[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippies

Ik wilde jullie even laten weten dat ik jullie niet vergeten ben hoor:p. Het is hier nog steeds lekker druk.

Heb ook niet alles terug gelezen, maar een paar dingetjes zijn blijven hangen.

@ Miranda, hoe gaat het nu met jullie mannetje? Hop voor hem dat het geen reflux is en anders dat ze er wat aan doen ,want dat is zo zielig. Hier ook met beide kids gehad, schijnt erfelijk te zijn. Hier heeft de ostheopaat echt wat kunnen betekenen. Hoop dat dat bij jullie ook het geval is. Dikke knuffel

@ Deli, hoe gaat het met Thyrza? Vind Wesley het ook zo leuk?
    En jullie hebben een goed plekje gevonden voor het hondje? Dat is fijn om te lezen, worden jullie alle twee blij van denk ik. Jij weer een fris huis, hij een heerlijk stekkie om zich uit te leven.....

@ Juffie, wat een mooie foto's zeg!!! Erg schattig. Als ik die foto's zo zie moeten wij dat ook maar eens doen hihi. Hoe gaat het verder met jullie mannetje? Heeft hij nog steeds last van de voeding?
    Hoe gaat het verder met Nathan?

@ Mupkuh, wat lastig dat je zo'n korte lf hebt. Je kunt er idd wel zwanger mee worden, maar volgens mij is het wel lastiger. Anders mss de ha eens bellen voor advies.....

@ Riddle, meis dikke knuffel. Ik hoop dat je je snel beter voelt.

@ Elise, wat vervelend dat je bekken niet mee wil werken. Hoop voor je dat je wat baat hebt straks bij de andere fysio. Ik wist niet eens dat er speciale bekken-fysio was trouwens. Hoe gaat het met Luca?

@ Judibi, wa lastig dat je cyclus ook niet helemaal op peil is. Hop dat het snel beter wordt. Hoe gaat het verder met je?

Verder weet ik het niet meer.
    Prbeer vanaf nu weer wat vaker tijd te vinden om mee te kletsen:D

Dikke knuffel Liena

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen!

Elise: balen zeg van je bekken. Hoop dat de fysio wat voor je kan betekenen.

Liena: hoe gaat het bij jullie? Nu heb je op iedereen heel lief gereageerd maa helemaal neit gezegd hoe het met jou gaat;) Willen we ook graag weten hoor!

QB: balen zeg van de auto.. Komt nooit uit inderdaad.

All: zwaai. Gistermiddag even wezen shoppen met kids en haan. Was helemaal verbaasd dat hij het voorstelde;) 2 paar schoenen gekocht, voor nathan schoenen en nog 2 shirtjes voor mezelf. Word nog niet echt blij van kleren passen maar hopenlijk komt dat wel weer:( Zo irritant die slappe buik :( Hangt overal overheen..

Zal nu weer eens wat gaan doen. Nathan zit te kleien en Matthijs ligt in bed. Straks even rondje over de jaarmarkt heir in het dorp.

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Liena, ik ben er de vorige keer ook zwanger mee geworden. Het scheelt wel per cyclus bij mij. Meestal zit ik tussen de 10 en 12 dagen in. En ik geloof dat 10 het minimum is.

4. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey Juffie,
    Wat heerlijk zeg samen winkelen en dus ook geslaagd. Ik kan me voorstellen dat je er nog niet echt vrolijk van wordt, maar er heeft nog niet zo lang geleden natuurlijk een klein mannetje in gewoond en ja die rekt de boel lekker op. Straks weer flink oefenen en dan komt het vast goed. Hier is het zelfs ook nog zo, maar heb niet zoveel zin om heel consequent oefeningen te doen:).

