Judibi, geen zeuren hier. Je kan altijd je verhaal kwijt! dikke knuffel! Mup, balen van je neg test. Op naar de volgende ronde! Hoe wisten jullie dat de dekking gelukt was bij de staff? Juffie, beterschap bij jullie! Liena, knap hoor al tijgeren! Miran, klinkt erg leuk de verjaardags feestjes! Bubsie, mooie foto! Deli, erg heftig verhaal. Maar de kleine meid is er. Wat lief van haar grote broer smelt! Geniet lekker van je gezinnetje. Is haan nog even thuis of moet hij al snel weer werken? Hebben jullie Wes weggebracht toen de weeen begonnen? Hier een goede kdv dag gehad, hij ging maar heel even huilen toen ik wegging maar wou wel uit zichzelf in de stoel zitten om te eten. Toen ik hem ging halen liep hij te spelen, was goed gegaan!
Kom me weer melden Deli, 3930 is ook een mooi gewicht. Schrok al een beetje van de 4930 en vroeg me al af wat mij dan te wachten staat haha!! Juffie, hoop dat nathan snel beter is. Ik ga snel weer. We waren later wakker dan geplanned en nu moet ik nog alles in huis doen. Stan gaat vanmiddag naar de psz en dan heb ik lekker met een vriendinnetje afgesproken dus wil het even netjes hebben voor ik de deur uit ga.
Om heel eerlijk te zijn, BAGGER! Ik slaap heel slecht en mijn lijf wil echt voor geen meter. Maar ja, laatste loodjes
gooooood morning deli toch, tsk tsk tsk mooi gewicht alsnog hoor! bubsie: wat een snoesje! miran: jakkie, dat klinkt als erg niet fijn voor Divano dag: heerlijk die laatste loodjes nog even doorbijten! ik ben altijd helemaal van mijn ritme als ik me "verslaap" juffie: waarom ben je nu aan het kolven gegaan dan? bv ging goed toch? sorry voor wie ik vergeet hier is de eerste spotting gesignaleerd, dus...wie weet volgende ronde meer succes
Vanmorgen ongi geworden Voelde het al aankomen. Opzich niet heel erg anders was ik in december uitgerekend. @ Pooh, ik heb bij Shanti toen progesterol laten prikken en haar toen 2x laten dekken. Bij de DA kregen we bij het prikken gratis een echo. Zo doende wisten wij dat het gelukt was en ook meteen wat we ongeveer konden verwachten.
Dag... nog máár 1 weekje en dan zit je aan de 40 weken meid! GEFELICITEERD met je 39 weken hahahaha ik wrijf t je nog maar ff in!!!! Ja die laatste loodjes zijn erg zwaar... je lichaam wil niet wat jij wilt en dat gaat tegen zitten. Maar goed... nog ff meissie en dan kan jij weer wat je wilt mits je kleintje dan mee wil werken. Mup... jammer van je ongi... hoezo?... december is toch ook n mooie leuke maand *zegt ze n beetje op n sarcastische manier* Ik vond t ook niet echt leuk maar goed... ik heb t dan ook niet zo goed gepland allemaal... vlgende keer maar beter aan pakken hahaha Judibi... jammer meis MAAR mijn veren draaien nog op volle toeren! En anders draaien ze vast voor volgende maand hahaha Juffie... kun je die 2e nachtvoeding niet afbouwen? Maak jij Matthijs wakker voor zijn voedingen? Lief he... dat lachen naar bekende!!! Geniet ervan meis (doe ik ook) Deli... hoe gaat t allemaal meis? Hoe doet Thyrza het? Hoe geweldig vind Wesley t allemaal en natuurlijk HOE VIND PAPA T OM N DOCHTERTJE TE HEBBEN????? hahahaha Hoe gaan de nachten meis? Ben je al wat hersteld of heb je nog veel last/pijn? Pooh... spannend hoor bij Chelsea... kun je aan haar al iets merken??? Ik wil wel foto's zien he meis! All... Divano heeft idd zijn nachtvoedingen niet meer nodig!!! Wij hebben onze nachtrust terug. Ik was zooooo moe gisteravond dat ik om 11 uur/ half 12 naar bed ben gegaan. Vanmorgen werd ik om half 7 wakker en dacht bij mezelf: oeps Divano heeft vanaf gisteravond 8 uur niet meer gedronken. Achteraf bleek dat Chris hem vannacht om 12 uur nog de nachtvoeding heeft gegeven en daarna meldde Divano zijn eigen pas om 8 uur vanmorgen! Dus hij slaapt gemiddeld n 7 a 8 uur per nacht aaneenstuk door! Lekker hoor! Maar goed... a.s. dinsdag komen de prikjes weer dus ben benieuwd of die nachten zo blijven!
Jubidi en Mup: balen voor jullie allebei. Jubidi: ben aan het kolven omdat Matthijs ook moet wennen aan een flesje. Verder moet ik een voorraadje opbouwen voor als ik weer aan het werk moet. Ben ik nu maar mee begonnen. miran: geen bv natuurlijk dus valt weinig aan af te bouwen dan he? Matthijs drinkt of hij drinkt niet Weet ook nooit hoeveel Matthijs drinkt alleen als ik dus kolf. Dan drinkt hij ongeveer 110 ml in een flesje. Maak hem nu vaak wakker voor de laatste voeding. Maar twijfel of ik dat moet blijven doen. Het probleem is dat ik geen zin heb om 3 x wakker te moeten worden. Dus bijvoorbeeld 23.30-3.00 en 6.00 dan moet ik 3 x wakker worden. Ach we zien vanavond wel hoe het uitkomt en misschien laat ik hem vanavond gewoon maar weer eens liggen en zien we wel heo het uit komt.
