[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Goede morgen meisjes

Fijne dag allemaal!! Vanavond moet ik werken bah geen zin.

2. rosa08

rosa08 Niet meer actief

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    rosa: was je foto's net op hyves aan het bekijken. wat een schatjes

all: goedemorgen!

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh! Goeie vrijdag allemaal!

We zijn gisteravond naar een voorstelling van Claudia de Breij geweest, was erg leuk! En man man, ze kan best heel goed zingen ook, dat verwacht je in 1e instantie niet! Naja, tenminste, ik niet.. Was een geslaagde avond in elk geval!

En hoe gaat het hier met iedereen?
    Ook zo lekker aan het genieten van het mooie weer?
    Het lijkt haast wel zomer in plaats van lente he, heerlijk!

En Rid, hoe gaat het nu met je? Knuff!

Xx

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ha lieve meiden!

Ik leef nog hoor ;) Sorry, ben weinig geweest de afgelopen tijd.. Was erg hectisch thuis en op het werk!

Liv ligt sinds dinsdag in het ziekenhuis :( Het slapen ging echt niet meer en haantje en ik waren kapot! Ze hebben haar geobserveerd en helemaal medisch gecheckt en vannacht heeft ze doorgeslapen! Ze noemen het 'resetten' en volgens mij is het wel gelukt! :) Ben benieuwd! We hebben alleen vandaag te horen gekregen dat ze toch buisjes moet, weer onder narcose, dat is een tegenvaller.. Maargoed, dat zijn zorgen voor straks!

Hoe is het met jullie?? Heb nog niet helemaal bijgelezen, maar zag wel het slechte nieuws van Rid..
    Meisje, heel veel sterkte toegewenst! Dikke knuffel!

En Deli alweer bevallen van een prachtige meid! WOW! Geniet!

Rest; Digiknuffel van mij!

xx

6. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey meiden

hoe is het hier?

hier redelijk, bloedverlies gaat goed alleen nog wel wat pijn maar ja gaat wel weer over

geniet van het mooie weer voor diegene die niet hoeven te werken.

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Daaag lieve meiden!
    Wij gaan een weekendje naar Friesland met mijn paps en mams en zus en co!
    Tot maandag!!

Geniet van jullie weekend!

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    lin: wat heftig zeg liv in het ziekenhuis:( nu maar hopen dat het helpt en ze thuis ook lekker blijft doorslapen. Geven ze in het zkh aan wat de reden kan zijn van het slecht slapen?? De oortjes??

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    veel plezier!!!

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    fijn dat het lichaamlijk redelijk gaat. hoe gaat het verder??

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hoi meiden,
    Heb niet alles terug gelezen maar een paar verhaaltjes wel....

Rid, fijn dat de ingreep in ieder geval goed is gegaan. En wat goed dat ze deze onderzoeken nu doen. Nu hoop ik dat jij en je haan het een plekje kunnen geven. Dat heeft natuurlijk tijd nodig. Praat er over met zo veel mogelijk mensen. Dikke knuffel voor jou!!!

Linnie, ach nee liv in het ziekenhuis. Ook voor jou knuffffffff!!!

Hier gaat alles best wel goed. Vandaag al even beneden geweest en zelfs even buiten gezeten. Het bloedverlies hakt er wel in. Zat weer tegen een transfusie aan maar mijn hb gehalte bleef wonderbaarlijk hoog dus mocht ik toch naar huis die maandag :D. Laura doet het super goed. Ze drinkt goed en sinds vandaag blijft ze goed op temperatuur. Tussen 11.00 en 01.00 uur is ze tot nu toe steeds onrustig geweest maar dat hoort er bij. Verder komt ze om de 3 uur. Ook in de nachten. Hoop dat ze daar vanacht een keer 4 uurtjes van gaat maken. Kunnen wij ff bijtanken. Maar wat is het op en top genieten.
    Ze hadden haar trouwens met de laatste groeiecho op 4200 gram geschat maar bij geboorte woog ze 3675 gram dus helemaal geen grote baby maar normaal. Ze is 50 cm. Er staan al wat fotootjes op mijn hyves.
    Ik laat het hier weer even bij. Mijn hoofd gaat nog een beetje tollen van tv en computers en zo.

12. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja meiden...emotioneel gaat het redelijk, ene moment goed en volgende barst ik in huilen uit om iets wat daar helemaal niets mee te maken heeft dus er zit nog veel verdriet, vroeg mijn haan net of hij het een plekje al heeft gegeven of al vrede mee heeft en die zei ook nee nog niet, we vinden het moeilijk zwangere vrouwen en zo te zien en het plaatje een andere invulling te geven dus hadden ook een slechtere dag vandaag maar opzich gaat het goed en komt het ook allemaal goed, ben blij met rayven en als het bij ons drietjes blijft mag ik nog mezelf heel gelukkig prijzen!!!

sorry dat ik zo weinig reageer op andere even hoor

13. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi kippies,
    Riddle: kan me helemaal voorstellen dat het moeilijk is om te accepteren voor jullie. Je had toch al een goede echo gehad en dan ga je er eigenlijk vanuit dat het wel goed zit en dan is zoiets als dit echt een klap in je gezicht. Neem rustig de tijd om het allemaal te verwerken, dikke knuffel! Hoe gaat het met Rayven? Merkt ze dat jullie verdriet hebben?
    Linnie: jeetje meis, wat een verhaal! Maar goed dat jullie aangegeven hebben niet meer te kunnen en aan de bel getrokken hebben. Het is niet leuk dat je kleine meisje in het ziekenhuis ligt, maar het geeft jullie nu even lucht en hopenlijk wordt er een reden gevonden voor het slechte slapen. Ook voor jou een dikke knuffel!
    Dag: fijn dat het allemaal goed met jullie gaat! Hoe vindt Stan zijn zusje?
    Rosa: wat een mooie meisjes!
    Juffie: hoe gaat het met jou? Heeft Matthijs nog last van zijn prikjes?
    Deli: hoe gaat het met je kleine meisje en met jou?
    De rest die ik vergeten ben: zwaai!!!

Hier heb ik nu lekker verlof! Donderdag voor het laatst gewerkt en mijn collega's hadden stiekem een afscheidsfeestje voor me georganiseerd. Echt superlief! Kreeg een hele grote mand mee waar iedereen een kadootje en een persoonlijke boodschap in had gedaan. Gisteren met haan alles uitgepakt en wat een kado's! De kinderen hadden een slinger geknutseld van muisjes met hun foto's erop, ook echt heel bijzonder!
    En nu lekker relaxen en poetsen en de laatste dingetjes in orde maken. Ik slaap wel wat slechter; word veel wakker 's nachts en ben 's ochtends vroeg wakker. Beide haantjes slapen nu nog, dus ik zit maar even te zp-en om de tijd te doden:p... Straks boodschappen doen en van het weer genieten!

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Linda, Hopelijk mag Liv snel weer naar huis. Wat sneu dat ze in het zhs ligt en weer geopereerd moet worden. Hopelijk gaat het snel goed met slapen.

@ Rosa, wat een schatjes zeg!

@ Dag, wat fijn dat alles zo goed gaat. Ze kunnen er idd bij het schatten van gewicht wel wat langs zitten. Vanisha schatten ze op 7 pond en woog 5 pond ( ze was wel iets vroeger).

@ Elisa, het begint al op te schieten!

15. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Elise..lekker joh verlof!! geniet ervan

Ja je merkt wel iets aan Rayven vooral de eerste 2 dgen was ze erg onrustig en wou steeds door mij opgetild worden wat natuurlijk even niet ging en dat was ze helemaal over haar toeren....nu gaat het al beter, ja ze merken toch meer dan je denkt

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    morguhh!!
    Ik ga zo douchen dus ff snel.
    Vanacht heerlijke nacht gehad. Lekker geslapen. Stan vind het allemaal nog een beetje onwerkelijk en vind het allemaal maar eventjes interessant. Heeft even tijd nodig denk ik dan maar. Hij is nu even lekker bij oma. Hij was niet meer te houden. Daar kan hij schaapjes kijken en met de kruiwagen rondom het huis dus kan hij even lekker spelen.

Rid, Blij dat rayven nu al wat beter reageerd op de situatie. Is heel logisch dat die het aanvoelen hoor. Kindjes zijn verder met hun gedachten dan wij soms denken. En jij? Kan je je verhaal een beetje kwijt?

Elise, verlof!! En nu genieten!

@ de rest....zwaaiiiiii

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Even snel:

@ Dag, lekker genieten meis, wat een prachtig meidje hebben jullie!! Stan zal wel even moeten wennen, hier ging het beter toen de kraamhulp weg was.

@ Elise, lekker genieten meis! Leuk afscheid voor jou dus, fijn hoor!

@ Riedel, knuffel meis! Het zal z'n tijd wel nodig hebben om dit te verwerken!

