[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli.. ik kan niet makkelijk stil zitten. En Chris trekt me dan terug. Hij eiste dat ik vanmorgen n uurtje op de bank ging liggen en hij tolereerde geen nee! Ik heb net zolang tegen hem aangepraat en gedaan tot dat zijn moeder binnen stapte (om kwart voor 10). hahaha ik zeg: nu heb je je zin heb ik idd n uurtje op de bank gelegen en nog niks in huis gedaan!!!! Lekker toch?! zei hij.
    Chris maakt zijn eigen hier totaal niet druk om maar ik zie dan die berg met was nog liggen en de stof op de grond en ga zo maar door. Uiteindelijk heb ik vandaag dus nog niks gedaan want ben vanmiddag lekker met de kids naar buiten geweest en daarna lekker met Gyani op de laptop gezeten. Nu staat er nog n wasmand te wachten maar dat kan morgen ook nog wel. Vanavond probeer ik weer vrij te houden voor mezelf!

Ja ik denk echt wel aan mezelf!

Judibi... heb echt genoten samen met Divano gaan wandelen. Heerlijk even rond gelopen over t dorp en net met Divano naar voetballen van Gyani gaan kijken. Vond Gyani ook wel lekker dat ik kwam kijken. Toen viel Divano als n blok in slaap maar n halfuurtje later was ik alweer terug thuis voor de andere 2 kids en wat blijkt Divano is alweer wakker!

Zo meiden... ga even heerlijke warme chocomel zetten met slagroom voor de kids en voor mezelf!!!
    Vanavond heerlijk laptoppen!!!

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yoooootje... was je vergeten.... ZWAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIII

3. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey Meiden

Foto volgt z.s.m. ik heb em nu nog niet dus ook nog geen foto...;)

4. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Rid, ook hier erg nieuwsgierig naar de foto's. We wachten rustig af haha

Ben dus weer thuis, ga zo lekker me bedje in. Morgen uitstrijkje....

Tok jullie morgen! x

5. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Goede morgen dames, was erg vroeg hier vanmorgen, 7 uur was Ryan al wakker pfff. Hij is druk aan het spelen en ik ben nog steeds bezig met wakker worden....

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Pooh, dat is ook een kort nachtje geweest voor jou :(

@ All, goedemorgen!

7. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Morgen Deli, hoe was jouw nacht? Nog leuke plannen voor vandaag?

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Pooh, heb wel redelijk geslapen. Continu rugpijn gehad maar ondanks dat wel aardig kunnen slapen. Vandaag ben ik met Wes dus we zien wel wat we gaan doen. Dacht misschien even ergens op visite en lekker buiten spelen straks.

Jij nog plannen?

9. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    houd nog niet over bij jou hé... Blij dat je toch redelijk geslapen hebt. Het is prachtig weer, geniet ervan met Wesley!

Ryan en ik gaan straks met de hond een flink stuk wandelen. Vanmiddag moet ik voor me uitstrijkje, verder nog geen plannen.

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Pooh, vind je het spannend; uitstrijkje?

11. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    ja, beetje wel

12. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Pfff net klaar met mijn berichtje ligt internet eruit....prut:(

@Deli...balen die pijnlijke rug steeds, hoop dat je nog wel een beetje kan uitrusten voordat de bevalling begint..

@Pooh...succes vandaag!

Hier gaat het redelijk, koorts is nu gezakt naar 37.5, gisteravond had ze ineens toch weer 40.1, lekekr op tijd in bed gestopt met een zetpil en geslapen toto 9 uur vanmorgen dus hoop dat ie nu naar beneden blijft, net bijna een bordje pap op eindelijk, ze eet bijna niks de laatste dagen dus ben met alles blij.

Straks na mijn koffie even lekker frisse neus halen buiten.

13. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Rid, fijn dat de temp wat gezakt is.

14. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Meiden, even een vraagje....