Hier gaat het eigenlijk nog net zo. Overdag zijn de kinderen echt heerlijk. Kayra is eigenlijk altijd heel vrolijk, klapt in de handjes, zwaait naar iedereen. Ze kan zich heel goed vermaken. Maar dan de nachten soms komt ze 2/3 keer in een nacht(slaapt dan als ik haar de speen geef) maar ik lig wakker. Van de week was ze zo onrustig dat ze ieder half uur huilde:(, ja dat is niet leuk. Maar verder dus een heerlijk meissie;).
    Met Thomas gaat het ook redelijk goed. Hij mag vanaf aanstaande dinsdag naar de peuterspeelzaal en ik zie er als een berg tegenop. Ik denk dat hij nl helemaal van slag is, maar dat zullen we zien. Ik vind alleen 2 1/2 uur meteen zo lang:). Heb hem nog nooit zo lang alleen bij vreemden gelaten. Maar dat zal zeker goedkomen.
    Overdag is ook hij een heerlijk mannetje, alleen komt hij de nachten dus ook nog steeds, maar daar hebben we ons een beetje bij neergelegd. Zolang hij steeds nog last van zijn oren heeft doen we het maar zo. 1 1/2 week terug had hij weer fikse oorontsteking:( en heeft weer een kuur gehad.Bij ons in bed slaapt hij wel door en we hebben maar weinig last van hem. VOlgende week moet hij weer naar de kinderarts voor de buikpijn die hij toch nog regelmatig heeft. In juni weer naar de KNO-arts. Ik ben benieuwd......
    Weer een heel verhaal:), maar ja ben ook een tijd niet geweest en moet jullie dan toch even weer bijkletsen:p.
    Met mij gaat het, op het erg vermoeid zijn na, goed. Geniet van de kids en hoop vanaf volgende week ook van 2 ochtenden alleen met onze kleine meid en als zij slaapt van mijn eigen vrije tijd;).

ZO einde ego dan maar weer:).

Veel plezier straks op de markt......

Dikke knuffel Liena

5. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Mupkuh, het kan idd wel, hier ook een korte lf en toch ook al 2 kindjes. Heb ook maar een cycus van 25/26 dagen......
    Hoop dat het snel weer raak is bij jullie, blijft altijd spannend he?

6. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    O ja en afgelopen zaterdag zijn we met Thomas naar de ha geweest. Hij was bij mijn ouders gevallen op de rand van de bloembak buiten en had toen een flinke glips in zijn hoofd. Deze hebben ze gelijmd. Hij was zo flink daar, heeft geen kik gegeven. De assistent wilde Thomas meteen al in de houdgreep nemen. Ik zie dat we beter eerst even konden kijken of dat ook nodig was, maar gelukkig dus niet. Hij bleef rustig zitten en daar waren zij en ik van onder de indruk, had dat n niet verwacht:D. Dus helemaal trots op onze grote man. Van de arst kreeg hij een medaille omdat hij zo zijn best had gedaan. Daar was Thomas natuurlijk helemaal blij mee en laat die nu aan iedereen zien haha.........

Zo nu weten jullie volgens mij alles weer;)

7. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Liena, ja het blijft zeker spannend. Ik wil er iedere ronde niet aan denken. Maar toch doe je het weer. Kan eigenlijk niet wachten tot het weer zo ver is.
    Hopelijk slapen je kids snel lekker door. Of iig weer een aantal nachten kan je weer even opladen ;)
    Hier ook altijd wisselend. Nu heeft ze 2 nachten super geslapen. Nu is ze weer verkouden en vanacht was het weer raak. Heeft ze bij ons in bed geslapen. Manlief was er heel lief heen gegaan. Maar dat maakt het alleen maar ergen.
    Denk dat onze kindjes vanzelf doorslapen. Scheelt denk ik als ze straks overdag neit meer naa rbed gaan.

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemiddag allemaal...

Liena... met Divano gaat t goed. Hij is wat minder onrustig dan dat ie geweest is. Zijn reflux hebben we een of andere bloesemdruppeltjes voor gekregen... die zijn ook tegen t onrustig zijn en dat werkt wel. Tuurlijk nog geen wondermiddel maar hij is n stuk rustiger en blijer!
    De ostheopaat helpt hier heel goed! Ben er zeer blij mee. Divano slaapt nu sinds n 6 dagen door. Ik geef hem s'nachts zijn speentje en dan hoor je hem niet meer. Overdag krijgt ie fruit en groente dus dat scheelt weer in de flesjes.
    Jammer bij jouw dat jij niet meteen terug in slaap valt nadat je Kayra haar speentje hebt gegeven. Denk trouwens zelf dat bij Thomas de nachten gaan veranderen als ie naar de psz gaat. Daar wordt ie nl erg moe van dus denk dat ie dan s'nachts beter slaapt.
    Suc6 ermee!

Meiden... weet niet meer wat er gezegd is dus bij deze...
    Hallo!!!... hoe is het met jullie?

