[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mup... ik heb hem al ingesmeerd met luuf. Maar heb n baggere nacht met hem gehad hoor. Hij kan echt niet vrij ademen. Nu heb ik hem zn neusspray gegeven... luuf ingesmeerd zowel borst als ruggetje... zetpilletje gezet. Het is zo zielig dat ie dan niet aan adem kan komen. Huilen en flesjes niet leeg drinken natuurlijk. Hopelijk snel over! Hoest weer als zeehondje maar nu erger.

Schattig dan he van die kleine meisjes?!!! Ebony doet s'avonds altijd schooltje spelen voordat ze gaat slapen. Zij neemt haar hele dag dan door denk ik.

Dag... nog niks?... geen apartgevoel?... nou nou, ze maakt haar eigen echt wel knap hoor!
    Ben toch wel erg nieuwsgierig nu.

All... hoe is het met jullie?

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    miran: leuke foto's! En arme Divano zeg alweer zo verkouden.:(

Dag: lekker uitgeslapen. Hopenlijk het laatste weekend met zijn 3tjes.

Pooh; fijn dat Ryan weer doorslaapt.

Zo hou het even hier bij. De jongens liggen allebei in bed dus moet even wat doen hier.

Tok later

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Miranda, wat ontzettend sneu voor hem. Hopelijk is hij snel beter!

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Goedemorgen!

5. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Goede morgen,

Dag, hoest bij jou? Al gerommel?

Vanmiddag moet ik weer werken, straks eerst nog even van het zonnetje genieten!

@all, fijne dag! x

6. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hallo Meiden

kwam ook even spieken of er bij dag al enige activiteit te bspeuren is:D

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Nog niks bij Dag....... Spannend hoor!! Zet 'm op meis als het zover is!!

@ All, zwaaaaaaaai!

Hier een dagje alleen met haan en Thyrza, Wesley is op het kdv. Straks komt het cb hier.

Na dagen lang lopen met branderige (.)(.) ben ik gister gestopt met Thyrza voeden, het deed zoveel pijn dat ik erbij zat te krijsen. Het leek wel of ze ineens niet meer wist hoe ze moest drinken, ze zoog m'n tepelhoedje helemaal plat en hoorde haar niet slikken, verging alleen zelf van de pijn. 1 borst is ook een beetje rood dus ik ben ook bang voor een borstontsteking. Nu heb ik dus elke keer dat Thyrza voor een voeding kwam gekolfd en ga het vanaf nu afbouwen want ben helemaal klaar met deze pijnlijke borst-toestanden!

Straks even de ha bellen of ik behalve het goed leegmaken van m'n borsten nog ergens op moet letten ivm die rode plekken erop. Heb verder geen koorts dus?!

Iemand hier ervaring met het afbouwen? Tips zijn heeeeeeel erg welkom!!

@ Miran, zag je foto's voorbij komen, echt leuk!!

@ All, sorry WEER ego... Heb niet alles gelezen maar denk wel aan jullie hoor!

@ Juffie, zag van jou een berichtje op hyves dat je een goede nacht hebt gehad :D beter!!

8. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Geen tips voor afbouwen helaas Deli maar verstandig om te stoppen dit is niet leuk meer!

Ik wete wel dat je idd goed in de gaten moet houden dat je geen ontsteking hebt, kasn je toch voelen als je harde schijfen in je borst hebt? misschien kan het cb het ook voelen of zien?

9. judibi

judibi Bekend lid

deli: tijdens het afkolven goed je borsten masseren, want de bobbels die je zult voelen moeten eruit. en daarna was ik heel snel van de bv af...er was gewoon niets meer. sterkte!

miran: arme kleine man:(

pooh: lekker even genieten van het zonnetje!!

dag: meid, succes als je bezig bent!!

juffie: goedemorgen:D

@all: vanmorgen een paar 100 kindjes op rij zien streetdancen:D geweldig! even warming up op school haha!

