Heej allemaal! Was ff minder online deze week, druk druk gehad weer! Hoop geregel voor het UWV, ik ga begin april een EVC-traject volgen, om te kijken wat mijn competenties zijn. Het kan maarzo zijn dat ik door het werk wat ik gedaan heb op HBO-niveau zit terwijl ik diploma's van het MBO heb. Dus dat wordt dan allemaal getest. Ik vind het prima! En ik ben net vanmorgen gebeld dat ik dinsdagochtend een sollicitatiegesprek heb bij een kledingzaak! Het is wel 10 tot 15 uur, maar in de praktijk moet je toch vaak eens invallen als iemand ziek is, vrij is, extra koopavonden, zaterdagen enzo, dus ik ben heel benieuwd! Heb er enorm veel zin in! Morgenavond heb ik een fotografie-opdracht, foto's maken van een benefietconcert tbv het KWF. Erg leuk om te doen lijkt me! Hoe gaat het hier verder? Xx
@ QB, spannend je opdracht Ik heb echt een rare dag.... Weer gezeik met Van Asten Babystore. Het bed van Vanisha is helaas nog steeds niet compleet. Ze kwamen vandaag de 'nieuwe' trap brengen. Nou die zag er dus uit als of iemand hem met 2 linker voeten in elkaar was gezet. Dus weer wachten op een nieuwe trap. Ik was zooo boos ze zeiden dat ik 30 euro terug kreeg en die trap maar moest accepteren omdat het toch niet beter werd En net Philips gesproken over mijn verdwenen surround set (ter reparatie opgestuurd via IT'). En die is terrecht nu gaan ze overleggen hoe ze het gaan doen, Omdat It's niet meer bestaat. Was echt bang dat dit verhaal dood zou lopen door het faillesement, maar gelukkig niet Sorry moest ik echt even kwijt
QB: goed zo van je komende sollicitatiegesprek en je leuke opdracht mup: thnx voor de tip ik heb hem nu ook! de banner, bedoel ik wat een gezeur kun je dan hebben zeg! hopelijk snel alles hersteld en geleverd zoals het hoort
hey meiden, kom ff zwaaien! meer ook niet. Vandaag lekker gepoets met mijn moeder maar oh oh wat kan ik toch weinig meer. Baal er steeds meer van. Gelukkig is het niet blijvend haha! Nu is het op sommige plekken in huis nog een rommeltje maar morgen weer een dag. Voor vandaag is de pijp leeg en ga ik lekker uitrusten. Morgen weer een dag.
Hey meiden' hier ook alleen even een snelle zwaai...ben helemaal kapot dus ik ga bankhangen fijne avond
qb, druk kippie!!! Succes met je sollicitatie in de kledingzaak. Lijkt me leuk werk. juffie, gaaf dat de kindjes zo goed reageerden. Altijd fijn om een compliment te krijgen en kinderen spreken toch vaak de waarheid. deli, vanavond dan?? zo niet dan wens ik je een rustige nacht toe met veel slaap en weinig rugpijn. Of gewoon een mooi meissie in je armen natuurlijk!! Mup en judibi, idd mooie banner! Dat hij maar veel geluk mag brengen! Ik neem nog een glaasje drinken en dan duik ik mijn bedje in. Haan is voetbal aan het kijken dus ik ga zo de tv boven eens aanslingeren .
Goedemorgen meiden, @ Jubidi, handig hé die banner Je kan alles ook zo makkelijk aanpassen. Als je ei eerder of later komt Ik had vandaag eiwit, dus vanmorgen nog snel even geklust Heb wel flink last van mijn buik en rug. Zo naar de stad foto's kijken van de shoot van Vanisha
Heey goedemorgen kippies, Hier eens weer een teken van leven van mijn kant @ Deli, nog geen tekenen dat de kleine eraan komt. Het is en blijft spannend he wanneer het zal beginnen...... Hoop dat ze je niet te lang meer in spanning laat. Suc6 met de laatste looodjes. Hoe vind Wesley het allemaal? Beseft hij het een beetje? @ Dag, bij jou begint het ook op te schieten nu. Wat lekker dat je huis weer zo ver schoon is. Nu jij nog een beetje minder pijn, dat zou ook wel fijn zijn natuurlijk. Kun je verder een beetje genieten van je verlof? @ Miranda, jij inmiddels ook weer aan het werk? Wat fijn dat het werken je zo goed bevalt. Kan me voorstellen dat je je draai daar weer een beetje in moet vinden. En divano is weer opgeknapt? Wat sneu dat hij zo'n last heeft van de prikjes. Hebben ze van het RIVM nog een tip gegeven wat je nu de volgende keer evt. kan doen? Hoe gaat het de nachten met jullie mannetje? Hoe gaat het nu met Ebony? Werken de tips die je hebt gekregen een beetje? @ Juffie, het is ook idd een stuk drukker met twee kids. Je moet alles nog net weer iets beter plannen. Je vind er wel je draai in, maar druk blijft het wel. Gelukkig is Thomas helemaal gek met zijn zusje en helpt op zijn manier heel goed. Helpt Nathan jou ook zo goed? En Matthijs dus op school even laten keuren? De reactie van de kinderen is dan wel leuk he? Hoe vind je haan het met de twee kids? @ Judibi, idd een erg leuke banner zeg!! Hoe gaat het nu met je? Inmiddels een beetje rust gevonden? Hoop dat je snel je banner mag