[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Pff kan me voorstellen dat dat zwaar is ja, op dat gebied is fv wel makkelijker lees ik haha

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    deli: voed eigenlijk altijd op verzoek. met als gevolg dat ik nog 2 nachtvoedingen heb.;) vannacht was het: 19.30-1.30-5.30.
    soms maak ik matthijs om 22.00 nog wakker maar dan slaapt hij vaak een minder lang stuk achter elkaar.. vermoeiend idd en soms twijfel ik of ik bv moet blijven geven maar als matthijs dan lekker bij me drink vind ik het ook heel fijn! Hier overdag trouwens soms om de 2,5 uur maar ook wel eens om de 4. ritme is ver te zoeken nog;)

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... bij mij heeft dat ook lang geduurd voordat Divano zijn ritme gevonden had hoor. Nu dachten we dat ie zijn nachten doorsliep maar sinds 2 nachten is t hommeles hier in huis. Rond de klok van 4/5 uur komt ie weer... niks als huilen en niet meer in eigen bed willen. Denk dat ik wel weet waar t aan ligt want rond die tijd schijnt t licht op zijn kamertje. En onze kamer is stikdonker en daar kan ie wel slapen. Denk dat dat t is bij Divano. Dus ik zal donkere gordijntjes moeten hangen!

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Deli, ik heb Stan ook altijd op verzoek gevoed totdat hij ongeveer 3 maanden was. Tegen de tijd dat ik moest werken heb ik er een ritme in proberen te persen maar dat lukte niet en ben toen overgegaan op fles. Stan kwam snachts altijd omdat die maar heel kort dronk. Weet ook niet zo goed of ik hem anders zou laten liggen of niet. Stan was net als Thyrza ook lekker op gewicht dus ergens zou ik denken......lekker laten liggen tot ze zelf komt. Is ze wel goed wakker te krijgen voor die nachtvoeding? Als Stan niet uit zichzelf kwam kon ik hem wel wakker maken maar viel dan meteen weer in slaap. Gevolg, steeds uitkleden, voetjes kietelen en verschonen om er ook maar iets in te krijgen. Op hoeveel voedingen kom je uit als je haar zou laten slapen?? Als het er dan nog 6 zijn zou het niet erg zijn toch?

Zometeen toch maar alvast wat telefoontjes plegen om info op te vragen bij makelaars hoe het in zijn werk gaat als je je huis gaat verkopen. Daar hebben we tot heden nog nooit mee te maken gehad dus dat is weer vreemd voor ons. Heb wel met haan afgesproken dat we pas een te koop bord in de tuin gaan zetten als de geboorteborden weer weg zijn en niet eerder. Ik wil niet alles tegelijk maar echt genieten van mijn kraamtijd omdat dit waarschijnlijk ons laatste babytje word. En voor je het weet moet je al weer aan t werk...

5. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    @all, zwaai vanaf hier! Kom vanavond ff tokken. x

6. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hahaha nou door slapen doet zoey eigenlijk bijna nooit
    komt altijd minimaal 1 keer voor een borst melk hahaha
    En als baby standaard elke 2 uur ook snachts .
    Het enigste wat ik zat ben geworden is het afkolven en daar ben ik dan ook mee gestopt maar ze drinkt nog wel live bij mij vandaan en ze is nu 11 maanden en hoop het nog minimaal 11 maanden vol te houden

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    melanina: petje af hoor zo lang voeden. Denk niet dat ik dat ga volhouden. Vind bv prachtig maar wil op een gegeven moment ook mijn lichaam weer terug:) Verder vond ik het bij Nathan heel fijn dat ik op een gegeven moment (met kv en bijvoeding enz) een beetje een ritme kreeg.. Maar wie praat ik over 8 maanden wel anders;)