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Deli: inderdaad wat jubidi zegt masseren tijdens het kolven en onder de warme douche harde plekken weg masseren. Steeds een beetje minder kolven. Toen ik ging afbouwen was de bv zo weg. Kolfde volgens mij alleen maar als ik stuwing voelde. Goede beslissing trouwens. Bv moet geen pijn doen.

Jubidi: dat klinkt leuk! Was er een reden voor zo'n warming up? Sportdagje ofzo?

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Buddynieuws:

Hoera! Vanochtend om 7 uur is onze dochter Laura geboren. Alles gaat goed met moeder en kind.

12. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    ohhhhhh dat is ineens plotseling!!!

Gefeliciteerd dag en haan!!!

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ook hier: Dag van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Had het nummer van Dag niet in mijn telefoon staan en er stond geen naam bij de sms maar ga er vanuit dat het Dag was:p Ken niemand anders die op het punt van bevallen staat en die mij zou smsen;)

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Dag, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Laura!

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... GEFELICITEERD met de geboorte van jullie dochtertje en zusje LAURA!!!!
    Wat snel zeg... tenminste dat denk ik dan omdat we niks gehoord hebben... super wil snel n foto zien hahaha

Deli... goed van je dat je gaat afbouwen.. dit is niet meer leuk voor Thyrza niet maar zeker voor mama niet! Hopelijk pakt Thyrza de flesvoeding zonder problemen op. Toch knap van je dat je toch nog even hebt geprobeerd na de laatste keer dat je t wou opgeven. Petje af meis!
    Heerlijk dagje met zn drietjes en dan zo'n prachtig weer dat wordt lekker buiten wandelen.

Juffie... bedankt voor t buddynieuws. Hoe loopt t bij jouw? Ben je al goed in je ritme gekomen van 2 kinders en huishouden?
    Wat dat betreft vind ik t zo af en toe toch wel moeilijk omdat Ebony 6,5 jaar lang de jongste is geweest en veel aandacht eiste... nu als Divano (net als op dit moment) zoveel huilt heel de avond en zij wil armbandjes maken met mij dan vind ik t heel moeilijk om de aandacht te verdelen. Ik wil er voor ze allemaal zijn maar soms is dat echt ff niet anders.
    Ach... als je t haar uitlegt snapt ze t gelukkig ook wel.

Judibi... hoe is het bij jouw meis?... ben je aan t genieten van t zonnetje? Hier brand ie al heerlijk aan de blauwe hemel!

Riddle... hoe gaat t meis? Ups en downs? Hopelijk snel wat beter bij jullie!

All... wij hebben vanmorgen de ha gebeld voor ons Divano maar vandaag konden we daar niet terecht want de ha is op bijscholing vandaag. Morgenvroeg om 9.20 uur kunnen we er terecht. Maar hij hoest zo naar dat ik t echt niet vertrouw. Overdag is ie daartegenover heel vrolijk maar s'avonds dan begint t gehuil en ademnood weer toe te slaan. Ach... nog 1 nachtje en dan horen we wel wat de ha zegt.
    Verders gaat t goed hier hoor!

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Miranda, als je het echt niet vertrouwd dan even naar de vervangende arts gaan.

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik zie dat juffie het al heeft gepost; ik stond net even onder de douche, zul je altijd zien :D

@ Dag, ook hier; van harte meis voor jou en je gezin; lekker genieten!!

19. judibi

judibi Bekend lid

DAG EN DAGMAN: VAN HARTE GEFELILCIBABYTEERD MET JULLIE LAURA!!!

Juffie: wij wisten ook van niets, maar er is iets met een klimcompetitie voor de hoogste groepen en daarvoor was er een verplaatsbare klimwand gezet en een oefenles streetdance. geen idee dus waarom maar wel errug leuk:D

miran: ik hoop voor Divano en voor jullie dat er eens iets aan gedaan kan worden:( hopelijk morgen meer duidelijkheid!

inderdaad: hier al weer even lekker koffie gedronken in het zonnetje, zo fijn:D

20. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    dag en gezin: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter laura!!! Geniet lekker van elkaar!

Deel Deze Pagina