[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

miranda: wat een verhaal zeg. Gelukkig ben je er zelf rustig onder, stress kan je kleine man zeker neit gebruiken nu. Wel spannend allemaal hoor maar je wordt goed in de gaten gehouden nu dus dat komt wel goed. En inderdaad een klein kindje is niet zo erg, als alles maar goed is. Maar eerst moet jullie mannetje nog even lekker in je buik blijven om wat groter te groeien hoor.

all: vandaag lekker een dagje thuis. Beetje in huis rommelen en opruimen.

kom vast nog wel even langs.

daag

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Juffie... de reden dat ik zo rustig ben is omdat ik qua kleine kindjes "ervaring" heb en ook qua vroeggeboortes. Misschien als dit mijn 1e was geweest dat ik gelijk in de stress was gesprongen. Voor mij is dit niet nieuw en aan de andere kant vind ik t wel leuk en lief. In bergen op zoom schatte ze t kindje op n 3000 gram maar zelf denk ik meer aan n 2500 gram of misschien wel lichter. Ik denk ook niet dat ik de 40 weken ga redden.

All... Werd net wakker met rommelende buik en pijn (soort van gerommel) in onderrug. Heb Chris gebeld en die zei: lekker rustig aan doen vandaag en dus niks doen.
    Maar heb nu de laatste katoenen en flanellen luiers uitgewassen, die ga ik nu strijken en dan zitten er nog n paar dingen in de wasmachine die ik op de babykamer moet hebben. Als dat klaar is kan ik bedje opmaken. Ook zou ik eigenlijk nog die scrapdiertjes op willen plakken op de muur VOORDAT ik de foto's maak. Dan krijgen jullie n beter idee hoe t moet gaan worden. Ik ben zooooooo blij met mijn kamertje. Het is helemaal anders dan ik verwacht had maar ik vind m wel lief!
    Maar goed... dat zijn alle babykamertjes toch!

Meiden, kom strakkies weer tokken!

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    miran: hou je het gerommel wel in de gaten? Wil niet zeuren hoor maar het lijkt mij toch niet goed dat je nu al zo vaak buik/ rugpijn hebt?:( Heb je het daar nog over gehad bij de gyn?? Nogmaals als je me vind zeuren, zeg het maar gerust;) maar maak me gewoon snel zorgen om iemand:)

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... ik vind je niet zeuren hoor. Ik maak me ook altijd snel zorgen om iemand. Ik hou idd t gerommel hier goed in de gaten. Ik heb nu geen gerommel meer maar kleine krampjes in mijn rechterschaambeen/liesstreek. De kleine ligt met zijn hoofdje beneden dus volgens mij is die daar aan t draaien wat ik voel.
    Als ik t niet vertrouw bel ik naar de gyn en dan kan ik zo komen.
    Maar heb niet t idee dat t weeën zijn. De kleine is ook nog niet ingedaald dus volgens mij kan dat dan ook nog niet.
    Maar héél lief van je dat je bezorgd bent.

All.. heb net de strijkwasje weggewerkt en toen kwam ik boven en dacht... ach, geen kinders thuis laat ik t beddengoed maar verschonen... als ze dan morgen thuis komen liggen ze in n schoon zuiver bed! Dus nu ben ik t beddengoed aan t wassen.
    Het bed opmaken dat mag Chris doen want dat trekt bruintje niet meer!

Ga ff boodschapjes halen!

5. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja Juffie ben het helemaal met je eens, dus Miran idd op tijd aan de bel trekken hoor! maar dat doe je wel denk ik:)

Hier nog steeds op de bank, wel net ff gestofzuigd en verder rustig aan;) dusss niet veel te melden, kom strakkies nog wel ff langs

6. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    pfff dit kipje verveelt zich dood:(

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    rid: ziek zijn is ook saai:(

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola chickens!

Kom even snel laten weten dat ik nog leef hoor! :) Beetje hectisch hier.. Collega heeft haar been gebroken en moet opeens overal en nergens werken.. BLERGGHHH! Ook nog eens snotverkouden en lamlendig :( Gelukkig vanavond bij mutti eten en daarna lekker vroeg het bed in! :D

Hoe is het hier?

Kom snel weer tokken hoor!

