[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen!

Rid: heel veel sterkte vandaag!

Deli: veel plezier met trakteren. Klinkt als een leuke traktatie. Ik had soesjes met witte chocolade glazuur en muisjes. Ook leuk. Had ik ook voor de kinderen in mijn klas.

All: fijne dag. het zonnetje schijnt alweer. Kan me een slechtere tijd bedenken om verlof te hebben:D
    Vanmiddag wel weer even naar school voor overleg. Volgende 2 weken is het vakantie en daarna moet ik alweer beginnen:( Matthijs gaat even een paar uurtjes naar een buurvrouw. Spannend;)
    Oh werd vanmorgen toch wakker mt een zere borst. Auw:$ Net gekolfd en 260 ml! Vannacht heeft Matthijs alleen om 4.30 gedronken dus gaat ook de goede kant op. 7 uur tussen de voeding gelaten!:)

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Lieve Rid, veel sterkte vandaag meis! En geef je haan nog maar ff een schop onder zijn hanenbillen voor die opmerking van gister.. kerels soms ook.. misschien is het zijn manier van verwerken/uiten, en kwam het verkeerd zijn keel uit, maar het is zeker niet de slimste manier dan om dat zo te doen..

Dankjullie allemaal voor het begrip voor mijn beslissing mbt werk. Ik was bang dat mensen me voor gek zouden verklaren omdat ik eigenlijk gewoon een baan laat schieten.. maar goed, net zoals ik al zei, ik voelde me er echt niet goed bij bij de gedachte dat ik het wel zou doen, dus dit is echt de juiste beslissing geweest.. En daarbij, we hebben het momenteel ook lekker druk met fotografie, dus de dagen vliegen om! ;)

3. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Dank jullie wel en ja heb het haan gisteren nog even gezegd en hij zei ook dat ie et zo niet bedoelde...

Ik ga rayven naar de creche brengen en dan bezig blijven tot ik weg moet..

Jullie horen wel hoe het is gegaan!

4. judibi

judibi Bekend lid

RIDDLE: nogmaals heel veel sterkte en ik denk aan je vandaag! neem je tijd om te huilen en te verwerken...

deli: dat klinkt als een hele leuke traktatie, maar ja ik ben dan ook gek op roze;)

juffie: lekker, verbrand;) ben zelf nu al een pietsje bruin aan het worden! jij?
    verlof al weer bijna om:$ tijd gaat zooooooo snel!

qb: JIJ moet je er fijn bij voelen! en als het voor jou niet goed voelde, dan kwam het ook niet goed als je de baan wel aannam! er komt vast iets leuks langs:)

hier ook alweer een lekker weertje met dito temp:D fijn fijn fijn!

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    jubidi: wat heerlijk he nu alweer buiten. Het lijkt we zomer:)

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Heerlijk he dat weer! Ik ga vanmiddag maar het badje opzetten voor Vanisha. Tuin op het zuiden en geen wind dus denk dat het wel kan.

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ juffie, wat een absurde hoeveelheid melk ;) lekker hoor de nachten gaan goed!!

@ judi, lekker genieten meis!!

@ Riedel, knuffel!!

op hyves staat een foto van Wes z'n tractatie, hij had er zelf weinig oog voor en ging direct met Thomas de trein spelen whahahaha

8. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi kippies,
    Deli: ik denk dat ik je traktatie-idee even pik voor Luca straks:D, vond het erg leuk! En wat betreft de bv: bij Luca ben ik ook na een maand gestopt omdat ik het zelf echt niet meer trok. Heb me er heel schuldig over gevoeld, maar het was toch echt beter voor ons alletwee. Kindjes hebben niks aan een moeder die een emotioneel wrak is! Mijn haan is juist andersom: ik wil straks weer graag bv proberen maar hij wil het liever niet. Hij zegt dat we niet weer zo gaan lopen klooien als vorige keer; lukt het dan is het prima en zo niet gaan we meteen over op fv...
    Juffie: mijn haan was die dag ook naar de autoRAI en ik was ook best een beetje jaloers dat hij lekker weg was hoor! Ik moet de hele tijd maar rustig aan doen en Luca had een mega peuterpuberbui, dus ik vond mezelf heel zielig...
    Riedel: heel veel sterkte vandaag; ik hoop dat je het inmiddels als achter de rug hebt!
    Judibi: ik was ook al een beetje rood geworden in de tuin gisteren:). We moeten gewoon weer even wennen aan dat het zonnetje schijnt!
    Dag: mooi bevallingsverhaal! Hoop dat Laura snel van de misselijkhed af is, zo zielig voor die kleintjes!

Hier hoest Luca de longen uit zijn lijfje, erg zielig:(. Ik lag er vannacht gewoon wakker van; hij hoest echt continu. Hoop maar dat het snel overgaat, want dit is niks. Hij is verder wel vrolijk; net even samen naar de stad geweest; afscheidskadootjes voor mijn werk kopen en dat was heel gezellig. Hij kletst honderduit en we hebben ook maar gelijk 2 korte broeken voor hem gekocht, want hij paste niks meer van vorig jaar. Hij helpt mee uitzoeken, zo schattig. Hij wilde eigenlijk ook een nieuwe "pijkerbroek", maar daar heeft hij er nog genoeg van:p.
    Morgen mijn laatste dagje werken en dan verlof!

