@ Mup, het is een mopshond, staat wel een foto van hem op mijn hyves! Mijn moeder heeft 'm een jaar of 10 geleden gekregen omdat mensen er van af moesten dus hij zal zo rond de 12 zijn denk ik?! En ja, heel lastig... Nu ligt hij weer in de gang omdat ik net heb schoongemaakt beneden en Wesley hier speelt. Zucht... Hier ons eerste dagje alleen met de kindjes! Thyrza ligt al een tijdje in bed maar ze gaat niet slapen, zodra ze d'r speentje kwijt is is het jammeren en moet ik weer naar boven sprinten goed voor die extra kilo's!
Zie trouwens bij mup staan dat haar meisje 13 maanden mamamelk heeft gehad bij mij is het helemaal klaar... Heb nog even gekolfd en toen alleen als het echt vol voelde maar het was met een paar dagen weg! Nu voelt het wel slap hahaha, ze waren behoorlijk vol en stevig! Vind het wel mooi als Thyrza bij me komt liggen of als ik er 'snachts uit ga om haar flesje te maken begint het te lekken, zit er toch nog iets. Mooi dat je lichaam daar toch zo op reageert!
Deli: succes met je eerste dagje alleen met allebei de kindjes! Komt vast goed. Enne inderdaad goed voor de kilo's dat heen en weer geloop voor de speen. Ondertussen ben ik al zover dat Nathan de speen vaak erin stopt Hij wordt zelfs boos als ik naar boven wil hollen. Dus heel makkelijk voor mama Moet je Wesley ook eens leren
inderdaad mooi hoe je lichaam werkt. Ik begin al te lekken als ik aan bv denk of aan Matthijs Maar gelukkig bestaan daar compressen voor
Nou, ik zit bij TNT te kijken of m'n nieuwe stofzuiger al onderweg is. Hopelijk komt ie vandaag... Onze oude was stuk gegaan en hubbie mocht een kerspakket uitzoeken en in dat lijstje stond een stofzuiger dus we dachten; dan doen we die maar. Maar wat een goedkoop rotding was dat. Het leek wel een kinderding, zo klein en korte steel en hij was al direct kapot er zat maar een snoer aan van 3 of 4 meter geloof ik dus om de huiskamer te doen moest ik 'm 3 x ergens anders in een stopcontact doen en nu ging dat snoer ook nog eens stuk en die rolde steeds op... Beetje jammer van ons kerstpakket want er stonden ook nog andere leuke dingen tussen! Nu maar een andere gekocht dus...
@ Juffie, hahaha handig van Nathan! Ik vertrouw Wesley niet zo alleen met Thyrza, hij kan nogal onbenullig zijn En die compressen idd. "s nachts plakte ik ze vast met luiertape hahaha
goooooodmurning deli: eerste dag als trio! en met de hond...tja, moet zeggen dat ik ab-so-luut geen voorstander ben van euthanasie enkel omdat een dier 'in de weg' zit. maar ik kan me je dilemma goed voorstellen. is er misschien in jullie omgeving ( niet familie) iemand die haar/hem wil hebben? een ouder iemand die alleen is bijvoorbeeld? fijn dat je bv helemaal klaar nu is dan zo ging dat bij mij ook. juffie: vraagje: jij temperatuurde altijd. de keren dat jij zwanger was, had je toen elke keer echt een veel hogere temp dan anders voor je ongesteld werd? afgelopen zw.schap had ik op nod een temp van 37 gr en dat was heel hoog voor mijn doen, maar ja dat bleken er ook twee te zijn. zag jij echt een groot verschil in je temp bij zwanger? @all: haai en een zwaai weertje is hier redelijk. niet koud in ieder geval. vandaag 11 jaar getrouwd jeej!!
