Rid, wat lief dat de VK nog contact met jullie houd. Voor vragen is het altijd fijn als je haar kunt bellen! Lekker je kleine meid halen en knuffelen!! xxx Mup, was ook de bedoeling dat ze 2 keer gedekt zou worden maar is anders gelopen, we hopen op het beste nu.... Haan is al vroeg aan de slag gegaan bij die klus. Ryan en ik gaan zo ff naar de markt en vanmiddag naar een kraamborrel van een collega van mij. Baby kijken... hihi @all, fijne dag! x
Hey kippies, Riddle: ik lees je nare nieuws met kippenvel, wat vreselijk voor jullie! Een hele dikke knuffel voor jou! QB: zo, jij bent goed bezig geweest deze week! Succes met je keuze maken en fijn dat je nu uit 2 banen kan kiezen! Dag: nog steeds alles rustig? Vind het zo spannend! Lief, dat boeket bloemen van je familie! Pooh: veel plezier vanmiddag! Hoe gaat het nu met het slapen van Ryan? de rest: Zwaai!!! Hier alles zijn gangetje. Ik moet donderdag nog 1 dagje werken en dan heb ik lekker verlof! (de meivakantie valt precies 2 weken voor mijn verlof, dus kan met 32 weken stoppen) Daarna neem ik ouderschapsverlof op, dus ik hoef pas na de kerstvakantie weer te werken.
Ben er nog Vanochtend lekker op pad geweest. Net even wat in huis gedaan en nu ga ik lekker in bad liggen. Haan is al thuis, dat komt zeldzaam voor op zaterdag dus ik ga het er even van nemen. QB, yes wat gaaf. Zou wel heel fijn zijn als je de baan hebt vlakbij huis! Mup, hoop voor jullie dat haan idd woensdag alweer ergens anders kan beginnen. @all, fijne dag nog!
Fijne avond allemaal. Over een uur begint voetbal dus haan en ik nu nog even gezellig samen op de bank. Daarna verhuis ik naar mijn bedje! Morgen weer mooi weer. Maar WEER voetbal en F1 dus ik ga nog even verzinnen wat Stan en ik gaan doen.
Hallo meiden... Zo ben ik weer na 2 drukke maar op zich voor ons gezellige dagen maar voor Divano stukken minder plezierig. Gisteren werd mijn meisje 7 jaar! Wat zag ze er kei knap uit! (zal zo n foto erneer zetten... mama was helemaal trots op haar kleine meid... eindelijk na al die tijd zag mama haar vrolijke gezichtje weer terug) Ik had vrij die dag maar moest echt veel doen. Om 08.00 uur met Giuliano bij de dokter zijn... om 08.20 uur ikke bij de fysio... om 09.00 uur Divano de fles... om 09.30 uur de kapster die mijn haren even in model bracht... om 10.00 uur Ebony d'r traktatie naar school brengen... dan even n uurtje of 2 de tijd om t huis op orde te brengen... om 12.00 uur de kids uit de kerk halen (ivm palmpasen)... om 14.30 uur kwam t eerste bezoek. Mijn zusje kwam met alle 5 haar kinders. Dus wij zijn tot half 5 met de tweeling en Divano bezig geweest. Om half 10 s'avonds ging mijn zusje met man en kids naar huis en hebben mijn ouders en Chris en ik nog gekaart tot 01.00 uur. Divano kon heel de dag zijn slaap niet vatten en viel s'avonds na veel huilen pas om n uur of 10/11 in slaap. Chris en ik gingen om n uur of 2 vannacht naar bed. Om 8 uur vanmorgen was ons Divano klaarwakker. Dus ikke met hem naar beneden. Daar aangekleed en eten gegeven. De andere 4 kids werden langzaam 1 voor 1 wakker. Om 10 uur op t voetbalveld staan waar ons Gyani t winnende 2e doel maakte (mama sprong n gat in de lucht want ons Gyani is altijd verdediger geweest en heeft dus al jaren niet meer op t doel geoefend). Daarna naar huis... toen even met de buuf n bakkie koffie gedaan. Het