goeiemiddag!! ben tijd niet geweest, ook (nog) niet bijgelezen wel gelezen zo vluchtig dat de vriendin van Rosa ook haar meiske verloren heeft heel veel sterkte daarmee... hier wel een ei weer op dag 10, maar geen kans op een zwangerschap want ik had een schimmelinfectie...auw
hey meiden, liena, weer opgeknapt?? en thomas naar zijn zin gehad op de psz? huis staat nog niet op internet. we wachten nog ff af en anders bellen we de makelaar waarom t zo lang duurt. juffie, lekker ouderschapsverlof. ik kreeg vandaag de brief van uwv tot wanneer mijn verlof loopt. de helft is alweer voorbij. wat gaat t toch snel. qb, lijkt mij ook moeilijk om mezelf er toe te zetten om in de boeken te gaan. knap van je! yo, vroeg ei dus deze keer. toch af en toe wel spannend dan. deli, mooie doopjurk! fijn dat hij nog schoon is. laura word pas in september gedoopt maar zo'n jurkje zou ook echt wat voor ons zijn. ben vast nog een boel mensen vergeten. vanacht weer een super nacht gehad van 23.00 tot 06.00 uur. Maar vandaag overdag was weer hopeloos. zit nu ook nog met d'r op mijn arm. typt ook wat lastig dus brei er weer een eind aan.
Hallo meiden... Dag... bij jouw gaan de nachten goed en bij mij niet maar bij ons gaat t overdag weer net wat beter als bij jouw denk ik. Ach.... komt vast allemaal wel n keer goed met de kids. Didier was n huilbaby en ik was bang dat Divano dat ook werd maar de ostheopaat zei dat dat niet meer waarschijnlijk was omdat ie dat anders allang had moeten aantonen en dat doet ie niet dus dat scheelt ook weer. Ben maar blij dat je s'nachts lekker kunt slapen des te beter kan je er overdag tegen meid!!! Judibi... jammer dat je niet hebt kunnen klussen maar idd wie weet heb je n hele langzame zwemmer gehad en heb je toch n klein kansje! Wil je niet gek lopen maken maar zou kunnen. Auw... schimmelinfectie is hartstikke pijnlijk en zwaar irritant... weet er helaas alles van al moet ik afkloppen omdat ik t zelf al n jaar of 3 niet meer gehad heb. Suc6 meid All... heb helaas ook niet alles gelezen. Moet wel ff kwijt dat ik EINDELIJK mn mobiel heb. Had 2 weken geleden t abonnement verlengt en mocht nieuw toestel uitzoeken. Dus ik de nokia C7 uitgezocht. Hartstikke blij ermee natuurlijk en eenmaal thuis natuurlijk snel uitzoeken hoe dat dit ding werkt. Wat denk je... software sloeg steeds vast! Chris terug naar de winkel (nota bene MEDIAMARKT, onze winkel (zegt de reclame)) helaas toestel niet meer op voorraad. Toestel zou donderdag of vrijdag binnen komen en ze zouden ons hierover bellen. Vrijdag niemand nog niet gebeld. Zaterdag hingen we zelf maar aan de telefoon. Nee meneer hij is niet binnen gekomen maar maandag of dinsdag komt ie binnen. We bellen u! Maandag noch dinsdag n telefoontje van de media markt! Ikke woensdag aan de telefoon met de media markt of dat mijn toestel al binnen was. Nee mevrouw t toestel is nog niet binnen.... misschien morgen of vrijdag! Vrijdag weer niemand gebeld. Ikke maar weer bellen. Toen kreeg ik de persoon die ons in de winkel geholpen had en bood zijn excuses aan. Hij zei: toen uw man terug kwam met die telefoon heb ik gelijk n nieuwe besteld gehad maar ben toen n paar dagen niet aanwezig geweest en zie resultaat MAAR ik hou t nu in de gaten hier en heb al gebeld gehad hoe t allemaal zit... maandag of dinsdag moet ie binnen zijn! Maandag en dinsdag GEEN telefoon van de mediamarkt MAAR vandaag kreeg ik dan t verlossende telefoontje van de MEDIAMARKT!!! Jaaaa mijn telefoon was binnen. Hij hield de telefoon achter in t magazijn zodat ie m niet kon verkopen. Ikke kei blij... eenmaal thuis Chris van de bank afgetrokken en op pad gestuurd voor mijn telefoon. Hij kwam terug en ja hoor... ik heb mijn nokia. EINDELIJK! Ik begon n hekel te krijgen aan de reclame van de mediamarkt... MIJN WINKEL... ik dacht krijg maar de hik mediamarkt! Maar goed achteraf gezien konden hun er ook niets aan doen als dat ze t niet leveren. Eind goed al goed!
