[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ja ik ben er weer hoor:D flink wat gedaan vanmiddag. Nathan heeft trouwens gewoon ruim 2 uur geslapen vanmiddag:$ Helemaal geen last van het geluid gehad dus.

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hallo!

Deli fijn dat jullie verhuisd zijn! Jammer dat het zo onverwachts is gegaan dat het niet helemaal lekker is gegaan. Nu nog een hoop zooi uitzoeken...bleh idd een mens kan heel veel verzamelen...ik kan er over meepraten...

Hier lekker weekend gehad. Zaterdag dan mijn afscheid op het werk. Ze hadden een slagroomtaart voor me met een afschuwelijke foto van mij erop...en met het uiteten kreeg ik een vuurwerkfontein met het toetje...daarna bowlen en kreeg ik nog een speech en een grote kaart en een cadeaubon voor de juwelier! Dus goed verwend!
    Gister dan heerlijk pyjamadagje gehad echt niet veel gedaan.
    Vandaag gewerkt en net samen met Joep het hele huis gepoetst zodat ik morgen lekker naar mijn moeder kan en morgenavond eten bij de ouders van Joep want zijn moeder is dan echt jarig. Afgelopen zaterdag ook nog haar feestje gehad.

Op het werk is het nu aftellen...nog twee weken....vond het zaterdag af en toe wel moeilijk hoor moest ik echt even slikken...maar komt goed!

Hoe is het verder met jullie?

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Volgens FF heb ik op dag 14 mijn ei gehad dat zou betekenen dat ik nu een cyclus van 28 dagen heb. Das nog ontpillen denk ik want ik zat altijd tussen de 5 en 6 weken in....niet dat het erg is hoor. Ik blijf gewoon tempen dan merk ik vanzelf hoe mijn cyclus in elkaar zit. Heb wel ontzettend last van mijn borsten....was ik even vergeten.....

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    yojo: klinkt als een super afscheidsfeest zeg. Kan me voorstellen dat het dan lastig is om straks weg te gaan. En een cyclus van 28 dagen is inderdaad keurig. Wel handig he dat tempen weet je precies waar je aan toe bent.

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    ja lang leve t tempen!!!

6. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    truste!! Ik duik mijn bed in. Toch nog hard moeten werken vandaag. Morgen prenatal en fysio. Daarna kom ik nog wel ff kletsen.

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Slaap lekker ik duik ook zo mijn bedje in! Morgen lekker uitslapen en dan op naar mams!

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

Ik ga zo lekker een dagje naar Texel.:)

Tot vanavond!

xxx

9. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ohhh juffie dat klinkt heerlijk. Ik ben dol op texel. Wat bof jij toch dat je een reden hebt om daar naar toe te gaan!

Goed nieuws hier! Ik heb geen last van mijn bekken maar van mijn si gewricht. Met wat behandelingen moet dat weer goed komen!!

10. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    super Dag!

hier heel ziek kipje, haan heeft vrij genomen gelukkig kon eg niet voor Rayven zorgen:(

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    dat is goed nieuws Dag. Hopenlijk ben je er met de juiste behandeling snel weer vanaf!

Rid: beterschap! Wat heb je?

all: hele leuke dag gehad vandaag. Vandaag voor het eerst geen campingbedje meegenomen. Thuis slaapt Nathan natuurlijk ook al in een groot bed dus dacht probeer of het ergens anders ook wil. En ja hoor na ruim 2 uur hebben we hem maar eens wakker gemaakt:D Trots op onze kleine grote man;)

ben erg moe. Tot morgen!

xxx

12. rosa08

rosa08 Niet meer actief

hey meisjes

juffie fijn dat jullie zo lekker dagje hebben gehad en wat knap van nathan dat hij zo goed heeft geslapen!!!

riddle beterschap meis!!

dag gelukkig is het goed te behandelen!!

Gister een hele leuke dag gehad mijn zus zag er goed uit. rosalina heeft zich goed gehouden die dag ben wel even naar huis geweest om haar een tukkie te laten doen. Ik zelf was ook erg moe en moest vandaag bij komen.

meisjes ik ga heerlijk met de benen omhoog.

liefs rosa

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    juffie, wat goed van nathan!!!

rosa, wat fijn dat je een leuke dag hebt gehad. Gun jezelf inderdaad even de tijd om bij te tanken.

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Heeeeeeeeey goedenavond...

Ben ook weer van de party!
    Gisteren dagje Helmond geweest bij mijn ouders. Samen met mijn mam's de stad ingedoken voor n matrasje en dekbedje voor de baby. Daarna naar mijn zusje de babykamer opgehaald en nog wat zitten kletsen. Vandaaruit hebben wij de kids bij mijn ex-schoonouders neergezet ( die blijven daar logeren tot zaterdag). Toen weer terug naar mijn ouders thuis... daar hebben we gegeten. En snel daarna zijn wij met zn tweetjes maar naar huis gereden want mijn ouders kregen s'middags te horen dat ze ipv morgen (woensdag) vandaag (dinsdag) al op t vliegveld moesten zijn... dus mijn moeder raakte lichtelijk in paniek omdat ze nog van alles moest doen. Vandaar dat wij maar eerder gegaan waren.
    Vandaag de babymeubeltjes in elkaar gezet. Naar autosloperijen gereden... en daarna de stad in voor de laatste babyspulletjes!
    Morgen moet ik om 10.45 uur in Rotterdam zijn voor n uitgebreide echo.

