Judibi, veer modus staat aan voor jou! Dag, klinkt als goed nieuws van de bank! Deli, al een paar cm cadeau, SUPER! Strippen auw auw, ja vond ik ook als ze er echt ff werk van maken... pfff Nu hopen dat het resultaat heeft! Ik denk aan je!! Dikke knuffel, zet h'm op, je kan het!! @All, zwaai zwaai naar alle kippetjes! Hier weer druk geweest, morgen even een dagje samen met Ryan thuis. Hopelijk slaapt ie vannacht door want dat gaat de laatste tijd ook weer wat minder..... Nu filmpje kijken met haan. xxx
Tuurlijk wil ik voor jouw ook bij de augustus mama's melden als jullie kleine meis er is! Ik hoop stiekem dat je nu al flink ligt te puffen hoor! Hoop ook voor je dat t dan allemaal voorspoedig mag verlopen!
Liena... t gaat hier verders goed. Divano heeft veel last van zijn tandvlees. Heb er straks DENTINEX/DENTINOX opgesmeerd met n wattenstaafje en lekker dat ie dat vind. Daarna n koele bijtring over zijn tandvlees laten glijden en ja hoor hij bleef er op bijten en sabbelen. Lachen dat ie dan doet terwijl ik zo met hem bezig ben. Dus ben bang dat t idd echt de tandjes zijn. Met Ebony gaat t over t algemeen n stuk beter nu. Zij heeft haar plekkie moeten vinden denk ik. Ze is nu niet meer de jongste en misschien is ze bang geweest dat wij haar niet meer lief vinden ofzo. Maar op zich mag ik nu niet klagen. Tuurlijk probeert ze t nog wel eens maar niet meer zo erg als paar weken geleden. Het gaat de goede kant op en daarbij heb ik ook wat dingetjes aan mezelf veranderd en blijkbaar werkt dat ook wel mee bij haar. Dan even over hoe je foto's kan spammen... als je op dat rose/paars achtige vierhoek klikt waarop staat "plaats reactie" dan krijg je dus zo'n wit veld waar je in kunt typen. Dan staat er langs lettertype en letter grootte n paperclipje. Klik daarop en je kunt 1 foto per bericht uploaden. Daarna geeft ie aan "sluit venster". Dan doe je dat en daarna klik je weer op dat paperclipje en voeg je de foto toe. Dan komt ie dus in je bericht te staan! Suc6 ermee meis. Ik weet niet hoe of wat er allemaal met elkaar in verbinding staat in ons lichaam. Ik heb heel vaak oorontstekingen gehad en zelfs tot open klappen toe maar heb er nooit buikpijn bij gehad (of t moet zijn dat ik daar dan geen erg in had omdat mijn oor zoveel meer pijn deed). Het is zielig voor Thomas... ik weet als geen ander hoe zeer dat dat doet en ik vind t voor n volwassene al niet om te doen laat staan voor zo'n klein kereltje! Beterschap met hem meis! Hoe gaan de nachten nu buiten t ziek zijn van de kids???? Trek jij t nog allemaal meis? En je haan... kunnen jullie t nog wel aan met die minimale nachtrust of worden jullie langzaamaan al gek? Zou er niet van schrikken als jullie zeggen dat jullie er gek van worden. Heel veel sterkte met alles meis!!!
Dag... fijn zeg dat de bank medewerking geeft! Nu kunnen jullie jullie droom waar gaan maken!!!! Dat vraagt om n feestje! Mag ik jullie al feliciteren dat dit iig al gelukt is?!!! Bij deze... GEFELICITEERD! Elise... hoe was de echo??? weten jullie t geslacht al of was dat nu al duidelijk?!! Yo... fijn voor je dat je ongi bent geworden alleen jammer dat t dan weer zo heftig moet zijn! Hopelijk de volgende maand wat minder heftig! All... fijne avond. Ga ff ontspannen. Heb drukke dag gehad en ben tot n half uur geleden continu met Divano bezig geweest. Die heeft goed last van tandvlees. Als ik smsje krijg van Deli dan horen jullie dat hier ook!!!! Doei xxx
Hey meiden hier nog steeds lichte weeen om de minuut of 8. Prima te doen nog dus nog niet het echte werk. Soms wordt ons meisje heel druk en dat is erg pijnlijk want beneden voelt het helemaal beurs nu.
Deli.... ik zeg nu alvast SUC6/STERKTE/KOM OP... JE KUNT T/ ZET M OP enz enz tegen je want ik denk dat jullie meissie vannacht gaat komen. EINDELIJK na 41 weken beslist ze toch maar om op de wereld te komen! Ik hoop iig voor je dat t vannacht doorzet en dat ik n smsje heb gekregen dat jij n beebje hebt gekregen! All.... slaap lekker en uhhh Deli... probeer nog wat slaap te pakken nu misschien is t je over n paar uur niet meer gegunt omdat die kleine meis de wereld wil bewonderen!!!!
