mel: vermoeiend die fases ja. deli: fijn dat het een mooie dienst was., thyrza zag er vast schattig uit met haar doopjurk.
gelukkig slaapt ze nu alweer zonder problemen alleen in het weekend als papa er is is het drama maar ze gaat vannacht bij oma logeren kan k bij slapen
@ Melanina, heerlijk ff bijtanken dus @ Juffie, ja superschattig! Ze had allen thuis de luier vol gepoept en wat vlekken gemaakt dus we hebben geen foto van haar. Vd week maar ff doen. Hoe is jou 1e week gegaan?
Heey kippies. Ik heb even niet zo heel veel tijd maar wil graag even klagenen heb klachten na de eisprong. Sinds ik weer ongesteld wordt na de bevalling is mijn hele cyclus veranderd en ben er helemaal niet blij mee. Ik had altijd een cyclus van 30/31 dagen, maar nu is dat nog maar 25. Dat is nog iet het ergste, maar het volgende is aan de hand. (Sorry voor de details, even een cyclus ter voorbeeld): 18 april tot 23 bruinverlies 24 april zette dit eindelijk door(wel heftiger, maar dat komt mss wel door de bevalling???) 25/26/27 april ook nog. 28 april was het weer helemaal verdwenen. 7t/m 15 mei alweer bruinverlies 15 zette het weer door en weer heftig. Hebben jullie dit ook? Dat betekend dat ik maar 9 dagen nergens last van heb? Heb voor vanmiddag een afspraak bij de ha, want ben er wel een beetje klaar mee... Kom vanmiddag nog wel even reageren, ga nu even weer bij de kids kijken.
@ Liena, dat heb ik niet gehad na Wesley. Was eigenlijk meteen weer normaal. Nu weet ik niet wat mijn lichaam gaat doen. Maar je hebt nu idd wel maar een paar dagen nergens last van lijke me niet fijn!
liena: dat is vervelend zeg Je slikt dus geen pil ofzo?? Want ik had deze klachten toen ik aan de pil was voor de zwangerschap van Nathan. Na de bevalling van Nathan nergens last meer van gehad. Goed dat je naar de ha gaat want is echt vervelend steeds bruinverlies. Deli: jammer van de vlekken. Zul je altijd zien Ben wel heel benieuwd naar de foto van Thyrza in jurkje hoor. Hier alles prima. Vandaag en morgen lekker vrij i.v.m. ouderschapsverlof. Vanmorgen gekleid en geverfd met Nathan. Even 1 op 1 aandacht voor hem want merk dat hij dan een stuk gezelliger is ook de rest van de dag. Hij kan af en toe zo dwars zijn maar als ik dan ook nog eens het hele huis wil soppen en alle was wil wegwerken wordt het er niet gezelliger op. Nu af en toe maar de boel de boel laten en lekker met Nathan spelen. Matthijs doet het ook zo goed. Is echt een lekker tevreden mannetje. Slaapt nog niet door maar vind ik niet zo'n probleem. 1 x voeden en hij slaapt weer lekker door. Hij krijgt 's avonds ook al vroeg de laatste voeding (Gister 21.00) kan ik ook lekker op tijd slapen.
Hey meisjes even ego sorry gister langs onze vrienden geweest ze lag mooi opgebaard in haar eigen kamer en jeetje wat is dit heftig eerst drie weken terug het jongetje en al je hoop voor het meisje bah vreselijk oneerlijk zou zowat van mijn geloof afstappen. Kan je na gaan hoe het voor de ouders moet zijn. Had gister nog de zilveren rammelaar gegeven en een heel mooi beeldje van een engel met een vlinder in haat handen. Dat vonden ze erg mooi. Net nog een rouwstuk beteld en morgen is de crematie. Pfff heftig liefs rosa
Hè Liena heb er ook geen ervaring mee na rosalina werd ik na 11 maanden een mk en een keer ongi en weer Zwanger en nu nOg niet ongi geweest. Vervelend meis! Deli mooi jurkje en fijn dat het geslaagd was sabela wordt in sept gedoopt in Spanje. Juffie hoe gaat het op het werk en kolf je daar ook?
rosa: wat heftig zeg. Is gewoon niet te begrijpen.. Werken gaat goed. Kolf inderdaad op mijn werk. Is niet leuk maar werk nu gelukkig maar 3 dagen. Kolf nu tussen de middag en na schooltijd. Wil proberen i.i.g tot de zomervakantie volledige bv te geven. Dan is Matthijs 6 mnd en dan zien we wel weer. Vind kolven echt niet leuk maar ja..
