[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, ik moet er om 2 uur zijn. Zit nu aan een paar beschuitjes dan ga ik zo :D

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    succes! ik vond strippen niet pijnlijk trouwens hoogstens wat onaangenaam.

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... succes bij de vk en ook ik snap t als je dat gehoord hebt gehad van je moeder. Je moet toch naar je moeder luisteren he!

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Meiden,
    Ik heb gedaan wat ik wou doen vandaag. Aan Chris laat ik de macaroni over die moet hij maar klaar maken. Ons Divano ligt in bed wat te simmen maar die laat ik lekker liggen. Het is bedtijd en nu is het ook mamatijd!!!
    Moet over 1 uur en n kwartier alweer werken dus nu even tijd voor mezelf. Zit aan n mok thee en wat chocolaatjes... toblerone. Ooooow heerlijk maar wel fout!

5. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Pfff wat een gedoe die urine opvangzakjes voor rayven, de onderkant plakt voor geen meter dus loopt alsnog alle urine gewoon de luier in..balen...weet nu ff niet hoe ik haar urine moet opvangen, zonder luier laat ze het gewoon lopen dus dat is ook niks...ze slaapt nu ze was op de bank in slaap gevallen ook een teken dat ze nog niet in orde is want dat heeft ze werkelijk nog nooit gedaan!

Succes deli

6. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi kippies,
    kom ffies zwaaien!
    Deli: nog geen beebje dus. Spannend vanmiddag bij de vk. Strippen kan ik niks over zeggen; Luca was zo ongeduldig dat hij met 37+4 kwam, ben benieuwd wat deze gaat doen, haha! Luca is ook helemaal wild van Bob de Bouwer en wijst me onderweg op iedere "bouwerauto" die we tegen komen.
    Juffie: naar dat de spruw nog niet over is; ik hoop dat het nieuwe medicijn wel helpt!
    Riddle: lastig! Ik moest laatst ook urine opvangen van Luca, maar hij plast op het potje, dus dat was geen probleem. Bij meisjes is het sowieso lastig, kan je helaas geen advies geven, sorry!
    Miran: chocolade-vreetbuien:)! Geniet er maar lekker van hoor! En werk ze straks!

Hier gaat alles zijn gangetje. Moet eigenlijk strijken, maar heb geeeeeeeen zin!!!!

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Elise: wat knap zeg dat Luca al op het potje plast. nathan maar heeeeeel af en toe op de wc. Binnenkort maar eens actief mee starten. Stickers kopen enz;)

8. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    deli, ben benieuwd hoe het bij de vk was.

rid, bij stan was het heel makkelijk met dat zakje maar ja dat is inderdaad een jongetje.

juffie, hier nog helemaal niet bezig met potje of wc. Ik begin deze zomer. Dan heb ik zelf weer een beetje ritme gevonden (hoop ik) met 2 kinderen. Is Stan aan de nieuwe situatie gewend en kan hij lekker in zijn blote billen naar buiten. Hij heeft ook nog geen interesse hoor.

Elise, ik moet eigenlijk ook strijken maar hier ook geen zin. Heb echt een hekel aan strijken!

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja heb nu zelf maar iets gefrabiceerd maar sinds het slapen heeft ze nog niet geplast zal je altijd zien;)

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant

Ehm hij moest vooruit....:p

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Deli nog geen baby?????

Hier net terug van een weekendje weg. Was erg gezellig en heerlijk weer. Alleen wel jammer dat mijn schoonbroer en schoonzus niet zo "flexibel" waren met hun kindje van 8 mnd....Of ja hoe moet ik het zeggen...voor elke maaltijd moesten we naar huis..... Tja ik denk dan we zitten in een familiepark overal magnetrons en stoeltjes om gezellig daar te kunnen eten met de kleine...maar nee elke keer terug naar t huisje. T slapen daar kan ik heel goed inkomen... Dus dat vond ik wel een klein beetje een dompertje op t weekend. Maar verder was t erg gezellig! Heerlijk genoten van t weer!

Hoe is het met jullie allemaal??

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahhaa, die klok vooruit/terug :D stom!!

@ Yootje, dat is jammer idd zo'n potje/flesje kun je toch overal opwarmen lijkt me! Tenzij hij lastig stil wil blijven zitten in een restaurantje? Dan snap ik wle dat je niet uit eten wil.

@ Miran, lekker even een moment voor jezelf nog, werkse!

@ Dag, hoe is het bij jou, nog geen gerommel?