Dag, Ja spannend met dat vroege ei voor mijn doen....maar goed ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn...al is dat moeilijk hoor. Gister tijdens het sporten veel misselijk, zuur opboeren en draaierig. Maar goed dat is allemaal psychisch..... Hoe gaat het verder met jullie? Ik nog een lange dag werken en dan WEEKEND!!!
Heey goedemorgen kippies @ Juffie, gisteren voelde ik me weer iets beter, maar vannacht en ook nu weer erg misselijk, dus heb nu de ha toch maar gebeld. Tussen 13.00-13.30 uur moet ik even naar de ha zelf bellen. Ben benieuwd wat hij zegt. Hoe is het verder bij jou? Wat heerlijk dat je mannen zo goed slapen!! @ QB, toch petje af hoor, en natuurlijk heel veel suc6 met je studie. @ Dag, wat fijn dat je kleine meid wel goed groeit. Is ze nog steeds zo verdrietig door het spugen dat haar dwars zit? Kleine meissie toch. Ik ben benieuwd hoe lang het nog duurt met jullie huisje dan en idd er anders achteraan bellen!! Het afscheid op de psz ging gelukkig goed, de rest van de ochtend had hij bijna de hele ochtend gehuild. Nu moet hij morgen ook weer heen, maar als ik er over begin begint hij al bijna te huilen en zegt dan dat hij bij mama thuis wil blijven, lastig hoor. Maakt het wel lastig. Hoop maar dat het morgen wat beter gaat, anders maar eens met de juf overleggen..... @ Judibi, wat vervelend zeg een schimmelinfectie. Ben je er nu weer helemaal vanaf?? Jammer dat je deze maand dan geen kans hebt, op naar de volgende. Maar toch balen. Dikke knuffel.... @ Miranda, wat een gedoe zeg bij de media-markt. Denk dat ik vanaf nu ook de reclame met andere ogen zie haha. Fijn dat het dan nu eindelijk toch is opgelost en je weer normaal kan bellen. @ Yojo, werk ze vandaag en dit weekend nog plannen? Hier nog steeds niet super. Heb ontzettend last van mijn maag en ben steeds misselijk. Heb vanmorgen toch maar weer gebeld met de ha. Moet nu tijdens telefonisch spreekuur bellen. Krijg dan wel een andere arts, dat is wel balen, maar goed. Het is erg vervelend nu. Met de kids gaat het best goed, alleen beide nog steeds verkouden, nu al een dikke maand, maar ze zijn verder prima te spreken en de afgelopen week ging het de nachten ook wat beter. 3/4 keer eruit voor hun samen. Alleen Thomas komt dan nog wel tussen ons inliggen, maar daar kan ik me niet meer druk om maken. Ik wil voorlopig gewoon slapen en dat lukt ook prima met hem erbij in. Meiden ik ga weer even met de kids spelen. Ze vervelen zich nu een beetje. Is vast zo voorbij als mama er bij komt zitten Tok snel, dikke knuffel Liena
O, ja en we zitten te wachten op een telefoontje van mijn zusje en zwager. Zij is gisteren ingeleid, maar de kleine heeft er nog geen zin in. Vandaag gaan ze het nogmaals proberen met gel.Ben zo benieuwd, wel spannend hoor.
