Rid, neeeeeejjjj wat onzettend erg!! Dat had ik inderdaad ook niet verwacht zeg. Hoe pakt je haan het op? En nu? Moet je nu gecurreteerd worden of hoe doen ze dat? Ik hoop dat jullie het enigzins een plekje kunnen geven. Een hele dikke knuffel meis! Deli, denk ook aan jou! Hoe is je dag gegaan vandaag en afgelopen nacht?
Hey Dag...tja haan vind het heel erg dat weet ik zeker echter praat hij er niet veel over, hij vindt het helaas niet nodig steeds over iets te praten wat er niet meer is...dat doet wel zeer maar kan het ook niet afdwingen Morgen bespreken wat we gaan doen, curretage is idd een optie maar de vk zei dat de gyn. het misschien met inleiding op de natuurlijke manier wil laten bevallen en dat zie ik zeker niet zitten al die pijn en ellende voor uiteindelijk niks dus als ik even kan kiezen dat niet....
Rid, dat is moeilijk als het een binnenvetter is. Als je iets kwijt wil dan zijn we er voor je! Hoop voor je dat je morgen je wensen kan bespreken in het gesprek. Succes en heel veel sterkte. Ik ga nu in bad en met een boek naar bed. Ben moe.
rid: wat moeilijk zeg dat je haan er niet over kan/ wil praten. Hier kun je altijd je ei kwijt hoor. Blijven praten hoor. Ik kan me niet eens voorstellen hoe verdrietig je moet zijn Nogmaals dikke knuffel! Dag: slaap lekker vannacht. Hopenlijk een goede nacht of een nacht met weeen natuurlijk. xxx
Thanks meide voor jullie lieve woorden en knuffels dat doet me meer goed dan jullie weten als ik het lees schieten de tranen me in de ogen...heb redelijk geslapen gelukkig en gisteren heeft haan wel even gepraat uit zichzelf dus daar was ik heel blij mee Zo de kleine meid naar de creche brengen en dan wachten tot vanmiddag, morgen is haan er niet dus ben bang dat ik moet wachten tot na het weekend wel vervelend maar ja Dag alles ok nog daar??
goedemorgen, rid: fijn dat je haan toch uit zichzelf gepraat heeft. Heel veel succes en sterkte vanmiddag. ik denk aan je!
@ Rid, lieve, lieve Riedeltje wat ontzettend erg voor jullie!! Dit had ik totaal niet verwacht toen ik je berichtje las over je ongerustheid ik hoop dat jullie het een plek kunnen geven hoe moeilijk dat ook zal zijn. Ik hoop dat je ook met je haan samen dit kunt verwerken meis! Knuffel voor jou! @ Dag hoe is het? Mijn telefoon wacht op een smsje hoor!! Gister had ik een betere dag, heb het gevoel dat mijn hormoontjes weer op z'n plek zijn gevallen haha... Gister heeft Thyrza de hele dag tevreden gedronken van mijn melk aan de borst en een toetje afgekolfd maar in de namiddag was dat weer niet genoeg. Had ze aan beide borsten ruimschoots gedronken, een restje afgekolfd gekregen en toch nog zin dus nog een klein beetje KV erna. En 's avonds ook weer zo. Ik had de laatste voeding volledig gekolfd die heeft m'n haan gegeven en ben ik gaan slapen. Ik werd om 4 uur ong. wakker omdat er een dametje naast mij heel hard lag te scheten en poepen haha... Toen heeft ze bij mij gedronken en toen werd ik om 8.30 weer wakker van een schetend meisje. Dus dat was een heerlijk nachtje! Mijn haan had 'savonds mijn melk 80cc gegeven en ze had nog 25 KV gedronken. Straks komt de vk de week afsluiten en ik heb gister goed gesproken met m'n haan wat betreft de bv en hij staat gelukkig achter mij, dat is al een heleboel waard. Als ik wil stoppen omdat het teveel tijd in beslag neemt waarmee ik vooral Wes te kort doe dan snapt hij dat helemaal. Hij hoopt (ook een beetje voor zichzelf want die mega borsten vindt hij wel wat ) dat ik toch nog even door ga maar als het niet zo is, is het goed! @ Mup, wat een nieuws ook voor je haantje hopelijk komt het allemaal snel goed meis! En idd wat afleiding bij de efteling. @ All, heb elke keer geen tijd om overal op te reageren of alles bij te lezen dus sorry maar denk wel aan jullie hoor!! @ Liena, ik zie je naam onderaan bij actieve gebruikers; KNUFFEL voor jou gewoon, omdat jij dat altijd verdiend!
