[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. judibi

judibi Bekend lid

hey kippies:D

gossie wat een heeeeeeerlijk weer!!!! genieten hoor!

rid: het neemt tijd...en die zwangere vrouwen zie je dan ineens zoveel en dat doet pijn en dan tel je de weken mee, die je nu geweest zou zijn...
    digiknuffel voor jullie allemaal!

lin: ach jakkie, Liv weer in het zkh:( hopelijk komt er nu echt snel een oplossing voor jullie...

@all: natuurlijk niet echt bijgelezen met deze mooie dagen:D dus ik hoop maar dat jullie allemaal verder net zulke mooie dagen hebben als wij!

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Kom even snel hallo zeggen. Veelste leuke, lekkere, gezellige en zonnige dagen op te computeren.

Fijne 2e paasdag allemaal!

3. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    HEY MEIDEN

hier gaat et minder weer, weer ineens helder bloed verlies en meer krampen en pijn dan ik al die tijd heb gehad...pff balen...even afwachten en anders toch even bellen want dit is niet leuk:(

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Knuff voor jou Linnie!

5. judibi

judibi Bekend lid

rid: zo ging het bij mij ook: bloedverlies direct na de curettage was nauwelijks iets, maar na een paar dagen begon het, incl pijn en krampen...bij mij heeft het 4 weken aangehouden, maar ja, ik was minder ver dan jij.

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    inderdaad veel te mooi weer geweest de laatste dagen om veel achter de laptop te zitten. verder haan eindelijk lekker 2 dagen thuis dus vooral genieten met zijn viertjes..

rid: wat naar zeg:(

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen:D

8. rosa08

rosa08 Niet meer actief

goedemorgen meisjes

9. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Juffie bedankt voor je lieve berichtje

10. rosa08

rosa08 Niet meer actief

erg druk.

Even snel hier in het kort mijn vriendin is zaterdag bevallen met nog geen 25 weken van een jongen en een meisje. het jongetje is helaas overleden gister. met het meisje gaat het naar omstandigheden goed.

liefs rosa

11. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Jeetje Rosa wat naar hopelijk blijft het met het meisje goed gaan!

@Judibi...oh dus misschien is het wel normaal? Mijn hele buik tot boven mijn navel doet behoorlijk zeer, normaal naar voren of opzij rekken lukt haast niet en ook als ik in dat gebied op mijn buik druk doet het venijnig zeer...hopelijk snel over bah

12. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    pff gyn. toch ff gebeld moet toch vandaag langskomen:(

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    rosa:echt verschrikkelijk zeg.. Lijkt me zo moeilijk om dat als vriendin van zo dichtbij mee te maken.

Rid: succes bij de gyn. Hopenlijk valt het mee en wordt de pijn snel minder.

ik moet vanmiddag even naar de ha met Matthijs. Hij drinkt weer zo onrustig. Huilen na 3 minuutjes drinken en dan wil hij niet meer. Hopenlijk niet weer spruw..

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Riddle, succes bij de gyn...

@ Rosa, oh wat ontzettend erg zeg! Hopelijk red het andere kindje het wel!

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    ff snelle zwaai. sorry niks terug gelezen. vandaag eerste dagje alleen thuis met 2 kindjes dus ben nog ff druk mijn draai aan het vinden. tot nu toe gaat het prima. Beneden is er gestofzuigd (of stof gezogen?) Er staat een wasmachine aan. Laura is gewassen en gevoed. Stan is lekker aan het puzzelen en nu ga ik proberen nog wat was te vouwen. Straks nog ff kleine wandeling buiten als ik dat nog trek.

16. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Dag, succes vandaag! Komt vast helemaal goed :D

17. judibi

judibi Bekend lid

Goeiemorgen:D

rid: even op controle is nooit verkeerd! het stelt jou gerust met hoe het verloop gaat!

rosa: vreselijk...de horror van iedere ouder...

juffie: hopelijk inderdaad niet weer spruw:(

dag: succes met je eerste dag alleen thuis met je duo:D

zo. hier is het normale leven ook weer even begonnen...tot aan de meivakantie;) eerst poetsen want jee:$ want een bende maken die mannen thuis ervan:D

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemiddag meiden...

Kom ook even teken van leven geven.