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

#4449 Delilah, 20 apr 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 apr 2011
    @ Elise, zielig altijd he als ze zo moeten hoesten! Ik word ook vaak wakker van Wesley's gehoest en hij slaapt gewoon door... Maar wat knap dat je toch weer bv wilt gaan proberen dan! Misschien sta je er nu ook wel relaxeder in! Dat had ik wel, lukt het dan lukt het en anders niet! Alleen krijg je toch wel vaak wat tegenslagen, de spruw was hier de druppel! Bijna verlof, lekker genieten!!!

Hier beginnen ze dit weekend aan de tuin :D :D :D vrijdag komen ze zand storten in de voortuin en zaterdag achter en dan kunnen de schuttingen komen en kan het betegeld worden EINDELIJK! Kunnen we straks ook heerlijk buiten zitten.

Haantje is nu al buiten bezig met wat voorbereidingen en naast mij op haar boxkleed op tafel ligt iemand heel hard d'r best te doen om de luier vol te maken :D dat gezichtje :D hahaha En dan hoor je "uh, uh, uh" en Prrrrtttpffffllllppppp

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Rid, denk aan je meis!!!

@all, zwaaiiiiii

11. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hey meiden

hier even een snelle reactie van mij....ik was om 12.00 uur in het zh. om 1 uur naar de ok voorbereiding om kwart voor 2 de ok in half 3 weer wakker en 5 uur naar huis dat ging allemaal redelijk snel dus....bloedverlies viel mee nu alleen zware slappe benen en buikpijn maar ja daar hebben we pijnstillers voor, ze hebben mijn bloed naar het lab gestuurd voor virus onderzoek voor een evt. volgende z.schap, weefsel van de baby naar Nijmgen voor onderzoek welke afwijking het had en evt. gelsachtsbepaling als de cellen nog willen groeien en de moederkoek naar de patholoog anatoom...heel netjes ds dit allemaal omdat het de 2e mk was...over 6 wkn terug voor controle en uitslagen

ben moe maar opgelucht dat het voorbij is

spreek jullie later wel weer

dikke kus en nogmaals bedankt voor alle steun betuigingen

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Riddle, heel veel sterkte meid. Hopelijk heb je er niet teveel last van. Het is al zwaar genoeg.

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedel, dat klinkt heftig allemaal meis! Gelukkig heb je het achter de rug, nu bijkomen en verwerken meis! Hopelijk lukt dat samen met je haantje! Knuffel!

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Rid: ook van mij heel veel sterkte. Ik hoop dat je je lichaamlijk snel weer oke voelt. Verwerken is natuurlijk een ander verhaal. Neem je tijd.

15. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Meis heel veel sterkte!rustig aan. Knuffel rosa

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Riddle... best wel snel gegaan. Moet ook erg heftig voor je geweest zijn. Hoop dat je snel hersteld en t verwerken geef ik je dezelfde tip mee als bij Judibi....
    Hou n soort van dagboekje bij met daarin je gevoelens en emoties. Dat deed mij erg goed. Helaas ben ik t kwijt maar dat was tastbaar voor mij. Ik kon t herlezen en daardoor makkelijker verwerken. Heel veel sterkte meis... weet wat je doormaakt!

All... ben vandaag heerlijk met de kids naar buiten speeltuin geweest. Kids hebben lekker 1,5 uur geravot en wat gedronken. Ze kregen ook nog een ijsje van me. Daarna mochten ze kiezen óf in dat speeltuin n pannekoek eten óf lekker naar de MAC gaan. Tja 1x raden waar ze voor kozen.... tuurlijk de MAC!!!
    hahaha we hebben n gezellig dagje gehad. Ik met de 4 kids!
    Lekker van t zonnetje en mijn vrije middag genoten!

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Rid dikke knuffel voor jou!

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ MIranda, heerlijk hé die zon!

Ik heb vandaag lekker de tuin met bloemetjes aangekleed. Een stuk gefietst en lekker een ijsje gegeten :D

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mup het was inderdaad heerlijk! Ik heb ook al bloemetjes in de tuin gezet.. Staat meteen weer lekker vrolijk.

20. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Meiden, allemaal heerlijk van het weer genoten las ik.

Deli, leuke traktatie!

Mup, heerlijk badje in de tuin.

Rid, gelukkig allemaal snel gegaan. Nu bijkomen en je rust nemen. Voor je lijf en je psych!! Neem je tijd samen met je haan! dikke knuffel voor jou!

Hier een avondje gewerkt, was goed te doen niet erg druk.
    Nu een rose'tje en dan lekker naar bed. Morgen vrij en dan weekend dagdienst.
    Haan zit op hapkido (soort vechtsport), vanavond had hij training. Hij heeft Ryan meegenomen en een stukje gefilmd....
    Ryan vond het geweldig en deed alles na haha sit-ups rekken en strekken etc. hihi

xxx

Deel Deze Pagina