Ik piep er weer tussenuit want heb nogal druk hier in huis!
    We zijn weer aan de verbouwing geslagen en t huis ziet er niet uit ondanks dat de kids uit huis zijn hahahaha
    Vanmiddag speeltuin openen want seizoen is weer begonnen!

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Liena: Komt vast goed hoor met Thomas op de psz. Hij vindt het waarschijnlijk heel leuk en kijkt niet eens meer naar mama om;) Wel lekker dan hoor 2 ochtendjes alleen Kayra. Genoot er ook van als Nathan naar de gastouder was en ik dus alle tijd en aandacht had voor Matthijs. Jammer dat de nachten nog steeds niet top zijn. Is Thomas ook zo'n dwarse peuterpuber af en toe of hebben jullie het geluk met een rustiger knulletje??? Nathan kan af en toe dwars zijn:$ Niet altijd even gezellig dan:(

Miranda: fijn dat Divano doorslaapt nu! Jippie. Succes met de verbouwing.

Zo net lekker wentelteefjes gebakken. Vindt Nathan ook zo lekker dus dacht verwen hem eens:D Hij heeft zijn buikje rond gegeten en is nu even lekker een tukkie aan het doen zoals hij zelf zegt:)

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hoi hoi...

Chris heeft de muren in onze toekomstige gang gestuuct dus die zijn klaar. Nu nog n cementvloer van 5 a 6 cm dik en dan kan de huiskamermuur eruit! Dus de binnenmuur. Ik kan niet wachten en Chris durft er nog niet aan te beginnen hahaha.

Juffie... lekker hoor wentelteefjes. De kids hier smullen daar ook altijd van! Wanneer moet jij trouwens weer beginnen met werken? of wil je daar nog niet aan denken?
    Kan me t wel voorstellen hoor!
    Echt lekker dat Divano door slaapt. Heb nu trouwens schema bijgehouden en merk nu dat ik al van 5 naar 4 flesjes terug kan gaan want hij laat zoveel melk staan in zijn flesjes sinds hij fruit en groente eet. Dus vandaag heb ik hem om 18.00 uur groente en appelsap gegeven en nu ligt ie sinds n kwartiertje te slapen want hij is ook nog lekker met ons mee in bad geweest. Om 22.00 uur geef ik hem zijn laatste fles en dan zullen we zien hoe lang hij t rekt tot morgenvroeg. Ben zeer benieuwd!
    Probeer t gewoon!

All... waar zijn jullie? Ik ben hier ook even niet online geweest maar Chris heeft 1 week vrij gehad en de kinderen zijn niet thuis dus ik heb nu alleen de oudste en jongste zoon in huis waar we leuke dingen mee doen of gewoon even bij schoonouders op de koffie want mijn schoonmoeder is erg nerveus voor haar operatie die eraan zit te komen. Zij heeft n anorisma en die staat op klappen. Hij is in 2 weken van 5.4 naar 6.1 gegroeid. Dus dat is erg veel en gevaarlijk want zou hij nu gaan klappen dan komt de ambulance te laat! Het is ook n hele zware operatie die zij moet ondergaan... kan er vanuit gaan dat Chris dan ook erg gestresst is totdat ie zéker weet dat alles goed is gegaan!
    Dus even hier in spanning in huis!

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    miran: moet over precies een week alweer aan het werk. Heb er wel weer zin in hoor. Zal wel wennen zijn denk ik maar ook wel weer lekker iemand anders te zijn dan mama;) Divano is wel vlot zeg met 4 flesjes nog maar. Krijgt hij wel genoeg melk binnen dan?
    Wat ontzettend spannend voor je schoonmoeder zeg. Echt heftig zeg. Kan me voorstellen dat er spanning in huis is.

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... ik dacht ook altijd dat ie te weinig dronk en sliep maar hij drinkt gemiddeld 550cc per dag met daarbij de fruit en groente. Hij slaapt gemiddeld 15 uur per 24 uur. DUs kan niet zeggen dat ie te weinig binnen krijgt en te weinig slaapt, wel?!
    Divano is in alles eigenlijk wel snel. Wij merken ook dat ie meer wil dan dat ie kan en daardoor erg onrustig word. Ik hou die schema bij om t voor te leggen op t CB... misschien dat hun mij wat tips kunnen geven. Maar merk dat Divano niet veel melk meer nodig heeft anders laat ie niet zoveel staan en daarbij hij komt aan en groeit als kool dus dat wil zeggen dat ie genoeg binnen krijgt.

