[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mink: gefeliciteerd met je verjaardag!!!

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Riedel... lekker dat Rayven er vannacht niet is. Kunnen mama en papa ook wel eens gebruiken toch?!

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... die zere buik komt niet door de drang van t plassen want die heb ik niet. Mijn buik rommelt net zo erg als dat je last hebt van buikgriep/diarree. Het is n onprettig gevoel. Maar gelukkig naarmate de dag verstrijkt neemt t gevoel af!

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    oke vreemd zeg. En de vk weet ook neit was het is?? ook geen harde buik erbij dan? want dat heb ik dus als ik moet plassen wel.

5. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja is zeker heerlijk Miran...mis haar natuurlijk altijd wel enorm en kan de volgende dag niet wachten om haar op te halen maar ff lekker uitslapen kan ik zeker even gebruiken!

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... heb idd geregeld harde buiken maar denk dat dat meer komt omdat de kleine zijn eigen even lekker omdraaid of uitstrekt. Ik heb eigenlijk nog niet naar de gyn gebeld om te vragen wat t kan zijn. Wou t even aankijken want t is iedere dag alleen in de ochtend tot n uur of 1 zeg maar.
    Moet woensdag naar Rotterdam en kan t dan alsnog vragen. Gisteravond kwam Chris om half 11 thuis en die zette nog de frietpan aan... ik vroeg ook om n kroketje... maar jeetje wat n spijt heb ik toen gehad. Mijn maag draaide nog maar een aantal keren extra om!!!!
    Doe ik dus ook niet meer.

Riedel... ik snap helemaal wat je bedoeld. Ik heb dat ook hoor! Ik vind t heel lekker dat ze even ergens anders logeren maar ik mis ze wel! Bel ze ook iedere dag wel om ze eventjes te horen. En ben dan ook zeker blij als ze weer thuiskomen.

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Miran: dat klinkt wel als je darmen ofzo. Misschien dat die door het liggen wat in de knel zitten ofzo?;) Vervelend is het wel in iedergeval.

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... prettig is anders maar goed... als t hierbij blijft is t nog te doen he! Zolang ik er tijdens de bevalling maar GEEN last van heb hahahaha

All... ff n heel stom vraagje aan jullie. Ik heb met de eerste n "vuile" bevalling gehad. Mijn ex heeft me er achteraf flink mee gepest door dit verhaal aan iedereen die t maar horen wilde te vertellen. Ik zei dit tegen Chris en die had dit nog nooit eerder meegemaakt maar die wist wel te zeggen dat ie er ook mee zou moeten lachen! Wie heeft dit ook meegemaakt? Hoe reageerde jullie partner hierop?
    Dit is ook t enigste waar ik tegenop ga zien tijdens de bevalling.

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    miranda: Dat je wat ontlasting kwijt raakt tijdens de bevalling is heel normaal hoor. Volgens mij heb ik er geen last van gehad en als ik het wel heb gehad, heeft de vk dat zeer discreet weggewerkt;) Mijn haan heeft er nooit iets over gezegd eigenlijk maar wist wel dat het kon gebeuren. Zou me daar echt niet druk om maken. Je doet er namelijk toch niets aan als het wel gebeurd. Is volgens mij zelfs een goed teken, dan pers je goed!

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    vind het trouwens niet echt iets om te lachen. zou echt boos worden als iemand daarom zou lachen:x

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ja dat was ik dus ook!
    Dan krijg je wel n schaamte gevoel alhoewel ik echt niet de enigste vrouw ben waarbij dit voorkwam.
    Ik heb er gelukkig met die andere bevallingen geen last van gehad.
    Maar t komt echt wel vaker voor dan je je kan voorstellen.
    Maar hopelijk gebeurd t me nu niet.

Pfffffffffffff... heb ff n BAL ingeslikt. Lekker gevoel hoor die harde buik... heb ik toch niets gedaan. Zit gewoon rustig achter de pc. hahahha
    vind t ook wel leuk... is n goed teken die harde buiken!
    Het werkt allemaal nog steeds hihihihi

12. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    @mink en wendy...van harte!!!!

@ vuile bevalling, hier ook last van gehad. Maar net wat juffie zegt. De vk gaat er heel discreet mee om en het is een teken dat je goed perst. Mijn haan heeft er nooit over gegrapt. Moet eerlijk zeggen dat hij dat ook maar niet moet proberen. Denk dat ik daar heel kwaad om zou worden!! Je ligt daar verdorie niet op de meest charmante wijze. Zelf heb je er al moeite mee en als er dan ook nog over gegrapt wordt....ik zou witheet worden. Maar ja, dat ben ik ;)

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Meiden... kom strakkies laat pas weer tokken en anders morgenvroeg want mijn jongens zijn naar kinderfeestje en ik ga nu meidenmiddag/avond houden!
    ALs ik tussendoor kan kom ik ff langs wippen!