Ik werk 30 uur in de week. is 3,5 dag in de 7 dagen.
    Nu wil ik via een uitzendburo extra diensten werken. Krijg dan via mail een lijst met openstaande diensten, kan dan zelf kijken of ik die maand een dienst doe en welke en waar. Krijg bericht van diensten binnen een straal van ong 100km van mijn woonplaats.
    Erg ruime reiskosten vergoeding en goed salaris.
    Een collega van mij heeft een keer een dagdienst in het weekend gedaan en kreeg daarvoor 250 euro netto.
    Nu heb ik maandag middag daar een gesprek, erg leuk gesprek al aan de telefoon gehad.
    Zij doen ook detacering, dat wil zeggen dat je voor een aantal maanden ergens gaat werken en na die periode weer ergens anders geplaatst (in overleg) wordt.
    Hierbij is het zo dat je 24% boven je salaris nu gaat verdienen.
    Je kan daarnaast kiezen voor een auto incl tankpas en 120.000km prive. Dat kost je dan ongeveer 145 euro per maand (afhankelijk van welke auto je kiest) Als je geen auto neemt krijg je weer ruime reiskostenvergoeding.

Ik wil zowiezo die extra diensten zo nu en dan doen maar zit ook een beetje te twijfelen over dat detaceren. Financieel erg aantrekkelijk.....

Iemand hier ervaring mee of tips/suggesties/ meningen?

15. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hey Meis nee sorry helemaal geen ervaring mee behalv de mensen die weleens bij ons zijn gedetacheerd haha...klinkt opzich wel goed vind ik

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ pooh geen ervaring meis! Ik vind zelf met een gezin 3 en halve dag werken al veel, trek je het wel meer te werken?

@ Riedel, buiten een frisse neus halen? Tis eerder een warm neusje :D wij hebben net even buiten gezeten maar het is goed warm in de volle zon!

Nou, net terug van opa en oma en even nog voor de deur gespeeld. Nu zo even wat eten en drinken! Hopelijk gaat Wesje strakss nog even plat op de bank :D

17. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Middag!
    Deli, wat vervelend van je rug. Hoop toch dat jullie meisje niet zo lang meer blijft zitten.

Pooh, heb geen ervaringen dus helaas kan ik je niet helpen. Ik werk maar 2,5 dag in de week en ik vind dat al meer dan genoeg. Financieel klinkt het aantrekkelijk maar is dat wel te doen met opvang en voor jezelf??

Rid, yes een brommobiel! Lekker rondtoeren straks!

Yo, ook zwaai!! Hoe gaat het met je? En met de stoere sjors??

@ de rest ik ga er zo een naar psz brengen en dan wat boodschapjes doen en even op de bank gaan hangen. Ik heb vandaag toch een flutdag met mijn bekken........ Kan amper lopen. Hoop morgen beter vooruit te kunnen want dan gaan we hier in huis aan de grote schoonmaak!

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, oh bah... Zul je altijd zien, heb je plannen voel je je minder. Vandaag maar relaxen dan!

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hey!

Net met Suus en Sjors naar de bossen geweest....best wel ingewikkeld twee half luisterende honden in je eentje.... Hahah maar wel erg lekker!

Krijg net een Whats app van mijn collegaatje....zijn gewoon door ouders van een kindje op de groep uitgenodigd om naar Kruimeltje te gaan....helemaal gaaf! Alleen ga ik dan al met mijn neefje naar Nick en Simon. Dus stiekem baal ik wel heel erg hoor....

20. judibi

judibi Bekend lid

halloooooo:D

deli: weer een dag dichter bij de geboorte van je meis, meis:) en inderdaad: hier ook lekker op temperatuur in de zon, heerlijk!

yojo: lekker met je twee honden op pad...hadden ze fantastisch geluisterd, dan was je niet zo bewust van hun gezelschap geweest, wat natuurlijk ook weer jammer zou zijn geweest;)

dag: wat naar van je bekken:( zal je inderdaad altijd zien als je dan iets gepland hebt...hopelijk morgen weer wat beter!

pooh: hier ook geen ervaring daarin...moet wel zeggen, dat het mij allemaal wel erg rooskleurig toe lijkt. hoe vaak mag je nee zeggen? wat als het niet klinkt met een werkplek? en dat soort vragen komt dan in mij op. misschien eens googlen??

rid: vandaag de brombolide opgehaald toch????

hier: man wat een heerlijk weer! lekker buiten in de zon vanmorgen mijn bak koffie gedronken, zo fijn! wat in de tuin bezig geweest, tuintekeningen gemaakt voor de achtertuin. nog wat koffie in de tuin drinken:cool:
    heerlijk!

Deel Deze Pagina