Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Hier is net de kraamvisite weg, sjonge wat een drukte! Vriendin met 3 kindjes, drukke Wesley erbij. Gelukkig sliep Thyrza boven overal doorheen @ Yootje, ik krijg nooit meldingen? Maar fijn dat je ons weer gevoonden hebt! @ Rosa, dat zal niet meevallen nee @ Elise, doe maar kalm aaan meis!! Nog ffkes!
haaaaaaaaaai rosa: vreselijk moeilijk gaat het verder wel naar wens met het meisje? yojo: ik krijg sowieso nooit meldingen maar we zijn er nog deli: lekker druk haha! knap toch, dat ze er zo heerlijk doorheen kunnen slapen, hè? dag: komt vanzelf weer! hier nog geen tekenen van een aankomende menstruatie maar dat kan zo ineens veranderen. temp is lekker stabiel, maar volgens mij te laag voor een zwangerschap (moet eerlijk zeggen dat ik alleen aantal dagen voor ongi temp zodat ik weet wanneer ik het kan verwachten. ben ik weer mee begonnen na de mk). morgen verwacht ik het feest weer hier is het btw heerlijk weer! wel harde wind, maar lekkere temp
sorry Elise vergeet ik je zomaar: meid wat naar dat je baarmoeder zo gevoelig en pijnlijk nu is, wel fijn dat jullie meiske zich nog niet aan het aandienen is, maar pittig voor jou! sterkte met de laatste loodjes (loden)
Ow ik krijg altijd een melding als er nieuwe berichten zijn. Vind ik makkelijk haha Hoe is het met jullie? Nog plannen voor het komende weekend??
Yojo: morgenochtend moet mijn haan werken. 's middags rondje dorp denk ik. Zondag verjaardag en kraamvisite die ook gezellig blijft eten. Jij leuke plannen??
Wij gaan morgenvroeg het dorp in met onze buurtjes en 's avonds hebben we een BBQ met alle buren van ons rijtje, gezellig! En Zondag hebben we kraamvisite en 'savonds gaan we naar de zus van haantje om onze hond daarheen te brengen!!!!!!!!!!!!!!!!! Ze waren hier net en hoorde ons aan, hun zijn echt honden liefhebbers en ze wilde 'm meteen wel meenemen... Dat vond ik wat snel, moet toch wel aan het idee wennen en z'n boeltje inpakken etc. dus... Hopelijk heeft hij daar nog een goed thuis z'n laatste jaren, als het allemaal goed gaat met hun andere hond.
deli: wat fijn dat er een goed huis gevonden is voor de hond! slaap lekker allemaal. ZO nog even Matthijs wat drinken geven en dan lekker slapen
Hallo ben ikke weer... Ik weet niet wie er hier over verborgen reflux heeft gehad maar was vanmiddag weer bij de ostheopaat met Divano en die keek er naar en wat blijkt... door zijn scheve houding sluit zijn sluitspier wat zwakker met als gevolg dat er dus melk terug komt. Zij ging met ons Divano aan de slag en merkte dat ie héél onrustig was en t ventje zette t op n krijsen. Hij hield niet meer op. Nu moet ik maandag een of andere bloesemdruppeltjes uit België bij haar ophalen. daar moet ie rustig van worden. ALthans rustiger! En ook minder krijseriger. Dus ben benieuwd wat t met zich mee gaat brengen. Ons divano heeft ook last van ontstoken oogjes en zij heeft die ook behandeld zei ze. Ben benieuwd of dat werkt wat ze gedaan heeft. Divano was er wel goed moe van! Ooooow en Chris heeft deze nachtdiensten vrij genomen. Hij is nu heerlijk bij mij thuis dus morgen samen met Divano hier op t dorp de braderie op en bij ons in Tholen even naar de braderie!
miran: als het verborgen reflux is kun je zijn melk ook indikken geloof ik en zijn er medicijnen. Maar er zijn mama's die daar meer verstand van hebben. Misschien even overleg met de ha dan. SChijnt echt pijn te doen bij die kleintjes dus neit gek die korte slaapjes en dat het vele huilen.
@ Miranda, dat is wel heel erg lastig als hij zo vaak wakker word. Hoop dat hij snel niet meer verkouden is en zijn nachtrust goed kan hervatten. Ik heb vanacht een logeetje gehad van 7 maanden. Slaapt gewoon helemaal door ze heeft geen kik gegeven. Nou wat ben ik jaloers zeg. Kan er voor Vanisha vaak wel een paar keer uit snachts. Ga nu wel wat strenger voor haar zijn. Want het kan dus duidelijk anders. Toen ze wat jonger was sliep Vanisha ook veeeeel beter. Ik heb vanmorgen ook nog getest maar helaas negatief. Zit nu op 10 dpo en mijn LF duurt max 12 dagen. Dus heel veel tevroeg ben ik niet.
