[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Gefeliciteerd Dag hopelijk heb je een goede bevalling gehad ben benieuwd naar de foto's Geniet!!!

@ all Zwaai!!!

2. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey Miran...ja het gaat hier zeker met ups en downs, begin ook flink nerveus te worden voor de curretage, heb het al een keer gehad maar toen ging het met spoed en lag ik binnen een kwartier onder zeil dus had je niet eens de tijd om nerveus te worden...het scheelt enorm dat ik Rayven thuis heb ter afleiding...

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miran, wat sneu voor jullie mannetje, volgens mij houdt het bij jullie al een hele tijd aan he?! Hopelijk is hij er nu snel vanaf, helemaal als het weer beter wordt bah zo sneu voor die kleintjes!

@ all, probeer vanmiddag de ha te bellen, we hebben een nieuwe maar ze zijn alleen bereikbaar 'smiddags voor dringende zaken... Heb ik weer! Onze oude ha was altijd te bereiken, 's middags kreeg je gewoon de assistent.

Er is iemand van het cb hier geweest vanmiddag en met haar had ik het ook nog over de bv en ze zei dat het leek op spruw, mijn tieten laten zien, en Thyrza even flink laten huilen voor de voeding om in haar mondje te kijken en idd, witte stippen. Dus morgenvroeg maar meteen de huisarts bellen voor medicatie ofzo.

@ Juffie, zijn jullie inmiddels van de spruw af?

Ik word zo knettergek van iedereen en van mezelf!! Steeds als ik zeg "en nu stop ik" komt er weer iemand met "als je nu dit of dat" bah!! Nu m'n haan weer, als je nou de spruw laat behandelen zodat ze weer aan je borst kan drinken en het geen pijn doet kun je toch weer proberen.... Hij zei steeds dat hij erachter zou staan als ik wilde stoppen maar zie nu toch dat hij er moeite mee heeft, bah. Hierdoor denk ik weer "moet ik m'n grenzen dan verleggen" maar ben er eerlijk gezegd zo klaar mee! Heb al 2 weken zere (.)(.) en nu ik kolf loopt het langzaam terug, terwijl het al niet veel was. Moet er niet aan denken om over een aantal dagen als de spruw behandeld is weer constant met haar aan m'n borst te zitten om het weer omhoog te krikken want volgende week gaat haanlief ook werken.

Maar bah, wat brengen mensen je steeds aan het twijfelen en wat kun je het gevoel krijgen een slechte moeder te zijn omdat je geen borstvoeding (meer) wil geven.

Sorry, moest het even kwijt!

@ Judi, knuffel voor jou! Zomaar... Al dat gezeur van mij over bv terwijl ik jou zo graag een kleintje gun!

4. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Deli het is echt geen schande om te stoppen met bv hoor, ik hoor in mijn vriendenkring het redelijk vaak dat ze stoppen...dus als je het zat bent is de keus aan jou, je weet dat je haan je steunt en dat is het belangrijkste, Rayven heeft nooit bv gehad en is een sterke grote meid;)

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedel, daar heb je ook gelijk in ja; met de fles worden ze ook groot! Maar heet voelt bijna slecht om te stoppen... Egoistisch ofzo. Maar ben dat gedoe en de pijn aan m'n lijf zat!

Gelukkig was die vrouw van het cb heel lief en zei meer tegen m'n haan dat de keuze aan mij was ipv dat ze mij aanmoedigde om nog door te gaan... Barstte ook weer fijn in tranen uit hier... Heel fijn is dat! Op wat kraamvisite na heeft iedereen die hier is binnen gekomen de afg. 2 weken me wel in tranen gezien of aan m'n lijf gefriemeld haha... Moesten ze m'n (.)(.) niet zien, waren het wel de hechtingen in m'n doos ;) ik zeg: er komt niemand meer aan m'n lijf de eerstkomende 6 weken ;

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Riedel, wanneer moet je trouwens voor de curretage? Ik snap dat je er nerveus voor bent meis!! Gaat je haantje mee?

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Deli: dikke knuf! Stoppen met bv is jouw keuze en als je er klaar mee bent gewoon stoppen! Herken het zo. Heb al heel vaak op het punt gestaan om te stoppen maar mijn haan staat daar dan ook niet achter.. Vind het zo zonde als ik zou stoppen. Verder loopt het hier nu best goed dus vind ik het weer zonde;)
    Thyrza heeft niets aan een mama die met tegenzin bv geeft. Lekker over op de fles!
    Vervelend van de spruw trouwens. Kan je inderdaad flinke zere tepels van krijgen. Klinkt wel logisch dat daar de pijn vandaan komt.