Ik maak vrijdag pas de foto's van de babykamer want de vrouw van n collega van Chris is voor mij nog wat aan t maken wat op de muren van de babykamer komt. Heb al wat meegekregen (had ze vanavond gemaakt) en dat plak ik donderdag erop! Ook gaan de kleertjes en dergelijke donderdag de kasten in en bedje wordt netjes opgemaakt! Dus ben nu nog lekker aan t rommelen.
    Komt goed... die foto's komen eraan

Rosa... fijn dat je je goed hebt gevoeld tijdens de bruiloft!

Juffie... wordt n grote jongen die Nathan! Is bij jullie iedereen al opgeknapt?

Rest... sorry ben vergeten wat jullie geschreven hadden... heb snel snel gelezen en niet meer alles onthouden!
    Kom morgen weer uitgebreid op iedereen reageren.

All... heb op t moment véél last van harde buiken. Al 2 avonden slecht in slaap kunnen komen door oververmoeide benen. Heb nu net n paracetamol genomen in de hoop dat ik dadelijk wel meteen in slaap kan vallen. Heb ook weer meer last van rugpijn... diezelfde die ik vorige week ook had... maar moet morgen toch naar Rotterdam dus ga t gelijk even navragen.
    Mijn ouders zijn nu op vakantie naar Gran Canaria en ik heb ze beloofd om niet te bevallen als hun op vakantie zijn maar t gevoel dat ik nu in mijn buik en rug heb stelt me niet gerust. hahahaha.
    Ik vraag t morgen aan hun en anders bel ik even naar mijn eigen gyn!

Ik ga nog even bankhangen en dan dadelijk lekker slapen!
    Moet morgen om half 10 aanrijden naar ziekenhuis.
    Dus om half 9 moet ik eruit.

15. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Mel, erg leuk filmpje!! Jullie staan er goed op!

Miran, kan me voorstellen dat je je daar druk om maakt. zeker omdat je ex zo reageerde. Maar het hoort er bij, je kunt het niet tegen houden en idd de vk is daar erg handig/discreet in. Misschien ook iets om met de vk over te hebben en met Chris!!

Rid, beterschap meid!

Yo, gevoelige borsten...... spannend hihi

Deli, al helemaal gesetteld?

Vandaag laatste dag van de vakantie, morgen weer beginnen pfff
    Ga Ryan echt missen, zo van hem genoten in me vakantie, lekker samen dingen ondernemen etc.
    Vanavond gesprekje gehad op kdv over Ryan, was wel goed maar ook een beetje verwarrend....
    Vertel er morgen meer over misschien dat jullie me wat tips ofzo kunnen geven of een hart onder de riem hihi

slaapse en fijne dag morgen! xxx

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

Miran: geef het wel op tijd aan hoor als je het niet vertrouwd. je kleine mannetje moet echt nog wel even in je buik blijven!
    Ben trouwens heel benieuwd naar de fotos hoor!

Rosa: Wat fijn dat het zo goed ging op de bruiloft!

Pooh: de vakantie alweer voorbij dus. Jammer altijd he? Ben heel benieuwd of we tips kunnen geven wat betreft het kdv..

All: fijne dag allemaal! Hier weer een druk dagje. vandaag even naar de Ikea. Wat spulletjes kopen voor Nathans nieuwe kamer. Leuk!

tot vanmiddag/ vanavond!

17. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hier een nog steeds een ziek kipje met flinke griep...haan heeft rayven vanochtend naar de creche gebracht gelukkig..lieve haan:D...wou morgen weer werken aangezien ik iemand moet inwerken en ik een andere collega die vol met werk zit dingen had beloofd te doen maar zo gaat dat niet dus hoop dat ik in de loop van de dag me beter voel anders voel ik me zo schuldig bah:(

Verder alles ok, sta momenteel eigenlijk heel relaxt in mijn lange cyclus en het zwanger worden dus daar ben ik wel blij mee al zal dat wel weer anders worden tegen de testtijd:D

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    hier gisteren slecht nieuws gehoord. Een van onze bekenden is gisteren bevallen van een jongetje. Het ventje was helaas tijdens de bevalling overleden. Gatverrrrr, dat soort berichten wil ik helemaal niet krijgen.

Verder wel een lichtpuntje. Haan heeft een weekendje londen geboekt voor ons saampjes. Lekker kerstshoppen in Harrods! :D
    Was vanochtend een verrassing. 26 nov. gaan we. De dag na de 20 weken echo dus dan weten we hopelijk het geslacht en kunnen we lekker shoppen voor de beeb!

19. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ohhh leuk Londen in kerstsfeer lijkt me geweldig!!

En bah dat zijn idd nare berichten pff dat wens je niemand toe zeg:(

20. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    he bah zulke dingen zijn echt niet leuk hoor :(

Deel Deze Pagina