Hier een heerlijk middagje in de tuin Heerlijk weer. Dag, nog even volhouden meid! Slapen is op het eind een drama...pfff Overdag ook je rust ff pakken hé! @all, Zwaai
pooh: inderdaad wel lkker weeer. Hier niet volop zonnig trouwens. Ik heb vanmiddag maar eens even geslapen. Was zo moe. Beide mannen lagen op bed dus kon mooi even. Hihi Nathan zit met zijn pop tegen zijn borst. Poppie melk uit de borst drinken zegt hij haha Nathan borst zit geloof ik wel tter hoogte van zijn buik
juffie: ja, ik dacht al zoiets, maar even navragen geeft vaak de meeste duidelijkheid en een borst op buikhoogte hij leeft erg mee lees ik wel! miran: lekkere nachten zo! hopelijk blijft dat toch zo na die vervelende prikjes. heb je nog iets gehoord over dat kippengebeuren (was het toch) in de prikjes? zit dat er bij deze prikjes ook weer in? pooh: zwaai terug! hier is het op en af mooi weer. er komen flinke wolken telkens voorbij en die wind is nog wat frisjes! gelukkig bij jou beter weer dus mup: volgende ronde ook voor jou dus jammer.
@ Miranda, ja december is een hele leuke maand Maar dan zou het wel heel druk worden. Maar onze future-beep is welkom in welke maand dan ook @ Jubidi, thanks! Mijn duimen draaien voor je!
hey meiden, hier nog ff drama dus kom alleen ff zwaaien. Stan zit net te slapen tijdens het eten dus hoppa naar bed en nu is de kamer te klein. Hij is door het dolle.... Toch maar even afwachten tot hij de slaap te pakken heeft. Ik moet nog even aan het werk als penningmeester dus zou lekker zijn als hij toch ging slapen. Snap peuters echt niet. Het ene moment vallen ze al slapende met hun neus in het bord eten en nog geen 5 min. later energie voor een heel leger.
Dagdromer, heel herkenbaar. Hopelijk heb je toch een 'rustige' avond en kun je nog wat werk verzetten. Ryan was gisteren in de auto in slaap gevallen, hij was helemaal knock-out. Tillen hem voorzichtig uit de auto, autoritje van 10 minuten.... En wil hem in bed leggen. Hij wakker en wou niet naar bed maar naar hejen (beneden) Helemaal zn armen om mij heen en slaap uit zn ogen wrijven, beneden wil hij lopen en werd super druk. tegen 21 uur lag ie pas te slapen pfff Vandaag niet geslapen overdag, lekker in de tuin gespeeld. Vroeg gegeten, daarna in bad en om half 7 met mama op de bank. 7 uur sliep hij.... Haan is trainen dus heb een avondje voor mezelf. Ik ga lekker bankhangen met een kop thee en chocola! Oh, ze belde van me werk om kwart voor 4, 'kom je nog?" vroegen ze.... ik uhhhh Had ik avonddienst pfff Niet in mijn agenda gezet, rooster verkeerd overgeschreven? Schaamde me kapot. Zat al te denken wie ik kon vragen om optepassen op Ryan... Hadden ze overleg gehad onderling, ik mocht thuis blijven maar moet dan wel wat lekkers meenemen morgen. Geen probleem zei ik! Oh, als me hoofd niet vast zat... gelukkig hoefde ik me dus niet te haasten naar het werk. Meiden, fijne avond! x
goedemorgen dag: en is stan uiteindelijk nog rustig gaan slapen? jubidi: zie je banner weer op 1 staan. ongi echt doorgebroken? pooh:hihi lekker handig. wel fijn dat je thuis mocht blijven. hier een prima nacht 19.30-1.00 en 6.00. 2 lange rukken slaap dus. hoop dat dit doorzet. haan belde net is weer op weg naar huis. was vanmorgen al niet fit maar gaat echt niet dus
Goedemorgen, Ik kom even snel zwaaien. Heb echt nog geen tijd om bij te lezen en te reageren... Drukke dagen, zo'n kraamweek met een peuter haha... Hier gaat alles goed, de vorige nacht was minder, om de 2 uur voeden en dan was Thyrza nog niet tevreden, zoveel zuigbehoefte had ze. Gister een speentje gekocht omdat ze prima hapt aan de borst en vannacht een prima nacht gehad. 's Avonds wat vaker gedronken en de laatste keer goed aan beide borsten om 23.30 uur, toen om 04.00 uur hoorde ik haar smakken naast me dus maar weer aangelegd, na 1 borst was ze in coma, en om 07.00 uur weer ik ben helemaal blij!! Ze woog gister ook hetzelfde als de dag ervoor en ze plast veel dus ik hoop dat ze vanaf nu aan het groeien is op MIJN MELK
goeiemorgen deli: klinkt helemaal goed! je "klinkt" ook zo blij lekker aan het genieten dus! juffie: nee, nog niet ongesteld, zal denk ik morgen doorkomen. banner staat op dit aantal dagen ingesteld en begint automatisch weer op 1 peuters: tja, hoe vaak wij wel niet ritjes in de auto hebben gemaakt in de hoop dat zoonlief zou gaan slapen haha! dat deed hij dan ook wel...tot de auto geparkeerd werd en dan was het weer dubbelop in energie maar, trust me: het wordt beter!!
Deli, kan me voorstellen dat het druk is met ook nog een peuter erbij... Maar fijn dat ze beter geslapen heeft en zo goed groeit op mama's melk!