goooooeeeiemorgen dag: vervelend dat Laura het waarschijnlijk ook heeft, aan de andere kant is het wel fijn dat jullie het kunnen herkennen en haar er wat mee kunnen helpen. en helemaal lekker dat ze mama heerlijk laat slapen als mama het ECHT nodig heeft pooh: haai! sterkte met al jullie drukte! hier vanmorgen temp wat gedaald, maar tot nu toe nog steeds geen teken van ongi. het zal vandaag wel duidelijk beginnen te worden, maar ik vind het wel wat raar. dit doet ik anders nooit hoor ben altijd netjes op tijd met wat bruin vooraf en nu nog niets. toch een iets later ei dan, denk ik. iedereen een hele fijne zondag
Ik kom ook even zwaaien, spookt eigenlijk heel veel door m'n hoofd wat ik van me af zou willen typen maar heb totaal geen zin om te typen en eigenlijk ook niet om te klagen maar mijn dag gister was bleh!!! @ All, hier schijnt het zonnetje weer, hoop bij jullie ook en dan een hele fijne dag gewenst! Hier gaat vanmiddag de bbq weer aan heb ik begrepen. Gister avond gingen we met allen buren bbqen in onze zandtuin maar alles zat onder het zand omdat het zo waaide, toen bij ons naar binnen verkast en er was zoveel over dat ze vandaag verder wilde gaan heb ik begrepen. Maar niet bij ons thuis Maar waarschijnlijk zit ik vanavond wederom binnen met een huilende Thyrza die naar mijn idee overduidelijk ergens last van heeft terwijl haanlief alleen maar zegt; laat haar maar huilen! Njah... Toch nog iets geklaagd Fijne dag meiden!
Hoi meiden, Deli: balen van je blehdag; ik hoop op vandaag een betere! En haantjes snappen niks van moedergevoelens ten opzichte van huilende baby's! Miran: ik was het die het over verborgen reflux had. Dat is idd dat de sluitspier van de maag niet goed werkt en er steeds beetjes voeding terug in de slokdarm komen. Bij de verborgen variant spugen de kindjes het niet uit, maar slikken het weer door, waardoor het zuur 2x irriteert en dat is erg pijnlijk. Je kan zijn voeding indikken met johannesbroodpitmeel (moet je wel opletten dat hij het nog uit de speen gezogen krijgt, want de melk wordt steeds dikker naarmate het afkoelt). Bij Luca was dit niet meer genoeg toen hij een maand of 3 was en toen zijn we naar de ka geweest en heeft hij Zantac gekregen. Dag: balen dat jullie bij Laura nu ook het vermoeden van reflux hebben! Judibi: balen van de negatest, maar geen bloed geeft moed! Wel vreemd dat je lichaam ineens zo anders doet. Mup: Luca wordt ook nog regelmatig wakker 's nachts. Hij gaat wel meteen weer slapen, maar dat is ook niet altijd zo geweest. Al moet ik eerlijk zeggen dat het de laatste tijd regelmatig voorkomt dat hij helemaal doorslaapt. Juffie: balen dat je mannetjes besloten te gaan spoken vannacht! Riddle: wat een verhaal meis! Sterkte met herstellen! Hier gaat alles zijn gangetje. Vanmiddag gaan we zwemmen met Luca; hij heeft er al helemaal zin in!
hey meiden, Elise Zantac? Dat ken ik niet. Ik kreeg toen losec voor Stan. Nu met Laura is het goed te doen. We hebben meteen haar bed schuin gezet en houden rekening met voeden en verschonen. Zelfs haar aankleedkussen ligt schuin. Maar ze doet het dan goed. Als ze heel erg gaat slikken krijgt ze een papje van jbpm voor de voeding en dan zakt het bij haar. Dus geen erge variant. Veel zwemplezier!! Deli, hoop dat je vandaag een goeie dag hebt. En haantjes en huilende kinderen is geen goed combi. Hier ook niet. Krijg ook te horen. Ze mag toch wel ff huilen?? Dikke knuff Vanacht om 01.00 en om 04.00 uur moeten voeden maar dat geeft niks. Heeft ze weer even goed ingehaald met eten. Ze zat door het doorslapen op 6 voedingen en ik heb er liever 7. Wij gaan zo naar verjaardag. Eerst nu even laura wassen en mooi aankleden en voeden en dan gaan we. Fijne zondag allemaal!!!