@ Lin, jeetje meis. Ik dacht laatst nog "waar ben je toch" maar Liv weer in het zkh :( hopelijk gaat het snel beter met haar meis!

@ All, zwaaaaaaaaaaaai

Hier zijn ze zand aan het storten in de tuinen voor en achter. Kunnen we hopelijk snel bestraten en dan hebben we eindelijk een tuin! Ik heb heerlijk uitgeslapen tot 10 uur :D daarna heerlijk gedouched.

Thyrza doet het supergoed, alleen is ze niet zo'n grote drinker... Ze laat vaak veel van haar fles staan of drinkt om de 3 uur 80/90 cc en wil dat ineens op een bepaald moment inhalen. Moet maar even kijken wat we hiermee moeten?! Nu krijgt ze gewoon wat als ze wil, hou me niet echt aan het om de 3 of 4 uur schema. Meestal komt ze zelf wel om die tijden maar soms wil ze wel eens om het uur of 2 uur wat drinken?! Nou ja, klein maagje misschien.

@ All, fijne dag meiden! Lekker genieten van het weertje!

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Deli: Thyrza is natuurlijk gewend aan bv op verzoek. Dus zijn ze niet gewend aan grote hoeveelheden. Matthijs drinkt uit de fles ook erg weinig. Vanmorgen maar 100 ml.

Dag: fijn om te horen dat het zo goed gaat.

rid: knuf!

elise: lekker verlof!

all: wie heeft er tips voor het overdag slapen? Matthijs slaapt echt heel kort overdag. Leg hem bij de eeste moeheidssignalen in bed. Hij slaapt dan snel in maar is na 30/ 45 min weer wakker. Loop nu al een half uur heen en weer voor zijn speentje maar in slaap vallen ho maar. In de wandelwagen slaapt hij als we gaan wandelen wel weer door maar kan toch moeilijk de hele dag gaan wandelen;)
    Heb nu de gordijnen dicht maar dit lijkt ook geen verschil te maken. Oh hij ligt ook al in een puckababy..

's avonds slaapt hij wel gewoon goed en moet ik hem rond 22.00 wakker maken voor een voeding.

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, met bv maakte ik Thyrza eerst ook iedere 3 uur wakker, ze heeft 2 dagen op verzoek gekregen en toen ben ik gestopt. Maar grote hoeveelheden zal ze idd niet gewend zijn met die mini straaltjes van mij haha... Daarom geef ik haar ook maar gewoon als ze wil maar het gaat er zo moeizaam in. Voor wat jou betreft; geen idee wat je nog meer kunt doen om 'm te laten doorslapen. Het schijnt dat baby's wel na een minnuut of 45 over gaan in een andere slaap, dat heb ik eens gelezen. Wesley werd ook vaak na ong. 45 min. wakker maar ik weet niet wat ik daar aan heb gedaan? Wesley sliep ook altijd overdag goed en had 's avonds moeite om in slaap te komen. Ik denk dat ze alllemaal wel hun onrustige momenten hebben en wat dat betreft heb je mazzel dat hij 'savonds wel goed slaapt!

Zo, Thyrza was straks ook even flink aan het huilen. Iedere keer lijkt het dan of ze honger heeft en omdat ze zo slecht de fles leeg maakt word ik daar ook wel onzeker van. Maar mijn haan gaf haar nog wat drinken en toen ben ik boven gaan stofzuigen, hij heeft haar daarna een tijdje laten huilen in de box en toen ging ze KO. Ik vind dat zo moeilijk. Kan haar maar moeilijk laten huilen. Ze is verder ook zo tevreden en huilt niet veel dus als ze dan een keer huilt pak ik haar ook snel weer bij me. Misschhien had ze het ook gewoon even nodig om te huilen?!

Ben wel benieuwd hoe dat straks gaat als m'n haan weer aan het werk is. Zie er niet tegen op maar denk wel dat ik niet zoveel in huis kan doen als ik zou willen, haha... Moet ik maar aan wennen denk ik!

Nou dames, fijne dag nog verder; tis weer heerlijk weer!

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Lin, jeetje arme Liv.. is ze inmiddels al weer thuis dan? Knuff!

Zwaaaiii!!!

Even een snelle groet vanuut 't noorden! ;)
    We zijn lekker aan het genieten van het mooie weer de laatste paar dagen, onze tuin wordt beetje bij beetje weer tuin, het gaat lekker! ;)

Dikke knuffel!

Xx

Deel Deze Pagina