Judibi... gefeliciteerd met jullie 11e trouwdag!!! Deli... n hele moeilijke dilemma. Kan me voorstellen dat je de hond niet zomaar weg doet. Let wel op dat je n goede beslissing neemt over de hond. Mijn ex wou toen heel graag n steffordje. Hadden we toen ook in huis genomen. Maar na de scheiding woonde t beestje bij mij in huis want mijn ex leefde toendertijd op straat. Hartstikke lief beestje hoor. Maar s'nachts lag ie in de gang omdat ie anders bij mij boven op bed kwam en dat wou ik absoluut niet. Overdag liep ie in huis rond. Op n gegeven moment kwam mijn neef zijn exvriendin en die vroeg of ik onze hond niet aan haar kwijt wilde. Ik antwoorde meteen ja hoor is goed. Toen verhuisde ik met heel mijn hebbe en houde naar Chris en kwam tot de ontdekking dat ik mijn hondje toch wel miste. Ik heb er dus tot op de dag van vandaag spijt van gehad dat ik er afstand van heb gedaan terwijl ik ook niet echt n hondevrouw ben. Pas dus goed op dat je er ook daadwerkelijk goed aan doet en ook zeker weet dat t beestje hartstikke naar zijn zin heeft op t nieuwe adres. Suc6 meis! Rid... weet je nu al of die pillen gewerkt hebben of moet je nu morgen weer die ellende doormaken? All... ik hou sinds vandaag Divano's eet/slaap en huilschema bij. Ik vind hem erg onrustig en slaapt naar mijn mening véélste weinig. Moet 10 mei naar CB en zal dat schema eens voorleggen misschien dat hun mij tips kunnen geven. S'avonds heeft ie geen huiluurtjes maar échte KRIJSuurtjes. NIKS is dan goed. Ik ben op die momenten ten einde raad. De kinderen van mij gaan vrijdag tot en met zondag naar opa en oma toe. Chris staat dan in nachtdienst en ik ben dan dus alleen met Divano. Aan de ene kant zie ik er als n berg tegenop. Het zou toch leuk en fijn moeten zijn om met je baby alleen te zijn toch? S'morgens is ie supervrolijk! Nu slaapt ie al sinds half 10 dus dat is ook wel lekker hoor maar dat is niet iedere ochtend zo. Eens kijken als we een weekje verder zijn hoe mijn schema eruit ziet. Ben benieuwd!
jubidi: heb even nagekeken en bij beide zwangerschappen had ik een heel ander tempkaartjes dan wanneer ik niet zwanger was. namelijk bij beide zwangerschappen 2 dippen na mijn ei en inderdaad een hogere temp vlak voor nod. miranda: wat vervelend dat divano zo onrustig is 's avonds. helpt lekker in bad doen niet?? of doe je dat al? heb je een idee waar hij last van heeft?
@ Judi, ik ben er ook niet zozeer voor hoor en vind ook als je een hond neemt, dat je ervoor moet zorgen maar het punt is dat ik hier nooit voor heb gekozen En dan nog, is het heel makkelijk gezegd om 'm te laten inslapen maar hij ligt nog altijd hier in de gang, dus niet makkelijk gedaan. Maar ik weet het niet meer?! Ik heb al heel veel mensen gevraagd of ze 'm willen of iemand weten, niemand! @ Miranda, wat juffie ook al zei; is een badje niks? En is hij enkel de avond onrustig of gaat hij dan ook zo de nacht in? Wij gingen met Wesley altijd douchen, dat werkte wel goed maar dat is dan wel handig om met zn 2tjes te doen. Lastig... Van hoelaat tot hoelaat heeft hij die huilbuien dan? bijna alle kindjes hebben het 'savonds he.
@ Deli, ik heb het ook wel wat lang gegeven. Maar goed iedere dag BV is er 1 Vind het van iedereen knap die het ook maar probeert. Mijn borsten zullen nooit meer worden wat ze geweest zijn. Maar wellicht als je het minder lang hebt gegeven wel Wat betreft je hondje. Ik dacht als hij wat langere haren had een goede knipbeurt misschien wel wat verbetering zou geven. Ik zou er toch even mee naar de DA gaan misschien ligt het wel aan zijn anaalklieren ofzo. Kan behoorlijk stinken De dierenarts kan je wellicht ook wel vertellen hoe de conditie is van het beestje. Wellicht dat het je kan helpen om makkelijker een beslissing te maken.