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ach ik denk er niet echt bij na ik neem de dag hoe het komt
    als baby ook ik voedde ook op verzoek soms was ik zo moe dat papa een flesje afgekolfde melk gaf.
    Maar nu het niet echt haar echte voeding meer is geef ik haar wanneer ze er echt om vraagt en nu ze ouder word vraagt ze weer meer .
    Vandaag prikjes gekregen en wat heerlijk dat ik haar aan me borst kon nemen om haar zo te troosten.
    En juffie als dalijk je kleine man met de pot mee eet dan zal je zien dat je minder hoef te voeden en je langzaam weer je lichaaam voor jezelf hebt
    Alleen die stomme hormonen blijven volgens mij plakken
    Ik hoop heel stiekem als ik met Zoey uitgevoed ben er stiekem dan een buikbaby is .
    Dus ze moet nog minimaal 1 jaar drinken eerder ben ik er nog niet klaar voor.

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    melanina: wow dat lijkt me ook wel heel bijzonder hoor. zolang voeden.

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Even snel nog over het hele borstvoeden;

@ Dag, ik kom op 7 voedingen als ik haar gewoon wakker maak overdag om de 3/3,5 uur en dan 'snachts 5 of 6 uur er tussen laat.

Gister was bijv. voeden om
    22.45 meldde zichzelf voor
    04.45 wakker gemaakt (wordt ze moeilijk wakker)
    08.00/08.30 wakker gemaakt (wordt ze moeilijk wakker)
    11.30/12.00 wakker gemaakt (wordt ze moeilijk wakker)
    14.30 meldde ze zichzelf, vorige voeding liep niet zo lekker met hielprik en gehoortest tussendoor
    17.30 wakker gemaakt (wordt ze moeilijk wakker)
    19.30 wakker gemaakt (wordt ze moeilijk wakker)
    22.30/23.30 of als ze eerder komt en dan zet ik de wekker voor de nacht weer 5 uur na de laatste voeding

Ze woog bij haar geboorte 3930 en is afgevallen tot 3670/3680 vanaf dag 2 was ze zo'n beetje stabiel op dit gewicht. Gister woog ze 3730 en vandaag 3700. De kraamhulp zei dat dat net een flinke plasluier kon zijn want ze plast wel heel veel. Ik had gewoon gehoopt dat ze nu wat sneller zou groeien. Maak me een beetje zorgen omdat ze ook zo in slaap valt met voeden dat ze te weinig krijgt.

Ik heb net haanlief een flesje kv laten geven, 90 cc dit heeft ze bijna helemaal opgedronken en ik ben gaan kolven om te zien wat eruit komt. Dit was 60cc. De kraam zegt dat zij er meer uit krijgt met drinken dan zo'n kolf apparaat alleen maak ik me dan toch zorgen omdat zo'n apparaat constant trekt en zij niet omdat ik haar steeds wakker moet schudden.

Maar goed, ze ligt de hele dag verder prinses heerlijk te slapen en oogt heel tevreden, ze poept en plast meer dan genoeg dus misschien is het meer mijn onzekerheid?!?! De vk zei dat ze wat meer energie moet krijgen om de borsten goed leeg te drinken, tot die tijd voed ik en kolf evt. nog wat na om te geven of ze krijgt wat kv na. Vindt het wel een gedoe hoor! Je weet gewoon niet of ze voldoende krijgen maar daar moet je maar op vertrouwen dan.

Morgen komt de vk weer, kan ik nog even overleggen en we hebben een 9e en 10e dag kraam gekregen om nog wat begeleiding te krijgen hahaha, heeft m'n kraam voor gezorgd maar dat is m'n vriendinnetje die het ook gewoon gezellig vindt ;) Ik krijg nu nog halve dagen kraamzorg dus ze vroeg nog 2 dagen van 4 uur maar de vk gaf 2 dagen van 6 uur dus ik hoop dat ons meisje goed gaat groeien en dat ik me dan geen zorgen meer ga maken.

Sorry voor het ego verhaal! Ik hoop dat ik snel weer wat kan meekletsen maar zoals ik al zei; het valt me erg zwaar allemaal. Ik ben ook echt kapot 's avonds en kan weinig hebben, loop veel te huilen en dat vind ik wel vervelend. Wil er zo graag zijn voor Wesley ook maar het lukt me allemaal voor geen meter!

11. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Lieve Deli,

Ik snap wat je doormaakt. Kayra groeide in het begin ook voor geen meter. In het begin maakte ik me ook heel veel zorgen maar na een poosje heb ik het proberen los te laten, hoe gek dat ook klinkt. Zolang jullie meissie goed helder is en overdag zo prinsesheerlijk ligt te slapen zou ik me er niet te druk over maken. Ze valt niet meer af en dat is al heel goed!!!!!! Ik heb Kayra eerlijk gezegd nooit wakker gemaakt voor de voeding, mede ook om wat je schrijft dat ze dan bijna niet eet. En vooral in de nachten niet:), dat is voor jullie beide heel vermoeiend. Het kost de kleine meid nog zoveel energie om te drinken en dat is nog erg vermoeiend. Maar dat komt vanzelf wel. En wat hier ook wel meespeelde was dat ik ws wat minder voeding aanmaakte doordat ik weinig sliep en het overdag ook druk had met Thomas. Ik heb in het begin dan ook gekozen om haar kv erbij te geven. Met het kolven ben ik heel snel gestopt. Met 2 kinderen vond ik dat niet te doen, want dat was vaak net in de tijd dat ik dan aandacht aan Thomas kon geven. Probeer er een beetje je weg in te vinden en er mag 3/4 uur tussen de voedingen zitten. En de laatste voeding zou je ook kunnen kiezen dat je zelf afkolft en je haan een fles bv of kv geeft. Dan weet je wat ze binnenkrijgt en zou ik haar mooi laten liggen:). Of je geeft haar eerst bv en maakt dan bijv nog 60 cc kv, dan kan ze nog wat bij drinken en brengt ze wel bij jou de bv goed op gang..........
    En over het groeien, hier deden beide kids dat in het begin helemaal niet en Thomas is nu inmiddels 16,8 kilo en Kayra ook al 8. Nu zou Thomas zelfs aan de zware kant zijn, en de eerste weken na zijn geboorte wilden ze dat we allerlei soorten bijvoeding zouden geven. Dat hebben we niet gedaan en het is nu dus een beer van een vent;). Probeer te genieten meid, het komt echt goed, laat de onzekerheid wat los. En als het echt niet wil dan kun je toch idd ook overgaan op flesvoeding. Ik wil je er absoluut niet van afkletsen, maar toen ik met Kayra ben gestopt met de bv werd mijn eigen dag een stuk rustiger en relaxter. Dan kun je meer in een schema voeden en voel je je zelf ook weer een stuk sterker. Twee kids is gewoon heftiger. Meid hele dikke knuffel!!!!!!!!! Het komt echt goed!!!

Meiden, kom zo nog even verder reageren, ga eerst Thomas even in de kleren doen. Eigenlijk wil hij dit zelf morgen pas:D, maar dat vind ik een beetje te gek;).

Dikke knuffel Liena

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen!

Deli: Wat lastig zeg. 2 kindjes is heftig meis. Ben het helemaal met je eens. Vond het ook echt pittig vooral als je dan ook nog moet kolven tussendoor. Maar heel snel vind je je weg daar in. Ik vond de eerste dagen alleen met 2 kindjes heel spannend. Maar nu gaat het eigenlijk vanzelf.
    Wat betreft het voeden ben ik het helemaal met Liena eens. Ik heb nooit het probleem gehad van een kindje dat neit goed groeide op de bv maar het lijkt mij dat als Thyrza goed plast en poept het gewoon goed gaat. De eerste weken slapen babytjes natuurlijk toch ook nog bijna de hele dag.

Dikke knuf!