Rid: Bah het is ook spannend meis zo'n curretage..

all: Matthijs heeft zijn prikjes weer overleefd. Zo zielig altijd. Mijn haan is naar de autorai vanavond dus ben alleen met de mannen. Nathan en ik gaan lekker pannenkoeken eten:D
    Baal er soms ook van dat mijn haan zomaar overal heen kan zonder zich zorgen te moeten maken of Matthijs wel drinken heeft:) Niet dat hij niet naar de autorai mag hoor want vind het veel te leuk voor hem maar zou soms ook wel even lekker weg willen. Gewoon zonder er bij na te denken even erop uit. Moet nu altijd kolven of om de voedingen heen.
    sorry voor mijn gezeur. Lucht lekker op:)

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Jaaaaa daar is ze dan!!!! Dag, Haan en Stan gefeliciteerd met de geboorte van Laura!!!!!

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, bedankt voor je lieve berichtje! Ik kan jou ook zoooo begrijpen! Ik zit nu ook vooral binnen en als ik soms bedenk om even eruit te gaan dan kan dat ook niet spontaan nee. Kan me voorstellen dat dat voor jou erg vervelend is als je daar al zo'n lange tijd rekening mee houdt! En het is ook oneerlijk dat jij er altijd uit moet 'snachts he ;)

Hoe zou het zijn bij Dag en de kersverse Laura :D

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

BEVALLINGSPOLL DEEL 3

Juffie uitgerekend op: 20 februari 2011 21-02 MATTHIJS DANIEL!!!

Juffie denkt: geen idee op 25 februari **fout gegokt**
    Miranda denkt: haantje op 14 februari **fout gegokt**
    Delilah denkt: kippetje op 24 februari **fout gegokt**
    Dagdromer denkt: kippetje op 19 februari **fout gegokt**
    Jolanda denkt: haantje op 23 februari **fout gegokt**

Deli uitgerekend op: 28 maart 2011

Delilah denkt: kippetje op 5 april (mijn eigen verjaardag) GOED GEGOKT :D
    Miranda denkt: kippetje op 20 maart (mijn verjaardag)**fout gegokt**
    Dagdromer denkt:kippetje op 01 april **fout gegokt**
    Jolanda denkt: kippetje op 19 maart (mijn verjaardag!) **fout gegokt**
    Juffie denkt: kippetje op 26 maart **fout gegokt**
    MupKUH denkt: kippetje op 25 maart**fout gegokt**
    Pooh denkt: kippetje op 24 maart**fout gegokt**
    Riddle weet: Kippetje op 31 maart **fout gegokt**
    QueenBee weet: kippetje maar denkt op 5 april.. (kadootje voor Deli!)

Dagdromer uitgerekend op: 14 april 2011

Dagdromer denkt: kippetje op 12 april
    Miranda denkt: kippetje op 15 april (verjaardag van Ebony)
    Delilah denkt: kippetje op 13 april (verjaardag van mijn mama)
    Jolanda denkt: kippetje op 20 april
    Juffie denkt: kippetje op 11 april
    MupKUH denkt: kippetje op 7 april
    Pooh denkt: kippetje op 16 april
    Riddle denkt: kippetje op 19 april
    QueenBee denkt: kippetje op 10 april

Elise uitgerekend op: 17 juni 2011
    Elise denkt: kippetje op 12 juni
    Miranda denkt:kippetje op 10 juni
    Dagdromer denkt: kippetje op 21 juni
    Delilah denkt: kippetje 19 juni
    Juffie denkt: kippetje op 17 juni
    MupKUH denkt: kippetje op 28 juni
    Pooh denkt: kippetje op 19 juni (vaderdag)
    Riddle denkt: kippetje op 21 juni (verjaardag haan)
    QueenBee denkt kippetje op 16 juni (is onze trouwdag!)

Buddy's gezocht:

Miranda: Pooh81
    Juffie: Yojo
    Dagdromer: Delilah
    Deli: Miranda
    Elise:

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Deli: ben ook heel benieuwd naar hoe het met Dag is. En hoe de bevalling gegaan is.

