[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Judibi, die hond kan er ook niks aan doen en verder is het een heel lief beest :( dat is ook het vervelende want ergens vind ik het ook zielig voor hem... Maar ja, ik zat eigenlijk nooit zo op een hond te wachten :S Het is een mopshond en die verjaren het hele jaar door maar nu wel heel extreem! Hoe is het met jou?

2. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    hey meiden!

Deli, tja ik ken het. Hier ook overal hondenhaar en als de stofzuiger net weer in de kast staat liggen er al weer haartjes. Helaas kunnen de hondjes er niets aan doen maar fijn is anders..... Ik ga zo ook weer eens met de stofzuiger rond en dan even rusten op de bank. Neem jij ook wel even je rust nu je lekker alleen bent??? Volgens mij heb jij een ergere vorm van nesteldrang dan ik. Hier is de schilder vanochtend begonnen en ik laat de boel lekker de boel tot hij weg is. Heeft nu toch nog weinig zin.

Mel, lekker in de tuin bezig geweest. Het is hier ook mooi weer maar de lucht is wel wat grauw en grijs.

QB, wij zijn in november geweest. Was voor mij de 2e keer en ik vond het ook erg leuk! Het is een prachtige stad die je zeker in een paar dagen nog niet goed kunt bekijken. Maar dan heb je mooi excuus om nog een keer terug te gaan.

Sorry maar ben weer weg. FF wat in huis doen en dan ff plat.

3. judibi

judibi Bekend lid

Rosa: vergeten:) wat een lieve foto! mooi meissie hoor:D

deli: haha: verJaren ze het hele jaar door? dat doe ik enkel in een schrikkeljaar hoor, verjaren;)
    ik snap het wel hoor, als je nooit op een hond hebt zitten wachten en dan heb je er één...hebben jullie hem nog niet zo lang? of is ie aan komen lopen ofzo?
    hoest met de baby:)?

oh ja: ik. nou, eigenlijk gaat het gelukkig steeds beter. zal vanmiddag maar weer eens een test doen om te zien of het hcg al uit mijn lijf is, want dan kan ik weer vruchtbaar zijn en ja, dat is toch wat we willen;)

4. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    @Deli...nee hij rookt nog steeds niet maar zegt ook dat het daar niet aan ligt..als hij al eens wil toegeven dat ie erg onredelijk doet...we wachten maar af hoe het loopt...

@Judibi...super dat je er zo weer lekker voor gaat!!:D

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, hahaha... Ik ben sowieso al een poetsmiep en kan helemaal niet tegen zichtbare rommel. Dus dat ik het erger heb zal daar wel aan liggen ;) maar m'n rust nemen vind ik erg moeilijk. Doe wel lekker rustig aan hoor, zoals nu tussendoor even wat drinken achter de laptop maar een paar uur liggen doe ik zelden. Goed dat jij het wel doet hoor!! Geniet er maar van. Ik vind het heerlijk tot rust komen op de bank als ik om me heen kan kijken en zie dat het overal netjes en schoon is :D

@ Judibi, wat je zegt; dat is wat we willen! Een vruchtbare Judi :) Heb je al getest? De hond is van mijn moeder geweest dus sinds ze is overleden hebben wij hem. Ze had er 3 en m'n tante, broer en ik hebben allemaal 1 hondje genomen omdat dat haar grootste zorg was. Maar ja, mijn keuze was het dus niet echt!

@ Riedel, jaja... Mijn haan zei ook dat het niet door het roken kwam. Het lag allemaal aan mij, mijn karakter, mijn houding, blablabla... Toen hij 1 dag rookte was het ineens over :D rara waar lag het aan! Sterkte meis!

@ Rosa, idd mooie foto meis. Was het ook vergeten straks!

6. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Pfff wou dat ik mijn haan ook weer aan het roken kreeg:D

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zo heb even geslapen. Ben nog steeds moe maar hoop dat dat zo ook wat minder is.

Dag: Lekker even liggen inderdaad. Geniet ervan!

Deli: bah vervelend die hondenharen:(

Jubidi: en al getest?? Toch een gekke reden om te testen he? En dan hopen dat de test negatief is.... Hopenlijk kun je snel weer voor een positieve test gaan!

Rid: vervelend zo'n bozige haan..

All: Matthijs spuugt echt veel de laatste tijd. Elke voeding komt er wel wat terug. Wasmachine draait echt overuren. Vanmorgen zelfs echt een hele lading eruit. Net geprobeerd om wat met een flesje te geven omdat dat misschien wat rustiger drinkt maar dat was alleen maar kokhalsen. Uiteindelijk 60 ml gedronken maar kolfte 115 uit 1 borst:$ Ben bang dat het gewoon wat te hard gaat voor hem ofzo. Volgende week moet ik voor het eerst naar het CB, dan maar eens vragen.
    Oh Matthijs zit sinds 2 dagen onder de bultjes.. Had Nathan ook maar echt een mooi gezicht is het neit;)

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, hahaha.... Dat is ook wel aardig wat melk natuurlijk :D daar moest ik 2 x voor kolven, dus 4 borsten ;) misschien kun je het eens navragen of hij het teruggeeft omdat het teveel is of te snel gaat?! Heb geen idee! Je zou denken dat hij dat zelf kan bepalen ofzo, beetje rustiger slurpen ;) hopelijk gaat het snel beter met je vermoeidheid!

