Juffie... hahaha grappig dat zij die die fotoshoot gemaakt heeft de foto's van jouw jongens op haar site heeft verwerkt! Wel hele mooie foto's. Wat is Nathan blond zeg! Wel erg mooi manneke trouwens alletwee zijn t knappe manneke's! Wees er trots op!
Even snel en ego... Gister op het cb geweest en ze waren erg positief over Thyrza mama helemaal trots! De cijfers: 57,5 cm en 4705 gr. Misschien kom ik straks nog even lezen/reageren maar ben met de beide muppets alleen thuis en Thyrza is erg verkouden en Wesley is nu al erg opstandig!
Hier ook allemaal ziek/verkouden geweest deze week, bleh! Nu is Thyrza aan de beurt. Het is net een klein varkentje zo knort ze... En maar blijven lachen, die kleine lieverd! Gelukkig lijkt ze er niet veel last van te hebben. Vannacht ook prima geslapen... Maar ik vind het een vreselijk geluid!
deli wat een mooie cijfertjes! En wat sneu dat ze verkouden is. Slaapt Thyrza overdag ook goed? Laura wil overdag bijna niet slapen. Ik zit veel met haar tegen me aan. Ben vandaag met infacol begonnen en nu slaapt ze net even terwijl het eigenlijk tijd begint te worden om te voeden. S nachts gaat het wonder boven wonder wel heel goed gelukkig. Yo, wat spannend zeg. De vakantie komt al steeds dichterbij. Gaan jullie er voor als jullie terug zijn of toch wel al eerder? Hoop voor jullie dat het snel raak mag zijn. Ow er word er een wakker. Even voeden....
@ Dag, oei dat is vermoeiend als ze overdag zo slecht slaapt heb je enig idee waardoor het komt, heeft ze zo'n last van de krampjes? Thyrza slaapt heel goed overdag ze is altijd onrustig tussen de fles van 4 uur en 8 uur. En na de fles van 8 uur vaak ook nog even of dat ze dan op je arm slaapt maar voor de rest leg ik haar in bedje als ik zie dat ze moe wordt en dan slaapt ze. Dat is wel fijn hoor! Vandaag werd ze alleen wat eerder wakker vanwege het gesnotter denk ik maar dan sliep ze na wat knuffelen in de box zo weer verder. Wat ik me afvraag; is het niet zo dat ze 'snachts goed slaapt omdat je dan heel duidelijk bepaald dat ze moet slapen? Dat vraag ik mezelf nl. af. 's nachts heb ik haar altijd zonder pardon in bed gelegd met de instelling "het is bedtijd" terwijl overdag ik vaak nog wel met haar ging hobbelen als ze huilde. Toen ik met een week of 3/4 zag dat ze na het drinken even wakker was en dan begon te gapen ben ik begonnnen met haar wakker in haar bedje te leggen. Dan ging ik boven klungelen en kon haar een beetje troosten steeds als ze begon te mopperen. Tegen de tijd dat ze dan sliep had ik de bedden opgemaakt en de was weg maar na een paar dagen ging dat al steeds beter. Nu leg ik haar vaak wakker in bed en hoor haar niet meer. Zo heb ik het met Wesley ook gedaan maar toen was hij wel wat ouder al, week of 8.
