Elise ook al weer bijna 30 weken, wat gaat het snel! Stan heeft tot 35 weken in stuit gelegen. Dus het kan nog..... Deli, als je je verveelt....hier is nog genoeg te poetsen hoor! Ik krijg het niet meer voor mekaar. Ben blij als ik alles een beetje met de franse slag bij kan houden en de was kan doen. Knap hoe je dat allemaal doet! Juffie, lekker even uitgeslapen dus! Heerlijk toch! Judibi, lekker rustig aan dan vandaag! Geniet van de voetbaltraining. Miran, even terug te komen op je vraag....qua maandlasten kunnen we het wel opbrengen. Loop er niet mee te koop maar mijn haan heeft best aanzienlijke inkomsten maar ja de bank moet het ook nog goedkeuren. Er moeten geen gekke dingen gebeuren als arbeidsongeschikt raken of faillisement van zijn bedrijf bijvoorbeeld. Maar ja, niemand kan in de toekomst kijken en hopelijk kunnen we wat risico's afdekken met een verzekering of zo. Ik ga even tukkie doen op de bank. Stan ligt op bed maar hij hoest zo verschrikkelijk dat ik waarschijnlijk ook niet ga slapen.
Hey meiden, Even snel een update want mijn schoonouders zijn er zo. De HA heeft even inwendig onderzocht en kon zo snel niks vinden. Ze dacht aan een inwendige aambei die gesprongen is. Ik heb nu een doorverwijzing gekregen voor het Proctologish Centrum. Voor evt behandeling en een onderzoek. Ik mag daar nog even mee wachten en het aankijken. Maar misschien is het toch verstandig om daar gewoon een afspraak mee te maken
mup, meteen bellen voor een afspraak. Anders komt er misschien niets meer van. Beter een keer voor niets na laten kijken dan dat er wel wat aan de hand is.
juffie: leuk, foto's van de kids! ben benieuwd hoe ze dat gaan vinden maar daar weet de fotografe vast wel wat op. mup: inderdaad, gewoon even bellen. daar zijn ze ook voor! dag: en? lekker tukkie kunnen doen? elise: is ie nu al aan het sjansen met andere vrouwen haha! als ik het mij goed herinner, dan lag die knul van mij ook pas ruim in de 30 weken met zijn hoofd naar beneden klaar er was zelfs toen nog even sprake van om te proberen hem te draaien, maar omdat er zoveel spanning op mijn buikhuid stond, is ze daar heel snel mee opgehouden en alles kwam op tijd goed...dus het kan nog allemaal meid! deli: nog lekker aan het niksen geweest vanmiddag? wij zijn weer terug van training...doorweekt het begon te hozen toen we naar huis gingen haha. nou ja, thuis meteen lekker droog spul aan
@ Mup, ik zou gewoon bellen meis! Misschien is het niks, dan weet je dat en anders kun je maar beter behandeld worden toch! Ben je er zsm van af! @ All, bij de aug. mama's, waarmee ik klets vanaf de zwangerschap van Wesley is iemand die nu toch echt begonnen lijkt te zijn met de bevalling ze was 1 dag na mij uitgerekend spannend joh! Ben best jaloers hahaha....
Hallloooo kippetjes!! Hoe is het met jullie? Ik ben moe en misselijk...bleh fijn zo'n naderende ongi... Had vandaag weer lagere temp dus dacht eigenlijk dat t vandaag wel zou komen ipv vrijdag maar toch niet dus......
yoyo, de dag is nog niet om . Hoe gaat ie met jou dan? Judibi, hoosbui? Hier is er geen druppel gevallen. Tukkie is mislukt. Er liep iets finaal in het honderd op mijn werk dus dat heb ik even opgelost (vanuit thuis). Mijn vervangster doet het best goed maar soms maakt ze er een potje van Mup, en afspraak gemaakt. Deli, oei das spannend. En ook wel een beetje heel erg balen omdat zij later dan jij is uitgerekend. Ook al is het maar 1 dag jij hoort eerst te gaan toch? Wie weet komt jullie meis vanavond of vanacht. Ben ff eten aan het koken en aan het laptoppen. Hoop dat dat goed gaat
Hahaha ja dat klopt ook wel weer ja.... Hier gaat alles goed! Volgens mij is mijn contract al verlengd...had wel mondelinge toezegging gehad maar vulde net mijn uren in in het systeem en zag dat ik ineens heel veel meer vakantieuren heb staan.....zou fijn zijn!!!!
@ Yo, dat is niet zo fijn, dat je je zo bleh voelt @ Dag, ik ook koken en laptoppen haha.... Maar ik ben bijna klaar. HEb net Wes opgehaald want m'n haan was zo druk op z'n werk dat hij telaat is vertrokken en de trein had gemist hahaha... Nu wachten we op hem en gaan dan eten. Aardappeltjes met sla.