balen van je negatieve test mup! En wat betreft het slapen. Soms weet je gewoon niet waar het aan ligt. Er zijn inderdaad kindjes die vanaf een paar weken doorslapen en nooit wakker worden en je hebt kindjes die gewoon vaak wakker worden. Ik was zelf als kind ook een nachtspookje en is uiteindelijk goed gekomen Hier vannacht ook een hele gebroken nacht hoor. Matthijs kwam 2 x voor een voeding en Nathan ook nog even wakker. Gaap
happy koninginnedag mup: balen van je negatieve test kan me voorstellen dat je er jaloers van bent dat die kleine zo heerlijk doorslaapt als Vanisha toch 's nachts nog wel wakker wordt deli: JOEPIE toch nog een goed (bejaardente)huis voor jullie hond!!! dat zal een enorme opluchting voor je zijn miran: lekker genieten dan! juffie: ook lekker op pad vanmiddag! ik heb vanmorgen ook getest. temp was niet schokkend hoog maar ja vandaag is NOD dus getest, maar volgens mij stralend wit. als ik heeeeel goed tuur dan ga ik vanzelf een streepje zien haha! jammer maar helaas! verder nog geen teken dat het vandaag gaat komen, maar dan zal mijn ei gewoon net een dag later zijn geweest dan ik dacht
hey meiden Fijne Queensday! Nou gisteren werd ik 's ochtends gebeld door de gyn. en zoals ik al verwachtte kwam er niks uit de bloed en urine test van de vorige dag dus tovh een tweede curretage, ik werd op de spoedlijst gezet en moest meteen naar het ziekenhuis daar was ik om half 12 en dan maar wachten, natuurlijk niks eten en drinken pfff eindelijk om 6 uur 's avonds mocht ik naar de ok waar bleek dat ik allang een infuus had moeten hebben omdat ik al zolang niks mocht drinken dus mijn aders waren erg ingetrokken en ik ben al moeilijk te prikken, na twee keer infuus prikken en een hoop heen en weer gewroet in mijn arm (die nu helemaal dik, blauw en pijnlijk is) was de derde keer eindelijk raak, de curretage was niet voor niks want er zat idd nog weefsel, verder ging alles ok, eerst erg lage bloeddruk toen ik wakker werd en mocht ik niet naar huis maar die liep later gelukkig weer op dus om 10 uur mocht ik lekker naar huis...nu maar hopen dat alles eindelijk weer bergopwaarts gaat!! Ik heb alles gelezen maar nog niet veel energie om op alles te reageren....denk aan jullie en dikke knuf aan ieder1
rid: meid, lekker bijkomen van alle spanning. hopelijk gaat je herstel nu een stuk beter en sneller! heb mijn banner maar even aangepast, want nog steeds geen ongi, wat op zich wel raar is want ik weet toch zo goed als zeker dat ik mijn ei op cd 10 heb gehad, maar ja, het lichaam doet toch wat het wil!
hey meiden, Weer even snelle zwaai. Denk aan jullie maar zit nu ook nog eens met een zieke peuter. Gelukkig is haan vandaag thuis gebleven om een beetje te helpen. Verder gaat het super. laura heeft al 2 x een nacht gemaakt van 7 uur. Dus hier geen slaaptekort tot nu toe. Maar er huilt er nu een dus ik ga weer snel.
jubidi: hoop gewoon dat je ongi niet komt hoor. Veer!! Rid: sterkte met herstellen. Dag: zo dat is lekker zeg! Matthijs heeft ook al vaak zo'n 7 uur er tussen gelaten 's nachts maar afgelopen nacht was het dus minder..
miran, stan had verborgen reflux en het vermoeden bestaat nu ook bij laura. Merk je ook dat er voeding terug komt? Je hoort ze dan echt uren na de voeding nog slikken. Dat doen ze vaak met een heel specifiek geluid. Wat zou kunnen verlichten is bed omhoog zetten bij het hoofdeind. Maar vooral goed luisteren naar de artsen of de osteopaat want voor hetzelfde geld is er wat anders aan de hand. Als het verborgen reflux is heb ik nog wel een boel tips en zal divano hoogstwaarschijnlijk aan de zuurremmers moeten. En voeding indikken met johannesbroodpitmeel (nutriton). Mup, balen van je test. Maar ik blijf veren. Judibi, ook nega getest dus. Balen! Nog geen ongi? Ik veer zo hard ik kan!!!!! Juffie, vanacht dus geen goede nacht gehad? Is Nathan ook nog vaak wakker? Ik ben heel blij dat Stan niet wakker word van Laura snachts. En wat betreft Laura mag ik ook niet klagen. De ene nacht komt ze om de 3 uur maar alsof ze aan voelt dat mama moe is gaat ze wanneer ik echt moe ben lekker lang slapen We hebben haar snachts nog wel bij ons op de kamer. Vanacht proberen we voor het eerst haar eigen kamertje. Inmiddels staat dat ook weer lekker schuin omdat ze aardig spuugt en net als stan voeding blijft "herkauwen". Ik ben vast een boel mensen vergeten maar dikke knuffel! Kom morgen nog wel even wat langer kletsen/terug lezen. Nu ga ik lekker naar bed. Nog even tv kijken en dan lekker slapen.
Hey meiden, tijdje geleden alweer maar was even spits hier in huis en was blij als ik even kon zitten. Geen puf ff voor iets anders, SORRY!! Rid, nu eindelijk alles achter de rug, nu goed uitrusten en verwerken! dikke knuffel meid. Las wat over negatieve testen, balen meiden!! Hier even weinig te melden, wou alleen even laten weten dat ik jullie niet vergeten was! xxx