Deli, macaroni is ook lekker!!! Ik hou wel van pasta maar met een wisselende suikerspiegel neem ik maar even niet te veel koolhydraten . Dus geen pasta voor mij voorlopig. Bv komt straks heus wel goed. En je hebt de juiste insteek. Als het niet gaat is er nog een prima fles! Niet te lang aanmodderen. Juffie, bij stan heb ik toen 4 weken pepti moeten geven en na die 4 weken weer gewone voeding moeten introduceren. En in de 4 weken dat ik pepti gaf verdwenen alle vlekjes en spuugde hij de helft minder. Toen ik de gewone voeding gaf (was maar 1 schepje) stond hij een uur later alweer onder vuurrode bultjes. Maar ze zijn er toen bij 5 maanden pas achter gekomen en toen gaf ik al fles. Werd bij de ha doorgestuurd naar de kinderarts en die gaan dingen proberen. De uitslag bij stan zag er uit alsof zijn huid van schuurpapier was. Allemaal miniscuul kleine hele rode vlekjes. Maar het kan natuurlijk van alles zijn. Reflux, kma, te veel voeding je weet het niet....... Zou gewoon even met cb overleggen idd en als je het echt niet meer weet zou je kunnen kijken of het helpt als jij dan zelf koemelkvrij dieet volgt. Als het dan beter gaat weet je waar het aan ligt. Maar een kmvrij dieet is niet makkelijk dus zou wel eerst alle andere dingen uitsluiten.
geen bv gegeven dus helaas geen ervaring mee... En Deli we hebben net 2 feesten achter de rug dus dat is het ook niet geworden haha ach ja komt wel goed met de tijd...
Avond... Riedel... Chris heeft ook eens n poging gedaan om te stoppen met roken. Hij kreeg zijn reukorganen weer terug en hij vond t erg stinken in de keuken. Ik zei dat t de wortelstamp was maar hij haalde mijn HELE keuken overhoop!!! Hij zei: Als dit de wortelstamp is dan eten wij die NOOIT meer! Dus ik moest maar friet gaan halen want hij had alles weggegooid. De volgende ochtend heb ik gelijk n pakje shag gekocht en hem verplicht om te gaan roken!!! Ik werd knettergek van hem en dan heb ik liever dat ie 1 pakje shag in de week rookt dan dat ik met n kapotte relatie zit! Dus mijn tip is gewoon n pakje sigaretten of shag kopen. Veel sterkte met je haantje! Deli... en? nog geen vliezen gebroken bij de buren op de bank hahahaha? Hoe heb je t geregeld met Wesley mocht je gaan bevallen? Lekker rustig aan doen de laatste loodjes. En uhhh... gefeliciteerd met je 38 weken!!! Dag... lekker hoor die oerhollandse kost! alleen houdt ik niet van champignonnensoep maar bloemkool en gehaktballen... kom maar op!!! Maak jij trouwens die gehaktballen zelf?? Ik krijg t niet voor elkaar. Bij mij vallen ze helemaal uit elkaar en naar mijn weten doe ik t toch goed.. tenminste de ingrediënten hahaha Juffie... Divano spuugt ook terug op t moment maar zolang hij goed drinkt en goede plasluiers heeft (en zoooo blijft aankomen) maak ik me niet druk. Ik denk dat t niet erg is dat Matthijs spuugt maar goed... je kunt t nog altijd even navragen als je t niet vertrouwd! Yo... nee ik ben totaal niet klaar voor mijn verjaardag! Ik heb t zo druk dat ik t gewoon vergeet volgens mij. De 18e is mijn enigste rustigste dag want de 19e moet ik naar mijn peettante.. haar vriend is dan jarig en dan de 20e mijn eigen verjaardag. Dan komen ze allemaal hierheen. Ergens heb ik er op dit moment geen zin in maar goed... aan de andere kant is t ook wel leuk! Alleen dat ouder worden niet ahahaha En jij???? Ben jij klaar voor zaterdag? Of vier je t niet? All... Vanmorgen met Divano naar de ha geweest voor controle aangezien hij zo heftig reageert op de prikjes. De ha wist t ook niet 1 2 3 en adviseerde ons om contact op te nemen met CB. Zo gezegd zo gedaan. Het CB stond ook verbaasd dat Divano deze klachten heeft sinds de prikjes! Ik moet zeggen dat t sinds gisteren beetje bij beetje beter wordt! Hebben we ook tegen CB gezegd. Ze zou t overleggen met wijkverpleegkundige en die zouden ons terug bellen. 