[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi kippies,
    Deli en Juffie: hier ook zo'n donderwolkje in huis... Wil dat alles op zijn manier gebeurt en als dat niet lukt of niet mag gooit hij zich heel dramatisch op de grond en gaat krijsen. Gooit met zijn speelgoed, huilen en piepen. Kan er op het moment niet zo goed tegen:). Als de maar echt vol is zet ik hem op de gang en dan gaat hij daar keihard huilen (wat ik dan toch weer zielig vind) en daarna komt hij bij me op schoot om het goed te maken en dan gaat het weer even goed. Hier wil hij helaas alleen maar mamma en mag pappa niks doen, terwijl dat nu wel moet gezien mijn conditie. Pfff, vermoeiend allemaal! Oké, einde geklaag nu.
    Miran: Luca had ook echt van die krijsbuien aan het einde van de dag en dat werd alleen maar erger. Bleek aan zijn verborgen reflux te liggen en toen hij eenmaal medicatie had gekregen was het ook over. Dus misschien toch even een bezoekje aan de huisarts?
    Mup: gek dat Vanisha steeds koorts heeft. Luca heeft ook veel onverklaarbare koorts gehad de afgelopen weken en nu zag ik van de week dat er weer 2 kiezen door waren, dus ik denk dat het daar vanaf kwam.
    Riddle: hoe gaat het met je? Wat een ellende allemaal!

Hier gaat het redelijk. Word fysiek behoorlijk beperkt door mijn bekken en harde buiken. Elke avond is ze ontzettend druk in mijn buik en krijg ik de ene harde buik na de andere, niet leuk! En ik wil zo graag poetsen en soppen en leuke dingen doen met Luca, maar het gaat allemaal niet zo. En mijn haan maakt lange dagen en komt moe thuis en doet wat hij kan, maar de dagen duren erg lang zo. Gelukkig heb ik mijn auto anders kwam ik helemaal nergens meer...

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Elise, lastig hoor als het zo moet in je zwangerschap :( snap dat de dagen dan lang durren!

@ Juffie, komt dat ook niet omdat jij veel met Matthijs bezig bent? Ik herken het nl. Wesley gilt ook steeds om papa maar dat komt omdat mijn haan ook veel met 'm doet op het moment omdat ik dan met Thyrza bezig ben.

@ Miran, lastig hoor... Maar het hoort er wel bij, de meeste kindjes huilen een moment van de dag. Thyrza huilt ook 's avonds vaak een tijdje...

Nou, wil met Wesley kleuren maar hij vindt niks leuk, bah! Nu roept hij ook "papa komt zo weer" lekker dan :(

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Lin, super van Liv :D eindelijk :D:D:D

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    lin: echt super van Liv zeg!

Deli: zou inderdaad kunnen ja. Als ik alleen ben met Nathan gaat het goed hoor maar zodra mijn haan erbij is mag ik niets meer. Mijn haan gaat ook vaak even met nathan weg zodat ik even rust heb dus dat scheelt ook natuurlijk. Moeten ook maar eens andersom doen. Ik even alleen weg met nathan en haan alleen met Matthijs.

Elise: Oh dat kan Nathan ook zo goed ja: heel dramatisch op de grond gaan liggen en dan zegt hij er ook nog bij: Boos!. moet daar eigenlijk altijd om lachen want hij stelt zich dan zo aan. Maar die dwarse buien zijn inderdaad verschrikkelijk vermoeiend. VOoral nu jij lichamelijk niet zo veel kan.

5. judibi

judibi Bekend lid

lin: YEEJ! super dat ze nu eindelijk doorslaapt!!!!

elise: vervelend dat het je nu zo in de weg zit:( nog even...nou ja;)

deli: wat mup zei klinkt goed! misschien heeft de DA ook nog tips waar je de hond eventueel onder zou kunnen brengen??

boze kindjes...hmmmm, wacht maar tot ze mondiger, groter en boos stampend worden:D die van mij kan echt KIJKEN als een donderwolk haha!

6. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hey meiden, niks bijgelezen alleen even update brengen..

vandaag dus terug naar de gyn. weer inwendige echo en onderzoek en alles wat er woensdag te zien is zit er helaas nog steeds, dacht ik ook al hoor, nu uitstrijkje gemaakt, urine ingeleverd en bloedtest gedaan en morgen bel afspraak met de gyn. omdat ze eerst een infectie of bo uit wou sluiten maar heb geen verhoging dus betwijfel od dat het is maar ze wou vanwege eventuele complicaties niet meteen curreteren maar als er morgen niks uitkomt wordt het dat wel denk ik, kan gewoon geen weken zo blijven rondlopen want ik kan amper 10 minuten lopen heb constant pijn en kan rayven niet eens optillen...dus jullie horen het wel weer van me

Dikke knuffel voor iedereeen!

7. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ RIddle, *dikke digi knuf*

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Rid... dikke knuffel meis en hoop dat je toch uiteindelijk niet gecurreteerd hoef te worden.

Lin... wat zul jij n trotse en blije mama zijn dat Liv nu eindelijk de smaak van doorslapen te pakken heeft. GEWELDIG!!!! Goed gedaan meid!

boze kindjes... hahahaha ik heb er hier thuis ook 4 die er wat van kunnen en die zijn in de leeftijd van 14/ 11/ 8 en 7 dus jullie kunnen je lol nog op hahaha... ze zeggen altijd "kleine kindjes kleine zorgen, grote kinderen grote zorgen".
    Dat is echt zo. Komt allemaal wel goed hoor, maar leuk is anders!

All... heb zo eens ff zitten kijken naar de schema van vandaag. Divano heeft vandaag (vanaf vanmorgen 08.00 uur tot vanavond 20.45 uur) 435 cc melk gedronken intotaal. En hij heeft vanaf 08.00 uur tot nu toe (overdag) MAAR 4 en n half uur geslapen. Is niet veel of wel voor n kindje van 4 maandjes?!!
    Hij is net om kwart voor 9 in slaap gevallen en hopelijk slaapt ie nu door tot morgenvroeg met tussendoor nog nachtvoeding dan!
    Ik vind dat ie erg weinig heeft gedronken en zéker te weinig slaap pakt.
    Wat is jullie mening hierover?

9. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Miranda, ik durf er eigenlijk niet zoveel over te zeggen. De kleine van een vriendin van me. Drinkt bij 200 ml per keer en krijgt de laatste voeding om 7 uur. En slaapt door. En van een andere vriendin drinkt ook een stuk minder. En slaapt van 11 tot 6 uur. Dus denk dat het wel scheelt per kindje. Ze zijn allebei van februari en wegen zo tegen de 6 kilo. Denk wel een heel verschil.

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Rid, knuffel meis :(

@ Miran, ik vind wel dat hij weinig heeft geslapen idd! En ook weinig gedronken in verhouding met Thyrza maar goed, ieder kindje is anders zoals Mup ook al zei. Thyrza heeft vanaf vanmorgen 8 uur tot nu 4 flessen van 120 cc gehad en die gingen allemaal op, dat is 480 en dus al meer dan Divano maar misschien drinkt hij nou eenmaal minder?! Thyrza heeft vanmorgen helemaal niet geslapen en vanmiddag tussen de 2e en 3e fles aan 1 stuk, bijna 4 uur. Nu ligt ze op de bank te slapen naast mij maar ze was de rest van de tijd ook heel onrustig dus was slapen betreft zitten we wel ong. gelijk. Tja, of het verkeerd is?! Geen idee... Je kunt het even aanzien en overleggeen met het cb maar misschien hoort het gewoon bij hem en komt er straks wat meer rust en ritme?!

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mup.... Divano weegt ook al 6 kilo als t niet meer is nu. En die is van december dus dat scheelt maar 2 maandjes. Kan misschien n groot verschil zijn maar ik vind gewoon dat ie erg weinig slaapt. Daarbij komt ook nog eens dat sinds hij zo verkouden is dat ie weer om n uur of 12/1 vannacht komt en dan weer zo'n 4 a 5 uur later. Dus heb hem weer 2x in de nacht. Weet zelf niet goed hoe ik dat moet verbreden zeg maar vandaar dat ik nu n schema bij aan t houden ben. Jeetje wat waren die andere 3 dan makkelijke baby's! Maar goed... mijn schoonmoeder zei al tegen Chris dat ie de "agressie" van de vader heeft. Divano kan zijn eigen zo kwaad maken om niks. Dus karakter van de papa.... JIPPIE en dáár ben ik nu zo blij mee... NOT!
    hahahaha