Deli: ik weet nog dat ik voor mijn verjaardag hamsters had gekregen. vond die beesten helemaal niets maar ja had ze toch.. Was echt blij toen ze dood waren. Misschen niet helemaal te vergelijken maar kan me het zo voorstellen dat je het zat ben. Ik zou ook echt niet staan te springen om een hond. Vooral om die vieze haren in huis, dat gekwijl, het uitlaten bah Je hoort het echt geen hondenliefhebber hier Goed hier kan je natuurlijk neits mee maar wilde even zeggen dat ik je echt heeel goed begrijp. In laten slapen in weer een ander verhaal trouwens. Als het hondje nog gezond is zou ik dat echt niet kunnen..
mup: mijn borsten waren ook neit meer zoals ze waren voor de zwangerschap maar ik lees altijd overal dat dat neit door de bv komt maar door de zwangerschap zelf. Ach maakt ook niet uit, het is nu eenmaal zo. Blijf nog maar even bv geven heb ik in iedergeval mooie volle borsten Hoe gaat het met vanisha trouwens??
@ Juffie, denk dat het bij mij toch echt wel komt door de BV Goed dat je nog doorgaat want beter dan tiet is er niet En zolang je genoeg hebt en het aankunt, waarom niet Met Vanisha gaat het weer wat beter, het ging zoiezo wel goed met haar. Maar de koorts is gezakt naar 38. Dus zolang het niet hoger word, ga ik niet naar de HA.
mup: inderdaad Heb gisteren nog een mooie voedingsbh binnengekregen dus die moet ik nog wel even een tijdje gebruiken natuurlijk Had van die oerlelijke maar dat zag er niet uit onder een hempje. fijn dat het beter gaat met je meisje. ga zo maar eens wat doen. ben niet vooruit te branden vandaag
@ Juffie, niet vooruit te branden dus doe je toch lekker niks!! Geeft toch niet Wij krijgen zo nog kraamvisite en dan zal ik eens zien of ik vanmiddag nog naar de winkel kom... Anders moet hubbie straks even wat halen nog. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Wesley heeft een humeur, bah! Hij verveeld zich weer en alles op tv is niet leuk genoeg
Deli en Juffie... wij gaan met zn drietjes douchen. Ik probeer dan ook zo te regelen dat ie dan gelijk n flesje na krijgt. Dan slaapt ie wel erg goed. Maar hij heeft gewoon huiluurtjes van 18.00 uur tot n uur of 21.00. Dan word t rond 21.00 uur wat minder krijsachtig en zie je zijn oogjes wegdraaien. Het kan ook zijn dat ie aan t vechten is tegen de slaap. Maar goed. Ben vanmorgen begonnen met t schema dus we zullen dit eens 1,5 week aankijken. Misschien zie ik zelf wel de verandering en misschien is dit gewoon n fase want hij gaat nu ontdekken en dingen vastpakken enzo. Hij heeft nu zelfs kuren dat als je zijn luier verschoond dat ie zijn billetjes omhoog gooit zodat ik de pamper niet eens dicht krijg... dan wil ik die pamper dicht maken maar trek hem onder zijn kontje uit hahahahaha ook erg leuk!!!!
Deli: lastig die buien. Nathan kan er ook wat van. Heeft tegenwoordig de fase dat alles papa moet doen. Op zich wel handig voor mij natuurlijk maar vind het ook niet zo leuk als ik hem wil aankleden en hij schreeuwt alleen maar om papa Miran: sprongetje dan misschien??
Meiden! Sorry, superdruk op het werk, maar wil wel laten weten dat ik aan jullie denk hoor! PS. Liv slaapt helemaal door! xx