[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rosa08

rosa08 Niet meer actief

goede morgen meisjes moest ons van de 3e pagina afplukken hihihi.

Ik heb zo een trouwerij van mijn zus. en heb echt een zeer slechte nacht gehad vreselijk last van rusteloze benen en maagzuur dat zowat me neus weer uitkwam bah. ach genoeg geklaagd.

juffie (buddy) fijn dat het wat beter gaat meis!!

@all dikke knuff en een hele fijne dag.

liefs rosa

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Rosa: fijne dag! Zal wel een zware dag worden voor je denk ik zo'n bruiloft. Hoop vanaf morgen snel een berichtje te horen hoor!

All: goedemorgen! Gisteravond lagen haan en ik om half 9 in bed en heerlijk geslapen tot 7 uur vanmorgen.:) was er aan toe;) Nu zijn nathan en ik nog in pyjama, zo maar eens aankleden.

fijne dag allemaal.

xxx

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    goedemorgen! De verwarming doet het niet op mijn werk dus ik ga even warme thee halen om mijn vingertjes te ontdooien. Het is hier 12 graden, brrrrrrrrrr

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    brrr. 12 graden dat wordt hard werken om het een beetje warm te krijgen dan;)

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ze hebben net de ketel opnieuw aangezet en nu lijkt hij het weer even te doen!! Jippie, met koude vingers kan ik niet typen en dus ook niet werken ;)

Juffie, dus lekker herfstvakantie nu!

Rosa, veel plezier op de bruiloft en rustig aan doen hoor!! Die onrustige benen kun je knettergek van worden. Had ze bij Stan op het laatst ook.

O ja, ik ga morgen naar de fysio voor mijn rug of bekken. Weet niet waar het probleem ligt want ik ken dat probleem helemaal niet. Maar eens kijken wat die er van zegt. Kon zaterdag ineens niet meer lopen terwijl ik alleen een wasje gedaan had en met de franse slag de benedenverdieping gepoetst had. Nog geen uurtje werk........

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heej allemaal!

Tis hier nu herfstvakantie, dus lekker veel met de kinderen bezig zijn nu, heerlijk! Straks maar ff badderen en dan lekker knutselen! ;)

Dikke knuffel voor iedereen!

Xx

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    QB: geniet van de herfstvakantie met de kids!

Dag: Gelukkig maar dat de verwarming het weer doet. Vervelend van je rug/ bekken. Hopenlijk helpt de fysio!

All: bij de buren zijn ze begonnen met het slopen van de badkamer en riolering. Pff lekker hoor. Hoop niet dat we de hele dag in het geboor zitten:(

8. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hier een kippie vanaf haar werk...bah pijn in mijn keel en bij het slikken :(

verder alles wel ok

9. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    rid, werk ze! en beterschap met je keel!

juffie, hoop ook voor je dat het niet de hele dag is. Toch wel vervelend.

10. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
  11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen meiden, ik moet nog teruglezen hoor want dat is niet gelukt de laatste dagen. We hebben thuis ook nog geen internet omdat we plots toch een week eerder zijn verhuisd.

Ben nu op m'n werk en moet nog een beetje bijkomen van dit weekend........ Ga ff lezen zo.

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou meiden, internet werkt hier niet echt mee... Gaat een beetje traag allemaal...

@ Juffie, ik las dat jullie met z'n allen ziek zijn/waren :( gaat het nu beter?

@ Dag, fijn dat je het toch nog wat warmer hebt kunnen krijgen! Brr... Hier is het ook vaak koud vanwege een niet goed afgestelde airco, dat werkt niet lekker!

@ Rosa, veel plezier op de bruiloft!

@ Vuile bevalling; ik maak me daar echt niet druk om! Tijdens de bevalling van Wes zei de kraamhulp dat ze kon zien da tik goed perste omdat er ontlasting mee kwam... Nou ja, even dacht ik he bah, moet dat nou! Maar goed, je bent aan het bevallen!!! Niet zo gek dat er dan wat uitkomt :D maak me daar niet druk om hoor, je hebt wel wat anders aan je hoofd dan haha...

@ Wendy en Mink, nog gefeliciteerd!

@ all, verder weet ik het niet meer :(

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Jeeeeej Deli, dus jullie zijn verhuisd! Wat fijn! Veel geluk in jullie nieuwe huis!

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, ja het was allemaal hals over kop :( wat een gedoe zeg! We zouden a.s. zaterdag gaan maar mijn oom die in de verhuizing zit moest onverwacht die dag voor de baas werken dus nu kon het alleen nog zaterdag laat in de middag. Dus 'savonds stond alles pas binnen en nu staat het nog allemaal niet op de plek dus dat gaat nog een paar dagen duren. En de hele zolder staat vol met dozen en oude zooi, man; wat verzamelt een mens een zooi zeg!

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Ja erg he die rommel waarvan je eignelijk niet weet waar je het moet opruimen maar je ook weer neit kan weggooien..:(

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, ik gooi heel makkelijk dingen weg hoor maar mijn man niet :(

Nu heeft hij wel een hoekje gemaakt met spullen die naar de stort komen. Z'n broers hadden nu ook al 2 x gezegd tijdens het verhuizen dat hij die troep weg moet doen haha

17. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ja deli, soms kom je heel veel spullen tegen. Wij gaan van de zolder kantoor maken zodat Stan straks op de slaapkamer kan die nu als kantoor in gebruik is. Wij moeten ook nog heeeeel veel weggooien.

Mel, kan het filmpje hier niet bekijken. Vanavond thuis eens een poging wagen.

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Melanina: heb het flimpje wel even gezien. Leuk hoor!

Deli: wij hebben allebei van die fases dat er heel veel weg gaat. maar toch zijn er dan nog heel veel spullen die op zolder belanden en er eigenlijk nooit meer af komen.

wat een herrie hier zeg. Of eigenlijk bij de buren dus. ben benieuwd hoelang Nathan hier doorheen slaapt.;)

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, erg he dat weggooien :( zolang je ruimte hebt sla je vaak veel op! Mijn man vindt altijd alles zonde om weg te gooien maar er zijn nu dingen al 2 x verhuisd om vervolgens weer ergens te staan en nooit gebruikt te worden!

@ Juffie, zijn de buren aan het verbouwen? Vervelend is dat he als je kleintje slaapt! Ja bij ons staat ook alles in de opslag want die dingen gebruikt m'n man helemaal niet. Het staat er maar te staan haha

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Waar is iedereeeen? Hebben jullie lekker vakantie? :D

Deel Deze Pagina