Goedemorgen!! @ Dag wat vervelend zeg het meisje van mijn broer had reflux en mijn schoonzus liep de hele dag met haar op de arm en 's nachts was ze zo moe van de dag dat ze heel goed sliep. Heb jij het idee dat ze zulke goede nachten heeft omdat ze zulke slechte dagen heeft? Wel lekker dat ze goed slaapt maar na zulke dagen ben je ook doodop natuurlijk? Wij hebben dat jurkje gekocht bij willemsen mode, weet niet of dat bij jullie ook zit? Ze hadden allemaal leuke witte jurkjes en niet duur! @ Miran, weer mobiel dus @ Liena, wat vervelend dat je je nog niet goed voelt En de kindjes ook al zo lang verkouden, bah! Echt bijzonder dat je positief klinkt als je er "maar" 3/4 x per nacht uit moet, zucht! Heb echt respect voor je! Laat je weten hoe het is afgelopen met de ha? En met je zus, wat spannend zeg!!! @ all, zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai! Hier alles goed!! Geen bijzonderheden eigenlijk, behalve dat wij ook al een paar weekjes kwakkelen met verkoudheid en Thyrza is nu ook al een paar dagen snotterig. Zo sneu als ze zo knort maar het is een bikkel want je hoort haar niet huilen ofzo. We sprayen en ik smeer haar hele bed en kleren steeds vol met luuf haha.... Weg babyluchtje! En we hebben zo'n peertje waarmee je het snot kan wegzuigen en daarmee gaat het allemaal prima! Ze is nog altijd de avonden wat onrustig en wakker en komt 'snachts tussen 3 en 5 een keer voor een flesje en dan liggen we met een half uur weer in bed. Wil nu toch proberen om haar 'savonds ook naar bed te doen, omdat ze nu steeds krampjes heeft en onrustig is ligt ze in de box en dan pakken we haar steeds maar misschien ligt ze rustiger in bed en gaat dat beter! Slapen gaat eigenlijk verder heel goed, leg haar steeds wakker in bed als ze een paar keer gaapt en dan gaat ze zonder problemen slapen. Op de dagen dat ik alleen ben met haar dan ben ik boven bezig met de was en als ik dan haar kamertje op loop om wat op te ruimen ligt ze direct te lachen, het is echt zo'n vrolijk meisje! Nou, ik ga maar even een fruithapje maken voor Wes en mij! Tok straks.
goeiemorgen liena: meid, heb je dit weer hopelijk snel weer beter en niet blijven sukkelen hoor! ha is ook maar een mens, dus als het jou niet lekker zit, gewoon door"zeuren" lekker spelen Yo: spannend...bij mij begon de laatste zw.schap ook zo... deli: trage zwemmer haha, ja die heeft ie inderdaad, maar ze zijn een beetje overleden tegen de tijd dat ze de plaats van bestemming bereiken miranda: back to mobile veel plezier ermee! hoe is het verder met iedereen?? hier verder alles wel goed. lekker lang weekend weggeweest met haan en kuikenhaan, heerlijk! nu weer wachten op einde cyclus en dan weer fris proberen
hey meiden! Deli, ik heb het precies zoals jij omschrijft. Loop de hele dag met haar op mijn arm en snachts is ze zo moe dat ze goed slaapt denk ik. Morgenmiddag om 13.00 uur ga ik naar de ha. Hoop dat hij weet wat ik het beste kan doen. En anders toch maar aan de zuurremmers. Liena, Stan vond het ook een aantal keer heel moeilijk en ik dan natuurlijk ook. Hij begon al te huilen voordat ik hem de auto uit had. Ik heb doorgezet en na een keer of 7 vond hij het ineens super leuk! Nu is hij niet meer thuis te houden.
o ja, zou het bijna vegeten. Ons huis staat op funda dus de eerste stap is er. Nu wachten op kijkers of liever nog kopers
@ Dag, vermoeiend lijkt me dat zeg mijn schoonzus liep ook de hele dag met haar meisje op d'r arm of in de draagdoek. In de maxi cosi zitten vond ze wel wat dan had ze weinig last van het zuur. Hoop dat jullie snel betere tijden in gaan dan want dat is wel vermoeiend en sneu voor Laura! Ben benieuwd naar jullie huis hopelijk verkoop je het snel!