deli: balen van je baaldag gister hopelijk vandaag een betere!! elise: zwem ze dag: fijne verjaardag! heb mijn banner aangepast, nadat ik toch erg veel twijfels over mijn cyclus kreeg. heb mijn ei verplaatst naar dag 14 van mijn cyclus en dan een 27/28 daagse cyclus. dat zou mij duidelijkheid moeten gaan geven
deli: snap je. mannen soms:x dag: 6 voedingen is idd best weinig. hier eigenlijk altijd nog 7. jubidi: toch nog steeds spannend dus. vannacht: Matthijs niet wakker gemaaakt om 22.00. ging goed: 19.00-3.00-7.15. Zelf ook goede nacht gemaakt. vandaag drukke dag: kerk, verjaardag en zo nog kraamvisite. fijne dag verder. xxx
Hey meiden, Hoe is het hier? Met mij gaat het redelijk, herstel gaat traag maar ja heb ook weinig geduld meer hahaha...gisteren even Rayven opgetild maar daar had ik meteen flink spijt van Nou iedereen dikke knuff
@ Judi, laat ei dus? Dus het kan nog alle kanten op?! Hoe is het verder meis? @ Riedel, snap dat je ongeduldig raakt en het een keer klaar mag zijn meis! Hopelijk ben je snel helemaal opgeknapt! Lichamelijk dan maar je zult het sowieso nog wel moeten verwerken, hoe gaat dat? Kun je met je haan goed praten? @ Juffie, jullie gaan dus de goede kant op met het ritme! Straks valt de nachtvoeding hopelijk af Drukke dag dus gister, gaan jullie altijd met z'n allen naar de kerk? Wij om en om, zonder kids... @ Dag, fijn dat Laura niet zo'n erge variant heeft, hopelijk blijft het zo goed te doen! Hoe gaat het verder met jou/jullie? Al helemaal gewend aan een ritme met 2 kindjes? Mijn nichtje kreeg ook zantac trouwens! @ all, zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai! Hier gaat het goed! Gister een beetje mwah dagje gehad haha... Gister avond was de 2e BBQ bij de buren maar er kwamen niet veel buren meer haha. Ik heb er even gezeten met wat heen en weer lopen naar ons huis omdat Thyrza in de box lag te huilen en daarna ben ik met Wesley de hond weg gaan brengen en is Thyrza weer bij m'n haan geweest. Hij zei dat ze 'smiddags ook de hele middag had gehuild dus hij verwachtte wel dat ze 's avonds rustiger zou zijn... Hij heeft er totaal geen moeite mee, hij checkt haar en als er niks lijkt te zijn laat hij haar een kwartier huilen en gaat dan weer kijken. Ik vind dat zo moeilijk helemaal als ze zo klein zijn dus tot nu heb ik dat nooit gedaan maar gister was ze weer zo huilerig en duidelijk moe dus 10 min. laten huilen in bed en ik zat af te tellen op de klok, toen liep m'n haan naar boven en heb haar daarna niet meer gehoord, het werkt dus wel Ik ging steeds direct naar haar toe even aaitje geven, speentje misschien wordt ze daar alleen maar onrustig van en heeft ze dat huilen gewoon even nodig... Lastig hoor, bij die ienimienies Nu had ze om 21.00 uur de fles gehad, naar bed gegaan en om 02.15 werd ze wakker en toen hebben we geslapen tot vanmorgen 06.30 toen hoorde ik haar rekken en strekken maar heeft ze bij mij in bed geslapen tot ik haar meenam naar beneden tegen 8 uur. Mijn mannen zijn vandaag weg dus heb het rijk alleen met m'n meisje. Vanmiddag kraamvisite en ik ga denk ik nu maar even aan de poets. Kijken of dat laatste restje haren dat waarschijnlijk wel ergens rond zweeft weg te poetsen is De hond reageerde gister heel goed, hij liep in de tuin en had direct lol met de andere hond en z'n nieuwe gezinnetje. Hij liep het huis in zonder dat iemand binnen was en ging lekker op onderzoek uit al kwispelend. En hun kindjes waren helemaal blij met Spike dus ik hoop echt dat hij daar een goed thuis heeft. Heb net gesmst hoe het is gegaan vannacht maar nog geen reactie. Wij hebben er een heerlijk gevoel bij. Vanmorgen geen haren overal, geen muffen honden lucht in huis maar tocch voelt het vreemd, missen 'm wel een klein beetje. Vannacht dat ik ook dat ik 'm hoorde haha, stom!
