[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Judibi..lees ineens Queens reactie...kan je nog niet testen dan of kunnen hun niet meteen ook een zwangerschapstest doen op je bloed zodat je wat weet???

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Verhip ja! Uit bloed kunnen ze natuurlijk heel veel halen, ook zwangerschappen!

3. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha ja Queen als ze toch bezig zijn....

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    deli, nog niets hier hoor! Jij eerst!! Succes met strippen vandaag!

Judibi, whaaaaaaa ik ga als een kip zonder kop voor je veren!! Zo hard dat mijn veren er uit vliegen!!

Ik ga snel. Boodschappen doen met mijn moeder. Die is woensdag jarig en er moet nog van alles gehaald worden. Ik wil op zijn vroegst donderdag pas gaan bevallen want liever niet op mijn mama d'r verjaardag. En ik heb ook nog ff te gaan officieel.

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Judi, mijn veren gaan op volle toeren hier hoor!!

@ all, kom straks weer tokken, haan heeft een tosti gebakken en over een half uurtje naar de vk. Tok straks.

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zoo even snel hoor.Moet nog zooo veel doen in huis. Bah..

Jubidi: duim voor je hoor!

Ben bij het CB geweest en daarna meteen door naar de ha. Die dacht dat het geen spruw meer was maar aften. Arm mannetje. Weet uit ervaring dat die zo'n pijn doen:( Aften zijn bij mij echt mijn zwakke plek. Weerstand weg = aften. Heb regelmatig gehad dat ik niet kon eten/ praten enz door die rotdingen. Hoop toch niet dat Matthijs dat van mij meegekregen heeft. In iedergeval de medicijnen voor spruw mogen we mee stoppen. Het moet niet erger worden want dan stuurt de ha ons door naar de kinderarts. Hij had volgens mij ook niet echt een idee wat hij er mee moest;):(
    Weinig mee opgeschoten dus. Gelukkig is Matthijs wel goed gegroeid trouwens. 4890 gram ondertussen:)

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    succes bij de vk

Zie dat het wel een heel erg ego verhaal geworden is, sorry.. Volgende keer reageer ik weer:)

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Juffie, arm mannetje! Hopelijk is het snel genezen.

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, wat vervelend dat je nu nog in onzekerheid zit dan of dat het is :( hopelijk heeft hij het niet van je meegekregen meis! En hopelijk is het geen waar hij last van heeft snel over, zo sneu; klein ventje! Fijn dat hij wel goed groeit! Je melk is dus prima in orde!!

@ All, tosti op :D tok zo!

10. judibi

judibi Bekend lid

thnx voor de los rondvliegende veren:D al durf ik er zelf echt niet op te hopen. en nee, testen wil ik nog lang niet, ook niet uit mijn bloed. te ver voor mijn nod, dus ook heeeeeel veel kans dat ik dan alsnog gewoon ongesteld kan worden. ik wacht af...;)

deli: sterkte nogmaals!

juffie: ach die arme kleine man:( hopelijk gaat de ha er goed mee om?

rid: en? hoe tuft Muppet??

dag: boodsschap ze! en kan me goed voorstellen dat je niet op je moeders verjaardag wil bevallen...maar ja, als ze komt...dan komt ze toch:D

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... suc6 bij de vk meid... en uhhh ik hoop dat t strippen snel werkt bij je!!!

Juffie... zielig hoor voor Matthijs! Wat gek dat de ha t ook niet echt weet maar er verder weinig actie op onderneemt.
    Beterschap met je ventje!

Judibi... ik ga ook als n malle voor je veren!!! Hoop zoooooooo dat je zwanger bent!!!

Dag... je bent nog niet officieel uitgerekent nee maar je mag toch echt wel gaan bevallen hoor! Hoop ook voor jouw dat t niet lang meer duurt. Het zou me leuk lijken als jij en Deli gewoon lekker samen op dezelfde dag bevallen!!!! Dat hebben wij ook nog niet gehad hier in ons hokkie.