Dag... heb ff zitten kijken op funda. Ben nl erg nieuwsgierig (aard van het beestje) maar wat is jullie straatnaam? Heb je toevallig ook foto's van jullie droomhuis? Idd de 1e stap is gezet nu nog snel zien te verkopen meis en hopelijk n beetje met winst! Liena... lekker dat t "maar" 3 a 4 keer is dat je er s'nachts uit moet. Ik vind t al erg als t meer keer als 2x is. Maar goed... wij zijn gelukkig weer op de goede weg. Gisteravond om 23.30 uur laatste fles en vanmorgen om 06.30 uur was ie weer wakker. Dus ik heb n goede nachtrust gehad. Spannend hoor bij je zus(?) hoop dat de kleine snel mag komen want zo lang met weeën lopen gun je niemand! Juffie... wat lekker dat Matthijs zo goed slaapt zeg! Ben eigenlijk wel n beetje jaloers maar goed ieder kindje is anders. Ik denk dat t hier door de prikjes komt dat Divano iedere keer n terugval krijgt. Weet niet of dat kan maar denk t gewoon. Deli... fijn dat jullie meisje t ook zo lekker doet. Wanneer mag jij weer gaan werken? Hoop dat dat nog even duurt zodat je nog mag genieten van je kids want t gaat toch al zo hard zeg! Heb zelf Divano n beetje zitten vergelijken met de groeiboekjes van mijn andere 3 kids en Divano gaat ECHT ontzettend hard. Mijn oudste was met 1 jaar 69cm groot, Giuliano was met 1 jaar 70 cm groot en Ebony met 1 jaar 73cm groot. Divano is er nu al 64 cm groot!!!!! en hij is pas 4 en n halve maand oud.... wat moet dat met hem worden??!!!! Maar goed... hij is niet te groot en ook niet dik. Hij zit mooi in t midden van de curve dus dat is goed. Maar ik heb niet echt baby gehad aan hem! Hoe is dat bij jouw? Judibi... hoop dat je deze maand geluk hebt meid!!! Ik ga weer veren voor je! All... ja ja ik ben weer mobiel maar dat was ik al alleen nu heb ik n nieuwe mobiel uitgezocht. hahaha Liena ik kijk nu dus ook heel anders tegen de reclame van de mediamarkt. Zo... ik ga weer afsluiten, mn koffie opdrinken en kan ik weer gaan rijden naar de school!
@ Miran, ja ze groeien idd hard ja! Het hele hele kleine is er zo weer af. Ik mag eind juni weer beginnen dus afg. maandag nog precies 6 weken. Ik zal het boekje van Wesley is opzoeken, dan kan ik ook eens met je mee vergelijken! Maar Wesley zat altijd bovenin de curve of zelfs erboven en Thyrza zat nu met haar lengte ook boven in de curve. Maar toch heeft ze nu nog van alles aan, van maatje 50 tot 62. Thyrza was vorige week 4705 gr. en 57,2 cm
Deli... hahaha ik zit bij Divano nu op 68/74 sommige kleertjes kan ie idd 62 nog van aan maar ik moet zeggen dat dat niet veel kleertjes zijn en qua truitjes zit ie zelfs nu op 74 want hij heeft, net als Ebony altijd heeft gehad en nog heeft, n buikje! Dus die truitjes zijn (te) kort. Maar goed... t is n heerlijk ventje en ik geniet erg veel van hem alhoewel ik hem s'avonds af en toe echt beu ben omdat ie gewoonweg niet wil slapen terwijl hij heel moe is. Ook niet in de box wil (overdag wilt hij dat ook niet) en op de speelkleed vind ie ook niks. Alleen maar bij ons zitten voor de tv s'avonds dan. Dus vanavond is t aan Chris!
@ Miran, bij Wesley heeft het ook even geduurd voor hij de avonden ging slapen; was ook echt een avond mensje! Ik ben bang dat we met Thyrza ook die kant op gaan, haha... Alhoewel; Wesley sliep 'smorgens van de eerste tot de 2e fles meestal aan 1 stuk en Thyrza is 'smorgens wel wakker dus wellicht als ze nog wat langer wakker is kunnen we de avonden weer wat korter proberen te maken voor haar. Maar ja, die kinderen hebben toch hun eigen ritme, doe je weinig aan! Nou, ik hoor iemand boven mopperen dus ik ga haar maar uit bed halen
@ miranda, weet niet of het zo ook werkt maar hier de link naar onze advertentie. Huis te koop: Kastanjehof 12 5386 GP Geffen [funda] @ Deli, ja inderdaad maxi cosi vind ze ook prima. Ze is stil zodra ze rechtop is. Gisteren ook staan te koken met haar in de babybjorn draagzak zodat ik tenminste nog iets kon doen. Het is niet handig dat ze zo veel tijd vraagt. Zeker niet met een peuter en een huis wat netjes moet blijven voor eventuele kijkers. Doe het met liefde en plezier natuurlijk maar ik vind het zo sneu voor haar. Hopelijk morgen een oplossing. Wordt vervolgt.....
@ Dag, ik snap dat je het met liefde en plezier doet maar het is wel een beetje teveel van het goede natuurlijk! Je hebt idd nog meer te doen en het is zeker sneu voor haar Jullie huis ziet er prima uit!!! Ben benieuwd hoe het gaat lopen met kijkers. Hopelijk niet al te lang kijkers