Zo, weinig gekletst hier vandaag... Ik ga vanavond gourmetten met mijn vriendinnetjes. Morgen een beetje rustig aan, misschien nog wat leuks doen en boodschappenn. Zondag wordt Thyrza gedoopt en na de dienst komt fam. hier eten dus daar wil ik wat voorbereidingen voor treffen alvast. En nu; nu ga ik even op de bank liggen. Thyrza viel in slaap onder de laatste voeding dus die heb ik zo de box in gelegd zonder luiertje te verschonen en Wesley ligt op de bank te slappen misschien kan ik nog even een paar min. rust pakken. Ze zullen zo wel weer wakker worden
Deli, oehh lekker gourmetten!! Het zou heel goed kunnen wat jij zegt. Maar ik gok nu toch op krampjes. Omdat ik nogal veel voeding heb drinkt ze onrustig aan de borst en krijgt ze veel lucht binnen. Als ze overdag huilt is ze meestal ook aan het spugen, loopt ze rood aan en is ze wild met haar benen aan het trappen. Vanochtend met infacol begonnen en nu slaapt ze al heel relaxed vanaf de voeding van vanmiddag. Heb zelfs ff kunnen strijken . Hoop dat dit de oplossing is anders ga ik ook proberen haar maar even te laten mopperen. Doe ik nu trouwens ook wel maar nog niet zo heel lang. Misschien moet ik wat langer volhouden maar vind dat nu nog zo moeilijk omdat ze nog piepjong is. Eet smakelijk en veel plezier met gourmetten!
Hey meiden net te horen gekregen dat het tweede kindje van mijn vriendin klein meisje is overleden. Echt vreselijk!
Meis... wat n klote nieuws zeg! Wat is de wereld dan toch hard hoor:x! Wij hebben dan onze zorgen maar die zijn langer niet zo groot als jouw vriendin. Heel veel sterkte meid en let goed op je vriendin! Dikke knuffel van mij
Rosa, heel veel sterkte met dit vreselijke nieuws!! Miran, leuk een foto sessie. Liena, fijn dat het beter gaat met de kids! Haan zit niet zo lekker in z'n vel..... Moet hem maar een beetje z'n gang laten gaan en tot zich zelf komen. Vanmorgen is hij vroeg weg gegaan, foto dag?! Stond een tijdje geleden in de krant dat je je kon opgeven om met een fotograaf en iemand van natuurmonumenten een dag naar tiengemeenten te gaan om foto's te maken met wat uitleg etc. Helemaal wat voor hem met z'n fotografie passie. En ook echt een hobby waar ie z'n ei in kwijt kan en tot rust komt. Ik vermaak me wel met Ryan haha Mup, Chelsey is echt dikker geworden en slaapt veel. Kan bijna niet anders dan dat ze zwanger is. Ook haar tepels zijn enorm haha @all, zwaai!!
Even een snel hallootje! Heb zo teamuitje. Gaan we tassen pimpen en daarna hollands koken...ben benieuwd! Liena de bespreking was goed gegaan. Weten nu precies wat we van elkaar verwachten. 17 juni is de dag!
@ Pooh, dan zit dat wel goed! Spannend hoor @ All, alles goed bij jullie? Ik ben lekker aan het aan klooien met mijn cyclus. Heb met ovutesten niet mijn ei gevonden. Misschien dat hij later komt. Maar de testen zijn op en ga er deze ronde geen meer kopen. Ik heb vorige week flink lopen blaffen en daar de nodige middeltjes tegen ingenomen. Misschien dat het daar aanligt
Meiden... Even snel n reactie vanuit hier.... Fotosessie is kei leuk geworden. Ga morgen de foto's proberen in te scannen want t is n kopiefoto en weet niet of ze dan te zien zijn maar ga t morgen maar even op mn gemakkie proberen! Ik ben er trots op mag ik wel zeggen! Ga nu lekker laptoppen... Kids slapen, Divano is aan t dromen, Chris heeft nachtdienst dus mama heeft alle rust voor haar eigen! Lekker van genieten! Tok morgen!
ja hoor hier alles goed alleen moe mevr heeft een fase ik kan staan in bed dus al ben ik moe ik vertik het om te slapen grrrr alleen als papa werken is slaapt ze goed
Hier ook alles goed! Beetje moe van gister en alweer druk aan de schoonmaak geweest want het was een grote bende Maar het was een fijne dag, de doopdienst was mooi en thuis gezellig nog met fam. gegeten dus helemaal geslaagd! Hoe is het met jullie?