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Deli, heftig hoor. Ook ik denk dat je gewoon de plasluiers in de gaten moet houden. Dan krijgt ze vast genoeg. Met kolven krijg je er inderdaad lang zo veel niet uit als dat Thyrza zelf drinkt bij jou. Probeer je rust er in te vinden dan gaat het voeden en je ritme er in vinden steeds makkelijker. Is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Stan sliep bij ons in het begin ook altijd. Zodra hij mijn borst raakte was hij vertrokken. Puur door het contact met mij en dronk daardoor max 5 tot 7 minuten en groeide ook niet hard. Maar na een tijdje kreeg hij meer energie en kwam alles goed op gang. Fijn dat je nog even extra hulp hebt. Volg je gevoel!

14. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Deli, is ook heel zwaar. zeker als je je zorgen maakt. Als ze goed blijft plassen gaat dat iniedergeval goed.
    Misschien is het idd wat vermoeiend voor haar om de borst te drinken dat had Ryan na de geboorte in het ziekenhuis ook. De verpleegkundige kietelde hem dan af en toe onder z'n voetje. Beetje bijvoeden met KV is natuurlijk ook geen probleem!
    Kan me voorstellen dat je haar gewicht graag omhoog wil zien gaan maar dat houd de VK ook wel in de gaten en ze zullen het vast betijds aangeven als zij vinden dat het niet goed gaat!
    Beetje dubbel kan ik me voorstellen, je maakt je zorgen en wil ook gewoon genieten van je meisje en dan heb je ook nog een peuter rondlopen die je alle aandacht wil geven.
    Je doet het echt super meid, je mag trots zijn op jezelf, is ook gewoon heel zwaar. Begint niet altijd met een roze wolk en daar hoef je je niet voor te schamen!! Fijn dat je wat langer kraamzorg krijgt, heerlijk met je eigen vriendin!
    Dikke knuffel voor jou! x

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Meiden bedankt voor jullie lieve reacties!!

Gister/vannacht was DRAMA! Thyrza had van 23.30 tot 00.30 bij mij gedronken met het nodige wakker maken/houden en ze had nog zin... 60 cc gekolfde melk gegeven maar ze bleef onrustig uiteindelijk om een uur of 2 nog aangelegd aan beide borsten maar er kwam geen drol uit dus toen nog om 02.30 90cc kv gemaakt en daarna viel ze pas in slaap :( ik zat er gewoon naast te huilen, m'n kindje schreeuwde van de honger en ik kon het niet geven.

Vanmorgen weer een uurtje gevoed om 07.15 want ik hoorde haar smakken naast me maar ze viel weer steeds weg, tussendoor 2 luiers verschoond en haar even bij me weg gelegd. Na een uurtje voeden heb ik haar in bed gelegd maar zag dat mondje alweer zoeken en smakken, toen stortte ik in!

Voor mijn gevoel ben ik er helemaal klaar mee, heb geen zin meer in die bv! Ben steeds zolang druk en doe Wesley tekort, vind het echt moeilijk. Straks komt de vk nog en dan zullen we nog eens bespreken wat de mogelijkheden zijn maar als ik m'n eigen gevoel volg wil ik ermee stoppen het liefst. Dan hebben we rust in huis en kunnen we genieten van elkaar. Wesley vraagt veel aandacht maar de laatste week is het steeds geweest dat mama aan het voeden of verzorgen was en papa met Wesley bezig was. Gister heb ik 'm naar bed gebracht en hij schreeuwde eerst gewoon dat papa het moest doen. Vanmorgen ben ik ondanks de moeheid opgestaan en heb net heerlijk met Wes getekend en gestempeld maar zit nu alweer tegen de klok aan te hikken omdat ik zo moet voeden.

Misschien moet ik meer geduld hebben en komt het dan idd vanzelf goed maar ergens denk ik 'ik heb daar geen zin in, ik wil genieten van mijn beide kindjes' Feit dat m'n moeder vandaag jarig zou zijn speeltt ook al een grote tranentrekkende rol dus mijn dag begon geweldig! Nou ja, wordt vervolgd zullen we maar zeggen. De aankomende dagen zullen het bepalen.

