@ Mup, ja mooie foto's!! @ Miran, fijn dat de kids het zo goed doen! Dat is zeker iets om trots op te zijn!! Ja ik ben ook wel benieuwd naar ons meisje natuurlijk! Kan niet wachten om d'r te zien! Hahaha, Wes is naar bed en papa maakt een mooie treinbaan voor 'm zodat hij er morgen mee kan spelen... Moest ik toch even een fotootje van maken. Ik zei "jij bent me er ook een, Wes naar bed brengen zodat jij met zijn treinbaan kan spelen" hahaha...
Mup, volgens mij heb ik jou niet op hyves. Ben ook wel benieuwd naar de foto's. Deli, haha die mannen blijven ook kinderen. Succes vanacht! Wie weet?? Ik ga filmpje kijken met haanlief.
@ Dag, hahaha... Dankje! Jij veel plezier met haan en je filmpje! Mijn haan riep net dat hij wel zin had in mijn bevalling
Goedemorgen! Dag en Deli: nog wat gebeurd vannacht? Vind het spannend bij jullie hoor. Jullie kunnen allebei elk moment bevallen! Miran: wat fijn dat je kids het goed doen op school. Bij ons op school zijn ook oudergesprekken. Maar ik hoef lekker niet deze ronde
Hier nog steeds een baby in de buik ben er een beetje sip van meiden... Weer afwachten *zucht* Kom straks nog wel kijken, nu even koffie drinken en voor de heren zorgen thuis
Hier ook niks aan de hand. Wel de hele nacht buikpijn gehad en nu nog steeds maar het zijn geen weeen. Ik verwacht het ook nog niet hoor. Ik wacht eerst de 40 weken maar eens af. Ben het inmiddels wel beu aan het worden. Mijn darmen zijn echt over de emmer en slapen word een drama. Stan is ook niet lekker dus wij houden vandaag een rustdagje. Tv staat aan en we zitten lekker samen op de bank. Straks even fysio en boodschappen doen en de rest komt morgen wel weer.
Mogguh Zo Deli nog meer wachten dus/....vervelend hoor maar ja nog even genieten van je gezinnetje hoe het nu is Ik zit nu aan de koffie en ga dan even naar mijn schoonouders...
Goedemorgen... Idd Juffie... t wordt nu wel héél spannend bij Deli en Dag. Fijn he n keer geen oudergesprekken?!!! Ze krijgen donderdag hun rapporten mee dus dat wordt zaterdag gelijk aan opa en oma laten zien. Deli... balen he dat wachten? Je geduld wordt weer ten zeerste op de proef gesteld. We hopen en veren met je mee dat t nu niet lang meer duurt. Suc6 met je mannen! Dag... lekken n lui/ziek/hang dagje op de bank. Stan was eerder geboren toch dan die 40 weken? Ook voor jouw erg spannend en je geduld die stevig wordt getest meis! Daar staan deze typetjes, die jij en Deli nog in je buik hebben, ook wel bekend om hoor hahaha Ook voor jouw veren we hard dat kuikentje maar snel mag komen! All... eerst: mijn zusje is zaterdag naar huis gemogen met 1 van de 2ling. De andere moest blijven omdat ze spruw heeft en daardoor de flesjes laat staan en dus de rest met sonde nog werd bij gegeven. Ze krijgt ook AB hiervoor. Mijn zusje werd donderdag blij gemaakt dat haar dochtertje dus zaterdag mee naar huis mocht maar vrijdag zeiden ze al gauw tegen mijn zusje: als Nienke morgen 2 gram is afgevallen mag ze niet mee naar huis. Mijn zusje is toen in huilen uitgebarsten want met lege handen naar huis terwijl Nienke flesjes goed leeg drinkt en eigenlijk alles goed doet was dus niks. Ze zei: als ik haar niet mee naar huis mag nemen dan breekt de pleuris hier uit. Afijn zaterdag mocht ze dus met Nienke mee naar huis. Gisteren was ik aan t werk en belde ze naar Chris dat Fenneke ineens gisteren al naar huis mocht want sinds zaterdag dronk ze eigenlijk wel al haar flesjes leeg en daarbij was t bomvol op de verloskamers dat ze bedjes nodig hadden... hoe stom is dat?!!! Maar goed... sinds gisteren heeft mijn zusje haar hele gezinnetje thuis en compleet! Lekker hoor. Zaterdag gaan wij met t gehele gezin zomaar n uurtje even naar mijn zusje! Even kijken naar de kids en dan daarna naar mijn moeder want t is KERMIS in Helmond dus moeten de kleinkinders mee naar toe he! Dan... ben trots op Divano want die slaapt ook overdag in zijn bedje nu!!! Hij heeft EINDELIJK zijn ritme te pakken en gaat best lekker. Wij hebben geconstateerd dat Divano 1cm PER WEEK groeit. Hij is nu 58cm groot! We hebben hem eergisteren opgemeten. Dit is echter niet leuk... wel fijn natuurlijk want is n teken dat ie t hartstikke goed doet maar t wordt n echt beertje! hahaha heeft lekkere hamsterwangetjes en lekkere bovenbeentjes. Het is n klein stevig maar ozo lekker manneke én VROLIJK dat ie is. Een echte lachebekkie!!! Dat is lekker als je dan thuis komt van je werk en er kijkt n klein ventje met GROTE ogen en de allergrootste lach die je maar kunt bedenken je op te wachten! Zal straks wel eens n foto maken en jullie laten zien.