@ Riedel, nog gelukt met plasje vangen :D

@ All; bij vk was alles goed. Bloeddruk goed, met het kindje alles goed. Ze verwacht dat ik deze week gewoon ga bevallen maar als dat niet zo is moet ik volgende week terug, gaan ze strippen en moet ik ook voor controle naar het zkh maar dat is standaard. Dan bepalen ze of ik nog die week mag afwachten of dat ze verder ingrijpen. Maar voor alsnog zegt ze dat ze verwacht dat het niet zover komt aangezien Wesley ook rond de uitgerekende datum kwam netjes. Maar ja, geen garanties he!

Mijn vriendin die kraamhulp is gaat vannacht op wacht dus ze moet gewoon vandaag komen :D

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou met het uit eten namen ze haar dan weer WEL mee...maar haar eigen potje flesje moest perse in t huisje... Maar goed heb zelf nog geen kids maar denk niet dat ik t zo zou doen.

Enne hoe ist bij jou???

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oh vergeet ik nog...

@ Elise, wat knap van het potje joh! Wesley wil niet! Hij ging gister weer in z'n blootje lopen want hij vindt z'n piem nogal leuk en toen hij moest plassen pakte hij een luier en hield die ervoor, potje of wc wilde hij niet hahaha.

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    whahaha geweldig!

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Yootje, je kunt nooit oordelen als je zelf geen kinderen hebt idd maar jij denkt het gewoon anders te doen, prima toch!!

Wij gingen rond die leeftijd wel met Wesley ergens een broodje eten of ergens een flesje maar uit eten niet omdat hij geen 5 min. stil kon zitten.

17. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Deli, ben benieuwd wanneer ze gaat komen. Vanavond toch maar aan de klus en verse ananas?? ;) Hier af en toe wel gerommel maar dat zijn meer mijn darmen en andere organen die in de stress zijn geschoten door de drukke dame in mijn buik.

Yo, ik vind het ook een beetje raar hoor. Wel mee uit eten nemen maar niet ergens even een flesje geven of een hapje???? Zeker als je in een familiepark zit kan je lekker flexibel zijn maar ja ze zullen vast hun redenen hebben denk ik dan maar.

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja idd maar goed ieder zijn ding.

Ow Deli ik vind t zo spannend weer bij je!

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Daar ben ik weer even. Heb vanavond heerlijk het rijk alleen :D

Hebben jullie trouwens de shootfoto's gezien :p Staan op mijn hyves. We zijn er heeel blij mee.

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mup... ik heb de foto's gezien maar die zijn gaaf (zie mijn reacties hahaha). Ik heb voor ons DIvano in mei zijn eerste fotoshoot en dan ook fotootjes met de broers en zus erbij!
    Ben reuzebenieuwd hoe dat zij dat gaat aanpakken!

Yo... ik vind t idd ook niet makkelijk wat je schoonbroer en schoonzus doen maar t is net wat Deli zegt misschien hebben hun hun reden hier wel voor! Ik zou t iig niet zo doen. Je bent met zn alle gezellig uit en dan ga je toch niet speciaal voor t eten van zo'n kleintje terug naar t huisje. Gewoon lekker t flesje of potje daar geven dat is wel zo gezellig en zo gemakkelijk!
    Nee ik zou idd gewoon eten geven tegenwoordig kan dat overal want overal hebben ze magnetrons!

Deli... spannend meis. Wel fijn dat alles goed was bij de vk. Hoop dat haar woorden waargemaakt worden door jullie meissie!
    Ik kan niet wachten totdat ze er is. Ik vond Wesley al zo'n knappe baby... nu wil ik ook weten hoe dat zij eruit gaat zien hahaha lijkt wel of ik zelf n meisje verwacht hahahaha
    Maar goed... dit gevoel zul je zelf ook wel hebben.

All... vandaag 10 minuten gesprek gehad van de oudste zoon en ons meissie. Ons Gyani doet t kei en kei goed. Zijn laagste cijfer is n 5,5 en dat is voor t schrijven! Hij kan t kei goed maar verrekt t omdat hij als eerste klaar wil zijn zodat ie met zn huiswerk verder kan. Het hoogste is n 9- (2 zelfs) en de rest zit ertussen in! Nou "papa" en mama zijn apetrots!!!
    Ebony heeft ook zo'n keurig rapport. Op haar ben ik ook supertrots want zij zit al in leespad 2 en sommige van haar klasgenootjes zitten nog niet eens in leespad 1. Dat wil zeggen dat ons Ebony GOED kan lezen! Maar dat wist ik al... dat is ook iets wat ze graag doet. Ze heeft alleen moeite met woordenschat. Ze weet niet altijd de betekenis van de woorden. Ze weet heel veel woorden maar niet wat alles betekent!
    Voor de rest zijn ook haar juffen goed te spreken over onze kleine meid.
    Dus papa en mama zijn trots!!!

Deel Deze Pagina