@ Juffie, wat vervelend zeg dat je zo'n rotnacht achter de rug hebt. Hopelijk zijn jullie snel weer fit en kun je je nachtrust inhalen.
juffie, ahh nee niet zelf ook nog griep....heel veel beterschap en probeer een beetje bij te tanken vandaag. Fijne dag iedereen. Ik ga zo naar mijn paardjes en boodschapjes doen. Alles is helemaal rustig gebleven. Zelfs een nacht goed geslapen.
Dag: jammer dat het nog rustig is. Dan maar lekker genieten van het mooie weer en je paardjes! bijtanken wordt vanavond pas vrees ik. Matthijs en Nathan wisselen elkaar net af met slapen enz.. Handig. Vanavond maar heel vroeg mijn bed in
Gelijk heb je, lekker vroeg je bed in vanavond. Hoe gaat het met jou? Heeft de griep doorgezet? Inderdaad vanochtend heerlijk genoten van het weer. De paardjes zijn weer mooi geborsteld. Dat is ook meteen het enige wat ik nu met ze kan doen . Maar ja nog even en ik hoop er snel weer op te zitten. Na de ks kon ik na 6 weken alweer rijden maar zal nu wel langer duren als ik gewoon ga bevallen. Vanmiddag gaan we lekker met zijn 3en naar het concours kijken wat mijn club dit weekend organiseerd. Wat zal ik jalours zijn op al die paardrijdende mensen maar is wel leuk om iedereen weer even te zien natuurlijk.
Dag: ja helaas hier ook buikgriep Echt zo balen. Manlief voelt zich natuurlijk ook beroerd. Nathan ook niet fit dus kan niets hebben. Matthijs is gewoon nog klein dus huilt zowiezo ook af en toe natuurlijk. Het vervelende is dat ik er niet aan toe wil/ kan geven omdat haan zich ook beroerd voet. Er moet toch iemand een beetje fit lijken
dag: gefeliciteerd met voorlopig koopcontract op jullie Droomhuis ! juffie: hanen en ziek... breek me de bek niet open haha! meid, jij ook heel veel beterschap! @all: zwaaaaaaai wat een weertje, heerlijk! lekker buiten bezig geweest, met onze oude buren de visite lekker buiten gezeten fijn hoor! iedereen een fijne avond enne Dag: sterkte als het wel begint!
judibi, ook vandaag gaat er niets gebeuren ben ik bang. Ach, kunnen we morgen nog van het heerlijke weer genieten. Fijne zondag alvast!
he bah Juffie...das neit fijn helemaal niet met dit mooie weer...beters chap voor allemaal dan! Hier alles ok, gisteren voor het eerst het springkussen weer eens opgezet in de tuin voor rayven....helemaal blij en gek gedaan de hele middag, had wel even moeite in slaap te komen door alle leuke dingen doen maar ook dat ging snel goed Geniet van het weer vandaag!
Goedemiddag... Kom ook even aanwaaien... Mijn zoontje was gisteren jarig en werd alweer 11 jaar! Jeeeej wat vliegen die jaren om zeg. Dus was drukke dag voor mama. Ik lag gisteren dan ook om 12 uur te bed. Ik kon aan Divano merken dat die ook moeite heeft gehad met zo'n dag want had n baggere nacht met hem. Half 4 wakker voor de fles en sindsdien niet meer in eigen bed geslapen! Is niks voor hem want ging allemaal zo lekker. Ow wij zijn vrijdag bij de osteopaat geweest met Divano. Achteraf gezien heel blij om.... Zijn stuitstaartje/staartstuitje (weet ik hoe dat heet... iig zijn stuitje) dat zit vast in zijn linker of rechterbek. Vandaar dat hij in n C-vorm ligt. Zijn manier van hoofdje naar 1 kant leggen/draaien/houden kun je zien als... heb zelf n stijve nek dan houdt je je hoofd ook op n manier wat t minst pijn doet. Dat doet Divano nu dus ook! Daarbij komt dat hierdoor hij dus heel veel lucht in zijn lichaam kan hebben en daardoor zoveel boert en scheetjes laat. Ook t kokhalzen en melk terug geven kan hiermee te maken hebben. Hoeft niet maar ze voelde niks geks aan de maag/buik. Nu krijgt Divano over 3 weken weer n behandeling bij haar. Is ff duur maar goed we krijgen hopelijk wel n (nog) vrolijkere baby terug die geen pijn meer heeft. Het overstrekken hoort overigens hier allemaal bij. Wij hebben tips gekregen wat we moeten doen als ie zijn eigen weer overstrekt. Vrijdag hebben we Divano laten proeven van bananenhapje! hahaha het potje was zo leeg! We hebben t in 2 etappes gegeven... vrijdag n helft en zaterdag de andere helft. Daar wist Divano wel raad mee. Én... ik heb witte plekjes op tandvlees gespot dus.... denk bijna zeker te weten dat ie nu tandjes gaat krijgen. Dan nog 1 laatste ding/nieuwtje... mijn zusje d'r dochtertje (van die tweeling) ligt sinds vrijdagavond in ziekenhuis. Ze had, dachten ze, last van stuipjes maar omdat ze geen koorts had wisten ze dat niet zeker. Nu ligt t aan de monitor en hartbewaking. Het kan 3 dingen zijn... of stuipjes óf epileptische aanvallen óf nog iets maar ben ik kwijt geraakt. Nu had ze gisteren weer 3x zo'n aanvalletje gehad maar de zusters waren er te laat bij om te kunnen zien wat ons Fenneke deed. Ze mag hoogstwaarschijnlijk maandag/morgen naar huis en dan moet ze woensdag terug komen voor n ECG (hersenscan) te laten maken. Uit bloed konden ze niks halen alles was goed!!! Hoop dat óf ze snel vinden en weten wat t is en daar medicijnen voor geven óf dat ze niks vinden met t oog op dat dan alles gewoon goed is met Fenneke. Mijn zusje en zwager zitten er helemaal doorheen. Ze hebben sinds de geboorte van die 2 niks als tegenslagen gehad. Mét de 2ling maar ook met mijn zwager zelf. De auto die er ook ineens mee ophield. Nog steeds niemand op kraamvisite geweest bij haar als maar n paar man. Mijn zusje heeft t echt gehad! Ik bel haar morgen op om te vragen hoe t nu is afgelopen met Fenneke. All... hoe is het met jullie? Ik ga nu lekker buiten van t zonnetje genieten in mijn tuin. Als Divano wakker is lekker n blokje om wandelen!
