Ahh Linnie lekker fietsen...ik zit te wachten tot rayven wakker wordt en dan dat Haantje thuiskomt, die is al vanaf vrijdagochtend weg met vrienden dus ben blij als hij er weer is... Ja vind het zeker spannend maar denk niet dat ik zwanger ben, die drukkende pijn in mijn buik is helemaal weg namelijk en voel nu bijna niks meer dat mij het idee geeft zwanger te zijn ....
Rid, dat had ik ook hoor! Pas na mijn NOD kreeg ik weer klachten! Geen bloed, geeft moed! Wie weet! En je NOD is pas over 3 dagen! Liv ligt ook nog steeds te slapen! Hihi! Heb eigenlijk wel zin om lekker naar buiten te gaan! Fijn dat je haantje bijna thuiskomt, toch wel saai dan in je eentje! Mijn haantje is op zondag altijd voetballen, vind ik ook helemaal niet leuk, maar het is niet anders.. Arme wij xx
Jeej ook ik heb jullie gevonden!! Thanx deli voor het bericht Elise, wauw!! Van harte gefeliciteerd meis!! Hoe ver ben je nu dan?? En zeker spannend hoor! Rid, nog een paar dagen en je weet het! Voor jou ook erg spannend!! Ben benieuwd hoor. Ik veer voor je. Miran, wat een gave speen!! Lees wel dat het er een is vanaf 12 mnd dus moet hij nog even in de kast of niet? Juffie, ik ben ook nog op zoek naar een plankje. Nu blijkt degene die achter onze wagen past heel duur te zijn. Wij zijn even naar de woonboulevard geweest. Ik wil graag nieuw tapijt op stan zijn toekomstige kamer en dan meteen de trappen en de overloop maar aanpakken. Maar jee wat schrokken wij van de kosten zeg!! Ik denk dat ik toch de trappen maar ga proberen te schilderen. Maar daar gaat dan heel wat werk aan vooraf want er zit nu vloerbedekking op. Ik ga weer aan de slag. Het is een slagveld aan speelgoed beneden en stan slaapt dus even vlug opruimen.
dag: die van ons was ook best prijzig ja maar we kregen 10% korting omdat het een showmodel was. Komt binnenkort een nieuw model ofzo. Enne vloeren zijn inderdaad prijzig. Heb het geluk dat ik met een man getrouwd ben die vloeren legt dus heel handig. vloer verven is ook een bere klus trouwens. vooral als je de trap nog kaal moet maken, lijmresten eraf enz. En dan is het ook altijd nog de vraag hoe de trap eruit ziet als alles eraf is. lastig hoor. all: wij hebben net alle 3 even geslapen Gisteravond was haan laat thuis en ik slaap dan dus ook pas laat Echt stom maar kan gewoon niet slapen dan zal nog even wat opruimen hier. haan is met Nathan buiten aan het rommelen.
Linnie... nee heb dat van zw. suiker niet meer meegekregen. Wat had jij daarover gezegd als ik vragen mag? Ik weet weinig van suiker maar ik geloof eigenlijk niet dat ik daar echt last van heb hoor. Maar goed... t kan nooit kwaad om daar iets mee te doen. Dag... ik heb idd zo'n speen gekocht maar dan van 0 tot 6 maanden hahahaha maar die kon ik niet vinden op webpagina van de efteling. Lief he? Kon ze niet laten liggen. All... wij hebben echt n superweekend gehad maar ik ben nu ook wel echt afgebrand! Mijn rug doet mega zeer nu en ik mocht vanmiddag al niet veel lopen van Chris! Ow en dan nog n leuk nieuwtje... Mijn zusje had gevraagd of dat ik peettante wil worden van 1 van de 2ling en Chris de peetoom! Helemaal super! Voor mij een heel goed teken dat hun Chris als peetoom willen want dat wil zeggen dat ze n goed gevoel bij Chris hebben. Bij mijn ex zouden ze dat nooit gevraagd hebben. Dat wil heel wat zeggen voor mij! Echt... wij zeiden allebei JAAAAA Maar ze wist nog niet van welke want mijn zwager zn zusje wil alleen peettante worden van n meisje. Ik zeg: ons maakt t echt niet uit... vind t al heel leuk en lief dat wij peetoom en peettante mogen worden. Ik ga vanavond weer lekker op tijd naar bedje toe. Ben echt gebroken!!!
Miran, aha dacht al....ik zou dat geduld niet hebben om iets zo lang te moeten wegleggen. Zeker niet als het zoooo leuk is. Ik ben efteling fan!! Juffie, dan weet ik wie ik kan bellen voor het leggen van het tapijt Grapje, ik ben ook een beetje bang voor wat er onder het tapijt vandaan komt. Ik ga eens een kijkje nemen bij de buren want die hebben de trap gelakt. Voor verf en materialen die ik nodig heb voor het kaal maken van de trap kan ik bij mijn werk terecht dus dat is dan weer een voordeel. Maar ik ga eerst de trap van de buren bestuderen Nu ga ik lekker ff spelletje spelen en dan tv kijken met haan.
dag: haha je woont een beetje uit de richting he? Ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat doen. have fun met je spelletje en lekker bankhangen. Ga ik ook zo doen en dan op tijd naar bed.