rid: balen dat het herstel niet zo gaat als je wilt. Hopenlijk knap je snel op. Deli: heir inderdaad met zijn 4tjes nu naar de kerk. Na een half uurtje gaan de jongens dan naar de oppas. Gaat prima. Wij gaan naar een evangelische gemeente en een beetje lawaai is daar gelukkig neit zo erg Wat betreft het laten huilen: Nathan liet ik soms well even 10 minuutjes huilen. Dit omdat niets anders hielp. Bij Matthijs loop ik tot nu toe bijna meteen heen als hij huilt. Meestal helpt dat dna ook voldoende en gaat hij lekker slapen. Kan me voorstellen trouwens dat het gek is ineens geen hond meer in huis. All: kennis heeft vanmorgen weer foto's gemaakt van de jongens. Had ze al eens eerder gedaan maar toen werkte vooral Matthijs niet mee. Nu wel gelukkig dus ben heel benieuwd. Ga nu even eten. Heb de jongens in bed gelegd en hoop dat ze me even rust gunnen Het is heir een flinke chaos dus meot zo even hard aan het werk
@ Juffie, lekker hoor met z'n 4tjes. In onze gemeente zijn maar heel weinig kinderen, 1 gezin waarvan 3 kindjes mee komen en Wesley en Thyrza dan. Maar Wesley zit totaal niet stil en er is geen oppas dus nu gaan we om en om. Misschien in de toekomst zelf iets van een oppas organiseren want met z'n allen is toch ook wel fijn... Ben benieuwd naar jullie foto's zal vast leuk zijn geworden. En ik heb Thyrza nu ook laten huilen, 7 min. kon ik het volhouden haha... Niks hielp, als ik haar vast had huilde ze ook dus toen maar even gelaten. Net hoorde ik nog een snikje, nu is het weer stil. Hopelijk slaapt ze zo lekker. Kan ik nog even broodje eten en wat relaxen op de bank want de nachten zijn toch kort
Nathan kan ook niet stilzitten hoor. Die loopt altijd de banken op en neer. Of gaat mee dansen Ben wel blij dat het bij ons neit zo stil hoeft want anders zat ik ook neit prettig. Hopenlijk werkt het even laten huilen bij Thyrza.. elk kindje is toch anders. Foto's zijn trouwens super geworden heb er al wat gemaild gekregen
@ Juffie, ja bij ons is het toch wat rustiger denk ik Ben benieuwd naar de foto's kun je niet ff wat spammen? maar Thyrza slaapt in de box nu, naa 3 kwartier met af en aan wat huiltjes heb ik haar in de box gelegd en nu slaapt ze wel?! Gek kind En nu heeft TNT net ons digitenne pakket omgeruild want we hadden slecht bereik maar er zitten nu zoveel kabels bij dat ik er maar niet aan begin om het aan te sluiten... Jammer, anders kon ik nog ff tv kijken en bankhangen