Riddle...nee meis heel veel sterkte en laat je goed voorlichten over hoe hiermee verder te gaan. laat je niet in een bepaalde richting duwen, omdat anderen dat willen/zeggen. ik hoop dat je haan er toch wat meer over kan praten, want dat is echt nodig na dit verlies meid: als je iets, wat dan ook, kwijt wilt of wilt vragen: gewoon doen hoor.
@all: haai zwaai! ben erg onthutst door het bericht van Rid...denk je dat je de onzekerste periode voorbij bent...gatver met kippenvel.
deli: wat fijn dat je haan en jij op 1 lijn zitten. mijn haan is echt voorstander van bv. snapt mijn twijfel ook helemaal niet. nu is het voor hem natuurlijk ook lekker makkelijk. hij hoeft er nooit uit Verder is hij volgens mij ook dol op mijn grote borsten ik hoop dat jij lekker bv kan blivjen geven want als het goed loopt is het ook erg mooi. jubidi: zwaai
Hi Meiden Nee ik had het ook niet echt verwacht ondanks mijn ongerustheid omdat je toch al zo'n eind bent in je weken zeg maar denk je eerder dat je je aanstelt en zo het hartje gaat horen...kan nog steeds maar moeilijk geloven dat dat niet gebeurde blijf ook steeds het beeld voor me zien van die prachtige echo maar waarin niks meer klopte pfff tranen stromen over mijn wangen terwijl ik dit typ ...vanmorgen ook alles via mail afgezegd en krijg je dus allemaal meelevende en lieve mails terug maar bij elke mail zit ik weer te huilen maar ja die tranen moeten er ook uit... Ieder geval nogmaals bedankt voor jullie steun en lieve woorden
rid, laat de tranen maar komen. Dat is noodzakelijk! Dikke knuffel!! Deli, fijn dat jullie op een lijn zitten! Hier alles rustig. Vanochtend bij de gyn geweest. Beebje word geschat op 4200 gram en is nog steeds niet ingedaald. Voldoende vruchtwater en een goed werkende navelstreng dus strippen wilde hij nog niet doen. Volgende week weer op controle en krijg dan uit voorzorg ctg. Dan gaan we verder praten over inleiden. Hoop natuurlijk dat ze er dan al lang is.
Nou Dag je geduld wordt wel op de proef gesteld maar idd voor hetzelfde geldt kkomt ze ineens vannacht
@ Riedel, wat vreselijk meis knuffel voor jou! @ Dag, spannende weekjes dus!! Hopelijk komt ze op eigen houtje inderdaad! Nog even geduld opbrengen meis! @ Juffie, jaaaaa die mannen!! De mijne vindt het ook wel makkelijk ja! Maar goed, ik blijf onzeker over de bv. Straks heeft ze een hele tijd gedronken maar blijft daarna nog happen in de box. Volgens de vk en m'n man is het gewoon zuigbehoefte maar ik zie alleen maar een hongerig kind, lastig! Kijk het nog even aan, vanaf vandaag echt voeden op verzoek met max 4 uur er tussen en niet meer nakolven. @ Judi, snap dat zulke berichten bij jou ook weer eea naar boven halen meis knuffel voor jou ook!
Judibi, had er beetje overheen gelezen sorry. Moet voor jou inderdaad ook confronterend zijn. Voor jou dikke knuffel! Rid, weet je al wat de plannen gaan worden? Wanneer heb je de afspraak? Deli, tja mannen en borsten...... Ben zelf ook wel blij dat ze nu wat voller zijn hoor. Heb normaal niet zo'n bos hout voor de deur. En geduld ja ach.....ik ben natuurlijk ook nog niet over tijd dus moet niet zeuren. Maar de dagen duren wel lang. Wat zal jij het zwaar gehad hebben. Met welke zwangerschapsduur is Thyrza nu eigenlijk geboren? Ergens nijp ik hem wel dat ze nu al 4200 gram geschat word. Gelukkig was het hoofdje niet zo groot en dat is toch het grootste wat er door moet dus ik hou hoop. Maak me wel een beetje zorgen over de ligging want ze ligt exact hetzelfde als stan en die kon er daardoor niet uit. Hoop dat ze voor de bevalling nog even een andere houding aanneemt.
@ Dag, Thyrza is geboren met 41 wk en 1 dag. Met 41 weken precies ben ik gestript. De dagen duren idd lang als je DE datum voorbij bent ja, hopelijk komt ze snel. Het echte indalen gebeurt pas tijdens de bevalling dus de ligging wil nu nog niet veel zeggen natuurlijk. Thyrza lag ook precies als Wesley maar dan nog; Wesley kwam er niet doorheen en zij uiteindelijk wel. Probeer je daar maar niet druk om te maken! @ All, zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai! Thyrza heeft vandaag zelf aangegeven wanneer ze dorst had en heeft geen bijvoeding gekregen