Eigenlijk best oneerlijk, je hebt als vrouw een zwangerschap uit te dragen, zware bevalling te doen en dan is het tijd om te genieten zeggen ze en dan zit je met andere toestanden, tepelkloven, tepelhoedjes, motherpads, kolven; ik weet niet wat voor toestanden we ons allemaal nog op de hals halen, hahaha... Maar als ik heel eerlijk ben heb ik de afg. week bijna niet genoten van ons gezinnetje en daar baal ik van. M'n haan heeft nu vakantie en ik wil graag dat het een beetje loopt en we leuke dingen kunnen doen!

Einde ego, SORRY!

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Deli, als je er klaar mee bent dan ben je er klaar mee. Borstvoeding is super mits het goed gaat. Begrijp me niet verkeerd...ik ben echt wel voor bv maar niet ten koste van alles. Mijn schoonzus had het zelfde gevoel als jij en is er ook snel mee gestopt waardoor ze rust kreeg. Wat vind je haan er van? En dan ook nog vandaag je mams verjaardag. Is emotioneel ook niet niks! Veel sterkte vandaag en een dikke knuffel. Je zou nu natuurlijk ook heel graag terug kunnen vallen op je moeder, heel begrijpelijk. Ik hoop voor je dat je er straks na het gesprek uit bent wat je gaat doen. Te lang twijfelen is ook niet goed voor je rust. Nogmaals hele dikke knuffel voor jou!!

17. judibi

judibi Bekend lid

deli: als je gevoel het zo aangeeft: dan lekker stoppen met bv! het is geen heiligmakend middel!! tuurlijk is het mooi en goed als het wel lukt, maar als het niet lukt of niet genoeg is...
    meid, fv is ook heel goed hoor. doe je zelf en je gezin niet tekort door te denken dat je door moet gaan met bv omdat anderen dat vinden.
    ik moest het destijds ook opgeven, dubbele borstontsteking omdat zoonlief niet goed kon aanhappen door een te korte tongriem, kwamen we veeeeeel later achter. maar man, wat een rust en genot zodra die druk wegviel!
    spanning en stress rondom het voeden is niet goed, dus meid, volg je hart en beslis dan. het komt wel goed, skatje;)

@all: zwaai!!!

18. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Deli, meid wat zwaar allemaal. Ik kan me zo goed voorstellen dat je het zwaar hebt. Ik wilde ook koste wat kost Kayra bv geven. Maar toen ik eenmaal de keuze had gemaakt viel er een last van mijn schouders en kon ik gaan genieten!!! Met fv worden ze ook echt groot hoor, voel je daar niet schuldig over. Ze hebben meer aan een mama die lekker in haar vel zit en dan fv krijgen dan een mama die helemaal gestrest is. En hier op het CB zeiden ze dat het geen zin heeft om langer dan 10-15 minuten aan een kant te laten drinken. De rest sabbelen ze. En als je idd niet genoeg voeding hebt en door fv te geven een lekker tevreden meisje hebt zal je zien dat je zelf ook weer snel aansterkt en weer vrolijk bent, meer energie krijgt en kan genieten van je gezinnetje.

En tuurlijk het is met 2 kids gewoon heel druk, de komende periode heb je wel nodig om je weg daar een beetje in te vinden en de tijd te verdelen tussen de beide kids!!!! Komt echt goed meid!!!
    En vandaag je mams dus eigenlijk ook jarig, dat is ook moeilijk. En je zou mss zo graag eens met haar overleggen:(Heel dikke knuffel meis!!!!!!

@ Juffie, hoe gaat het bij jullie, zijn jullie weer een beetje aan de beterende hand? Wat vervelend zeg dat jullie allemaal tegelijk ziek zijn. Hoe gaat het met Matthijs? Doet hij het goed?

@ Dag, meid hoe gaat het met jou? De baby nog lekker warm bij mama? Nog een paar dagen tot de uitgerekende datum, spannende tijd of niet?
    En dan ook nog een voorlopig koopcontract getekend???? Gefeliciteerd, wat heerlijk, kunnen jullie straks mss in jullie droomhuis wonen. Dan ook een foto hier he;), ben nu al nieuwsgierig:p.

