[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ben terug!

@ Dag, ik vind het heel knap dat je dat zo doet meis. Ik vind het zo moeilijk de boel de boel te laten. Maar wat je zegt, ik ga wel eens liggen af en toe maar geen uren slapen. Veel plezier met je mannetje en op je werk!

@ Judibi, fijn dat je cyclus weer op gang komt, even een bannertje maken en dan kun je het in de gaten houden! Super dat je mannetje is opgeknapt!!

Nou, mijn bloeddruk was 110/80 en dat is PPRIMA :D dus niks aan het handje. Verder alles goed, ze vond m'n buik wel gespannen en groot :D ze schatte ook het kindje bovengemiddeld, dat is de 3e al. Ik zei dat ze dat bij Wesley ook allemaal deden en die was ook gemiddeld dus ik trek me er weinig van aan :D

De steken die ik steeds voel onderin komt omdat ze met het hoofdje zit te drukken en dat voel je in je schaamstreek. Hopelijk toch het goede voorwerk in combinatie met de harde gespannen buik!

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    fijn dat het allemaal goed was deli!

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Deli, fijn dat je bloedduk goed is. Is jullie meis al ingedaald of ook nog niet? Ben benieuwd wanneer ze gaat komen!

Juffie, lekker met matthijs dus vandaag. Wil het tot dusver lukken volgens je planning?

Ik heb lekker geluncht bij mijn mamsie. Had heerlijk roerei met tomaten en een hard broodje :D Smullen!

Nu ga ik even aan de badkamer beginnen. Schilder is daar mee klaar dus die kan vast onder handen genomen worden. Dan straks nog ff boodschappen doen. Wat moeten we vandaag toch weer koken...........?????? Heb gebrek aan inspiratie.

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dag: de was is weg, boven alles gesopt dus redelijk gelukt wat ik wilde doen. Zo nog even stofzuigen.

Ik ga witlof ovenschotel eten.. Lastig altijd he wat je moet eten. Je lunch klonk lekker trouwens!

Oh ja heb net ook nog even weekendje weg geregeld. Het hemelvaart weekend gaan we naar CP Heiderbos.. Nu al zin in!

5. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Dag, ja wat moet je eten.... lastig zonder inspiratie.
    Doe je wel rustig aan! Succes met je badkamer.

Deli, fijn dat alles goed was!

Judibi, gelukkig is je mannetje weer opgeknapt. Hopelijk kun je snel je banner weer aanpassen!

Juffie, klinkt goed CP. Heerlijk ff er tussen uit.

Mup, hoe is het met jou? Lekker feest weekend! Heel veel plezier!!

Ik had Ryan z'n luier verschoond en wou een nieuwe luier om doen. Ging z'n piemeltje ineens omhoog, hij moest plassen dus ik snel de luier ervoor gehouden en z'n piemeltje een beetje naar beneden richten. Ging hij huilen! en met zn benen en handen mij wegduwen. Ik keek naar zn piemeltje en die was aan het 'opzwellen' daarna zakte het weer en had hij niet geplast (paar druppeltjes) hij raakte een beetje in paniek.

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    pooh: ah Ryan heeft dus echt last van de blaasontsteking. Zielig hoor:(

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, lekker gelunched dus :D wij eten eigenlijk een beetje van alles, hadden nog eea in huis. Heb vermicellisoep vooraf, aardappeltjes met appelmoes en nog een pasta salade... Ons meisje is wel ingedaald ja, begon ze al mee toen ik 31 weken was geloof ik dus dat is mooi!

@ Juffie, lekker opgeschoten dus! Hier is het een ontplofde toestand beneden, overal speelgoed en broodkruimels van Wesley. Hij ligt nu even op de bank, ik heb net even op de bank gelegen. Kijk straks wel dat ik het opruim. Heb geen zin!

@ Pooh, ah wat zielig arm ventje :( en helemaal zielig dat hij in paniek raakte... Zal wel flink zeer doen... Sterkte met 'm!

8. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Als haan thuis is en gedouched gaan we naar IKEA, opberg iets kopen voor Ryan z'n speelgoed... pfff de hele woonkamer ligt weer vol. Dan eten we daar gelijk wat. Even er tussenuit met z'n drietjes. Heb er zin in.
    Hopelijk gaat de AB snel werken en hebben we een onbezorgd weekend.

9. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Pooh, ahhh arme ryan. Plassen zal wel pijn doen. Hoop dat de kuur snel helpt!

Deli, mjammie pasta salade. Ik ga zo maar eens boodschappen doen. Ook nog even langs de drukker vast enveloppen ophalen. Kunnen die vast geschreven gaan worden.

Juffie, goed bezig en dat met matthijs thuis! Ik was na een paar weken al blij dat ik een wasje kon opvouwen en dan had ik het al heel druk gehad dacht ik. Witlof is ook lekker!! Maar haan lust dat weer niet....

Badkamer is schoon. Nog ff wat kleine dingen doen en dan Stan maar eens wakker maken. Die maakt me toch een ruk vanmiddag.

10. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Fijn dag dat de badkamer klaar is. Je heb dus lekker je gang kunnen gaan, das dan weer het voordeel dat Stan zo lang slaapt.

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Wat een mooie meiskes Miran! Super zeg!

Hier gaat het met de ziekenboeg de goeie kant op geloof ik! Britt heeft in elk geval nergens meer last van (tot nu toe), en Jamie ook niet, die heeft alleen met vlagen ineens koorts.. vannacht lag hij te zweten in bed, maar verder merk je niks aan hem.. tja.. dat zijn kinderen he.. dus die kan wel weer naar school maandag hoor! Hij heeft morgen wel zwemles, ik weet nog niet of ik hem daar heen doe, ligt er even aan hoe zijn temp vanavond is..

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    QB: Fijn dat de kids weer aan de beterende hand zijn!

Pooh: wij hebben een kast met van die kunststof lades bij de Ikea vandaan. Veel plezier i.i.g! Is altijd leuk een rondje Ikea.

Deli: klinkt ook lekker hoor!

Dag: Ja ging nog best aardig. maar Matthijs slaapt ook nog veel natuurlijk. Loop wel tig keer naar zijn bedje toe ondertussen hoor want dan is hij weer wakker;)

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Yo... hartelijk gefeliciteerd met je 30e verjaardag meis!!!!!

Deli... fijn dat je bloeddruk nu goed is. Hopelijk blijft t zo!

QB... ik weet t, t ene moment zijn kindjes heel erg ziek en t andere moment dan schijnen ze nergens last van te hebben.
    Had ik gisteren ook met Ebony. Ebony had vorige weekend n poortklink IN haar oortje gekregen. Sinds afgelopen woensdag héél veel last met vlagen. Gisterochtend toch maar even naar de ha gegaan omdat ik dacht aan oorontsteking en dan de weekend ingaan was geen prettig idee. Wat blijkt nu...
    Ze heeft iets gekneust (wat weet ik niet meer) maar t zit net tussen de kaakspier en je gehoorgang. Het kan nog makkelijk 2 weken duren en er is niks aan te doen dan alleen maar paracetamol. Ze mag geen harde dingen eten!!! Vraagt Ebony aan de dokter: en n appel dan? Nee zegt de ha, alleen als je de appel in de magnetron doet want dan krijg je appelmoes hahahaha. EN BEDANKT dokter!!!!
    Dat wou madammetje wel uitproberen natuurlijk. Maar nu moest ze gisteren naar kinderfeestje en begon daar aan de voordeur toch n partij te huilen! Dus ik zei dat ze haar eigen niet moest aanstellen en gewoon lekker moest spelen daar. Ik mocht even mee naar binnen en ben n halfuurtje gebleven. Daarna ben ik stiekem weggeglipt en wat bleek.... ze had t kei erg naar haar zin gehad! En de pijn was niet zo groot dan dat zij mij liet geloven.

Judibi... vast heel moeilijk meis om deze banner eronder te moeten zetten maar ik hoop heel snel dat je je banner weer mag veranderen meis!!!

All... maandag weer beginnen met werken.. Heb er zin in!!!
    Morgen mijn verjaardag... heb er geen zin in hahahaha tuurlijk wel maar niet in 36 worden!
    Vandaag weer naar Helmond naar mijn zusje én naar de verjaardag van de vriend van mijn peettante.
    Heb dus druk weekendje!
    Zal er weinig zijn hier denk ik!