Deli... Divano zit nog steeds op flessen van 150 ml en hij laat er behoorlijk wat van staan. Soms máár dan ook écht soms drinkt ie zn helemaal leeg of laat zo'n 5 ml staan maar dat is bij ons ook op. In feite hoef ik me niet druk te maken want hij groeit als kool en komt ook flink aan dus dat zit wel goed maar ik wil proberen de nachtrust erin te krijgen en wat meer tijd creeëren tussen de flessen in maar dat lukt me niet. Ik wil nu gewoon s'nachts slapen! Ben steenkapot... ik snap niet hoe Liena dit volhoud hoor... maar ik ben er s'nachts 2x uit voor de voeding en dan nog eens de keren dat meneertje zijn tutje kwijt is of omdat t te licht is op zn kamertje zodat ie niet meer kan slapen. Vanmorgen was het half 5 en hij lag vrolijk te spelen. Ik dacht dat gaan we eens mooi niet doen. Fout van mij maar heb hem bij ons in bed genomen en toen is ie meteen terug in slaap gevallen tot half 7... hij sliep nog maar toen heb ik hem in eigen bedje terug gelegd (mijn bedoeling was om hem maar n kwartiertje in ons bed te leggen zodat ie sliep) en daar heeft ie nog gelegen tot kwart voor 8 vanmorgen. Maar goed... ik ben op t moment niet te genieten... chagrijnig/moe/misselijk dus als ik dan ook nog eens slaap tekort ga komen tja.... dan komt t niet meer goed met mijn gezelligheid hahahhaa

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Goedemorgen,,

miranda: Matthijs slaapt ook niet heel veel overdag hoor. Ik denk net zo iets.
    Gisteren:
    4.45 voeding meteen weer slapen.
    8.15 wakker
    9.30 slapen. Maar steeds wakker tussen door. Ben om 10.30 even gaan wandelen en toen heeft hij wat gedommeld tot 11.15
    11.15 drinken
    12.00 slapen
    14.00 wakker (tussen door ook weer paar x speentje gegeven) drinken
    15.00 wakker maar na 3 kwartier weer wakker. Nog maar even gaan wandelen.
    17.00 drinken.
    18.30 slapen
    21.30 wakker gemaakt voor drinken en weer meteen slapen.

Je ziet het ook hier behoorlijk wat korte dutjes. Wat betreft de flessen kan ik je niet helpen. Matthijs drinkt als hij een flesje drinkt maar 100/ 130 ml afgekolfde melk. Bij mij waarschijnlijk wel meer.
    Vannacht was het trouwens 3 en kwart over 6. Word ik ook niet vrolijk van maar goed. Nog 3 kwartier geslapen en nu ligt hij in de box te spelen.

heel verhaal zo:) Weet niet of je er iets aan hebt maar sommige kindjes hebben gewoon minder slaap nodig. Als hij verder vrolijk is zou ik me er maar niet te drukk m maken..Dat je de nachtvoedingen kwijt wil snap ik, want dt is echt vermoeiend!

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Juffie... ik had bij mijn eerste kindjes na de voeding n halfuurtje op en die sliepen daarna tot aan de volgende voeding toe. Nu weet ik dat ieder kindje anders is. Gyani is op zichzelf al n héél rustig kind en vooral makkelijk. Dus dat kan ik niet als vergelijkingsmateriaal gaan gebruiken.
    Nu moet ik zeggen dat Divano over de 24 uur van gisteren totaal maar 535 cc melk op heeft + n half potje fruit en n half potje groente. Vind ik erg weinig maar goed misschien zit ik er wel helemaal naast. Nu heeft ie gisteren van kwart voor 9 geslapen tot 12 uur vannacht toen nog n flesvoeding gegeven en om half 3 werd ie weer wakker en heb ik hem gewoon zn tutje gegeven waar hij wonderbaarlijk genoegen mee nam en had aan één ruk doorgeslapen tot vanmorgen kwart voor 8 dus mama is helemaal uitgeslapen... nou ja... ben toch wel moe maar ik heb n goede nachtrust gehad. Vandaag maar weer eens n schema bijhouden en eens zien hoe die er van vandaag uit komt te zien.

