[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Brrr wat een naar bericht....

Rid weer wat beter?

2. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    nee Yootje nog niet echt, voel me nog zo slap als een vaatdoek...maar ja zou morgen gaan werken maar dat zit er helaas niet in nog dus dan maar niet wat niet gaat dat gaat niet:(

Ongi. is wel over na 6 dagen dus dat is netjes:)

Verder alles ok hier??

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Alles oke hier!

Rid beterschap!! Fijn dat je ongi maar 6 daagjes geduurd heeft. Nu kan de volgende ronde echt beginnen!!

Ik ga vanavond administratie bijwerken van mijn penningmeesterschap. Saai maar haan is niet thuis dus vanavond is een goed moment. Misschien tok later!

4. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Jaaa vanaf dit weekend netjes om de 2 dagen aan de klus hahha...ik neem mijn 'normale' cylcus van 28 dagen t/m deze van 36 en neem die dagen dan zitten we altijd ieder geval in de periode van mijn ei en dan zien we wel weer over 30 dagen hoe of wat als ik binnen die tijd niet ongi wordt:D

Penningmeester voor wat?

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi allemaal,

kom alleen even zwaaien. Vandaag de hele dag weggeweest dus ga nu languit op de bank;)

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Fijn dat je ongi over is Rid! Beterschap!!

7. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ben penningmeester van onze rijvereniging (paarden). Ga nu maar snel aan de slag. Dan ben ik hopelijk op tijd klaar.

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond...

Dag... wat n naar bericht zeg! Je zou t maar mee moeten maken... ik weet niet hoe ik t zou hebben op zo'n moment. Moet er écht niet aan denken!!! Sterkte meis!

Riddle... idd wat niet gaat gaat niet! Jij kan er ook niks aan doen en ziek is ziek! Beterschap meis!

Yo... hoe was je cursus? Of heb je die nog niet gehad?

All... ben vandaag in Rotterdam geweest voor uitgebreide echo omdat ons ventje te klein zou zijn. Ik ging op dat bed liggen... kreeg gel op mijn buik... en hij zei: voordat ik dadelijk iets verraad wat jullie niet willen weten... weten jullie al wat t wordt? Ik zeg: ja als t goed is n zoontje! Hij startte de echo en ja hoor.... t bewijs kwam glashard in beeld hahahahha
    Chris kan er nu niet meer onderuit en weet dus dat ie n zoontje krijgt. De echoscopiste zei dat ie alles heel uitgebreid ging meten en nakijken. Begon bij t hoofdje en alles was goed. Hersentjes helemaal oke. Zo werd er alles 1 voor 1 onderzocht en nagekeken. Het hartje was héél moeilijk te zoeken omdat de kleine géén minuut stil ging liggen hahaha. Zo ook met de navelstreng... om de doorbloeding te meten. Het heeft echt aarde in de voeten nodig gehad om te kunnen bereiken wat ze wilde bereiken. Na t onderzoek kregen we de uitslag en die was ietsjes anders dan ik verwacht had....
    De weerstand van de bloeddoorstroming van de navelstreng was hoog wat als gevolg ZOU kunnen lijden dat er te weinig voedsel naar de placenta gaat en dus weer zou kunnen lijden dat de placenta niet groeit met als gevolg: te klein kind!
    En t maagje van de kleine was in verhouding met 10 weken geleden niet voldoende meegegroeid.
    NU moet ik iedere week n echo om de navelstreng in de gaten te houden. Ziet mijn gyn dat t niet verbeterd dan moet ik naar n academisch ziekenhuis toe en wordt ik daar opgenomen. Of als de bevalling zich eerder aandiend dan idem dito.
    Hij zei wel: maak je nog maar niet al te druk... we bekijken t eerst zo.
    Hij zou mijn gyn opbellen en uitleggen wat er gaande was. Maar mijn gyn is volgende week met vakantie dus nu ben ik heel benieuwd. Vind t wel spannend maar moet zeggen dat ik er rustig onder ben. Gyani had als foetus tzelfde in mijn buik als dit kleintje nu. Ook bij hem kreeg de placenta te weinig voedsel waardoor ik eerder van Gyani bevallen ben. Dus dat vind ik geen probleem!

Nou dit was mijn verslagje van de echo!
    Heb vandaag de wasjes gedaan voor de baby en alles lekker in kasten gehangen. Morgen wil ik de eerste scrapplaatjes tegen de muur plakken.
    Foto's maak ik morgen bij daglicht. Dat is veel mooier dan met lamp aan!

Ik ga even spelletje spelen.

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    welke cursus?

10. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Nou mooi dat je er zo nuchter onder bent Miran maar wel fijn dat ze je toch zo goed onder controle houden!

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yo... jij kreeg toch n cursus voor kdv of zit ik er nu helemaal naast?

Rid... ik vind kleine kindjes niet erg zolang t maar gezond is!
    Tuurlijk zou ik t vreselijk vinden als ik in Rotterdam opgenomen zou worden maar alles voor t kind he!

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ow ja dat is vorige week geweest en nu pas weer in november

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ow... sorry Yo... ben er helemaal naast!

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Geeft niks!

Zo ik lig lekker in bed! Ben alleen vandaag dus ga er eens lekker van genieten!

Tot morgeN!

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hahahaha... kan nou niet meer in bed tv kijken. Ik heb die helft van de kamer opgegeven voor babykamertje!
    Af en toe baal ik wel dat ik niet even lekker vroeg naar bed kan en dan tv kijken in bed!

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    ach je krijgt er iets moois voor terug!

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dat is 1 ding wat ZEKER is Yo! En niets kan dat kleine frutseltje vervangen. Dat is zoooo puur!
    Wanneer begin je bij je nieuwe baan of ben je er al begonnen?
    Sorry als je dat al gezegd hebt maar ik moet echt alles opschrijven want ik vergeet alles!!!

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hahah herhaling.... 15 november.
    Ze belden vandaag of ik zin had om 10 december mee op uitje te gaan. En dat ik de donderdag dadelijk vrij ga hebben ipv de vrijdag. Tegelijk met mij start nog een meisje/vrouw en die had op donderdag opvang voor haar kinderen dus die ging voor....

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Is wel balen dat je dan geen lang weekend meer hebt maar ach... n dagje ertussen breekt de week n beetje he?!
    Ow dus 15 november begint je eerste werkdag! Heb je er zin in?
    Leuk hoor dat ze je gelijk meevragen voor n personeelsuitje. En ga je mee?

Meiden... ik ga naar bed. Heb net n paracetamol genomen tegen mn onrustige nachten en mijn rugpijn. Hopelijk helpt t wat!

Tok morgen

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou op zich is het ook wel lekker om er een dag tussen te hebben en op donderdag heeft mijn zus ook vrij dus het is ook wel lekker dat ik dan op donderdag naar Someren kan en mijn mams en mijn zus kan zien. Ik zag mijn zus nu bijna alleen nog maar op het werk. In het weekend zitten we vaak zo vol dat we niet naar Someren kunnen dus eigenlijk vind ik het wel fijn zo.

ik ga ook naar bed morgen weer vroeg dag!

Slaap lekker meiden!

Deel Deze Pagina