miran: nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje! en super dat divano het hapje lekker vond. wel vroeg begonnen trouwens..
Juffie... idd vroeg begonnen maar merk wel dat ie er aan toe is. Hij stopt alles in zijn mondje en volgt met zijn ogen ons eten of wat we eten. Dus dacht probeer t maar. Wou eigenlijk zomaar 1 of 2 lepeltjes proberen maar t beviel hem zo goed dat hij zelf meer wou. Dankje voor de felicitatie!
Kom me weer melden Stan is naar de psz dus ik ga nog een beetje in huis aanrommelen. Miran, fijn dat de osteopaat kan helpen. En wat leuk dat hij fruit al zo lekker vind. Vind het ook erg vroeg maar dat moet je helemaal zelf weten. Jij ziet wel of hij er aan toe is of niet.....maar let je wel op of hij geen allergieen ontwikkeld? En dat het goed blijft gaan met zijn darmen?? Juffie, hoe gaat het met de zieken?? Deli, red je het een beetje meis? Hoe gaat het voeden?
Mijn banner staat trouwens helemaal niet goed. Ben vrijdag pas uitgerekend en dat is volgens mij nog 4 dagen...... maar goed, die ene dag maakt ook zoveel niet uit, haha
"pas" over 4 dagen zegt ze hahha...is zo om hoor Vanmiddag tandartscontrole en Rayven voor het eerst mee haha ben benieuwd zal nog wel niet veel voorstellen voor haar
dag: lekker even rustig ochtendje voor jou dus.. rid: Nathan is de laatse x ook voor het eerst meegeweest. Stelde nog niets voor. Hij wilde zijn mond niet eens open doen. Kreeg wel een cadeautje dus dat was natuurlijk erg leuk hier verder alles redelijk. Voel me veel beter dan gisteren. Heb wel het perfecte dieet gevonden ben ruim 2 kilo afgevallen.. Haan is nog steeds ziek. Nathan gaat wel beter maar heeft een zeer kort lontje. Vermoeiend want ik ben zelf ook lang niet fit.
Mogguh allemaal! Wat een weertje gister en vandaag he? Heerlijk! Alleen erg jammer dat onze tuin op de kop ligt.. druk bezig hier, maar het wordt straks heel mooi! Tenminste, dat belooft manlief, dus daar ga ik maar van uit.. Hoe gaat het hier verder? Xx
Nog geen nieuws van dag, jammer de bammer Gaat het nog goed meis? Kun je je voorstellen dat je binnen 2 weken je kleintje in je armen hebt haha? Kom even snel langs waaien hoor! Ga zo ff onder de douche. Hier gaat het goed al heb ik wel het idee dat ik een voedmachine ben Om de 3 uur heb ik Thyrza een minuut of 20/25 aan iedere borst als ze dat kan volhouden en daarna moet ik nog wat nakolven omdat ze ze nog niet goed leeg drinkt en steeds in slaap valt. Dus dan krijgt ze dat restje nog met een flesje als toetje. Zo ben je wel steeds meer als een uur kwijt aan voeden en dat met een peutertje die dwars is omdat hij ook aandacht wil maakt dat ik het wel heel zwaar vindt. Maar Thyrza is verder heel tevreden. Heb haar nog amper horen huilen tenzij het was van de honger. 's nachts komt ze nu steeds 1 x. Ze krijgt tussen 11 en 12 de laatste voeding en dan zet ik de wekker 5 uur later omdat onze eerste kraam zei dat er niet meer dan 6 uur tussen een voeding mag zitten per 24 uur. Dan moet ik haar echt wakker maken voor de nachtvoeding en dan slaapt ze zo weer verder tot de volgende morgen en daar zit soms ook wel weer 4 uur tussen dan maak ik haar weer wakker. Dat is wel lekker natuurlijk en ondanks dat ben ik nog hartstikke kapot hahaha... @ Borstvoeding mama's hoe deden jullie dat? Maakte jullie je kindje echt steeds wakker om de 3/4 uur? En wanneer gingen jullie over op "voeden op verzoek" @ all; zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai denk wle aan jullie