2 uurtjes later werd ik terug gebeld door de wijkverpleegkundige. Zij wist mij te zeggen dat ze dit nog niet eerder gehoord hadden althans niet zo extreem als wat Divano heeft laten horen/zien. Mocht t zo door blijven gaan moeten we terug naar de ha en mogen we zetpilletjes van 120 mg gaan geven! Blijkbaar halen die van 60 mg niks uit bij hem. Ook vermelden hun dit vandaag nog bij RIVM. Wij moeten ook zo'n vragenlijst invullen van n week VOOR de vaccinatie en n week NA de vaccinatie. Heb ik vandaag op de post gedaan. De wijkverpleegkundige zei: geheid zeker dat ze u deze week even opbellen en u hier meer over kunnen vertellen of juist meer vragen voor u hebben! Ik zeg: wat kan ik hier de volgende maand aan doen? Wat kan ik doen zodat Divano hier rustiger op gaat reageren? Maar daar heb ik niet echt n duidelijk antwoord op gekregen dus vraag ik dat van de week wel aan RIVM. Maar moet zeggen dat DIvano vandaag zelfs 2,5 uur tussen de voedingen door slaapt. Hij komt dan wel weer om de 4 uur en drinkt de flesjes van 165 cc praktisch helemaal leeg! Dat is sinds vandaag echt stukken beter geworden. Hij is ook al n heel stuk vrolijker dan paar dagen geleden. Hij heeft vandaag bijna niet gehuild. Dus hij is aan de betere hand maar CB zegt dat t niet kan dat hij 6 dagen na de prik nog pijn heeft en zo'n extreme tekens vertoont! Dus dit wordt uitgezocht en onderzocht! Ben heel benieuwd wat er aan uit komt! Wisten jullie trouwens dat er kippeneiwit in de prikken is toegevoegd???? Zei de dokter vanmorgen. Hij dacht dat Divano misschien wel n allergische reactie op die kippeneiwit had! Nooit geweten dat er kippeneiwit in zit!
@ Melalina, dat heb je al netjes volgehouden 10 maanden Ik ben na 10 maanden gestopt met overdag voeden en deed het alleen nog 's ochtends en 's avonds.
Morguhhhh... Mup... en? zijn de duivels doorgezet of nog steeds niks tot niet veel? All... vannacht n zeer zware nacht achter de rug (niet zo extreem als Liena). Divano kreeg om 11 uur laatste fles en om 2 uur was ie er alweer. Ik dacht nog te kunnen slapen tot half 7 maar helaas om 5 uur was meneertje er weer. Nu is t 9 uur en heeft ie weer de fles. MAAR daartegenover had ik vanmorgen wel n super vrolijk goedgemutste baby!!!! Wat heerlijk na zo'n baggere huilweek!!!!
Moggel! @ miran, jammer van je nacht zeg beter dat hij iig wel vrolijk is! Hier ook een prutnacht. Gister avond weer zo'n drukke en harde buik dat ik niet meer kon zitten van de steken in m'n fluit dus toen maar naar bed gegaan na een warme douche. Toen begon Wesley te hoesten, heeft m'n haan 'm hoestdrank gegeven. Midden in de nacht huilde hij een paar keer en op een gegeven moment kwam hij eruit, bloedheet van de koorts en schudden van de pijn in z'n buik toen heeft hubbie 'm eerst vloeibaar spul gegeven van ibuprofen voor kinderen maar hij spoog alles uit dus toen moest hij toch een zetpil ( dit vindt hij vreselijk) zo zielig... Maar goed, hij ging wel direct slapen en ligt nu nog te slapen. Laat 'm maar lekker liggen. Ben het gekwakkel wel goed moe moet ik zeggen. Steeds koorts, spugen, buikpijn en de daarbijbehorende poep hoop dat hij er snel vanaf is, al heerst het natuurlijk overal. Ik hoor iedereen erover!