Dikke kus

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    beterschap en werkze dan maar Linda!

oh moet eigenlijk wat doen nu. Maar zo geen puf. Vanmorgen wel flink wat gesopt boven maar beneden moet er ook nog wel wat gebeuren, Bah:(

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Riddle... lief van jullie hoor! Idd trek ik op tijd aan de bel. Mijn rugpijn is gezakt maar mijn buik rommelt n klein beetje nog. Misschien liggen mijn darmen door al dat getrappel wel in n knoop!
    Hoe later op de dag hoe minder last ik heb. Dus we zien t wel aan.

All... kids hebben net gebeld en ze blijven hoogstwaarschijnlijk tot zondag weg. Dé papa komt morgen waarschijnlijk naar opa en oma toe. Niet dat IK er blij mee ben maar goed!
    Morgen overdag gaan ze met opa en oma naar Duitsland naar legoland! Ja zei oma tegen mij... dan heb jij tenminste écht vakantie gehad! Vind t niet echt erg maar had ze graag zaterdag al thuis gehad. Zag ik ze ook nog n dagje thuis voordat ze weer naar school moeten. Nu komen ze thuis en liggen ze s'avonds weer op tijd in bed omdat ze de volgende dag weer naar school moeten. Daar baal ik wel van maar aan de andere kant... opa en oma zien hun bijna nooit... ALLEEN 1x in de maand n weekendje (mits opa niet hoeft te werken) en in de vakanties! Dus nu heeft opa de kans en die wil ik hem niet ontnemen!
    Die man is zo'n schat van n vent he... hij was voor mij n 2e papa. Hij is n echte opa!! Precies als mijn opa die veelste jong gestorven is. Ik wil de kids van die opa laten genieten voordat t te laat is. En opa van zijn enigste 3 kleinkinders!!!

Meiden... ik ga even liggen.

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    LindaS... beterschap meis

Riddle... ik verveel me ook wel een beetje. Normaal hoor ik t gekibbel van die kids maar nu is hoor ik alleen de vogeltjes fluiten en mijn droger draaien!

12. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Fijn joh zo'n lieve opa! En ja ga maar ff lekker liggen hoor...spreken je straks wel weer!

En Juffie...ziek zijn is zeker saai, je wilt van alles maar zodra ik op mijn benen sta ben ik een vaatdoek, meestal ben ik nu alweer op de been,,,hartnekkig virusje maar ja als ik zaterdag maar beter ben vanaf die dag aan de klus:D

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik kom vanavond wel even langs wippen om de foto's te laten zien!

Ff middagdutje doen

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    slaap lekker!

Ik geef mezelf ook even een schop onder mijn kont en ga ook nog wat doen.

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Nu is iedereen dus druk bezig :D

Ik ga dan ook maar eens wat uitvoeren. Is nog niet echt gelukt vandaag. We waren om te beginnen al erg laat wakker vandaag dus schema is aardig in de war.

Miran, let wel op hoor! En jawel! Je kunt echt wel weeen krijgen ook al is beeb nog niet ingedaald! Als je het niet vertrouwd! BELLEN!!!! Zeker omdat het beebje echt nog even moet blijven zitten hoor!

Rosa, hoe gaat het met jou? Lukt het met de laatste loodjes?

Liena, Thomas dus buisjes nu. Beterschap!!

Linnie, bah niet lekker en dan ook nog hard moeten werken. Knuffel voor jou!

Juffie, wel lekker rustig aan doen. Je vakantie is voorbij voor je het weet.

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hihi zit alweer :) Even bakje thee gemaakt:D

Dacht kom nog heel even hier spieken.

Dag: lekker toch laat wakker. Kan je Stan niet eens met Nathan laten praten, die weet echt niet wat uitslapen is;)

17. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hoe laat is Nathan dan meestal wakker Juffie??

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    vanmorgen was het kwart voor 7. Meestal is hij rond 7 uur wakker. Op zich ook niet gek want als wij allebei moeten werken moet hij er ook om half 7/ kwart voor 7 uit.

19. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Als ik moet werken moet Rayven er even na half 7 uit en kwart over 7 weg maar als wij de andere 4 dagen vrij zijn zeg maar slaapt ze meestal tot zo half 9 en vaak nog iets later....

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    lekker hoor Rid. Ach zolang Nathan 's nachts niet wakker wordt vind ik het allang goed. In het weekend blijven we vaak nog wel even met zijn 3en in bed liggen hoor. Maar echt slapen doe je dan natuurlijk niet.

Deel Deze Pagina