Pff zat er net echt even doorheen. Matthijs huilen, huilen huilen door de prikken. Wilde niet aan mijn borst drinken. Had nog wat gekolfde melk staan dus dat maar geprobeerd. Ondertussen met de andere hand kolven want had niet genoeg in de koelkast staan. Dan Nathan nog die ala minute een toetje wilde.. Stond met tranen in mijn ogen omdat ik niet wist wat ik moest:):(
    En dan haan die gezellig met een vriend weg is. Kan daar dan even neit zo goed tegen:)
    (oh klink wel als een slechte mama en vrouw zo zeg;))

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ All, heb de poll net even opgezocht moet 'm alleen nog aanpassen maar daar heb ik nu even geen zin in ;)

@ Juffie, kan heel goed begrijpen dat je dan even met tranen staat hoor! Het valt ook niet mee, soms komt alles tegelijk en het is heerlijk als je het voeden even uit handen kunt geven, zo jammer dat je dat niet kan als je bv geeft!! Knuffel voor jou! je mag best effe klagen joh, dan ben je geen slechte vrouw of moeder!! Joh, dan ben ik wel in en in slecht met al mijn bv geklaag ;)

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Deli: maar voel me gewoon rot dat ik het niet leuk vind dat mijn haan weg is. Net of ik hem niet iets leuks gun ofzo..

Maar genoeg geklaagd. Hoe is het met Thyrza? En Wesley, hoe vindt hij zijn zusje??

14. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Juffie ben het helemaal met Deli eens hoor!!

Meiden die het vroegen haha, ik heb woensdag de curretage, morgen moet ik bellen om na te vragen hoe laat ik voor opname moet komen....en ja Deli haan gaat gelukkig mee, en hij is vrij tot en met dinsdag want als ik de gyn. mag geloven heb ik nog wel ff herstel te gaan en dat is niet handig met een dametje van 2;)

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Riddle, heel veel sterkte morgen!

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Rid: fijn dat je haan mee gaat en ook nog een tijdje vrij is.. Kan jij gewoon rustig aan doen. pff wat moeten deze dagen moeilijk voor je zijn zeg. Kan me zo voorstellen dat je de hele dag aan je buikje zit om afscheid te nemen van jullie kindje.:( Of zeg ik nu iets heel raars?

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, als ik er doorheen zit geef ik ook altijd af op m'n haan, hahaha... Niet meer dan normaal toch! We weten allemaal wel dat je hem niet meteen niks meer gunt! Soms valt het gewoon even niet mee ;) Met Thyrza gaat het goed, ze ligt nu naast me op de bank, heeft wat last van krampjes. Wesley is heel lief voor haar, echt schattig!

@ Riedel, fijn dat je haan bij je is ook de dagen erna! Sterkte meis!

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Deli: is Wesley wel een beetje voorzichtig?? Nathan wil ook graag knuffelen maar dat gaat allemaal zo wild dat het vaak eindigt met een huilende Matthijs;) Maar wat wel heel schattig is als Nathan met Matthijs gaat kletsen. Gaat Matthijs heel hard lachen en geluidjes maken. Lief:)

19. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ik hoef morgen alleen te bellen Mup woensdag wordt ik geholpen maar dank jullie wel!

en nee Juffie je zegt niks raars want dat doe ik inderdaad regelmatig, zeg ook wel eens van sorry dat het zo moest eindigen en zo, ben normaal niet zo'n emo-persoon maar dit hakt er wel in merk ik in vergelijking met de miskraam die ik had met 6 weken, niet dat dat geen pijn doet voor de mensen die dit ook hebben gehad maar voor mij valt dit een stuk zwaarder...maar na woensdag alles beginnen een plekje te geven....komt goed.

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedel, kan me voorstellen dat dit zwaarder valt! Je had een mooie echo gehad en dan denk je dat je de kritieke periode hebt gehad en dan dit :(

@ Juffie, Wesley is niet voorzichtig nee haha... Nu moet ik zeggen dat het nu wel wat voorzichtiger gaat dan 2 weken terug hoor maar het blijft soms een beetje onbenullig. We noemen hem al LEO Lomp En Onbenullig haha... Maar Thyrza huilt niet snel en wij zijn er altijd bij natuurlijk. Wat leuk dat Matthijs zo reageert op Nathan :D

Deel Deze Pagina