veranderen.... Dikke knuffel... @ Mupkuh, wat een raar verhaal van die babyzaak zeg? Je krijgt dus nog wel een nieuwe trap? Hoop dat het de volgende keer wel goed is en jullie toch kunnen genieten van het nieuwe bed!! Vind Vanisha het leuk in haar nieuwe bed? En ben benieuwd hoe het afloopt met je surround set, wel fijn idd dat die weer terecht is. @ Pooh, hoe gaat het bij jullie? Druk aan het werk dit weekend? Gaat het slapen van Ryan al wat beter? Wordt ook alweer een heel mannetje zeg!! En wat een ontzettend gaaf cadeau voor je haan zeg!! Volgens mij is menig haan jaloers. En het uitstrijkje is dus meegevallen? Zijn altijd wel een beetje spannende dingen, en ik vond het vooral ongemakkelijk. @Linnie, ben je inmiddels weer een beetje opgeknapt? En hoe gaat ht de nachten? En aankomende week met Liv naar het zkh? Wel heel sneu he voor de kleine meid, maar zo zie je maar dat ze dus echt niet voor niets zo aan het spoken is 's nachts. Daarom ben ik dus ook niet zo snel van het laten huilen, voordat ik alles heb uitgesloten!! Op zich wel fijn dat je nu wel weet wat er aan de hand is, wordt het een stuk dragelijker van! Kinderen huilen vaak niet voor niets en helemaal niet als ze 'snachts wakker worden!! Het is wel even spannend, maar hoop zo voor jullie dat dit zal helpen en jullie weer goede nachten hebben!!! Heel dikke knuffel en heel veel sterkte komende week!! @ Mink, hoe is het bij jou meis? Als ik je verhaal zo lees heb je nog hele plannen!! Tjonge wat een energie heb je, petje af!!! En die studie is ook leuk zeg. Volgend schooljaar ga je beginnen en dan is het een deeltijd studie of zo? Hoe gaat het met jullie mannetje? En de grote meid? Inmiddels ook al weer 2 jaar!!! Heeft ze een leuke verjaardag gehad? Met mij gaat het verder goed hoor, alleen heeeeel moe, maar moet niet klagen want heb net 2 nachten behoorlijk kunnen slapen. Het was wel niet lang maar toch. Daarvoor echt 3 weken knudde, we hadden beide kinderen ziek. Haan zat boven met Thomas. Hij is inmiddels weer opgeknapt en slaapt nu al 2 nachten door in zijn EIGEN bed en dan ga ik 's nachts nog wel eens kijken. Ben zo ontzettend trots op hem!! Hij was er vanmorgen pas om half 7!! Dat is een hele vooruitgang als je bedenkt dat hij altijd tussen 2 en 3 al kwam...... Afgelopen week heb ik drie nachten met Kayra opgezeten. Zij was heeel verkouden, last van de oortjes en kon niet liggen. Ze huilde om de 10 minuten. Gelukkig heeft ze nu weer 2 nachten wat rustiger geslapen, al is ze dan welk om half 6 wakker. Maar dat nemen we dan maar voor lief. De tips die we kregen van Maatschappelijk werk lijken dus wel zijn vruchten af te werpen..... Maandag moeten we weer heen.. Ben benieuwd. Nu nog leren om de kids een beetje los te kunnen laten en dan 2 weekenden weg met haan, maar daar heb ik nu nog geen zin in. Komt vast goed Dikke knuffel allemaal en tok snel Liena
@ Liena, fijn dat het weer wat beter gaat met slapen enzo Je kids leren lost laten zal niet mee vallen. Ik ben er zelf ook niet zo'n held in. Maar ik weet zeker dat je het kan en je zal er vast wel van genieten. Even je handen vrij en Liena zijn ipv mama. Wij krijgen nog een nieuwe trap is weer besteld, hopelijk nu een onbeschadigde die gewoon pas en niet in elkaar is geknutseld
goeiemorgen liena: fijn dat je wat hebt kunnen bijslapen inmiddels enne, knap hoor van Thomas betere tijden zijn in zicht! banner heb ik van Mup afgekeken mup: foto's laten maken van Vanisha, leuk! hier: gaat alles wel goed. volgens mij is het mijn vruchtbare weekend...maar zeker weten doe ik dat nog niet. het werkt allemaal nog niet naar behoren hier hoor. haan is weg het weekend, da's dan weer jammer, maar komt goed straks met zoonlief naar zijn voetballerij, daarna treintjes kijken bij een oud-collega en daarna heeft hij nog een zwemrondje te gaan. en dan, dan is het tijd voor hangen
morguhh!! Liena, wat goed van thomas!! En die weekendjes komt vast goed. Snap dat je er tegenop ziet maar net als er al eerder gezegd werd is het heerlijk om even jezelf te kunnen zijn en niet alleen mama. Probeer er met volle teugen van te genieten en lekker uit te rusten. Judibi, he nu net haan niet thuis. Wat jammer! Ik heb een rotnacht achter de rug. Echt veel pijn aan mijn bekken en rug. Weet gewoon niet hoe ik liggen moet en ben het dan zo beu! Gisteren misschien toch iets teveel gedaan dus vandaag alles in etappes. Even stofzuigen, kopje thee, weer even stofzuigen, kopje thee, dweilen, kopje thee etc etc haha Wat vervelend Stan heb ik heel opvoedkundig verantwoord (niet dus) voor de tv gezet zodat die niet in de weg loopt.