@ Riedel, hahaha.... Hebben jullie niet binnenkort een feestje ofzo, kun je iemand vragen hem een pakje sigaretten aan te bieden, whaha...

Nou, ik ga nog even de gang zuigen, heb net de hond verlegd en dan nog een was ophangen.

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Deli: rustiger drinken heeft soms geen zin. als er tsr is spuit het er gewoon uit. Als Matthijs loslaat spuit ik in zijn gezicht:)

10. judibi

judibi Bekend lid

deli: ach zo, 1 van de hondjes van je moeder...eigen keus is het dan niet nee...hopelijk lukt het je er wat aan te wennen uiteindelijk

juffie: wauw, da's veel melk:$...denk ik;)

rid: zit hij misschien met iets anders in zijn maag, denk je? als hij zegt dat het het roken neit is...maar ja, zou hij dat toegeven, dat stoppen met roken moeilijker is dan hij had verwacht?

test: ja joepie........was negatief. was ook maar een klein niet al te oud plasje, maar toch negatief. hopelijk is de volgende weer positief;)

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    jubidi: dit is de laatste keer dat ik blij ben met een negatieve test hoor! maar voor nu dus even: hoera!

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, je noemde het al eens "luxeprobleem" hahaha...Misschien moet hij gewoon nog even wennen en leren om goed door te drinken whahaha....

@ Judibi, fijn dat het negatief is. :( klinkt een beetje raar maar wat je zegt, nu kun je weer gaan voor een positieve! En ja, wat de hond betreft zal ik er nooit aan wennen ben ik bang. Hij is al een jaar of 12 dus hij mag z'n tijd hier uitzitten. Als het een jonger beestje was zou ik een ander thuis voor 'm willen maar nu niet meer!

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ja is het ook hoor deli. vandaag de ha gebeld voor de pil. kan de bv iets van teruglopen. toen zei ik al dat dat hier gelukkig nu nog geen probleem zou zijn.

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

hahahahaha juffie :D Ben jaloers op je! Nee zo zie je maar weer, het een of het ander; tis nooit helemaal goed! Ben benieuwd of ik er straks 3 druppels uit krijg :D

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    deli: voor het zelffde geld gaat het nu wel helemaal goed met de bv!

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, ik hoop het en zo niet, dan niet. Ga er geen hele toestand meer van maken. Dan maar aan de fles! Wil nu wel een wat leukere kraamtijd!

Ben benieuwd wat het cb nog tegen jou zegt wat de bv betreft!

17. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hier is de BV nu wel aan het terug lopen door al de bijvoeding maarja 10 maanden geven is toch heerlijk dus we gaan door maar wel op een manier die prettig voor ons beide is .
    Heb wel besloten te stoippen met kolfen .

Jubildi (ofzoiets hahah) het is raar maar je moet nu echt blij zijn met negatest ik heb met de MK van zoey steeds positief getest en wat daarna allemaal gebeurde was ook niet erg prettig maar nu is je lichaam scnhoon en kan je weer voor een klein wondertje gaan.

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    judibi, jeej eindelijk al het hcg uit je lichaam. Hou je mandje dan maar op deze ronde want dan ga ik nog ff flink wat HCG naar je toe strooien zodat jij straks ook een mooie plakbeeb hebt!!

Deli, ik heb idd even lekker geslapen. Doet een mens echt goed hoor! Ben normaal ook heel erg van de poets maar deze zwangerschap juist helemaal niet. Denk dat het bij mij omgekeerd is haha. Niet dat het nu vies is hier maar kan het makkelijker van me af zetten als iets niet lukt wat ik in mijn hoofd heb. Maar ook hier geld orde in het huis is ook orde in mijn hoofd.

Juffie, lijkt wel of ik mijn verhaal lees van toen met stan. Ik kolfde ook ruim 100 uit een borst. Soms hielp het om eerst even boven de wasbak met warm water er wat uit te laten lopen anders spoot ik ook alles nat. Maar het spugen en de vlekjes kwam bij stan uiteindelijk door kma. Wil niet zeggen dat matthijs dat dan ook heeft maar hou het in gedachten als optie.

Ik ga zo langzaamaan eens aan het eten beginnen. Vandaag verse champignonsoep, gehaktballen, aardappelen en bloemkool. Weer lekker hollandse kost :D

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, dat klinkt als een goede maaltijd :D Hier macaroni en het staat al vanaf vanmorgen klaar :D Weet je wat het met mij is en overdag slapen; ik word er zo lui van! Dan heb ik de rest van de dag geen energie meer en dat schiet ook niet op! Daarom probeer ik gewoon rustig aan te doen, beetje laptoppen of tv kijken.

Net de hond uitgelaten en zag 1 straat verder een roze toestanden in de tuin staan, Ninthe Mila geboren. Worden wel veel meiden geboren hier in de buurt!

Ik ga de laatste was ophangen en dan zo richting m'n kleine mannetje op het kdv. Vanavond komen m'n schoonouders oppassen even want wij gaan met de buren afspraken maken voor de tuinen. Hopelijk breken m'n vliezen niet op hun bank ;)

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dag: hoe onderzoeken ze dat dan of een kindje kma heeft?? De vlekjes zijn volgens mij bij Matthijs gewoon babyacne trouwens.. Het is net een krentebolletje nu;)

Deli: haha zou wat zijn zeg je vliezen breken bij de buren op de bank:D

Deel Deze Pagina