@Deli, lieve Deli, alles behalve ego hoor! Als het BV niet gaat, dan gaat het niet hoor, daar hoef je je totaal niet schuldig over te voelen. Zie het idd nog even aan, als het niet lukt, dan ga je over op flesvoeding. En wat super dat Thyrza vandaag goed heeft gedronken! Dikke, dikke knuffel! @Dag, ja super he? Wat een dag.. eerst zo ineens middenin een sollicitatieprocedure, nog 1 sollicitatie lopen zelfs (bij een dierenzaak), en mijn vader krijgt zijn eigen boek! Thnx voor het veren! @Juffie, dankje!
goedemorgen! Deli: hoe gaat het nu?? Dag: alles nog rustig? all hier weer een gekke nacht. Matthijs dronk om 19.00 toen slapen en gedronken om 1.30 en 5.30. Slaapt het lange stuk dus 's avond.. hoe ik dit nou moet veranderen weet ik niet. Het zou wel fijn zijn als het nog veranderd voor ik moet werken. Want moet er nu 2 x uit 's nachts. Lag er wel om 20.30 in gisteravond dus heb behoorlijk wat uurtjes slaap gehad
Mogguh, nee dat is idd moeilijk om te veranderen Juffie en lastig zo ja....wanneer moet je weer werken dan? Hier wachten tot ik naar de vk kan, om half 10 daar wezen en dan door naar mijn werk...ben best nerveus jullie horen het vanavond wel ik ben op mijn werk te druk om te tokken
succes bij de vk rid!! Juffie, yep alles nog erg rustig! Ga nu maar weer een beetje in huis aanrommelen. Verveel me inmiddels te pletter.
goeiesmorgens deli: gewoon hier blijven "ego-en" hoor! dan kun je in ieder geval je ei kwijt en dat scheelt vaak al zoveel juffie: jij voedt op verzoek toch? kun je dan niet heel langzaam aan beginnen de avond voedtijd te verschuiven zodat het lange slapen ook verschoven wordt?? nog maar 4 weekjes verlof te gaan wat vliegt de tijd toch! dag: verveling toegeslagen haha! geniet er nog maar even van want zoals ik het altijd hoor en lees, wens je over een tijdje dat je je nog eens even lekker kon vervelen maar ik hoop voor jou/jullie dat jullie kleine meid zich nu ook snel gaat aandienen! rid: hoop dat alles goed was bij de vk, maar anders hadden we al wat gehoord denk ik, want dan was je waarschijnlijk niet naar je werk gegaan! een rustiger beebje misschien dan Rayven? hoop in ieder geval dat je weer helemaal gerustgesteld bent nu QB: klinkt allemaal heel goed spannend hoor! hier gaat alles weer zijn gangetje. klustijd heeft zich weer aangediend
Goedemorgen... Even ego-berichtje vanmiddag uitgebreid berichtje, MOET nu aan rijden dus ff snel... Divano schijnt tot nog toe alleen maar last van koorts te hebben. Hij had gisteravond 39 graden en vannacht om half 4 had ie 38 graden en vanmorgen om half 8 37.6 graden en net om kwart voor 11 had ie 38,6 graden koorts, maar verders is ie vrolijk en hangerig! Ff afkloppen maar tot nog toe géén huilbaby!!! Tot strakkies... moet nu écht gaan!!!