Rosa... bah wat verschrikkelijk zeg. Hopelijk blijkt t meisje n vechtertje te zijn en komt zij er goed doorheen. Dikke knuffel meis.

Rid... hopelijk niks ernstigs voor je. Ook n dikke knuffel voor jouw meis!

Dag... geniet ook even lekker van t weer met je 2 kleintjes! Dat huishouden komt wel hahaha

Juffie... ik las iets bij jouw over Matthijs zn slaappatroon?... nou ons Divano slaapt dus ook hééél weinig overdag! Hij slaapt ook maar hooguit 1 uurtje tussen de voedingen door. Had hem vanmorgen om kwart voor 10 te bed gelegd en om half 11 was ie er alweer. Ik had hem toen idd in de kinderwagen gelegd om dan maar naar de winkel te gaan en ja hoor toen sliep ie tot half 12. Om kwart voor 1 weer in bed gelegd maar hij werd hysterisch... toen heb ik even met hem op bed gezeten en om kwart over 1 viel ie in slaap en nu hoor ik alweer tekenen van wakker worden. Maar laat hem maar lekker liggen... hij is straks voor papa hahahaha
    Hoop voor jouw dat t geen spruw is voor Matthijs niet maar ook voor mama niet!
    Dikke knuffel meis.

All... al diegene die ik niet persoonlijk heb toegesproken... hoe gaat t met jullie?

Hier gaat t best. Divano is nog steeds strontverkouden en als ie dan in n hoestaanval zit loopt ie vuurrood aan en lijkt t alsof ie erin blijft hangen. Hij heeft veel taaislijm op zijn longetjes zitten maar daar gebruiken wij nu disolvon voor en dat werkt echt wel.
    Hij had n puffer gekregen maar leek wel of dat dat juist erger maakte. Dus er maar mee gestopt.

Met mij gaat t verders wel best. Alhoewel ik nu de vraag bij mezelf neer leg of ik niet misschien zwanger ben. Kan niet zou ik zeggen want ik ben aan de pil MAAR ben kotsmisselijk heel de dag... mijn buik is opgezet en ik ben gisteren in de zon gaan zitten (zomaar n uurtje) en nu heb ik van die pygmentvlekken in mijn gezicht staan (nog nooit gehad!!!!).
    Mijn vriendin wist niks van mijn twijfel en zei gisteren zomaar ineens... ben jij niet toevallig zwanger? Ik zeg hoezo? Nou omdat jij n groeiende buikje hebt en van die pigmentvlekken in je gezicht. Ik zeg: zelf twijfel ik ook al n kleine week. Mijn gevoel twijfelt heel erg MAAR ik ben aan de pil dus verwacht t niet!
    Ik vertelde mijn twijfel gisteren aan Chris en die zei: we wachten wel af!
    Tot dusver is er nog geen sprake van. Moet nog 2 weken de pil afmaken en dan zien we wel.

Sorry dat ik hier enkele dagen niet geweest ben maar dat heerlijke weer maakte dat ik lekker buiten bezig was.

Meiden... ik ga weer afsluiten want moet zo weer werken. Ff koffie drinken met Chris en dan weer weg!
    Misschien tot vanavond!

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    gelukkig geen spruw bij ons:) Hoop dat het gewoon een sprongetje was ofzo want vandaag gaat het drinken wel weer redelijk goed. Ook slapen gaat beter vandaag.

Miran: waarom doe je niet even een testje?? Als je wel zwanger bent is het slikken van de pil niet goed natuurlijk.

20. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hey meiden

nou toch niet alles ok bij de gyn. buikonderzoek deed onwijs zeer, daarna inwendige echo gehad en daar zag ze wel wat op dus andere gyn. erbij en weer een buikonderzoek en een echo en ze zien iets zitten, ze denken of een bloed stolsel of restant weefsel maar omdat mijn baarmoeder al dicht zit komt het er zo en zo niet uit, en ook omdat mijn temp. hoger is als normaal....nu pillen mee gekregen waar ik soort van weeën van krijg en als het een stolsel is moet het er dan uitkomen en dan donderdag terugkomen voor weer een echo en als het er dan niet uit is dan moet ik vrijdag weer een curretage ondergaan:(...als mijn temp. eerder dan dat stijgt moet ik eerder terug pfff wat een gedoe weer

Deel Deze Pagina