Riddle... hahaha leuke naam hoor Muppet!!! Geweldig! Wie heeft die naam verzonnen jij of Rayven????

Mup... hoe gaat t met je meis?

All... Divano had gisteravond om 11 uur de fles gekregen en vanmorgen half 5 kwam ie voor de fles. Heb net op internet opgezocht naar de symptomen van doorkomende tandjes of krijgen van tandjes en... t zijn precies die symptomen die Divano ook heeft. Dus wacht t nog even af. Ga ff met Divano spelen... hij krijst alles bij elkaar

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Miran: zou heel goed kunnen dan tandjes. Kan helaas best lang duren voor ze door zijn.

13. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    ahhh Juffie zielig aften..heb er zelf gelukkig geen ervaring mee maar kan me voorstellen dat het kl*te is...

@Miran en Judi...Muppet tuft heerlijkt och 10 kilo kattenvoer en 3 grote zakken kattengrind die je nu met gemak meeneemt:D....en de naam heeft de vriendin van mijn vader verzonnen hahah

Deli je bent al bij de vk maar toch suc6!!

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Miranda, hier gaat het wel goed. Nog een paar daagjes wachten en dat weet ik weer meer. Probeer niet te erg te hopen. Mijn meissie is helaas snotverkouden. Ook zo raar dat weer in nederland. De ene dag bijna 30 graden en de volgende dag maar net 15.
    Het zou idd kunnen dat Divano tandjes krijgt. Dan is hij er lekker vroeg bij :D

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou dames ik ben gestript, whoeeeeeeeehaaaaaaaaaaaaa ;)

Het was erg onprettig maar dat wist ik van te voren al. Onprettig maar te doen, net als een bevalling ;)

Ik had al 2-3 cm. ontsluiting en ze zei dat ik goed te strippen was dus ze nam het er ff van (AUW) ging daar weg met bloedverlies en direct al wat pijntjes maar nu is het afwachten. Mocht het toch niet doorzetten moeten we woensdag naar het ziekenhuis voor de onderzoekjes of de kleine het nog goed maakt en gaan ze een tweede x strippen, als dat alles niks doet worden zondag mijn vliezen gebroken en als het dan nog niet zover is word ik maandag ingeleid. Fingers crossed!

16. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Deli, spannend meid! Wel een opluchting dat je al een paar centimeter ontsluiting hebt. Nu maar hopen dat het snel vorderd :D

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

ja idd, vind het nu wel extra spannend hoor :(

18. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Zo deli toch al bijna 3 cm kado gekregen...kan me niks voorstellen bij gestript worden hoe dat voelt ....maar nu lekker rustig aan doen want voor hetzelfde geldt begint met met een uurtje of wat

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedel, ik kon me er ook niks bij voorstellen. Wist ook niet precies wat ze gingen doen totdat ze het me ging uitleggen net. Ze ging met 2 vingers naar binnen en dan gaan ze met die vingers langs het hoofdje van het kindje duwen en wrijven om zo de boel los te krijgen. Dus onze meid heeft net een flinke aai over d'r bolletje gehad.

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... ik verwacht vanavond je eerste smsje al!!! hahahaha SPANNEND hoor! Al 2 a 3 cm ontsluiting!!!

Delikuikentje... kom maar op kleintje... je hebt mama nu lang genoeg laten wachten. Het is tijd om eruit te komen! Wij willen jouw ook bewonderen net als je papa, mama en je grote broer Wesley!

Mup/Juffie... t is idd vroeg voor tandjes te krijgen maar ik heb t opgezocht en alles wat Divano heeft staat daar ook aangegeven bij de symptomen. Tot aan verkoudheid toe. Dus ik ben bang dat ie er nu al last van heeft.... kan idd nog wel pas met n maand of 8 zijn dat de tandjes doorkomen maar dat is dan weer afwachten!

Deel Deze Pagina