Ja... de spanning is soms om te snijden zéker toen mn schoonmoeder terug kwam van de anesthesist en te horen kreeg dat ze van borstbeen tot schaambeen opengemaakt werd. Dat is t risicovolste operatie omdat dan alles open ligt. Zij heeft n anorisma in haar buikslagader. Ook werd er gezegd dat zij alles geregeld moest hebben stel dat ze er niet uit komt uit de operatie. Toen ze dat hier vertelde zag ik haar voor t eerst verschrikt kijken en 3x slikken. Mijn schoonmoeder is n taaie vrouw die nergens bang voor is maar dit zit haar echt niet lekker. Ze begint hem nu ook echt te knijpen! Ik zei tegen haar: jij bent niet kapot te krijgen. Ik zie dan ook echt geen tegenslag maar goed... t kan natuurlijk altijd in zo'n operatie!
    Vind t nu ook wel eng en spannend worden!

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    miran: inderdaad hoor als Divano goed groeit en tevreden is zal het wel goed zijn. Sommige kindjes eten ook liever groente en fruit dan dat ze flessen drinken. verder zit er in groente en fruit ook nog veel vocht dus zal hij i.i.g wel genoeg vocht binnen krijgen.

Ga zo naar bed. Matthijs heeft om 19.45 gedronken en laat hem maar lekker liggen. tot morgen!

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Goedemorgen!

Gisteren de laatste nu de eerste;) Heb een topnacht gehad.. Matthijs kwam pas om 4.30 om te drinken en dat vanaf 19.45! Toen 7.45 weer. Nathan was ook 7.30 wakker dus lekkere nacht gehad:)

15. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Goedemorgen meisjes!!

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, dat is een heerlijk nachtje zeg :D Lekker hoor!! Wel fijn nu je weer aan het werk moet, zulke rukken 'snachts!

Hier was het 22.00 uur, 05.15 en 8.00 uur drinken. Mag dus ook niet klagen ;)

@ All, goedeeeeeeeeeeeeeeee morgen!

17. rosa08

rosa08 Niet meer actief

lekker juffie

dan kan ik van sabela nog niet zeggen ach rosalina sliep ook pas door met 15 maanden je raakt er aan gewent hihi

Zo miran 4 flessen als hij te vrede is en goed groeit zal het wel goed zijn. ik zit denk is nog wel op 7 a 8 voedingen. ze pakt de fles bij de oppas ook niet goed dus als ik gewerkt heb dan regelt ze de hele nacht bij.

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    rosa: vind jou altijd zo lekker relaxed over de nachtvoedingen. Echt fijn als je het zo kan zien. Ben ook heel blij met hoe het nu gaat hoor! Maar vind een nachtje doorslapen ook wle prettig. Maar alles went inderdaad;)

19. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Miran, spannend met je schoonmoeder! Is idd een flinke operatie voor zo'n aneurysma. Maar er mee blijven lopen is ook geen optie. Heel veel sterkte voor jullie!
    Fijn dat het met Divano goed gaat en hij ook goed slaapt!

Mup, kan me voorstellen dat je nu toch elke ronde er aan denkt en weer afwacht op je ongi of liever het uitblijven van de ongi!

Juffie, fijn dat je nu een betere nacht hebt gehad met de kids!

Liena, lijkt me ook heel druk met 2 kleintjes, hoop dat jij zelf wel je rust een beetje kunt nemen. Even tijd voor jezelf?!

Hier gaat het redelijk. Haan zit niet zo lekker in z'n vel dus dat brengt wel wat spanning met zich mee in huis.....
    Ryan doet het echt super, heeft het tegenwoordig naar z'n zin op KDV en hij is echt flink aan het kletsen, zo leuk!

Ik moet vanmiddag werken pfff, Ryan gaat naar me schoonzusje.

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Nachtvoedingen; ik ben er ook niet dol op ;) al moet ik zeggen dat het me nu veel minder zwaar valt dan toen bij Wesley. Maar dat heb ik met alles. Het lijkt wel of je nu gewoon eraan bent gewend dat je niet meer alles op je eigen tijd kunt doen, toen was dat nog een omschakeling.

@ Pooh, meis toch :( wat is er met je haantje? Hopelijk is hij snel weer de oude, dat is toch ook niet gezellig als iemand niet lekker in z'n vel zit...

Deel Deze Pagina