[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Thnx! Hoop het ook! Hoop dat jij snel je vrolijke meid weer terug hebt! Knuff!

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Meiden....

Ik kreeg nu net n telefoontje van mijn mama. Mijn zusje ligt in ziekenhuis met 5cm ontsluiting!!!!!!!!!!
    Zo gauw als de meisjes geboren zijn en mijn mam's de andere 3 kinderen van mijn zusje naar t ziekenhuis heeft gebracht voor kennismaking belt mijn moeder mij weer met t nieuws dat ze geboren zijn en hoe ze heten. SPANNEND!!!!!!! Nou dat wordt weinig slapen zowel voor mijn zusje en man, voor hun kids, voor mijn ouders maar ook voor mij. Het is net of ik moet bevallen... zo voel ik mijn eigen!
    Ik probeer nog maar even te slapen want divano slaapt nu nog en had eigenlijk... voor zijn eigen doen... n halfuur geleden de fles al moeten hebben. Aaaaaah, hij begint nu te draaien en zuchten dus hij wordt bijna wakker. Ik meld t wel als mijn nichtjes geboren zijn.

Slaap lekker allemaal.

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen meiden,

Hier ben ik heel even. Ben helaas helemaal niet fit :( Vanisha is morgen jarig dus we hebben een druk weekend vol met feest. Dus even beetje luilakken zodat ik hopelijk wat bijgeladen ben ;)

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Spannend Miranda! Is ze inmiddels al bevallen?

Rustig aan vandaag Mup! ;)

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    *zwaai*

Ben weer eens ziek... Pfff... Weerstand is ver te zoeken hier... :(

Kom snel weer tokken hoor!

xx

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Linda, beterschap!

@ QB, thanks.

@ Miranda, ik ben ook benieuwd leuk hoor een 2 ling.

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Morguhhh..

QB... idd mijn zusje is vannacht iets over half 5 bevallen van 2 meisjes, Fenneke en Nienke, ze wegen 2700 en 2100 gram. Super voor n tweeling. Mijn vader belde mij vannacht om 10 voor 5 op en toen waren ze n kwartiertje oud. De andere kids mochten naar t ziekenhuis komen. Ik ga zometeen rijden naar Helmond want wil mijn nichtjes zien!!!! Ik zal vanavond foto van ze plaatsen!

Doei ben er weg van. Tot vanavond

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Miranda, gefeliciteerd met je nichtjes :D Helmond dan ben je hier in de buurt ;)

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Aah wat leuk Miran! Gefeliciteerd!!

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dank jullie wel meiden. IK ben apetrots op mijn zusje! Toh mooi gewicht van die kleintjes dat voor n tweeling en voor de duur van zwangerschap, want ze was pas 35 of 36 weken zwanger

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Dat is idd een mooi gewicht :D

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

@ Miran, gefeliciteerd met je nichtjes! Geniet er van als je ze straks gaat opzoeken!

@ all *zwaai* moet nog even op gang komen!

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Miran, gefeliciteerd met je nichtjes.

Ik zwaai ook alleen maar even snel want er komt me toch een luchtje uit de broek van stan.

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Beterschap Lin!

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Goedemorgen,

Miran: gefeliciteerd met je nichtjes!

QB: bah nog ziekenboeg bij jullie dus:(

Lin: beterschap!

all: hier redelijke nacht gehad. Matthijs kwam wel gewoon 2 x maar wel geslapen tot 8 uur en Nathan tot kwart over 8. Is uitslapen voor onze vroege vogel;)

Gisteren trouwens kraamvisite van baas en bazin van haan. Kregen een politiemotor met accu waar ze dus zelf op kunnen rijden. Echt super cadeau.

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Bleh, Wesley werd sjaggie wakker en dan is mijn dag al weer zo rot begonnen, hoop dat ie nog goed komt. Heb een beetje hoofdpijn en ben zo duf als een konijn... Nou en dat voor een kippetje ;)

Wesley ligt nu in de box (jaja, daar klimt hij steeds in; is leuk) met een poepluier en hij wil er niet uit komen om te verschonen. Oh, daar komt hij toch aan?!?!?! Helpt het toch om het zandkasteel uit te zetten :D Nou ja, luier is inmiddels verschoond, dat is mooi!

@ De zieken; beterschap allemaal!!

@ Juffie, fijn van je goede nacht! Lekker uitgeslapen dus :D en idd een heel leuk cadeau! Wesley heeft ook zo'n motor en vanaf dat hij 1 was tot nu heeft hij er al plezier van.

Nou, gister avond kon ik dus weer niet zitten van de steken in m'n doos :( werd er gewoon verdrietig van... Haan zei dat ik ook moest gaan liggen maar ja, de hele avond liggen voelt ook niet prettig want daar gaat m'n rug/bekken zeer van doen! Hoop maar dat ze snel komt maar heb er een hard hoofd in, ze is zo druk, al weet ik dat dat niks zegt.

Morgen weer naar de vk, eens kijken wat die zegt.

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zo matthijs is aan het drinken dus even laptoptijd;)

deli: druk kind zegt niets hoor.,, Matthijs was de dg van de bevalling ook nog heel druk. hoop dat wesley weer een beetje vrolijk is zo.

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, ach met Wes valt het wel mee hoor, vind het gewoon zelf allemaaal zo vermoeiend nu. Hij hangt de hele dag maar voor de tv, speelt nergens mee en gaat dan maar mama roepen en zeuren... Maar goed, komt wel goed!

Net kwam meneer met z'n pielenmuis boven de luier uit aan gelopen en zei "ik ga even snel plassen" :( dus ik vroeg of hij op het potje wilde of op de wc zegt ie "nee hier" en wijst naar het kleed op de gang :$ NEEEEEEE... Hahaha, heb het potje er neer gezet maar hij deed z'n geval weer terug in de luier en zei "doe wel in de de luier"

Moet niet hebben dat hij straks overal gaat staan plassen natuurlijk hahaha...

19. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    QB, sterkte met de kids!

Miran, hopelijk heb je snel bericht van RIVM.
    gefeliciteerd met je nichtjes!!

verder niet veel onthouden, sorry.

Ryan had dinsdag op woensdag nacht weer koorts en was niet te troosten. Heb van 23 uur tot 4.30 uur met hem opgelopen beneden. HA post kon er niks van maken dus hoefde we ook niet langs te komen. Ik had woensdag moeten werken maar ben niet gegaan. Kind ziek en de hele nacht niet geslapen. Gistermiddag kon ik bij de HA terecht en moest urine inleveren.
    Urine was weinig bijzonders, moest nog even op kweek kan vandaag bellen voor uitslag maar HA verwacht er niks geks van.
    Verder helemaal onderzocht maar niks kunnen vinden.....
    Vannacht iets beter geslapen en vanmorgen 37,5
    Hij is nog wel erg mieperig en stilletjes.
    Wat me vooral opvalt is de paniek.... als iemand binnen komt of als ik hem neer zet etc dan is ie helemaal in paniek....
    Straks gaat ie naar opa en oma en ik ga werken. Benieuwd hoe het gaat. Als hij morgen nog koorts heeft of krijgt dan moet ik terug naar HA.

Mup, 6 pups. Das best veel voor eerste nest. Leuke foto's op hyves! Vandaag rustig dagje dus. Morgen groot feest!!

20. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Deli, geweldig! Dat ie h'm dan terug doet en in z'n luier plast hihi
    Liever dat als op het potje haha
    Maar idd je moet niet hebben dat ie h'm er straks overal uithangt en zomaar gaat staan plassen.

Deel Deze Pagina