Mogguh Meiden Ohh Deli das niet lekker zo'n nacht nee...kleine is zich toch aan het klaarmaken om te komen...en kwakkelen ken ik van ons allemaal hier.... @Miran...het ergste is nog dat hij een pakje shag heef liggen maar ja gisteren was ie eindelijk eens vrolijk Zo Rayven was pas om half 10 wakker en ga zo lekker wandelen, ze heeft beetje energie teveel hahaha
Niet alles onthouden, sorry! Lin, spannend voor jullie en Liv! Hopelijk voelt ze zich daarna een stuk beter en slaapt ze misschien ook weer beter. Ryan heeft het hele weekend 40 graden koorts gehad, geen idee waarvandaan. Behalve de koorts en zijn hangerigheid niks te merken. Had de HA post gebeld en als het maandag nog zo was moest ik naar de HA. maandag koortsvrij. Nu ook geen koorts meer. Mama wel erg verkouden en hoesten.... heeft ie mij aangestoken. Maar ben blij dat hij wat beter is, alleen een snotneusje nu. Mup, chelsey is sinds gisteravond loops. Ik helemaal blij, puppy's!! haha. Maar haan heeft nu z'n twijfels over het dekken. We willen geen pup houden (ik niet) 2 honden vind ik te veel. Zeker als we voor een tweede kuikentje gaan. En haan had het nog over dat als we haar nu laten dekken we in juli niet op vakantie kunnen. Dat zou ik niet zo erg vinden.... Haan ook niet maar hij zou graag een pup van chels willen houden. Hij is honden gewend van thuis uit en ik niet dus voor hem maakt het niet uit, nog een hond erbij. Hij vroeg nog of jullie een pup hadden gehouden. Wat jullie reden was om te laten dekken. Hij zei ook, maar dat meisje van zw pagina heeft toch ook 2 staffies en een klein kindje hihi Weten het dus niet. Maar als we het toch doen moet het nu of de eerst volgende loopsheid.
Even vlug een berichtje van deze kant! Zaterdagnacht is Britt ziek geworden toen wij in Londen waren.. ze sliepen bij mijn schoonouders.. Overgeven, veel overgeven, hoge koorts, niet eten, wel drinken, maarja, veel overgeven, dus hoeveel blijft zitten is maar de vraag.. We hebben zondag de doktersdienst gebeld, overlegd, en hij gaf ons Domperidon mee, zodat ze niet meer zo hoefde over te geven, dat hielp goed tot gisteravond. Vanaf vandaag heeft ze er diarree bij.. vanmorgen al 3x een diarreeluier.. en dus ook al 3x gewassen.. Om half 5 moeten we bij de huisarts zijn, maar mocht ze nu weer diarree krijgen vanmiddag nog dan vraag ik of hij hier wil komen.. Xx ___
goeiemorgen! miran: kippenallergie? oooooke...vervelend dat die kleine man er zolang last van heeft. bijna jarig! volgens mij (als ik het mij goed herinner) dan ben je van mij bouwjaar deli: steken in je fluit niet fijn maar het klonk wel erg grappig! hopelijk komt ze snel, maar te oordelen aan al je klachten lijkt het mij niet zo lang meer te gaan duren...alhoewel die kleine daar natuurlijk een heeeeeeel ander idee over kan hebben! pooh: beterschap! rid: eindelijk weer eens een vrolijke haan, yeah! hopelijk houdt ie het gevoel vast hier: lijkt mijn menstruatie eraan te komen raar is dat, dat je je eigen lichaam dan gewoon even niet meer kent. maar het kan wel, lijkt me ook wel logisch, want het hcg is eruit. ben benieuwd...