@ Jubidi, ja was zeker leuk die foto's maken. Helemaal nu ik het resultaat heb gezien Zet er van de week wel een paar online!
Kom me effe melden dan Hier nog niks!!!! Gister avond na het eten een uurtje flinke krampen gehad en daarna; rust! Vandaag na het eten wederom flinke krampen en een hele drukke baby maar verder; wederom rust! Vandaag wel lekker druk geweest. Vanmorgen naar de Ikea geweest en nog wat dingetjes gekocht voor de babykamer en die is nu helemaal klaar. Boodschapjes gedaan en lekker gepoetst in huis, tussen de krampjes door maar nu weer helemaal rustig dus... Nou ja, we wachten het gewoon af! Mijn man had ingezet op vandaag, keek net op de klok en zei: "dat gaan we niet meer redden" Hij is het hele weekend thuis en dat vind ik wel heerlijk! @ Liena; knuffel!! @ all, heb verder weinig gelezen hoor dames! Maar wilde me even melden zoals dat verplicht is Ik zal morgen wat vaker langskomen
goedemorgen! Deli: zie je online dus bij jou nog rustig?? Liena: wat fijn dat Thomas 2 nachten doorgeslapen heeft. Nu het andere spookje nog! Dag: heb je vannacht beter geslapen? Jubidi: das jammer een ei maar geen haan thuis All: wij zijn gisteren een dagje naar mijn ouders geweest. Ook even op bezoek bij de oma van haan en mijn oudtante. Hebben die Matthijs ook gezien. Gisteravond op tijd naar bed gegaan want nachten zijn hier toch nog behoorlijk gebroken Fijne zondag!
@ Juffie, klinkt als een gezellig dagje voor jullie gister dus! Ja die gebroken nachten zullen nog wel even aanhouden misschien Ik word tegenwoordig zo vaak wakker 'snachts dat ik bijna denk dat het straks prettiger zal zijn hahaha.... Maar we weten het niet... Hier alles rustig ja gister dus voor de zoveelste keer flinke krampen maar ik snap er niks van. Ons meisje wordt ook heel druk steeds en dan twijfel ik weer of de krampen komen van haar drukte of dat zij druk gaat doen omdat m'n baarmoeder rommelt. We zullen het niet weten?! Wachten het maar af!
Goedemiddag... Ik kom ook weer even aanwaaien zeg... Liena... fijn dat minihaantje al doet wat ie zou moeten doen hahaha nu minikippetje ook nog en dan hebben we n tevreden en blije mamakip en papahaan. Ik ben blij voor je dat de tips zijn vruchten lijkt af te werpen. Dikke knuffel meis! Deli... kom maar op, laat die kleine meid nu maar lekker komen hoor. Het mooie weer is in aantocht... de lammetjes worden geboren dus nu mag minikippetje ook wel komen!!! Ik hou mijn mobiel bij de hand. Rest... hoe is het met jullie vandaag???? All... hier n zeer vermoeide kip! Wat is t moeilijk om de eerste week weer te werken en tegelijk je ritme in je huis zien te vinden. Ik heb deze week in huishouden niet veel gedaan als alleen mijn was maar. Ik belde vanmorgen CHris op dat ik wou stofzuigen en bedden verschonen en alles uitwassen wat nog in de wasmand lag. Maar ik heb alleen Divano's en Gyani's bed maar uitgewassen en de was uit de wasmand weggedraait. Verder kom ik nergens aan toe want Divano is al heel de ochtend aan t huilen. Misschien last van klok uur vooruit gezet?!!! Mama en papa iig wel want wij waren t dus gewoon vergeten met als gevolg dat Chris vanmorgen n uur te laat op t werk was hahaha Maar goed... ik loop nu dus al de hele week mijn benen onder mijn kont uit want de speeltuin moet ook nog geschilderd worden en dat zijn altijd dezelfde mensen die dat doen! Het zijn altijd pa/ma/Chris zn zussen/Chris en ik! Dus dat kunnen we alleen doen als t goed weer is en als ik tijd vrij heb tussen mijn ritten in! Maar moet ook weer op tijd mijn eten op tafel hebben omdat zoonlief op tijd weer op t veld moet staan hahaha. zo blijven we bezig!!! Vandaag heb ik voor de rest n lekker rustig dagje ingepland. Chris en ik lagen door alle drukte van de hele week al om 10 uur op bed gisteravond. Ik was gebroken! Maar de week begint alweer bijna en dus t racen ook weer. Ach... alles voor n goed doel!!! Ik ga me even ontspannen meiden!!!