Jaaaaaa, Deli, spannend meis. Ik hoop dat de kleine meid er nu ongeveer is en anders heeeeel snel!!! Wacht in spanning op het sms-je van miranda Dikke knuffel Je krijgt dus toch een geweldig verjaardagscadeau. Dus in ieder geval eerst Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! Doen we straks hoop ik de rest
pff hier een vermoeiend nachtje. Matthijs had krampjes en Nathan werd om 6 uur wakker met zere buik. Heeft ook al 2 dagen diarree en eet weinig. Dus buikgriepje denk ik.
@ Miranda, fijn om te lezen dat het met Ebony weer beter gaat. Zij heeft idd natuurlijk ook een andere "rol"gekregen en dat zal zeker ook even wennen zijn. Ik vind het zo'n mooi meissie om te zien. De nachten gaan nog steeds niet super, maar af en toe wel een keer dat ik er maar 2 keer uit hoef ipv 7 /8 keer. En of ik daar gek van wordt??. Weet je, leuk is anders en je wordt er wel heel moe, maar ik blijf positief, straks als ze groter worden dan moeten we ze vast het bed uitschoppen. Het enige wat ik wel heb is dat ik altijd graag 3 kids wilde en dat weet ik nu niet meer zo zeker En bedankt voor de uitleg hoe ik foto's hier neer kan zetten. Straks maar eens een van onze kids hier showen @ QB, wat een mooie tekst van twitter, en zo herkenbaar. En je sollicitatie blijft dus nog even spannend. Je kan er idd zelf achteraan bellen, heb je wel zekerheid!!! En heb je verder nog sollicitaties lopen? @ Pooh, en een beetje een goede nacht gehad meis? Heel veel plezier vandaag, hopelijk is hij leif voor mama vandaag. Hoe gaat het met je hondje? Wanneer weet je of de dekking is gelukt? @ Juffie, wat vervelend dat Matthijs zo'n last van krampjes had. Hoop dat het snel beter wordt en anders mss eens een bezoekje aan de ostheopaat, dat helpt echt heel goed. Bij de meesten is een bezoekje genoeg en hebben ze (bijna) geen krampjes meer. En Nathan dus ook niet fit? Beterschap met hem en hopelijk kun je vandaag zelf ook nog een beetje bijtanken............ Hier een redelijke nacht gehad, hoefde er maar keer uit en toen kwam Thomas bij ons. Kayra was helaas al weer vroeg wakker, maar ook zij sliep binnen een half uur weer. Nu hor ik haar, dus ga haar halen en de fles geven en dan de kids aankleden... Tok straks Dikke knuffel Liena
liena: fijn hoor een betere nacht. Ik merk dat ik echt niet goed tegen die slechte nachten kan. echt respect voor jou. Ik word er behoorlijk chaggie van Wij gaan zo ook maar eens aankleden en dan leg ik Matthijs weer in bed. Begin zelf ook misselijk en buikpijn te krijgen. Dus hoop niet dat ik het virusje ook krijg
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Deli!! Is je kadootje inmiddels geboren? Het is stil.. goed teken?? --- @Liena, haha, ja erg herkenbaar he? Ik moest er wel om lachen toen ik die las, hihi! Ja idd, blijft nog ff spannend. Hoewel.. ik moet eerlijk zeggen dat ik me er niet meer zo druk om maak als in het begin.. ik solliciteer al vanaf november.. er moet toch wel een baan zijn waar ik aan het werk kan lijkt me, zal wel loslopen. Ik heb gister gewoon brutaal een aantal bedrijven gemaild of er vacatures zijn waar ik op solliciteren kan, mijn CV meegestuurd, gewoon lekker assertief.. eens kijken of dat iets oplevert.. Xx
Ik denk ik kom ff spieken voor ik tot half tien vanavond moet werken en het nieuws mis....maar helaas nog geen beeb-nieuws.... Wil iemand mij op de hoogte houden?
Deli, gefeliciteerd met je verjaardag! En misschien nog ander nieuws....? Spannend!! dikke knuffel voor jou! Liena, redelijke nacht gehad, Ryan is wel weer erg snotterig en hoesten pfff die zomer mag echt doorgaan zetten van mij. Ik weet niet of de dekking voor Chels gelukt is, duurt denk ik nog ff voor we dat zeker weten.
Ohhh spannend hoor! kom op deli...en alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Yootje ik ben ook af en aan weg dus helaas niet de persoon om je op de hoogte te houden haha