All... hoe gaat t met jullie meiden???
    Mijn vakantie begint al lekker (NOT)... kids gaan vandaag al gelijk tot zondag naar mijn ex zn vader en stiefmoeder (dus opa en oma). Chris gaat vanavond de nachtdienst in dus vanaf 21.00 uur vanavond zit ik alleen met Divano. Dan zondagmiddag komt Didier hierheen en blijven mijn kinders vanaf zondag tot volgend weekend zaterdag bij mijn ouders! De eerste week van de vakantie heb ik geen kinders van mij thuis op Divano na dan.
    Ergens wel lekker want kan ik mijn huis weer eens goed onderhanden nemen en met Chris leuke dingen doen maar aan de andere kant baal ik hier wel n beetje van. Ook ik heb vanaf vanmiddag 2 weken vakantie.

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miran, gebroken nachten zijn vreselijk :( volgens mij heeft iedereen daar wel moeite mee, ik snap ook niet dat Liena nog op de beenn is hoor * RESPECT * maar er komt echt een keer ritme meis! En als Divano groeit zou ik me niet zo druk maken om de soms niet leeggedronken flessen?! Is het niet een idee om wat rijstebloem in de laatste fles te doen?

Wesley sliep vanaf 8 weken eigenlijk wel door en toen met 3 maanden ineens niet meer, toen ben ik wat rijstebloem toe gaan voegen en sliep hij wel beter?! Anders is het denk ik toch wachten tot hij er zelf aan toeis om meer te drinken en beter te slapen 'snachts?!

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    ff snelle zwaaiiiiiiiiiiiiii nog beetje druk. Moet echt nog ritme vinden.

16. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Hoi meiden

Net terug van de crematie. jeetje wat heftig zeg allemaal. Jongetje lag er heel mooi bij.

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik was jullie even kwijt....

18. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Even over ritme. sabela heeft niet echt een ritme en slaap vaak ook heel kort.

Rond 7 wakker en dan drinken
    half 9 slapen +drinken en om 9.30 wakker
    rond 11.30 slapen + drinken
    om 14.30/15.00 weer wakker en drinken.
    17.30 drinken en slapen tot 18.30
    19.30 drinken en dan slapen
    23.30 drinken slapen
    03.00 drinken
    06/07 wakker drinken

Dat is ongeveer mijn dag.

Ik denk altijd zo lang ze 's nachts komen hebben ze het nodig je kan er wel druk om maken maar ach ze zijn maar even klein en dat overleef ik wel.

19. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi kippies,
    als ik dit zo lees geniet ik nog even extra van mijn nog niet gebroken nachten:D, maar mijn tijd komt nog wel, hihi!
    Miran: de kinderarts zei altijd tegen mij dat ze minimaal 500ml voeding binnen moeten krijgen en dat krijgt Divano, dus je hoeft je geen zorgen daarom te maken denk ik. Luca was ook altijd een moeilijke slaper, kan je geen tips geven helaas... Kan me voorstellen dat je het niet gezellig vindt dat de kids zoveel weg zijn in de vakantie!

Even ego: gisteravond is de vk nog hier geweest. Ik bleef maar harde buiken houden en kreeg er kramp in mijn rug bij. Wist niet meer hoe ik moest zitten en kon me op niks anders concentreren. Haan vond dat we moesten bellen, dus maar gedaan. Ze kwam meteen en ontsluiting gecheckt, maar gelukkig lag mijn baarmoedermond nog helemaal naar achteren en zat potdicht. Met de kleine ging het helemaal goed gelukkig, maar ze moet nog wel even blijven zitten. Het is heel naar voor mij, maar aan die harde buiken is niks te doen, maar gelukkig doen ze ook niks. Waarschijnlijk is mijn baarmoeder gewoon heel gevoelig en in combinatie met een groeispurt en indalen gaf dit deze pijn. Vannacht ook nog veel last gehad, maar was wel gerustgesteld, dus dan is het beter te verdragen. Nu gaat het wel weer. Luca is vandaag naar het kdv, dus heb lekker een dagje voor mezelf. Straks komt mijn beste vriendin; haar zoontje is ook naar het kdv vandaag en het is inmiddels al 2 jaar geleden dat we voor het laatst een kinderloze date hadden...

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Kan me voorstellen zeg dat het heftig was. Hoe gaat het met het meisje??

Deel Deze Pagina