hoi meiden, dacht kom even snel spieken of er al nieuws is bij deli of dag. maar niets dus. jammer! Verder iedereen heerlijk genoten van het weer? Echt genieten was het. Nathan en Matthijs zijn vanmorgen op de foto geweest. ze werkten allebei niet echt mee dus ben benieuwd of het wat geworden is Leuk zo;n peuterpuber hoor. Gaat echt niet lachen als mama dat wil Ach we zullen zien wat het geworden is. Toen even in de auto Matthijs gevoed en nog geshopt met Nathan en Matthijs. Nathan en ik lekker broodje gegeten bij Bakker Bart. vond het wel een hele onderneming zo;n dagje alleen met de kindjes weg maar ging eigenlijk wel super goed! nu nog even bankhangen met manlief. tot morgen!
Hey! Wij gaan filmpje kijken dus wil iedereen fijne avond wensen. Deli, als het vanacht gaat gebeuren....Succes!! Je kunt het meis!
Hey meiden, Bedankt voor alle lieve woordjes weer @ Juffie, kan me voorstellen dat het een hele onderneming is in je eentje met 2 kindjes op pad, knap dat je het toch maar doet! Er zitten vast leuke foto's tussen joh! Ben benieuwd. @ All, hoi!! @ Dag, bedankt meis... IK geloof er niet in hoor! Ik denk dat dit kindje er zonder hulp niet uitkomt... Fijne avond allemaal!
@ Jubidi, ik heb 19 april een afspraak. Ik kon ook al wel eerder maar kwam niet uit kwa dag. Ik denk dat ik gewoon een gesprongen adertje ofzo heb gehad. Want ik heb nu nergens meer last van. Eet wel heel braaf Activa en kiwi, zodat mijn stoelgang goed verloopt. @ Dag, sorry sorry sorry... Ik heb berichtje in alle vluchte helemaal verkeerd gelezen @ Yoyo, is er niet een kansje dat je .... bent
En nog niet ongi...en m'n temp zakt ook niet erg hard.... Mup die kans is héél erg klein omdat we nu echt opletten omdat we in september naar Sri Lanka gaan en dus niet al ver zwanger willen zijn als we gaan.....maar de kans is er natuurlijk wel geef ook eerlijk toe dat we er niet altijd bij nadenken.... Nick en Simon was echt erg leuk. Mijn neefje heeft genoten!! Vandaag is mijn nichtje jarig dus nog een dagje in Someren!! Fijne dag allemaal!!
@ Yoyo, spannend hoor! Kan me voorstellen dat je niet graag in Sri Lanka hoogzwanger wil rondlopen. Maar wie weet is er toch een wondertjuh gebeurt
Mogguh allemaal!! Zonnetje is hier (nog) niet.. wat een verschil met gister zeg! Hoe gaat het hier verder met iedereen?
Mogguh Zeker een verschil met gisteren maar ja we hebben vast een lekker voorproefje gehad Nog geen Deli gesignaleerd..?? Rayven heeft een hele rooie kop van de zon gisteren haha en dat terwijl ik har toch heb ingesmeerd...nou ja deels indo dus ze kan wel wat hebben denk ik
De zon komt toch ook niet vandaag??? Of heb ik goei nieuws gemist??? Welke factor heb je gebruikt? Of heb je zonnebrand van vorig jaar gebruikt? Deze verliest dan zijn werkzaamheid of hoe je het ook noemt en beschermd minder dan. Wij mogen op t werk maar een jaar de zonnebrand gebruiken en dan moet ie weg.
Deli, en? Mup, geeft toch niets. Geen sorry zeggen hoor, ik lees zo vaak iets verkeerd. Yo, toch wel een beetje spannend dan?? Rid, Stan is superblank en blond en heeft gisteren ook de hele dag buiten gespeeld maar is niet verkleurd. Maar ik gebruik voor zijn snoetje ook sunblock ipv zonnebrand. Wij gaan even naar de indoor speelboerderij dus kom vanmiddag nog wel spieken voor nieuws van deli.
Yootje...jeetje word wel dure grap als je elk jaar een nieuwe fles moet halen...nou ja maar eens kijken als ze in de aanbieding zijn
Ja duur grapje maar tis wel zo.... Dacht net echt van nu ben in ongi...maar heb alleen maar wit slijm.....zucht....moet er ook niet zo op zitten te wachten....
Kom me even melden; nog steeds met een baby in m'n buik! Ik zie het niet meer gebeuren van zelf hoor! Morgen naar de vk dan word ik gestript ben benieuwd wat er nog verder volgt! @ All, hier scheen vanmorgen het zonnetje maar nu is het bewolkt beetje jammer! Maar goed, lekker binnen hangen vandaag!
Deli, wat moet jij lang wachten zeg. Hoop dat het strippen morgen het een en ander in gang zet. Rid, zonnebrand die ouder is werkt inderdaad niet meer goed. Dan kan je beter elk jaar een wat goedkoper merk nemen dan 1 x een dure waar je dan lang mee doet. De tubes van zwitsal zijn trouwens mooi klein en zijn ook niet zo duur. Die hebben een mooi formaat en die zou je toch elk jaar wel op moeten krijgen. Een verbrand huidje is ook niet fijn natuurlijk. Die voorjaarszon is extra pittig. Parasol en zonnehoedjes weer voor de dag toveren.
Dag..en die hebben ze ook in een hoge factor van Zwirsal? heb nu namelijk factor 50 van garnier maar die is poepieduur en heb net een kwart gebruikt...en ja hoedjes houdt Rayven niet op haha trekt ze meteen van haar hoofd...eigenwijs
rid, durf niet te zeggen welke factor het is maar volgens mij wel een hoge factor. Zeker omdat het toch ook speciaal voor kindjes is. Ik gok op minimaal 30. Bij kruidvat, etos etc verkopen ze die overigens. Ik vind die van eigen merk van kruidvat ook fijn en niet al te duur maar dat is meteen wel weer een grote fles.
Deli... heb jij mij n smsje gestuurd??????? Zo niet dan weet ik niet wie t geweest is en moeten ze t maar bekijken maar jij was de enige die me te binnen schoot en waarvan ik dus wel op terug wil en moet reageren hahahaa Meiden kom vanavond wel weer even langs want nu ligt Divano flink te huilen en ga zo eten halen