Hoi kippies, Rosa: wat een ontzettend naar nieuws zeg! Ik lees het allemaal met kippenvel, bah! Juffie: fijn dat het zo lekker gaat bij jullie. Luca kan ook aardig dwars zijn hier. Net was een vriendin er en haar zoontje is even oud en die deed precies hetzelfde dus het zal er wel bijhoren. Knap dat je kolft op je werk! Dat zie ik niet zitten, maar ik neem straks ook ouderschapsverlof op en hoef pas 1 januari weer aan het werk en dan is de kleine ook al 6 maanden. Deli: fijn dat het een mooie dienst was en je een gezellige dag hebt gehad. Liena: bij mij kwam de ongi helemaal niet op gang na de bevalling, dus ik ben toen gewoon met de pil gestart en toen was het weer normaal (advies van de ha). Kan me voorstellen dat je niet blij wordt van maar 9 dagen klachtenvrij! De rest: zwaai!!! Hier gaat het zijn gangetje. Vrijdag samen met haan de laatste spullen gekocht voor de baby en vind het nu toch wel heel spannend worden. Heb veel last van voorweeën maar dat zegt natuurlijk helemaal niks. Luca kwam met 37+4, ik ben benieuwd wanneer mijn meisje besluit om de wereld te gaan bewonderen!
@ Rosa, dat is idd wel vreselijk ja volgens mij kom je over zoiets nooit heen, als je je kind verliest bah... @ Elise, ik ben ook benieuwd wanneer jullie dame zich gaat melden nog effe meis!! @ Juffie, ja kolven is vreselijk he. Gelukkig is het maar 2 x en 3 dagen! Wel goed van je hoor!! De vlekken zijn eruit. Zaten gelukkig niet in het jurkje zelf maar in de romper en maillot. En wat je zegt; 1 op 1 tijd is wel belangrijk. Merk hier ook dat Wesley dat fijn vindt; logisch natuurlijk! Nou, ik ga nog even met m'n meisje knuffelen. We hebben net heerlijk een dutje gedaan samen. Ik was zoooooooo moe en vanmorgen was het ook weer 6.30 dus ik dacht; doe het gewoon! had al veel in huis gedaan en nu zit de eenalaatste was erin dus verder is alles gedaan.
Hallo!! Hier een paar dagen eerder als gedacht een eisprong gehad....op zich niet erg maar gister niet echt opgelet tijdens het klussen... Kreeg ik gister de eerste krampen en dacht ik gelijk van owjee...vandaag dus gesprongen mijn ei.... Rosa wat een naar nieuws zeg....jeetje... Liena goed dat je naar de HA gaat! Is echt niet fijn dat bruinverlies...heb ik na mijn mk en abortus ook gehad maar ging vanzelf na een tijdje over.... Deli mooi jurkje zag ik op Hyves!