he he haantje eindelijk thuis,,,was de hele middag naar de oma van haantje geweest daar kwam uiteindelijk meer familie en haan ook dus was nog erg gezellig,...nu is ie ff naar de Mac frietjes halen voor mij In overleg met haan besloten toch morgen al een testje te wagen...Linnie thanks voor je lieve en bemoedigende berichtje..doet mij goed!! dikke knufff en zo fijn te horen dat Lib al zo veel beter slaapt...het zijn de kleine dingen he die een mens goed doen, heb niet veel vriendinnen dus ben soms zoooo blij met meiden en hun reacties hier! ik laat het jullie weten morgen maar verwacht er zelf niks van (nog) slaap lekker allemaal Dikke kus
Meiden... Ik ga naar bed toe. Mijn benen geven aan dat ze erg moe zijn en mijn oogjes vallen bijna dicht. Maar heb dan ook n megadruk weekend achter de rug gehad dus hopelijk nu n goede nachtrust! Trusten allemaal
Goodmorning girls! Het is weer maandag! JEEEJJJ! Kom later wel even tokken als ik de tijd kan vinden! xxx
Heey kippies. Kom mss straks nog wel even tokken, had net een hele reactie getypt, drukt Thomas hier de pc uit. Kon hem wel wat doen. Maar nu eerst even snel de kids doen en als ze het toelaten kom ik nog even langs Dikke knuffel voor jullie allemaal. Liena
Mogguh Meiden Net een test gedaan en zoals verwacht en gevreesd...negatief...ben teleurgesteld maar ja wachten op de ongi. en op naar ronde twee....
Ik baal als een stekker!! Kom vanochtend bij de auto en wil stan er in zetten, zie ik dat hij open is. Helaas dus dieven op bezoek gehad. De buit: De kinderstoel, 50 cent voor winkelwagentje en mijn oplader voor de telefoon. Waar gaat dit over!!!! Kon geen sporen van braak vinden maar heb vaker gemerkt dat mijn auto ineens open was. Heb hem net meteen naar de garage gebracht om hem na te laten kijken.
He bah Dag dat is vervelend ja...en ook de kinderstoel, die heb je toch nodig! haha oke dag dat geeft me wel weer een beetje hoop, ben ook 2 dagen te vroeg maar ja die test gaf aan tot 4 dagen voor je NOD te kunnen testen dus vandaar dat ik het nu al deed, maar ja weet ook niet precies mijn cyclus nog dus kon er ook helemaal naast hebben geklust qua dagen haha..we zullen zien...
Morguhh... Dag... wat n rotsteken tegenwoordig zeg! Waarom kunnen mensen niet gewoon met hun poten van ander mans spullen afblijven?!!! Grrrrrrr... zou pist-off zijn. Als je nou n portemonnee met flink wat geld erin zou hebben zitten kwijt was oke... of n autoradio/cd speler, kijk dan zeg ik oke... maar t gaat hier om n autostoeltje én 50 hele centen!!!! Laat de auto maar goed nakijken ja en misschien toch aan de verzekering of politie even doorgeven. Nou komt de politie daar al niet meer voor en ik weet ook niet of ze er wat mee doen maar je kan iig aangifte doen. Sterkte meis! Rid... erg jammer van je negatest maar nog steeds geen bloed dus kan nog alle kanten op meis! Mijn veermodus draait hier iig op volle toeren voor je! Liena... ook weer back in ons hokkie?!!! Hoe gaat t met de kleine Kayra? En Thomas is dus n klein deugnietje?? hahahhaa hij wil gewoon aandacht van mama hebben en mama mag dus niet achter de computer zitten haha Geeft niks hoor... schrale troost... dat deden die van mij nu ook toen ze kleiner waren! Nu nemen ze mijn computer in beslag!!! Nu is t steeds als ik n spelletje wil spelen: mam, mag ik nu K3 luisteren? of de andere: mam, mag ik op speeleiland? hahahaha voor je t weet moet je je computer delen meis! All... hier gaat t goed hoor... op de laatste tijden klacht na dan... maar voor de rest voel ik me goed. Gelukkig maar! Merk wel dat ik geregeld n "harde buik" krijg maar denk dan dat t kleintje zijn eigen aan t draaien is! Nu voel ik de kleine wel steeds minder... maar maak me er niet druk om want n paar keer per dag voel ik m nog steeds maar niet meer zoveel als in begin! Ach... volgende week dinsdag mag ik weer naar de gyn dus we zullen zien! Ik zit al bijna tegen week 30 aan zeg!!! Wat gaat dat hard nu! Deze week 29 weken!
idd miran, ben ook echt kwaad maar ja dat heeft toch geen zin. Heb online aangifte gedaan maar daar verwacht ik niks van. Ben vooral heel erg verbaasd! De brutaliteit! En dat in een klein dorp.... Liena, fijn dat je er weer even bent. Ben benieuwd hoe het met je gezinnetje gaat!! Rid, ik had toen ook met een matcare ultra getest maar toch negatief. Geen bloed geeft moed. Zeker omdat je niet weet hoe je cyclus is.