@ Pooh, dat is even iets wat je afmoet wegen. De reden dat wij het hebben gedaan is omdat Shanti er gewoon klaar voor was (gezien de leeftijd). Het is een hele leuke ervaring en de verdienste zijn heeeel mooi meegenomen. Daar wil je wel een keer een vakantie voor over slaan. Want dat kun je dubbel en dik inhalen Wij hebben toen geen pup gehouden omdat we al 2 hondjes hebben. Maar we hebben wel op het punt gestaan toch een 3e te nemen want ze zijn zoooo lief. Ik vind 2 honden niet meer werk dan 1 hond. Ze hebben elkaar wat meer en dat is wel fijn als je ze even wat minder aandacht kunt geven door je kindje. Mijn advies zou zijn... om het nu wel te doen. Nu heb je alleen Ryan nog en de volgende keer ben je misschien wel weer zwanger of bezig voor een 2e. Ik zeg doen Ook omdat het een ideale periode is. Veel mensen krijgen in mei/juni hun vakantie geld en besteden dat graag uit aan een mooie pup De pups kunnen dan ook lekker buitenspelen met het mooie weer, zijn ze daarna lekker moe en slapen ze goed @ Miranda, de ongi is niet echt doorgezet heb maar 3 dagen heel licht gehad en nu bruinverlies. Beetje raar maar het komt vast goed Misschien heeft Divano wel zijn regeldaagjes of wil hij een beetje meer eten @ Miranda
hey meiden, Wij zijn vanaf januari 2010 al bezig om zwanger te raken.... Ongeveer 5 dagen geleden heb ik mijn eisprong gehad en sinds vandaag heb ik ongeveer dezelfde pijn als die ik bij een eisprong heb. Onderin mn buik en in mn onderrug flinke pijn. Met mijn eisprong heb ik ongeveer dezelfde pijn. Wat denken jullie? Zou dit innestelingspijn kunnen zijn? Oh ik hoop t zo!!!! We hebben nu wel lang genoeg gewacht...! Groetjes!
@ Beesie, ik durf er niet zoveel over te zeggen. Maar ik denk wel dat het zou kunnen, en hoop het natuurlijk ook ;D
hoi Beesie, alles is mogelijk, natuurlijk... ik merkte de innesteling bij mijn laatste zwangerschap waarschijnlijk ook, maar dat was een dag of 9 na mijn eisprong. ik voelde gemene steken, die in een aanhoudende buikpijn en misselijkheid resulteerden. ik hoop voor jou, dat het inderdaad je innesteling is! ik duim voor je en hopelijk komen er nog veel meer kwaaltjes bij!
QB, beterschap met Britt! Beesie, zou kunnen. hoop het voor je! Vergeet niet dat ons lijf ons soms flink in de maling kan nemen.... Judibi, knuffel voor jou! Mup, hoeveel pups hadden jullie?
Ome doc vond Britt niet verontrustend ziek.. vanaf een uurtje of 13u is ze ook helemaal de oude met haar nukken en in haar doen, alleen heeft ze er die vieze spuitluiers bij.. 6 tot nu toe.. Geen verhoging nu, niet meer overgegeven na vanochtend, dus ik heb maar ORS gekocht voor de zekerheid, en ik zie wel hoe het gaat verder. Als ze maar genoeg vocht binnen krijgt, eten is niet zo belangrijk zei hij. Maarja, dat is bekend..
@ Pooh, wij hadden 6 puppies! We hadden er al 3 verkocht voordat de pups geboren waren. Op mijn hyves staan wel wat foto's
Miran normaal vier ik mijn verjaardag nauwelijks maar dit jaar wel. Wordt 30 dus had zoiets van een feestje mag en dan kunnen ze ook gelijk zien waar ik nou precies woon....een aantal mensen zijn nog niet hier geweest namelijk...
hey meiden, hou het even bij zwaaien. vandaag mijn moeder en zusje op bezoek gehad, vanmorgen met elkaar even gewinkeld. Hele onderneming zeg voor het eerst met de 2 jongens weg Nu lekker bank hangen. Fijne avond!