Doei

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen!

Wil iedereen een fijne zondag wensen.

Wij houden maar pyjamaochtend denk ik. Haan werd gisteravond ook beroerd en gooide alles er uit. Nathan at gisteren ook nog niets maar heeft net wel een half bolletje gegeten. Mijn maag is ook niet helemaal zoals het moet zijn dus ik denk dat wij vanmiddag alle 3 weer lekker naar bed gaan! :D

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Beterschap juffie met zijn allen!!

Wij hebben straks een doop dus ik ga nu lekker in bad. Hoop dat Stan zometeen toch ff naar bed wil anders red hij het niet tot vanavond.

16. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey Meiden,

Hier ook een vuile bevalling gehad hoor, en nog flink ruiken ook maar de vk heeft het idd meteen weg gewerkt en vond het vervelend maar is heel normaal, haan heeft er ook nooit moeilijk over gedaan want idd je bent mt zoiets heftigs bezig en je kan moeilijk zeggen "Nou mijn sluitspier houd ik dicht en pers met de rest van mijn lijf"dat kan gewoon niet en moeten de mannen maar begrijpen:x:D

Hier een moe en schor kippetje...gisteren op visite geweest en daarna met andere vienden door en lekker wezen stappen en dansen in een onwijs leuke tent...4 uur thuis pfff Rayven wordt zo gebracht fijn weer:D

Fijne dag allemaal!!

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hallo!

Hier een kippetje met een pyjamadagje...gister personeelsuitje gehad en tevens mijn afscheid...daarna verjaardag van de moeder van Joep. Lag om drie uur in mijn bed en dacht vanmorgen...hmmz het weer wordt niks dus lekker pyjamadagje!

Juffie BETERSCHAP!

WEN EN MINK Nog van Harte gefelicteerd!!

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Middag...

Juffie... beterschap dan met jullie alle 3!

Dag... fijne middag bij de doopfeest!

Riedel... fijn dat jullie genoten hebben van n avondje zonder Rayven. Fijn dat ze in de middag gebracht wordt kunnen papa en mama goed bij komen van avondje stappen. hahahaha

Yo... lekker hoor zo af en toe n pyjamadagje!
    Geniet ervan!

All... heb gisteren n leuke middag gehad met mijn meissie. Mama viel in bad in slaap terwijl Ebony mama's hoofd aan t masseren was. Daarna lekker in huispak op de bank onder de deken K3 gekeken. Om half 9 "ik hou van holland" zitten kijken. Ebony was zooooo moe dat ze telkens in slaap viel. Om kwart over 9 kwam Giuliano thuis. Die begon ronduit te vertellen over zijn spooknacht. Om 10 over half 10 zijn die 2 lekker naar bed gegaan en vielen als blokken in slaap. Mama heeft nog lekker haar programma's ongestoord kunnen kijken en om kwart voor 11 kwam Chris thuis. Vanmorgen werd ik pas om 10 voor 10 wakker!!! Samen met Chris koffie en thee gedronken. Ik liep alvast naar buiten want zag dat Gyani naar huis kwam... althans dat dacht ik! Hij wou nog bij de buuf blijven. Wel kwamen de buurman en buurvrouw (mijn vriendin met man hahahaha) op de koffie. Gyani mocht daar blijven want die hoort bij de inboedel!
    Mijn vriendin ging terug naar huis... Chris is weer gaan werken en ik heb alvast was voor de baby (spuugdoekjes/omslagdoeken en rompertjes) uitgewassen en opgevouwen. Daarna gestofzuigt en nu zit ik nog op 2 wassen te wachten. Voor de rest doe ik niks meer in huis!!! Het is weer opgeruimd en alleen al stofzuigen is funest voor mijn rug dus ben nu klaar voor de rest van de dag!

Lekker computeren en tijd aan mijn eigen!
    Fijne zondag allemaal!

19. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hier ook een heerlijk dagje
    dalijk de kinderstoel in elkaar zetten nou ja papa dan
    zoey vind zitten helemaal leuk dus ga dr inbouwen en dan kijken of ze dan wel gaat spelen :)
    Heb ik als ze wil zitten me handen weer vrij :)

Nu kijkt ze zack en cody haha

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    all: bedankt meiden! Haan gaat alweer stukken beter gelukkig. Heeft vanmiddag samen met Nathan nog lekker geslapen. Nathan gaat ook wel goed nu en ik mag eigenlijk ook niet klagen. Ben wel moe maar als ik vanavond lekker op tijd ga slapen gaat dat ook wel weer over;) Valt allemaal wel mee dus;)

Yojo: heerlijk toch pyjamadagje!

Miran: leuk die kleine spulletjes wassen.

Melanina: ben benieuwd hoe ze het zitten in de kinderstoel vindt.

Deel Deze Pagina