@ Judibi, zwaai terug:D. Hoe gaat het bij jou? Inmiddels je rust weer een beetje gevonden?

@ Pooh, hoe gaat het met jou? Druk bezig in huis? Hoe gaat het met Ryan?

@ Miranda, hoe is het afgelopen nacht gegaan? Heeft Divano jullie een beetje laten slapen? Hoe gaat het nu met je werk erbij? Begin je je draai een beetje te vinden?

Nou meiden ik stop er eerst weer mee, de kids willen ook graag wat aandacht, en moet nog even bellen met de psz. Thomas kan hier in de buurt mss eerder heen. Spannend hoor, ben ook zo'n doos als het gaat over loslaten van de kids:):)
    Dikke knuffel!!

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Deli... meis... wat vreselijk voor je. Idd zoals ik weet niet wie t eerder heeft gezegd hier maar als Thyrza goed poept en plast is t niet erg dat ze niet echt groeit. Dat komt vanzelf wel goed meis. Maar hoe rot moet jij je vandaag voelen. Ik snap helemaal je verdriet om de verjaardag van je moeder...komt daar ook nog eens bij dat jij vandaag met n slechte start bent begonnen omdat je je kind hoorde huilen van de honger. Meisje... als jouw gevoel zegt dat je hier klaar mee bent met die bv.... ga dan niet door omdat andere mensen vinden dat je t te snel op wilt geven. Volg je gevoel/instinct. Je kunt ook niet je kleintje laten huilen van de honger en Wesley zoals jij zelf zegt tekort doen. Dat is niet zo maar voor jouw gevoel doe je hem tekort. Meis... doe wat je hart je ingeeft en niemand zal je verwijten maken... je hebt t immers geprobeerd toch! Heel veel suc6 en sterkte!

All... ben net bij CB geweest en Divano is weer flink gegroeid... hij is nu 60 cm groot en bijna 6 kilo!
    De arts vond dat we naar de kinderfysiotherapie met hem moesten gaan voor zijn hoofdje. Hij zei niet dat de osteopaat niet goed is maar medisch gezien mochten ze daar geen advies op geven. Het is dan nog wat de ouders willen natuurlijk maar ik heb zoiets van "baad t niet dan schaadt t niet".
    Hij heeft net zijn prikjes weer gehad en moest hem thuis meteen n zetpil geven aangezien we de vorige maand zoveel met hem hebben afgezien. Hopelijk nu niet zo veel last voor t kleintje!

Dag.. t schiet al aardig op bij je he?! Hoe voel je je nu? Is t nog vol te houden of brand je van verlangen?

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Liena... Divano heeft iedere avond huiluurtjes (standaard, kan er de klok op gelijk zetten) van 18.00 uur tot 21.15 uur!
    Gisteravond dus ook weer. Ik zeg tegen Chris maak maar n fles klaar. Hij zei "Miranda toch... hij heeft om half 5 n fles gehad en daarna om half 8 en nu wil je hem weer n fles geven?!!!"
    Ik zeg "maak die fles nou maar klaar!!!"
    Ik de fles gegeven en Divano dronk hem helemaal leeg en viel als n blok in slaap. Chris was bang dat ie midden in de nacht weer zou komen. Ik zeg: die slaapt door tot n uur of 6. Vanmorgen lag ik al om half 7 klaar wakker omdat ik Divano nog niet gehoord had in de nacht. En maar luisteren en luisteren... mijn wekker liep om 10 voor 7 af en ja hoor... toen begon ie zijn eigen te laten horen. Dus hij heeft vannacht geslapen van half 10 tot vanmorgen 7 uur weer n fles. Net waren we om 11 uur terug van CB en dacht geef hem gelijk n flesje kan ie meteen naar bedje toe... Divano was helemaal op. DUs om 11 uur flesje warm gemaakt en wat denk je... hij had maar 25 cc gedronken en ligt nog steeds voor pampes te slapen. Ik zie vandaag wel hoe laat ie nu komt!
    Hopelijk vannacht wel goed maar ga er niet vanuit!

Deel Deze Pagina