Dank je wel meiden @ Dag, zal ik je anders even toevoegen op hyves. Is makkelijker dan ze hier neerzetten
Ohhhh meiden, heb helemaal geen zin om te kletsen vandaag! Ben echt een beetje sjachie haha... En met 2 hanen thuis kan ik ook niet beneden lekker poetsen en zo dus ik zit nu echt een beetje te wachten. Kom straks wel even lezen en reageren!
Deli... meis, t kan nu écht niet lang meer duren voordat je jullie kleine meisje in jullie armen kunnen sluiten en alle liefde van de hele wereld kunnen geven!!! Schrale troost misschien voor je want ook ik zou chagrijnig worden. Ze gaan uit van 40 weken maar dan moeten t er GEEN 42 gaan worden! Doe rustig aan meis en ga met je haantjes genieten van t zonnetje. Ga lekker stukje wandelen of lekker in de tuin zitten met n boekje erbij! Geniet nog even meis!
deli, het is zo vervelend om die 40 weken voorbij te gaan. Hoop dat jullie prinsesje zich snel aan dient. Jij ziet niet op tegen de bevalling?? Nou ik wel hoor! Krijg er soms best de zenuwen van. miran, Stan is met 40 + 4 geboren dus niet echt heel erg veel te laat maar wel met meer dan 40 weken. Dus daar ga ik nu ook maar van uit. Hopelijk valt het dan mee. Ben weer weg. Ze belden net van het tuiniersbedrijf dat ze nieuwe plantjes komen zetten vanmiddag. De achterburen hebben veel bomen gekapt in hun tuin dus nu laat ik er nog wat leiboompjes bij zetten zodat we minder inkijk in de tuin hebben.
Ow, haan belde net. We gaan vanavond naar een huis kijken . Het is echt ons droomhuis wat te koop is komen te staan maar nog zonder makelaar. Hopelijk scheelt dat in de prijs want we weten helemaal niet of we het wel kunnen betalen. Maar ja, eerst eens kijken of het van binnen ook ons droomhuis is. Ben al helemaal enthousiast. Hopelijk valt het niet tegen.
Hoi meiden, bedankt voor jullie lieve woordjes! Had nooit verwacht dat ik me zo zou voelen als ik over DE datum heen zou gaan maar goed.... Gaat wel weer over! @ Dag, wat spannend kijken naar een huis ben benieuwd!! Of ik op zie tegen de bevalling? Soms wel, je weet natuurlijk wat je ong. te wachten staat en dat het pijn doet is een ding dat zeker is maar ik heb zo tegen de bevalling van Wesley op gekeken dat die me is meegevallen, misschien dat dat scheelt. En ja, die bowlingbal in m'n buik ben ik nu gewoon wel een beetje zat dus dan denk ik; het moet er toch uit dus dan maar liever vandaag dan morgen! Nou, ik heb straks even wat noodzakelijke boodschapjes gedaan en de was weg gevouwen. Ben toen heerlijk even blijven liggen en heb nog genoten van mijn bewegende buik. Zojuist heerlijk gedouched en nu ga ik maar wat hangen hier haha... Straks pannenkoeken bakken en dan gaat mijn haan de wekelijkse boodschappen doen na het eten. Hopelijk kan ik dan even wat ruimen hier beneden
hello deli: nog geen kuiken...ach, je moet maar zo denken: het is weer een dag minder lang voor ze er is nu nog even lekker genieten van beweegbuik! dag: oeoeoe klinkt spannend, jullie droomhuis hoop dat de binnenkant net zo bewonderswaardig is als jij wilt! ben de rest ook alweer vergeten...sorry net terug van nacontrole bij de gyn. alles zag er goed hersteld uit, gelukkig en ze zag dat mijn ei net gesprongen moest zijn, waarschijnlijk gister of vannacht! nou, dan hebben we nog kans dat het gelukt is verder gaan we wat bloedonderzoek doen om te kijken of er een aanwijsbare ( doch onbehandelbare) reden is waarom ik telkens de kindjes verlies.
judibi, wat fijn dat je je ei hebt gehad volgens planning! En wat goed dat ze nu wat bloedonderzoekjes gaan doen. Tja, en het wat het droomhuis betreft. Het moet ook nog betaalbaar zijn.....maar ja soms moet je wat risico nemen. mup, wat een mooie foto's (kon ze vinden op hyves) en ik heb je als vriend uitgenodigd.
@ Dag, ik heb je geaccepteerd @ Jubidi, toch fijn dat ze wat onderzoekjes gaan doen. Hopelijk is het raak voor je en blijft het kindje goed plakken Ik schrok me net helemaal een hoedje... Bloed en flink wat ook, dacht oh nee nu al game-over Maar het kwam weer ergens anders vandaan Begin nu toch sterk te denken dat al die buikpijn en rugpijn ergens anders vandaan komt. Misschien morgen maar eens naar de HA heb geen idee wat dit is. Sorry voor mijn egoberichtje.
Nog geen baby???? Mup is miss niet onverstandig even langs de HA Dag Spannend!! Wanneer gaan jullie kijken???