Miran: hopenlijk blijft Divano gewoon vrolijk! Werkze! Jubidi: inderdaad voed op verzoek. Het is elke dag weer afwachten hoe we uitkomen 's avonds. Aan het eind van de dag slaapt Matthijs ook niet zo veel en is jengelig. Dus om 19.00/19.30 moet hij dan gewoon echt lekker naar bed. maar goed dan begint hij dus aan zijn nacht. Nathan had dit ook en die ging pas doorslapen toe hij fv kreeg. Maakte hem dan om 22.00 nog wakker en dan ging het wel goed. Met de bv lukt dat wakker maken voor een voeding op 1 of andere manier vaak niet omdat hij dan niet genoeg drinkt.. Ach komt vast goed. (en hopenlijk voor ik weer aan het werk moet ) Jij weer in de periode rond je ei dus.. Have fun Dag: saai he maar een beetje thuis zitten wachten? all: hier straks kraamvisite van een collega en daarna Nathan ophalen bij de go. De was hangt hier heerlijk buiten te drogen. Nu even stofzuigen, soppen en afwasmachine leegruimen. Is het weer een beetje netjes
Hoi Meisjes Deli wat vervelend dat je zo worstel met de bv. In het begin dronk sabela ook heel lang aan de borst maar kwam wel goed aan. Ik wil je als tip geven als je toch wil door gaan met de bv probeer dan zo min mogelijk bij te voeden dan loop je productie terug,en om je productie omhoog te krikken a twee uur aanleggen en voeden op verzoek. En meis niet geslagen is altijd mis en anders over op de fles. juffie gaat hard joh over 4 weken al weer werken. gaat alles goed met de kleine mannen? rid ben benieuwd hoe het bij de vk was Dag alles nog rustig meis? Mup wat knap dat ze al op het potje gepoept heeft!! Miran een ziek kleintje hou je het goed in de gaten. queen had je nou een nieuwe baan? heb ik dat over het hooft gezien. Judibi hoe is het meis? Hier gaat alles lekker Sabela vandaag al weer 5 maandjes. Ze groeit echt als kool. Ze pakt nu inmiddels ook de fles als ik te werk ben die weigerde ze in het begin. @ all hoe is het met jullie?
Zo alles is weer netjes. Alleen nog wat was wegwerken. Nu maar eens een tukkie doen. Vanacht niet echt kunnen slapen.
rosa: hey! fijn dat Sabela nu wel de fles wil. Nathan wilde ook geen fles. geeft toch stress. Matthijs gaat tot nu toe nog goed. hopenlijk blijft dat zo. Dag: slaap lekker!
Hey meiden, Tukkie heeft me goed gedaan. Ook nog eens goed nieuws gehad. Vandaag moest mijn vader op controle in het zkh voor zijn alzheimer. Het is de laatste 4 maanden niet verslechterd dus hopelijk helpen de medicijnen die het proces vertragen toch goed. Beter zal het niet worden maar vind het in ieder geval fijn dat hij niet hard achteruit gaat. Helaas kan dat van het ene op het andere moment veranderen maar ik blijf positief. Nu kan hij nog best veel en geniet van de kleinkinderen. We kunnen hem dan wel niet alleen met ze laten maar dat is niet erg. Zolang hij nog deel kan nemen aan leuke dingen ben ik gelukkig Ons nieuwe huis is in dezelfde straat als mijn ouders wonen dus ik heb dan ook wat meer rust. Vind het fijn dat ik mijn moeder kan helpen wanneer dat nodig is. Maar ja, nog even geduld voor we gaan verhuizen. Kan trouwens geen foto's plaatsen want die heb ik niet, haha. Stond niet via makelaar te koop dus ook niet op een website. Als ik binnenkort met de beeb en stan ga wandelen zal ik wel eens een fotootje knippen . Zoooo heel verhaal! Rosa, fijn dat sabela nu ook de fles pakt. Geeft toch meer rust als je moet werken. Fijn dat het zo goed gaat met je meiden. Lekker genieten! De bloemkool is al gewassen en de beenham is aangebraden. Straks alleen nog in de oven en de krieltjes bakken en ik ben weer klaar voor vandaag. De was is gedaan en alle bedden weer schoon. Er ligt nu alleen overal speelgoed. Kan ik nu niet zo goed tegen.
Hey meiden, Hier ben ik heel even want ga zo aan het eten beginnen. Pfff toestraks heeft haantje k**-nieuws gekregen. Er is geen werk meer. Hoop echt dat we snel iets nieuws vinden. Ben blij dat ik en Vanisha morgen met opa en oma naar de efteling gaan. Even afleiding
mup, he bah!! Wat een vervelend nieuws!! Ik hoop dat hij snel wat anders heeft. En veel plezier morgen in de efteling. Even lekker wat anders aan je hoofd.
Zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!! Kom alleen even zwaaien en zeggen; @ Dag, ik denk aan je meis... Nog 2 weekjes max. ben benieuwd naar jullie scheetje!!
Hey meiden Sorry voor de late reactie hier maar ben vandaag wel gaan werken om mijn gedachten te verzetten want waar ik al bang voor was....ons beebje is met 12 weken overleden....ik vind het zo erg en onwerkelijk allemaal want op de echo ziet ie er nog zo mooi uit verder maar geen kloppend hartje Morgen naar de gyn. om verder te zien hoe we dit het beste kunnen aanpakken en alles stopzetten zoals de kraamzorg, creche en zo... Moet het allemaal even verwerken want had dit toch niet verwacht....