was toen al gauw 2 uur wat betekent dat t kinderfeestje van Ebony van start kon gaan. Om half 6 waren de kids weg en om 7 uur ging Chris weer werken. We hadden ons Divano n hele middag bij mijn schoonzusje en schoonmoeder gelaten omdat ie gisteren gewoon teveel prikkels had meegekregen die hij dus niet kon verwerken. Dit veroorzaakte dus t niet willen/kunnen slapen gisteravond. Dat wilde ik voor vanavond dus niet.. vandaar n middagje weggedaan. Maar goed... Chris reed weg en meneertje begon te huilen. Hij is niet meer opgehouden met huilen tot ongeveer half 10. Zijn neusje zit weer eens potdicht (gebruik NOG steeds neusspray voor hem)... hij hoest nu nog meer als n zeehondje... hij huilt omdat ie moeilijk aan adem kan... t kleintje is gewoon bek en bekaf! Dus mama lag vandaag al lekker vroeg op bed met haar laptoppie. Heerlijk... morgen mijn welverdiende rust! Ik word zo moedeloos van al dat gehuil... kan er echt niet tegen hoor.... dan voelt ie zijn eigen ook nog eens zo beroerd en ik kan niks!... Chris die werken is en ik dus met de kids alleen thuis ben. Vind er geen zak aan! Zo... dat was even mijn drukke 2 dagen! Dag... meis, wat laat zij op haar wachten zeg! Is zij haar eigen mooi aan t maken voor papa, mama en Stan? Hopelijk komt ze snel! Riddle... denk aan je meis!!! Deli... zwaaaaaaaaaaaaaiiiiii terug! Yo... hier alles goed en daar bij jouw? QB... als ik de keuze zou hebben zou ik voor t dichtste bij pakken. Mocht er n kind ziek worden dan ben je zo thuis. Maar goed... t hangt er natuurlijk idd wel vanaf wie jouw t beste betaald. Jeetje... dit is nog eens n keuze maken. Dat had je n maand of 3 geleden echt niet gedacht he?!!! Meiden... nog ff de foto van mijn knappe meisje (ikzelf vind dat ze best fotomodel kan worden hahahaha)... Bekijk bijlage 144657
Deze foto mag ik niet kwijtraken... stel dat ze elkaar ooit vreselijk haten of ruzieën met elkaar kan ik altijd deze foto laten zien.... *smelt*... Bekijk bijlage 144658
Zielig voor ons ventje... wat is ie dan al GROOT en toch schelen ze maar 11 weekjes met elkaar... Bekijk bijlage 144662
Ikke met Divano in mijn rechtse arm (voor jullie nu linkse kant) en met mijn petekindje Nienke in mijn linkse arm (voor jullie nu rechts)... Bekijk bijlage 144665
@ Miranda, wat een leuke foto's Heb je al eens Luuf geprobeerd voor Divano. Helpt ze vrijer ademen. Echt zo schattig Vanisha zit op de bank hele verhalen te vertellen tegen haar popjes
Meldplicht!! Ik ga er zo weer vandoor. Nu ff lekker ontbijten met mijn mannen. Lekker laat, we hebben alle drie uitgeslapen
@ Dag, heerlijk dat jullie lekker hebben uitgeslapen. Is misschien wel jullie laatste zondag geweest dat het kon (voorlopig dan).
zo, hier ook weer voetbal op het programma allemaal voor zoonlief dag: weer een dagje dichterbij je kleine meids geboortedag! fijne dag vandaag! miranda: leuke foto's en wat een verschil dan al zeg mup: ah gossie zo lief dan weer! @all: fijne dag met hopelijk wat zon en warmte
miran, erg leuke foto's! Haan en Ryan hebben vanmorgen samen F1 gekeken, mamma lekker op het gemakje douche etc. Haan gaat zo weer verder aan die klus, ik met Ryan genieten van het mooie weer. Ryan slaapt de laatste week door..... Heerlijk! @all, fijne zondag! x
Goeiemorgen! Heb lekker uitgeslapen vandaag! Eindelijk werd weer eens tijd... Hoe gaat ie hier met al die beebjes?