Fijn weekend allemaal!!!!!

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Pooh... ik weet niet meer wanneer je naar IKEA ging maar ik hoop dat je veel plezier hebt iig!
    Hoe schiet t op met de zolder???

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen meiden,

Hier ben ik heel even. Afgelopen dagen ben ik echt niet fit geweest vandaar dat ik er ook even niet was.

Gister is mijn grote kleine meid alweer 2 jaar geworden. We hebben het hele weekend feest.

Wil jullie even een fijn weekend wensen, denk dat ik er maandag wel weer ben.

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mup: nog van harte gefeliciteerd met jullie meisje! Fijn verjaardagsweekend!

Yojo: gefeliciteerd met je 30e verjaardag!

Miran: ook verjaardag vieren dit weekend dus! Fijne dag vandaag.

all: Matthijs en ik hebben spruw.. Gisteren goedje opgehaald bij de apotheek en hopenlijk zijn we er snel vanaf.

17. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Juffie hopelijk zijn jullie er snel vanaf .

Hier een meiske wat zo vies gepoept heeft deze weken dat ik het gewoon niet eruit gewassen krijg dus kan waarschijnlijk weer een zooi nieuwe dingen halen ik baal vooral dat ik dr slaapzak niet schoon krijg

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Dank je wel!!!

Heb ook nog eens mij ei op mijn verjaardag....hahaha jammer dat we er nog niet voor gaan. Was mooi cadeau geweest...

19. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    yojo, gefeliciteerd!

mel, balen dat er in de was niet uit is gegaan. hopelijk voelt de kleine zich snel beter!

QB, fijn dat de ziekenboeg weer betergaat bij jullie!

Juffie, ach samen spruw, hopelijk zijn jullie er snel van af!

Miran, gezellig weekend!
    De zolder is bijna leeg dus we kunnen nu echt aan het klussen beginnen (in huis haha)

Mup, leuke dag gehad? het hele weekend nog feest bij jullie, veel plezier! Gisteren zijn we bij haan z'n neef geweest, daar hebben we chelsey vandaan. Zo bizarre om te zien hoeveel chels op d'r moeder lijkt. Ook kwa gedrag haha. Hij heeft nu 4 staffies lopen, ryan vond het geweldig. Oh en ze hebben een chiwawa hihi en een franse bulldog zo'n schatje. Met al die honden fokken ze.... pfff best veel als je het mij vraagt.
    We hebben het over chels d'r loopsheid gehad en we kunnen een reu van hun gebruiken en anders kent hij nog iemand die ook een mooie reu heeft. allebij zijn ze mooi. We denken er nog even over na maar een dekking komt er zeker deze ronde hihi
    Hij heeft nog wat tips gegeven over de bevalling en het nest etc. hij wil ons ook helpen als er iets is gelukkig.

Bij ikea was het erg gezellig, ze hebben daar zo'n kinderkeukentje en ryan vond hem super. wou daarna niet verder mee lopen haha We denken er nog even overna, zijn bang dat ie er snel op uitgekeken is. maar hij is gek op koken haha
    We hebben een bakje/buro met zo'n grote la op wieltjes eronder meegenomen en een handig stoeltje. Ryan ging gelijk proef zitten daar. Straks gaat haan het inelkaar zetten, ben benieuwd.
    Lekker gegeten daar. Ryan vond de zweedse balletjes super!
    al met al een erg leuke avond met z'n drietjes gehad.

haan z'n scooter wordt vandaag gebracht. heeft ie gekocht voor z'n werk. Dan heb ik me auto weer terug haha met 1 auto is toch lastig, moet hij altijd ergens een auto lenen als we allebij moesten werken. Hij heeft de garage al een beetje 'vrij' gemaakt zodat z'n scooter er in kan.

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goede avond!!

@ all, zie dat er weinig is gekletst vandaag, het was ook echt super weer he!! Hopelijk heeft iedereen daar van kunnen genieten!

Ik lig in bed met m'n laptop omdat ik wederom niet meer kon zitten :( en omdat er een vriend van m'n man op visite is was bankliggen geen optie! Bah, heb er zo de balen van dat ik zo'n pijn heb steeds, van mij mag ze echt komen vannacht!!!

Deel Deze Pagina