Heey kippies. @ Rosa, meid wat een heftig nieuws zeg. Heel veel sterkte voor morgen en natuurlijk ook voor je vriendin en haar familie. Dikke knuffel. Soms is het zo oneerlijk @ Miranda, ben benieuwd naar je foto's van de sessie. En nog een lekkere avond gehad zaterdag? Divano lekker geslapen?? @ Yojo, het bruinverlies is idd heel vervelend, maar goed. En bij jou dus ook weer een beetje spannend? Ben je verder ook niet aan de pil? @ Juffie, hier gaat het verder best goed hoor? En bij jou? Nog lekker aan het genieten van de korte weekjes? Tot wanneer heb je ouderschapsverlof? Ik heb even gekeken op de site die je mailde, en dat ziet er erg mooi uit. Jullie mannen staan er ook mooi op zeg. Wel een goede tip. Hoe gaat het verder met je mannen? Wel fijn dat je verschil merkt als je Nathan alleen ook wat aandacht geeft, ook zij hebben daar dan behoefte aan he? Ik slik idd de pil niet, en steeds maar tegen een menstruatie aan zitten hikken is ook niets, vooral lastig. @ Melanina, dus de kleine Zoë heeft ontdekt dat als ze staat groter is, ja dan zou ik ook niet gaan liggen slapen. dat is zonde van de tijd. Hoop voor je dat deze fase snel voorbij is. Wel apart dat ze wel gaat slapen als papa er niet is. Heb je een idee hoe dat komt? @ Deli, jullie meissie zag er vast prachtig uit in haar jurkje. die is echt mooi. En vanmiddag dus ook nog even lekker gaan liggen, heerlijk dat dat kan dan he? Was Wesley naar het kdv? Hoe gaat het verder met jullie meisje? Wesley trots op zijn zusje? Helpt hij je ook zo goed mee? @ Elise, wat fijn dat nu alles klaar is voor de komst van de kleine!! IS het allemaal nog een beetje te doen met je bekken? En Luca al een beetje ongeduldig en nieuwsgierig naar de baby?? @ Dag, hoe gaat het meis? Staat jullie huis inmiddels al op internet? Nu hopen dat het snel verkocht is!! Hoe gaat het met jullie kleine meid? Ben je al met haar bij de ostheopaat geweest? Nou hier vanmiddag dus bij de ha geweest. Hij kon zich goed voorstellen dat ik het niets vond om steeds zo in de weer te zijn met de cyclus. Hij zei dat het nog wel tot 2 jaar na de zwangerschap kan zijn dat alles weer zo loopt zoals het hoort. Het enige wat ik er aan zou kunnen doen was aan de pil gaan, tenzij ik binnen 3 maanden weer voor een zwangerschap zou willen gaan. Hahaha, nou nee voorlopig nog maar niet, als we nou heeeel makkelijke kinderen hadden. Maar nu dus de pil weer in huis. Alleen nog even kijken wanneer ik er mee zal starten. Ik lees nl nogal vervelende dingen over de pil die ik nu heb. (De goedkope versie van Microgynon 30) Nou meiden ik ga er weer even vandoor, Haan moest nog werken vanavond dus ga zo de laatste dingetjes even opruimen en alvast de tas van Thomas klaar zetten. Morgen gaat hij weer naar school. Ben benieuwd hoe het zal gaan Welterusten alvast en mss tot morgen Dikke knuffel Liena
Goedenavond... Rosa... meis wat n rotnieuws allemaal zeg. Heb je ene heftige moment achter de rug en zie je t allemaal weer n beetje positief in komt t andere heftige moment. Ik denk dat geen ene moeder óf vader op zo'n nieuws zit te wachten. Lief van je dat je haar zo'n beeldje gegeven hebt. Dikke knuffel en heel veel sterkte morgen ook aan je vriendin en familie! Juffie... lekker zeg ouderschapsverlof! Ga je na ouderschapsverlof gewoon weer 32 uur werken? Lekker nog even wat langer genieten van de jongens! Deli... nog gefeliciteerd met de doop van je meisje! Heb de foto's nog niet bekeken maar ga dat morgen maar even doen. Yo... oei niet opgelet???? Aan de ene kant hoop ik heel erg dat je zwanger bent meis! Ik gun het je zoooooooooo erg! Aan de andere kant zou dit nu net niet de goede timing zijn maar goed dat is met zwangerschap of bevalling nooit niet! hahaha Elise... meis ook al weer 35 weken... wat gaat t allemaal hard zeg! Hoe voel je je? Kun je t nog volhouden zo? Blij dat alles nu klaar is? Hoop dat jullie kleine meisje snel haar eigen laat zien! Liena... de nacht is gisteren vreselijk begonnen. Weet niet wat Divano heeft maar hij begon me gisteren om n uur of 6 toch te krijsen en dat hield om half 11/11 uur pas op! Ik wou toen zijn pamper verschonen en deed dus zijn pyjamabroekje uit... ik kreeg me toen toch n vrolijke baby!!!! Ik dacht dan slaap jij maar zonder broekje! Dus hij heeft bij mij in bed gelegen en werd wel 1x in de nacht wakker voor de fles maar sliep ook weer meteen door. Vanmorgen bij de ostheopaat geweest en die wist t niet zeker maar ze steekte dat krijsen op bepaalde spieren die vast zitten waar hij s'avonds last van krijgt. Zoals dat stuitbeentje en zijn kuitspiertje zitten vast en daar kan hij s'avonds behoorlijk last van hebben als ie overdag zo druk is! Door middel van behandelingen moet t minder gaan worden dus we wachten nog even af. Maar de nachten door laten slapen lukt me dus niet omdat ie anders t hele huis wakker krijst! hahha helaas poging mislukt maar aan de andere kant hij is pas 4 en n halve maand oud! All... de fotosessie kan ik nog niet inscannen omdat de cartridgen leeg zijn en die moeten eerst bijgevuld worden en dat wordt pas begin volgende week. Sorry nog even geduld aub!