Deli, mmmmjammie aardappeltjes met sla Hier ook sla maar dan voor haan omdat die geen bloemkool lust. Verder gehaktballen en aardappeltjes en een lekker groentesoepje vooraf! Yo, dat zou fijn zijn als je contract al verlengd is. Lekker extra vakantiedagen!!
Hier zitten mijn mannen druk op de grond te spelen met de treinbaan muziekje aan en kei=gezellig Wesley heeft vanmiddag geslapen op het kdv en kan morgen uitslapen dus laat maar lekker gaan! Tot morgen dames!
hoi meiden, kom julle alleen nog even een goede nacht wensen. En Deli en Dag jullie mogen allebei wel lekker gaan puffen vannacht Ik ben duizelig en moe. Waar dat nu ineens vandaag komt Net kraamvisite gehad en Nathan ligt nu ook net.. Tot morgen allemaal!
Wij gaan filmpje kijken op de bank. Bakkie thee en een koek er bij en ik red het wel . Haan is onverwachts thuis vanavond dus lekker saampjes op de bank kruipen. Maandag hypotheekgesprek. Spannend!!
@ Juffie, slaap lekker meis! @ Dag, lekker joh zo'n avondje samen!! Geniet er maar van! Spannend maandag joh, nog een paar nachtjes slapen/wakker liggen dus Was toch nog even kijken bij de aug. mama's of ze al bevallen is
Dag... spannend bij jullie in huis.. én de hypotheekgesprek én binnenkort n kleintje erbij. Ik ga heel hard veren dat de hypotheek rond kan komen. Hoop dat jullie jullie droomhuis kunnen betalen en lekker oud kunnen worden daar! Suc6 meis! Deli... van mij mag je ook wel gaan bevallen hoor vannacht... vind t nu wel lang zat geduurt hebben! Juffie... leuk leuk foto's!!! Laat je ze hier wel aan ons zien???? Liena... meissie meissie toch. Wat n nachten!!! Ik ben in staat om naar jouw kant uit te komen en gewoon lekker met de kids n dagje speeltuin of bossen gaan doen zodat jij even kunt SLAPEN! Wat moet jij uitgeput zijn. Misschien merk je t nu zelf nog niet zo erg maar dadelijk ALS ze eenmaal allebei doorslapen kom je erachter hoe slopend t is en hoe moe je eigenlijk bent! Heel veel sterkte meis! Dikke knuffel van mij! Mup... goed dat je naar de ha bent geweest maar nu nog die afspraak bij .... dat centrum (weet t even niet meer). Wat is dat eigenlijk precies voor centrum? Elise... bij mij lagen ze eigenlijk alle 4 netjes met week 30 met de hoofdjes naar beneden. Kan er dus niet over meepraten MAAR mijn zusje was zwanger van n tweeling en de kleinste heeft heel lang in stuit gelegen. Tot week 34 toen voelde ze hele erge pijn in haar buik... zij dacht zelfs dat dat de weeën waren ( zij heeft nog nooit echte weeën gevoeld dus weet ook totaal niet wat dat is) maar achteraf was t t kleine meisje dat zich even recht gelegd! Sorry... aan mij heb je dus niks! Judibi... lekker wat aangerommeld thuis? Heb je nog wat in de tuin gedaan of niet? All... ik ben met man en 4 kids lekker gaan stadten vanmiddag. Heb supermeisjesachtige kleren voor Ebony. Zij wou n zomerjurkje van K3 en die heeft ze gekregen. Heb voor haar t volgende gekocht: * 2 leggings * 1 3/4 spijkerbroekje * 1 paarse 3/4 broekje * n paars truitje * n gehaakt wit kort truitje * n groen t-shirt * n hele mooie gave (nep)leren rose jasje met n uitritsende grijze vest erin. Zoooooo stoer en super meisjesachtig! * nieuwe schoenen Voor de jongens: * nieuwe t-shirts ieder 5 stuks Gyani nieuwe ADIDAS schoenen... hele leuke... paars metalic kleur! Super gaaf! Giuliano wou NIKE'S hebben maar helaas niet in zijn maat dus nu heeft ie hele leuke gave schoenen van de bristol. Divano heeft n zomersetje door papa uitgezocht. Chris heeft EINDELIJK ns n nieuwe jas gekocht. Zijn andere zag er echt te schandalig uit. Maar goed... Chris is zo iemand die die jas nog niet weggooit want hij is nog niet kapot. Hij is alleen smerig althans dat lijkt maar dat is dus gewoon de slijtage! Wat wit/grijs hoorde te zijn op die jas was nu ZWART! Mama heeft er weer langs gepakt deze ronde maar goed... kinderbijslag komt vrijdag dus dan gaat mama even terug voor haar wat halen! Meiden nog bedankt voor de reacties op de foto's!!!!