
    Trusten allemaal!

Xx

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Oh haha, bedenk me net dat ik helemaal niet verteld heb dat we naar Londen gingen dit weekend.. Oepsie! ;)

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

zag net de foto's op je hyves QB. Leuk zeg!

Miran: weet je ook waardoor Divano wakker wordt. Nathan sliep overdag ook heel slecht maar toen we hem in een puckababy legden (lijkt op inbakeren) ging hij veel beter slapen overdag. Maar kan natuurlijk ook nog aan de prikjes liggen. Sommige kindjes hebben daar erg veel last van. Sterkte met hem.

all: gaap;) Matthijs wilde vannacht niet goed slapen dus wallen tot mijn knieen hier.. Nathan is naar de go dus vanmiddag nog maar even slapen denk ik..

Fijne dag!

9. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Jubidi, fijn dat jullie vol goede moet weer aan de slag gaan :D Wij hebben toen zo'n chromosonen test gedaan na een aantal mk's! Maar daar kwam niks uit doen. Bij mij gebeurde het rond de 6 weken ook ongeveer de tijd dat het hartje gaat kloppen. Zal voor jullie duimen dat jullie snel een plakbeepje hebben:D

@Dag, spannend hoor! Hij is je vast aan het voorbereiden ;)

Hier gaat het wel goed ben alleen ziekjes en maar heel lich ongi. Beetje raar! Wel buikpijn en rugpijn maar het lijkt net of het er niet uitkomt zeg maar :S Ach het komt vast goed.

10. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

Hier even snel een egoberichtje van mij! Heb een beroerde nacht gehad (elk uur wakker en eruit geweest) en wil proberen een middagje vrij te krijgen.. Nog veel werk te doen dus!

Liv wordt 1 april geopereerd! Haar keel- en neusamandelen worden verwijderd (waren extreem groot) en ze wordt direct aan haar oortjes geopereerd. Schijnt heel veel pus achter haar trommelvliezen te zitten, dus die prikken ze door om het pus weg te zuigen! Tjonge, dacht al die tijd al dat ze last had van haar oortjes, maar de dokter kon nooit iets vinden! En logisch, het zit dus achter haar trommelvliezen! Vind het wel spannend hoor!

xx

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    lin: ah arme Liv.. Dat verklaart het slechte slapen ook natuurlijk. Hopenlijk straks na de operatie ook veel betere nachten! Dikke knuf want operatie is gewoon zielig natuurlijk:(

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Hier een emotioneel en moe kipje :( weet niet goed waarom ik me voel zoals ik me voel... Gaat wel weer over hoop ik!

@ Lin, dan baal je zeg; als je steeds roept dat ze last van de oortjes heeft en wordt weggestuurd met 'niks aan de hand' en nu dit!! Hopelijk knapt ze op van de operatie en heeft ze straks een betere nachtrust! Jij nog even sterkte met de gebroken nachten!

@ Miran, fijn dat het goed gaat met je mannetje! Ik hoop je snel te kunnen smsen!

@ Juffie, hahaha... Wallen tot op je knieen ;) dat is een behoorlijk eind :D doe maar lekker rustig aan!

@ Dag, fijn he zo'n drukke baby :( :D misschien hebben ze gewoon wat meer ruimte om langer druk te blijven. Hier ook! Sjonge, gister avond lag ik in bed een boek te lezen en moest gewoon af en toe m'n boek weg leggen omdat de baby zo tekeer ging dat ik zat te zuchten en te kreunen van de pijn! Niet normaal! Ik hoop dat ze er snel uit komt, zulke dagen ben ik het wel een beetje zat, die dikke harde bal aan m'n lijf ;) fijn dat je lekker bijna de boel op orde kunt maken :D nog effe meis!

@ QB; Welkom terug!

@ all, halllllllllllloooooooooooooooooooooo!

Zo, ik hoop dat ik vandaag nog vrolijk wordt ;) of ga bevallen, dat mag ook! De haantjes zijn vandaag weer weg dus ik ga lekker in huis aan het rommelen en vanmiddag misschien nog even liggen.

De baby was gister zo druk dat het echt pijn deed in m'n onderste en het leek wel of m'n borsten er direct op reageerde want die begonnen ook zwaar pijn te doen... volgens mij had ik dat bij Wesley niet, ik hoop maar dat dat wil zeggen dat ze snel komt ;)

Ik heb een leuke (tenminste, ik vind het leuk) raamsticker besteld met de naam van de baby en een bloem! Marktplaats.nl > unieke raamstickers - Kinderen en Baby's - Kraamcadeaus en Geboorteborden : voor de nieuwsgierige! De fam. of m'n vriendinnen zullen wel versieren en een bord maken maar ik vond het wel leuk om iig iets zelf te hebben ook!

13. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Hey meisjes

Hier even een teken van leven!hihi lees wel mee hoor maar niet altijd tijd om mee te tokken.ben laatste twee weken erg moe. aankomende zaterdag mijn eerste werkdag naja werkdag hoef maar 4uurtjes,zie er wel een beetje tegen op.

Als de meisjes op bed liggen probeer ik even mee te tokken.

knuff rosa

14. rosa08

rosa08 Niet meer actief

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Deli: Matthijs kon ook zo druk doen in mijn buik. Inderdaad dat het gewoon pijn doet. Hoop dat je snel weer vrolijk bent. Komt ook door het wachten denk ik. Had ik in iedergeval wel. Je wilt gewoon je kindje..

Rosa: bah alweer bijna werken. Lieve foto trouwens!

All: ik krijg zo kraamvisite van een collega, gezellig!

16. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Linda, dat is idd spannend! Gelukkig zijn die kleintjes snel weer de oude. Hopelijk slaapt ze dan als een roosje :D

17. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hey meiden

Zo druk in de weer met alle dingetjes regelen, de kinderopvang is aangevraagd ( kun je nooit te vroeg mee zijn) kraamzorg is aangevraagd, probeer een afspraak te maken voor de 20 weken echo maar die blijven maar in gesprek maar goed ben alweer nuttig bezig hahha

@Linnie...sterkte met je kleine meid!! hopelijk helpt het haar!

@Deli...nog even volhouden ik hoop voor je dat de kleine meid zich snel aandient!

@Rosa..wat een schattige en vrolijke foto!

Hier verder alles ok, voel me weer steeds beter gelukkig, alleen haan is nog steeds niet te genieten erg kortaf en snel boos om niks...heb gisteren al voorzichtig geprobeerd een gesprek hierover aan te knopen nadat ie 's middags weer ontplofte om een afspraak die niet handig gemaakt was maar waarvan ik hem al had gezegd dat we dat neit gingen redden maar ja dan is het toch nog mijn schuld weet je...lekker logisch maar niet heus...maar hij zegt gewoon er is niks en doet alsof ik gek ben...nou ja het zal wel...hopelijk snel over

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedel, dat is niet leuk zeg :( is hij nog altijd niet begonnen met roken? Ohhh, mijn haan was VRESELIJK toen hij gestopt was met roken! Schaam me diep maar was blij toen hij weer begon :D

***ego***

Hier net weer alles gezogen beneden, IK HAAT HONDEN! Bah, wat een viezigheid heb je van zo'n beest. OVERAL haar! Moet iedere dag wel 2 x zuigen wil ik het een beetje houden zoals ik wil. Heb m'n haan net gezegd dat hij me moet helpen dat beest vanavond weer te douchen want hij begint ook weer met constant z'n kussen te likken en dat meurt helemaal. Zal blij zijn als het weer beter is ook wat dat betreft want nu met die modderzooi hier is dat beest binnen no time weer vies en dan gaat hij maar liggen likken.... Zie er nu al tegen op hoe dat straks zal zijn als de baby er is, of tegen de tijd dat ze gaat kruipen :( volgens mij word ik dan gek!

Nou ja... Er staat nu een citroen sopje op me te wachten, heb de macaroni al klaar voor vanavond dus hopelijk ruikt het zo naar citroentjes in huis :p

19. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ach het lente zonnetje heeft hier energie gebracht
    eindelijk na 2 jaar de tuin weer onderhanden genomen zoey lekker in dr wipstoeltje in de tuin
    Vanmorgen wezen wandelen met zoey op me rug .

20. judibi

judibi Bekend lid

goeiemiddag!

lin: arme Liv:( hopelijk brengt die operatie haar goeie nachtrust ook mee! sterkte voor jullie alledrie!

miran: Divano weer beter te pas, gelukkig maar. en? is je zusje bevallen?

muP: ik denk ook niet dat ik zo'n chromosomentest wil laten doen. je kunt er niets aan veranderen en nou ja, we hebben gelukkig al een kerngezond kind.

juffie: welterusten vanmiddag:D

melanina: het is hier ook lekker! niet meer zo'n koude wind...

deli: niet zo blij vandaag...komt de baby eraan??? hoop voor je dat je niet te lang meer hoeft te wachten. arme jij met al dat haar;) hond kan er helaas ook niets aan doen...wat voor één is het?

rid: klinkt gezellig...not. wat vervelend dat je haan zo boos is de laatste tijd:(

Deel Deze Pagina