goedemorgen! Miran: hoop dat de behandelingen van de osteopaat aanslaan. want een kindje dat zo lang huilt moet inderdaad ergens pijn hebben dat kan niet anders. oh en om even antwoord te geven op je vraag over het OV.. Ga tot de zomervakantie 3 dagen werken en dan na de zomervakantie tot feb2012 4 dagen. Dan zijn de uren van Nathan op en neem ik de uren van Matthijs misschien nog wel op. Werk op papier nog steeds fulltime. (is in het onderwijs neit een bepaald aantal uur want je hebt natuurlijk naast het lesgeven ook nog heel veel uren met andere taken) All:fijne dag allemaal! Hier een supernacht trouwens. Matthijs van 19.45 tot 5.30 en toen tot 8.15. Nathan ook tot 8 uur geslapen. Werden wel allebei wakker rond 2 uur maar even een aai en een speen en ze sliepen weer. Moest toen zelf naar de wc dus was er toch al uit Heerlijk fit dus
Heey kippies, Hoe gaat het hier? @ Rosa, heel veel sterkte vandaag!! Dikke knuffel. @ Miranda, hoop dat je kleine mannetje dan snel van zijn pijn af is @ Juffie, heerlijk zeg, nog even een poosje maar 3 dagen werken. Kun je nog even genieten van je kereltjes!!! Hier gaat het niet zo super. Gisteren bij de dokter geweest voor de menstruatie, maar ook voor de zere plek in mijn maag. Nu denkt hij aan de wond(je ) in de maag en heb nu maagbeschermers gekregen. Maar nu werd ik vannacht wakker en voel me toch ziek. Heeeel eg misselijk en ontzettend moe en spierpijn. Hij zei wel dat wanneer er iets zou veranderen ik dan meteen weer moest bellen. Maar goed ik heb geen koorts en spugen doe ik ook (nog)niet. Weet niet zo goed wat te doen? Voel me nu in ieder geval knap *** Zo weer genoeg geklaagd. Thomas is weer naar school, het afscheid ging goed gelukkig, nu hopen dat hij het vandaag een beetje naar zijn zin heeft. Kayra zit lekker op de grond te spelen. Zal even lekker bij haar gaan zitten, al lag ik nu het liefst op bed. Meiden tok snel Dikke knuffel Liena
liena: IIk zou wel even de ha bellen hoor. Je voelt je toch beroerd dus dat lijkt mij niet goed dan.. Doen hoor! Misschien zijn het gewoon bijwerkingen maar dat kun je maar beter van ha zelf horen toch?
Discipline heb ik ook niet altijd hoor, maar als ik iets heel graag wil ga ik er volledig voor, da's in dit geval dus zo, dus de discipline is voor mij nu heel makkelijk op te brengen.. -- @Rosa, jeetje wat vreselijk zeg..
zwaaiiiiii Hier een supergoede nacht gehad. Om 20.00 en toen pas weer om 03.30 en toen om 07.30 uur. Nu liggen ze allebei op bed en ze ligt wel een beetje te mopperen maar niet heel hard te huilen zoals ze de afgelopen dagen heeft gedaan. Zou het jbpm nu dan toch werken??? Vandaag op het cb geweest en ze is nu 54 cm en 4360 gram. Goed gegroeid dus.